Årets datorbutik 2009!

Permalänk
Medlem

Dustin för de har studentrabatt vilket är = gratis frakt o en liten rabatt... sen + för deras julklappar!

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

Det har säkert skrivits många gånger, men Inet slår det mesta. Bra priser, bra leveranstider, gratis frakt för oss Swecare.

Webhallen är bra för impulsköpen då de har butik i Sthlm men för det större utbudet, bättre servicen och de bättre priserna så blir det Inet som vinner för mig.

Permalänk
Medlem

Inet är i mina ögon mer eller mindre överlägsen som butik med sin service, swecl fraktfritt, m.m.

Men det känns som att dom har blivit lite dyrare än vad dom var för 1 - 2 år sedan, lite tråkigt då dom har SÅÅ mycket kunder som handlar där, men, men!

Permalänk
Medlem

Alina!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
Inet pga fraktfritt till oss, bra service, otroligt snabba leveranser och många gånger lägst priser.

Vad menar du med vi? Fraktfritt alltså?

förresten, röstade jag komplett eftersom det finns ett hämtbutik i stan (Stockholm) Har blivit en medlem hos Webhallen för många och har massor points. Men pris har ökat hos dem.

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Proffsmobbare

Jag saknar perioden då frakten var gratis på Inet, oavsett köpesumma.
Trots den relativt högt satta fraktribban så får Inet min röst.

Misco tätt efter som årets uppstickare, enligt mig.

Permalänk
Medlem

Inet pga. servicen och det trevliga bemötandet.

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Jag körde på Alina, alltid fått bra priser där och framför allt när något strular, vilket det gör rätt ofta när man handlar mycket, så har det alltid lösts sig på bra sätt hittills(peppar peppar). Har tex fått 'låna' komponenter när saker varit på reparation och sådant verkar inte vara vanligt i andra butiker.

Permalänk
Medlem

Har aldrig handlat av Inet så jag kan inte uttala mig. Vad jag hört ska deras service vara väldigt bra. Dock tycker jag att deras sortiment (E-handel) är väldigt begränsad. Sen en annan sak, nu är det visserligen jul och det handlas rätt friskt, men när man kollar på olika datorkomponenter är det inte mycket som ligger i lager. Det mesta verkar vara slut, redan där väljer iallafall jag att gå vidare till någon annan försäljare.

Visa signatur

Fractal Design R3 Black | i5-2500K | Corsair TX750M | EVGA GTX 580 (single) | Gigabyte GA-Z68XP-UD4 |Corsair Vengeance 8GB CL8 | Western Digital Black 1TB | Crucial SSD C300 256GB | BenQ G2412HD

Permalänk
Medlem

Inet! Inet!

Permalänk
Medlem

Jag röstade på Inet men priserna är inte lika fördelaktiga som de en gång var och för att få min röst nästa år får de nog jobba på sortimentet lite grann och även gärna uppdatera hemsidan som kanske inte känns helt up to date.

Permalänk
Medlem

Indomo och Inet på delad första plats. båda med fraktfritt över 500kr, och oöverträffat kundbemötande.

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!