Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Borde jag berätta min ålder eller vänta och se hur det går?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Inget fel o vara ute efter sex, vi är ändå djur käre TS
Ta det lugnt om diverse nördar får damp & börjar gallskrika osv.
Kör hårt, du vet aldrig hur det kan gå med en tjej, kanske slutar det med att ni gifter er, kanske inte, kör bara.

Jo, det är ju klart. Men att ljuga är ju aldrig bra känns det som.
Hört detta ordspråk: Om man är lögnare så måste man ha ett Jävla bra minne.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Att bara vilja ligga har föga med ålder och mognad att göra... men så som TS skrev det "jag ska nog vänta tills jag får ligga"... tja... såna som du ska bara ha en dansk skalle men jaja... lycka till får jag väl säga, för du verkar inte ha så dåligt samvete för att ljuga för folk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Jo, det är ju klart. Men att ljuga är ju aldrig bra känns det som.
Hört detta ordspråk: Om man är lögnare så måste man ha ett Jävla bra minne.

Hehe jojo, men vi alla vet att vi alla har ljugit många gånger, och kommer förmodligen fortsätta göra det oräknelig många gånger innan vi dör också, och ingen ordspråk kommer ändra det faktum. =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Hehe jojo, men vi alla vet att vi alla har ljugit många gånger, och kommer förmodligen fortsätta göra det oräknelig många gånger innan vi dör också, och ingen ordspråk kommer ändra det faktum. =/

Klockren anledning till att fortsätta.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

en gång för alla... det heter baconrosen

Hahah, vafan du fick mig nästan att spraymåla skärmen med te

Men OnT : du kommer ju självklart behöva berätta din ålder förr eller senare, och ju längre du väntar desto knivigare kommer situationen bli.
Personligen tycker jag det vore perfekt att berätta det nu efter första mötet, hon har antagligen fått en rätt ok bild om hur du är som människa och det är det som faktiskt är det viktiga, inte en siffra skrivet på plastbiten du har i plånboken.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Det här funkar bara sådär att tillämpa... Är man själv bara ute efter ett ligg så vore ju det bästa som kan hända att man vaknar upp själv dagen efter men om man är 25 och letar efter nåt seriöst så är det inte riktigt den upplevelsen man vill ha...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

häng efter dom här! https://www.flashback.org/t1175251 Då får du reda på om du får ligga eller ej;) om hon tycker det är förfärligt att du sa det. är det bara att hänvisa till tråden.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Hur har det gått?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hapone:

Hur har det gått?

Har berättat nu och hon tog det inte bra så vi har bestämt oss för att gå skilda vägar eller det var hon som bestämde det. Jag drog även ut på att berätta min ålder tills jag fick ligga vilket antagligen bidrog till att hon blev argare än vad hon hade behövt blivit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Har berättat nu och hon tog det inte bra så vi har bestämt oss för att gå skilda vägar eller det var hon som bestämde det. Jag drog även ut på att berätta min ålder tills jag fick ligga vilket antagligen bidrog till att hon blev argare än vad hon hade behövt blivit.

Ja, du visade ju att du hade mentaliteten av en tonåring. Om du kanske skulle betett dig som om du vore 23 skulle det nog inte varit något problem.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Oj vad oväntat! Med tanke på hur mogen du framstått som hittills är det konstigt att hon inte kunde bortse från din ålder. Bättre lycka nästa gång.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Har berättat nu och hon tog det inte bra så vi har bestämt oss för att gå skilda vägar eller det var hon som bestämde det. Jag drog även ut på att berätta min ålder tills jag fick ligga vilket antagligen bidrog till att hon blev argare än vad hon hade behövt blivit.

Win-win!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Ärlighet räcker längst. Citatet alla har hört, men ingen går efter.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Har berättat nu och hon tog det inte bra så vi har bestämt oss för att gå skilda vägar eller det var hon som bestämde det. Jag drog även ut på att berätta min ålder tills jag fick ligga vilket antagligen bidrog till att hon blev argare än vad hon hade behövt blivit.

Åååååhdesåbra!

Skönt att du inte förnekar dig iaf Men du bad ju om det så... trist att du fick belöningen att ligga däremot. Du lär ju inte ha lärt dig nånting på det.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Derox:

Ja, du visade ju att du hade mentaliteten av en tonåring. Om du kanske skulle betett dig som om du vore 23 skulle det nog inte varit något problem.

Mentalitet av en P12:a tycker jag..
Så onödigt att göra henne mer förbannad än nödvändigt på det här sättet..

Håller även med darkmoon.

Permalänk
Medlem

Är det inte nu någon säger; This thread is worthless without pics?

Permalänk
Medlem

Haha, jag blir så trött!!! Varför en sån iver när kuken kommer få tråna efter lugn, efter 25-års åldern (j/k)... För du verkar ju bli en av många players där ute. Sätt på de fjortisar du kan, innan det är för sent ist. och strunta i de äldre damerna. Lär de yngre tjejerna att ha sex isf om du nu måste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av I Kill:

Haha, jag blir så trött!!! Varför en sån iver när kuken kommer få tråna efter lugn, efter 25-års åldern (j/k)... För du verkar ju bli en av många players där ute. Sätt på de fjortisar du kan, innan det är för sent ist. och strunta i de äldre damerna. Lär de yngre tjejerna att ha sex isf om du nu måste.

haha, word!

Men seriöst, denna trådskapare får mig att skratta åt dagens ungdom, inte för att jag själv är så gammal.
Har ljugit en gång om min ålder när jag vart ute, då sa jag att jag var 25 när jag var 21..Ändra mig och berätta rätt fort när jag insåg att vi var påväg hem till henne, så de löste sig

Men att du i fullaste allvar trodde att hon skulle vara lugn med det efter att ni haft sex, då önskar jag dig lycka till i kärlekslivet i framtiden.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow