Permalänk
Medlem

Jo men då får det blir

Har ju då dvd-brännare och HDDs.

Skall prata med Inet om a-data, om inte någon vet?

Något mer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIIN
Jo men då får det blir

Har ju då dvd-brännare och HDDs.

Skall prata med Inet om a-data, om inte någon vet?

Något mer?

Om du vill ha en tyst dator bör du köpa en annan cpu-kylare än den som följer med processorn. Om du inte ska klocka kan du ta en av xigmateks billiga towerkylare. Billiga och bra

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk

Annars så är AC freezer pro rev2 mycket bra! Låter inget och kyler bra - klarar även lättare klockning. Kostar typ 240 kr

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk
Medlem

Det får bli en senare investering, har en budget på 8k så har redan gått över den.

Skall köpa cpu-kylare och några fläktar om ett litet tag.

Men annars ser det bra ut?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIIN
Det får bli en senare investering, har en budget på 8k så har redan gått över den.

Skall köpa cpu-kylare och några fläktar om ett litet tag.

Men annars ser det bra ut?

Permalänk
Medlem

Ruskigt härligt

Dragit iväg ett mejl till inet, så förhoppningsvis fungerar a-data med moderkortet.

Tack allihopa som svarat !

Permalänk
Medlem

Varför skulle inte minnena passa? har funderat att beställa samma dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spatman
Varför skulle inte minnena passa? har funderat att beställa samma dator.

Eftersom de inte finns med på asus "rekommenderade minnen"-lista så kanske de kan utgöra ett visst problem. Men jag har inte så stor koll på sånt där - skulle gärna höra någon mer kunnig tala lite om detta.

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk
Medlem

Tack alla som hjälpt mig, samt ilstallione som lät tråden vara öppen även fast jag inte följde reglerna korrekt.

Mycket tacksam för all hjälp jag fått - Ni har visat vad sweclockers står för!

+ ide dvd-brännare o två nya sata hdds.

Återigen, ett stort tack!

Permalänk

Ser bra ut! Undrar varför du inte kör på det billigaste 5850 bara? Det går ju att flasha till ett black edition. Då sparar du några hundra.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Det var en fråga om vilket som fanns i lager Samt att jag inte kommer överklocka, och därmed hellre ville ha XFX med 2 års garanti än powercolor.

Permalänk
Medlem

Vart hittar man den fraktfritt sweclockers?

Permalänk
Medlem