Modern Warfare 2 - Inga Dedicated Servers till PC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheJerk
Om du menar lean så är svaret nej, det kan du inte.

a men de sög ju totalt... kul att de har förstört hela spelet

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darek
a men de sög ju totalt... kul att de har förstört hela spelet

Äsch, se det från den ljusa sidan! PC-versionen har ju fått en massa "custom stuff" som "mouse control, in-game chat and graphics settings". Hur grymt som helst ju!

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Installerar nu, ska bli kul med något nytt, server biten ändrar dom säkert med en liten patch en dag!

Visa signatur

Intel Core i7-4770K 4,6 ghz, Gigabyte GTX 690 4gb, Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB, ASUS TUF SABERTOOTH Z87, LG 29EA93 IPS 29", Fractal DesignDefine R2, G15 tb, Logitech G700 mus.
Nexus 4,5,7 & 9
BF30, klanen för dig över 30, och som gillar teamplay!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheJerk
Äsch, se det från den ljusa sidan! PC-versionen har ju fått en massa "custom stuff" som "mouse control, in-game chat and graphics settings". Hur grymt som helst ju!

Hahahaha, så jäkla bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheJerk
Äsch, se det från den ljusa sidan! PC-versionen har ju fått en massa "custom stuff" som "mouse control, in-game chat and graphics settings". Hur grymt som helst ju!

Ja nu ska man ju självklart köpa spelet och testa alla dessa unika och nya funktioner.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd

9.5 av Gametrailers, seriöst SLUTA REVIEW'a enbart konsol versionerna, snälla!

Och multiplayer ser inte alls kul ut, tactical nuke, förstår inte liksom, som att sätta en handgranat i en micro, overkill!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Hedersmedlem

lol fick inte ens välja vart jag ville installera spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Och multiplayer ser inte alls kul ut, tactical nuke, förstår inte liksom, som att sätta en handgranat i en micro, overkill!

Det låter iofs ganska roligt!

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

http://www.mmorpg.com/blogs.cfm?isapi_rewrite_remap=Paragus1%...

http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=162050

Detta var ju mycket värre än vad jag trodde.

Jag har alldrig betalat för en failbox360 port och jag kommer alldrig att göra det.

Köp inte skit spelet ! ! Stöd inte IW ! !

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Lagger inte ett piss för mig, har hur kul som helst med mina två polare så änsålänge är det bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darek
a men de sög ju totalt... kul att de har förstört hela spelet

Its not balanced for lean

http://www.picstation.net/share-790A_4AF7047D.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
lol fick inte ens välja vart jag ville installera spelet

Bra där...

Hörde också att man inte kunde välja map, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Permalänk
Hedersmedlem

gaaaah självklart ska det alltid vara något som krånglar: http://i35.tinypic.com/1h2yrs.jpg

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ostbulle
Lagger inte ett piss för mig, har hur kul som helst med mina två polare så änsålänge är det bra.

Vad tycker du om 9 vs 9 delen. Blir det ändå mycket action? Är banorna anpassade som cs banor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
gaaaah självklart ska det alltid vara något som krånglar: http://i35.tinypic.com/1h2yrs.jpg

:S Vilka drivisar?

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Vad tycker du om 9 vs 9 delen. Blir det ändå mycket action? Är banorna anpassade som cs banor?

Håller på att installera spelet nu så vet inte exakt men CW:s i MW var sjukt kul och ändå fulla med taktik och action. Kan även säga att de flesta banorna på MW blir mycket roligare om det är 9v9 istället för 20v20. Tar ju inte fem minuter att ta sig ur spawn p.g.a alla randomnades ^^

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sirskulltrail
Håller på att installera spelet nu så vet inte exakt men CW:s i MW var sjukt kul och ändå fulla med taktik och action. Kan även säga att de flesta banorna på MW blir mycket roligare om det är 9v9 istället för 20v20. Tar ju inte fem minuter att ta sig ur spawn p.g.a alla randomnades ^^

Hur vet du att det inte 'laggar' för dig om du ni inte ens installerat det?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Hur vet du att det inte 'laggar' för dig om du ni inte ens installerat det?

Det är två olika medlemmar som har skrivit dom sakerna.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Ähh... det verkar inte gå att ha 2 användare..? Tantens lillebror brukar spela cod när han är här... och vill inte att han ska spela på min användare... hur gör jag då? Måste vi skapa ny användare på Steam? Men då kan han väl inte spela MW2 på sin användare eller?

Permalänk

installerade disc 1 sen börjar steam ladda ner massa saker som tar sjukt lång tid vad fan är detta?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swennis
Ähh... det verkar inte gå att ha 2 användare..? Tantens lillebror brukar spela cod när han är här... och vill inte att han ska spela på min användare... hur gör jag då? Måste vi skapa ny användare på Steam? Men då kan han väl inte spela MW2 på sin användare eller?

Går inte!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Går inte!

Stört! Va faen.... Går ju tom på konslllerna att spela på en annan användare! :/

Permalänk

fy fan vad värdelöst att man ska ladda ner 16GB för att installera spelet NÄR jag redan har 2 st skivor som jag har köpt..riktigt sinnesjukt...Luktar amatörer lång väg

Permalänk
Medlem

Att det är kopplat till Steam är ju helt fantastiskt, även om jag inte kommer röra skiten med en tång pga. IWnet!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Nytt PC Omslag. xD

Permalänk
Hedersmedlem

Oj vad roligt det är när detta händer, händer alldeles för ofta!!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
http://i37.tinypic.com/23w0229.jpg

Oj vad roligt det är när detta händer, händer alldeles för ofta!!!

Hahaha.. Vad händer när host väljer att lämna när han blir ägd? Verkar ju vara som Gears of War 3.0

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv

Ni som har spelet till PC, kan ni berätta lite om MP delen. Är det overkill med alla nya "power" streaks osv? Hur tycker ni att upplevelsen är med 9vs 9, själv störs jag inte av det eftersom det var just så jag körde under förra spelet.

Jag är inte en av de som brukar fråga "- Klarar min dator av detta spel?), men eftersom jag inte längre är så kunnig så vil jag gärna veta vad ni tycker om min dator, och hur spelupplevelsen blir på den.

Jag använder mig av en ASUS bärbar 15'' :

Quad 9000 + 2,0 ghz
4 gb ram = 800mhz
640gb hårdisk 7200rpm
GTX 260M 1024MB
1920 * (kommer inte ihåg det andra talet ) = Full HD.

Kommer jag att kunna köra allt på max, dvs utnyttja allt. Anledningen till min fråga är att vissa spel som inte kräver mycket som dvs GRID där upplever jag fryslagg ibland trots att jag SKA kunna köra på max (använder medium på det).

Permalänk
Medlem

om konsolen är borta förlorar vi:

cg_drawFps (se fps)
com_maxfps (ändra maxfps till e.x 125 som är en sweetspot i quake-enginen)
cg_fov ( ändra field of view, dvs hur stort "synfält" du vill ha)
record (recorda demos)
cl_maxpackets (asbra command för optimering)
snaps (samma som ovanstående)

som modder och som competetive gamer känner jag mig r*vkn*llad av Infinity Ward...

satt timtal och gjorde maps, och configs osv, sen detta :/ undrar ifall man kan aktivera consolen via genvägen, kan nån prova? i genvängen sätt

[ "PATH TILL MW2" +set monkeytoy 0 +seta monkeytoy 0 ]

prova sedan att starta spelet, och ta upp consolen, funkar detta har ju IW gjort en rejäl miss.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz