Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Energi Drycker - Bästa sorten? mm

Permalänk
Medlem

Vart i Sthlm köper man Franks?
Finns de nåt ställe vid Fridhemsplan?
Blev sugen på testa.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Bara jag som avgudar V? xD

http://picnicb.ciao.com/uk/36176809.jpg

Visa signatur

Mr. Livingstone , I Presume.
[-Pale-] . Rest in P.

Permalänk
Medlem

Själv kör jag på det billigaste, typ Hustler eller Powerking. Powerking grön är nog den jag tycker om mest tillsammans med Burn.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

Franks och V är de enda som jag faktiskt tycker om. Red bull/burn/powerking etc är helt ok, men köper aldrig någon för att jag är sugen. Monster är nog äckligaste skiten jag smakat, efter shark. Ska jag dricka något för att jag behöver energi så brukar det bli lipovitan-d, smakar pest men funkar och är billigt (10st för 59kr här). Brukar alltid ha ett gäng såna i bilen vid nödfall.

Permalänk
Medlem

Själv så är det inte mycket energidricka för mig längre, dock när jag drack väldigt mycket utav det så var det oftast den från Ö&B, har för mig att det var X-Ray.

Så jag kastar väl min röst på X-Ray, inte speciellt dyr och smakar väldigt gott!

Permalänk
Medlem

Wired X505 tkr jag är bland dom styggaste

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Rockstar - cola

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk

Just det, jag gillar X-Ray med. Ärlig talat märker jag knappt nån skillnad på mina favoriter, X-Ray, Burn och Hustler. Ibland blir det Euroshopper's egna, den är inte fel men man märker iaf liten skillnad där.

Har smakar Monster Green och Orange men inte Blue. Tyckte inte om någon av de xD

Permalänk

Jolt Power Cola är god ^_^ även Spam Energy Drink samt Rockstar Energy Cola hör väl till en av favoriterna.

Visa signatur

YARRG!

Permalänk
Medlem

Har inte jolt gått i konkurs?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelgbg
Har inte jolt gått i konkurs?

Jepp, de har gått i konkurs..

Visa signatur

YARRG!

Permalänk
Medlem

Gillar den där gula Monster, vad den nu heter...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Gillar den där gula Monster, vad den nu heter...

Ripped Juice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Ripped Juice

Tackar!
Den är faktiskt den godaste energidryck jag smakat. Eller ja, det är den enda goda av dom jag smakat.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Själv tar jag den energin jag får, om det är så i form av manipulerat monstercpsocker så tar jag det. Det är ju medvetet man vill förbli
i ett vaket tillstånd. Dock när HP just har gjorts kan jag nämna att jag hade så mycket energigivande preparat(narkotika exkluderat ofc) och satt och skaka efter allt var klart.

Om smaken skulle spela någon roll skulle jag väl säga Magic eller Monster då jag tycker dom smakar gott förutom att man skakar som en parkinsonspatient när man druckit för mycket

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Tackar!
Den är faktiskt den godaste energidryck jag smakat. Eller ja, det är den enda goda av dom jag smakat.

Jag gillade den också, men jag vet inte, "eftersmaken" värkar vara som dom dära Dr Pepper Cherry och Mtn Dew Cherry, och den gillar inte jag.

Permalänk
Medlem

Monster Khaos, Orange färgad, verkar som den nyss kommit till Sverige.
Annars är det den gröna powerking.

Visa signatur

i5 760 @ 2.80 Ghz | MSI P55A-G55 | 16gb | Cooler Master dominator 690 pure | Corsair TX650 | Gigabyte 460 1gb | Samsung F3 1tb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av toker!!!:

Vart i Sthlm köper man Franks?
Finns de nåt ställe vid Fridhemsplan?
Blev sugen på testa.

På ica bredvid pressbyrån i tekniska högskolans tunnelbane uppgång mot bussar och tåg säljer dem franks 10kr kostar en 50cl burk

Permalänk
Hedersmedlem

Magic är i särklass den godaste. Finns den fortfarande att köpa?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Någon som testat Bawls?
Verkar som endast Amazon skickar hit (inte ens säker på om de skickar drycker internationellt)
Så måste man köpa 24pack burkar(om man vill ha de blå vanliga), ville ha något mindre för att testa, och helst glasflaskorna.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Darkdog!
Blev helt såld på den i frankrike, den dominerar över redbull där kändes de som.
Och den passar nästan bättre med vodka

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Köpte ett sexpack 50cl powerking för 43kr. Tycker euroshopper energy är godare än powerking.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Testade Oranga Monster Khaos här om dagen, den var grymt god faktisk! 100x godare den gula Ripper.

Visa signatur
Permalänk

Testade X-Ray Energy Cola, den va inte speciellt god Smakar cola men med den dära enrgy dricka samken, passade inte alls samman.

Permalänk

Tycker att Shark är riktig gó, en av mina favoriter! En annan är Powerking, den gröna!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Alla powerking är härliga och billiga, tycker white cola är bäst grymt syrlig underbar att ätta nåt sött till.

Shark har massor med smak, men ser dom så sällan.

Permalänk

1: Wild Dragon från Österrike (vunnit Superier Taste Award) - kostar 20kr här, dyrt? ja men god!
2: Redbull på Flaska från Thai, oxå ganska dyr, väldigt lite, en klunk sen e den tom
3: Redbull
4: Burn
5: X-Ray

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Lidls energidricka är godast Red Bull har en eftersmak av mögel.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Dricker inte sånt nå mer. Men när jag gjorde det så ansåg jag att Redbull var för kvalite, och Powerking kvantitet.

Minns att jag testade nån energydryck med utländsk text på, liten mörktonad glasflaska. Köpte den när jag var på ett bygge i Stockholm vid nån liten kiosk. Den var inte dum heller. Har dock inte sett den häromkring.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

xray
redbull/redbull i liten glasflaska utan kolsyra
powerking
gröna monster
M-150.(thai import utan kolsyra) tyvärr nästan borta här istan..en kiosk har dom kvar än

det är väl det som man kommer på nu- finns säkert fler man gillar mest

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...