Permalänk
Medlem

Foppa är gud. Hans fot djävulen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eldarion
Foppa är gud. Hans fot djävulen.

Är Leksands fan sen födseln men kan inte låta bli att bli glad när Foppa är tillbaka och dominerar

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

ANDERS "GRIZZLY" NILSSON! VILKA RÄDDNINGAR! VILKA RÄDDNING! Får tammefasen lite Jarmo Myllis vibbar Riktigt skön vinst nu efter ett par tunga matcher!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Vill inte vara den som är den men alla vet att Guldet hamnar i Karlstad igen

Eller ja, bara det inte hamnar i äckel Lindköping så är jag nöjd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lekman
Vill inte vara den som är den men alla vet att Guldet hamnar i Karlstad igen

Eller ja, bara det inte hamnar i äckel Lindköping så är jag nöjd

You wish

Lite offtopic men jag förstår inte varför folk ska skriva LinDköping när det heter Linköping?

Sål länge guldet inte hamnar i Skellefte, Ängelholm eller Linköping är jag nöjd! Helst inte Göteborg heller men det är inte LIKA vidrigt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Är Leksands fan sen födseln men kan inte låta bli att bli glad när Foppa är tillbaka och dominerar

Det gläder mig att höra Sennebring! Foppa är hockey personifierad.

Permalänk
Medlem

Varför inte i ängelholm. Det tycker jag låter bra.

Permalänk
Medlem

Underbart att klä av Luleå ikväll, det var inte under många stunder i matchen dom ens hade något spel.

Inatt sover man som en nyfödd!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slinjos
Varför inte i ängelholm. Det tycker jag låter bra.

Håller med alltid kul när underdogs vinner, inte för att det kommer hända men kan ju drömma iaf

Visa signatur

Amd Phenom 1090T @ 3,8 Ghz / 6 gb ram / Powercolcor Radeon 6970

Permalänk
Medlem

Ikväll är det dags igen. Time to end förlust"sviten". Må bäste lag vinna, gavve!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Ikväll är det dags igen. Time to end förlust"sviten". Må bäste lag vinna, gavve!

Det förvånar mig inte om det blir oavgjort heller.. Jag ska iaf se matchen på tv med en pizza till. Går det åt helvete tar jag en whiskey också för att dränka sorgerna

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hehe, nej blir nog en trist 0-0 eller 1-1 hehe. Blir canal+ för mig också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Hehe, nej blir nog en trist 0-0 eller 1-1 hehe. Blir canal+ för mig också!

0-0 blir det inte! Dif kommer göra minst 1 mål. Får väl rapportera om hur vi ser på matchen i pausen med våra "expertanalyser".

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fy fan va vi va kassa de första 10. Spelade upp oss efter målet dock. Blev förvånad av att markström inte stod i kassen. Vi måste bomba den nya keepern så ramlar puckarna in. Vårat första var riktigt snyggt, i alla fall styrningen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Fy fan va vi va kassa de första 10. Spelade upp oss efter målet dock. Blev förvånad av att markström inte stod i kassen. Vi måste bomba den nya keepern så ramlar puckarna in. Vårat första var riktigt snyggt, i alla fall styrningen.

Varit klart sen länge att Läck står Petri Kokkos skott (brynäsmålet alltså) var ju inte att leka med heller. Får väl vara glad över att målet ni gjorde är helt otagbart iaf och att det står 1-1.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hehe, vad sa jag om att skjuta skott mot Läck Fy fan vilket stolpskott vi fick till, riktigt nära 3-2...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Hehe, vad sa jag om att skjuta skott mot Läck Fy fan vilket stolpskott vi fick till, riktigt nära 3-2...

Inte ens nära Riktigt underhållande match faktiskt. Men målet får helt klart Läck ta på sig. Men tror det är enda misstaget han har gjort i brynäsmålet också!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Såååå jaaa!!! 5-2 målet var riktigt fint. GG

Permalänk
Medlem

3 sköna poäng mot FBK Skönt att Nilsson fick hålla nollan också ))

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Skellefteå hemma mot HV71 idag. Två tidigare möten har gett två 3-poängare.
HV har än inte lyckats göra mål mot skellefteå i PP (vilken säger en hel del då dom har över 30% i PP )
Idag tror jag dock inte att Skellefteå lyckas stå emot, men hoppet det lever fortfarande!

Ska ses på plats med syrrans son som dessutom ska få sin första matchtröja hade jag tänkt!

Permalänk
Medlem

Fy bubblan så skön bortaseger! ÄNTLIGEN!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Fy bubblan så skön bortaseger! ÄNTLIGEN!

Grattis! Kul att Arlbrandt visade vad han kan i elitserien också:)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Fy fasen vad fint 6-0 satt idag. Synd att man missade 5800kr på tipset pga att helvetes SSK kvitterade i slutet bara. Men det kan jag fasen nästan ta när Brynäs vinner med 6-0.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Det enda ljuset jag ser i denna kväll är att saik blev nerpissade......

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Surt att HV bara plockar 2 pinnar från Södertälje hemma, det borde varit en given trepoängare. En typisk "grundserieslunkmatch", men Björn Melin var i alla fall på topp om man får tro kommentatorn på SR. Skadelistan börjar väl ta ut sin rätt antar jag.
Skönt att Färjestad bara fick en poäng och SAIK kammade noll.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

Fint med en till trepoängare idag mot Tälje Synd att inte Markström fick hålla nollan bara.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Grymt att vi fick en seger nu, 2-4 mot luleå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Grymt att vi fick en seger nu, 2-4 mot luleå.

Oft: Va fasen! Du kan ju inte gå och byta avatar. Nu kommer jag inte känna igen dig!

Brynäs - Rögle idag. Blir att se matchen med lite folk här hemma och hoppas på 3 poäng. Ruskigt viktig match då vi har 2 svåra matcher efter det. HV hemma och Lhc borta..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Oft: Va fasen! Du kan ju inte gå och byta avatar. Nu kommer jag inte känna igen dig!

Brynäs - Rögle idag. Blir att se matchen med lite folk här hemma och hoppas på 3 poäng. Ruskigt viktig match då vi har 2 svåra matcher efter det. HV hemma och Lhc borta..

Man ska inte kasta sten... Du får plugga på min avatar..

Ni vinner mot rögle, troligtvis. Och vi ska spöa saik borta, inte det lättaste kanske men det går!

Permalänk
Medlem

6-1! 14-2 på de senaste 3 matcherna. Någon som sagt att Brynäs inte kan göra mål?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."