CDON.com: Hemelektronik

Permalänk

@CDON kommer ni matchar eller komma upp liknande/bättre än sibas erbjudande på denna SAMSUNG 750 EVO series 500GB 1190kr ?? Eller ska jag beställa från de nu så kan man gå o sova ?

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

@CDON
Då ska vi se, önskar mig mobil från prisklass ~4000 kr och uppåt, för 3000kr
Moto X Force - Kostar nu 3990 kr hos er. Webhallen kör den + VR headset för 2991 kr, något tomten kanske kan titta på?

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk

@CDON.COM:
Kan ni matcha Webhallens pris på Bloodborne Game of the Year Edition (Playstation 4) för 250 kr?

Permalänk
Medlem

@CDON.COM: Wii U herr (eller fru) CDON-tomten hade inte suttit fel!

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej! Ligger i vår gamingkampanj för 1090!!

Någon chans att få den "vanliga" K65 med röda switchar istället för Rapidfire switchar på rea?

Permalänk
Medlem

Hej CDON-tomten!

Jag önskar mig hårborttagning. Ett bra pris på Philips Lumea, de dyrare varianterna SC2008 eller SC2009.

Permalänk

dött här.. förra året var här fullt med unika deals enbart för oss på sweclockers

Permalänk
Medlem

Mindre bild
Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Skrivet av morbidruu:

dött här.. förra året var här fullt med unika deals enbart för oss på sweclockers

mm :/ nu fick siba mina ssd pengar för nu är det sovdags... cdontomten lyckades nog somna innan tolvslaget i år :/

Visa signatur

//Totte

Permalänk

Snacka om att cdon failade i år..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns det fler trådar någonstans ute på interwebs?

Permalänk
Medlem

Förra året var tomten aktiv halva natten, i år så ville han visst inte vara med..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

det var väl green friday cdon-tomten var här under natten?

Permalänk
Medlem

@yrnm: CDON hintade tidigare att tomten ska dyka upp inatt.
Får se om tomten faktiskt hittar hit, eller om det är fullt upp med att hålla sidan vid liv.

Skrivet av CDON.COM:

Final Countdown!

Nu närmar sig den bästa Black Friday någonsin och det går heta rykten om att CDON-tomten kommer vara närvarande i CDON forumet from 00.01 natten till fredag. Något du saknar i vår Black Friday? Make a wish till CDON tomten!

Håll även koll på nya dealar som dyker upp varje timme här: http://cdon.se/black_friday/

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Proffsmoddare

@138981

"det går heta rykten om att CDON-tomten kommer vara närvarande i CDON forumet from 00.01 natten till fredag"

Tomten är här och lurkar tror jag "Senast aktiv idag 02:33"

Edit: Ops, hade inte uppdaterat hemsidan @Mattedatten blev en dubbel där! Men vi kanske väcker tomten till liv!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

@CDON

Kommer det finnas ett erbjudande på PS4 Pro, tro?

Siba och NetOnNet = 3990kr

Permalänk
Medlem

@CDON.COM: Hepp, där ger jag upp, efter 4 timmars väntan.

Synd, försov sig tomten kanske?

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mattedatten:

@CDON.COM: Hepp, där ger jag upp, efter 4 timmars väntan.

Synd, försov sig tomten kanske?

Ja, tror det. Lite tråkigt tycker jag. Var jättebra förra året men nu var det ganska bortkastad tid. Tråkigt med tanke på att "tomten" kommer säkert vanka upp nu här under morgonen när vi som suttit uppe ligger och sover.

Men så kan det vara!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

blir kanske inget alls

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av hephaestus:

blir kanske inget alls

Nu blire slaggen! Nattisar på er, hoppas ni gjorde några fynd!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

Hej! Studentrabattkoden på 50 kr hos mecenat fungerar inte.

Permalänk
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Hej! Studentrabattkoden på 50 kr hos mecenat fungerar inte.

Jag får bara "Koden giltig, men inte på den/de produkter du har i varukorgen."

står inte vilka varor det ska fungera med, har provat både tv-spel och hörlurar..

edit: jaha, när man tycker på 50kr blackfriday rabattkod, så får man istället en kod till cdon+.. så det är fel på mecenatsidan

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Final Countdown!

Nu närmar sig den bästa Black Friday någonsin och det går heta rykten om att CDON-tomten kommer vara närvarande i CDON forumet from 00.01 natten till fredag. Något du saknar i vår Black Friday? Make a wish till CDON tomten!

Håll även koll på nya dealar som dyker upp varje timme här: http://cdon.se/black_friday/

Vänligen,
CDON.COM

I mina ögon är det oseriöst att flagga för närvaro, men sedan strunta i det. Vad hände?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

I mina ögon är det oseriöst att flagga för närvaro, men sedan strunta i det. Vad hände?

Han/hon som skulle ha jouren här på Sweclockers Black Friday natt somnade och kunde tyvärr inte ge oss några personliga erbjudanden, det är iallafall min teori.
Så man satt uppe och vänta i flera timmar helt i onödan.

Om @CDON tänker hålla sitt ord så vill vi gärna ha lite framförhållning när tomten kan tänkas dyka upp igen så man inte missar något erbjudande!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Förbannat dåligt, men sen har det ju gått utför med cdon.

Permalänk
Medlem

Äh vadå, somnar man så somnar man. Personen i fråga kan ju varit eeeextremt trött och inte sovit på flera dar till exempel. Vi vet i dagsläget inget gällande bakgrund till detta misslyckande.

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hybe:

Äh vadå, somnar man så somnar man. Personen i fråga kan ju varit eeeextremt trött och inte sovit på flera dar till exempel. Vi vet i dagsläget inget gällande bakgrund till detta misslyckande.

Personen sov sannolikt inte då kontot var aktivt en bra stund in på natten.

Permalänk
Medlem

@SUMITOMO:

Asså! Shit!
Vad är din teori kring detta beteende?
"The CDON-gate"

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

I mina ögon är det oseriöst att flagga för närvaro, men sedan strunta i det. Vad hände?

Håller med, ber om en sak men de länkar till en annan och försvinner efter ett par min. Samtidigt är de inloggade nästan hela natten. Rätt dåligt gjort av dem.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Cdon.com

Hallå Sweclockare,

Pga mycket högre tryck på vår site än estimerat vid start såg vår IT avdelning ut här:

och stängde därför ner lite funktioner, bland annat VPN till Tomtens hus på Nordpolen. Men misströsta inte, VPN anslutningen är fixad och Tomten kommer vara inloggad from 14.00 idag!

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur