Vem vill skapa en BC2 klan med mig? :D :D

Permalänk

haha okej då vet jag

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Skrivet av Lipkin:

Tillräckligt gamla för att köpa spelet iafl

Nee jag vet inte, jag är 20 vårar iafl. Vet inte riktigt med de andra. Vet inte ens vart de andra försvunnit

Adda mig, Lagerkungen ingame.

Visa signatur

Alltid är det nåt strul med burken.....

Permalänk
Medlem

Mumble

Tja! Jag har reggat mig på erat forum och addat dig furuliden på Steam.

Jag kan inte logga in på eran Mumble. Fel lösenord står det.

Vill gärna spela BfBc2 med er.

BFBC2 Nick: Babbler[SWE]
Steam Nick: 1Babbler

Tacksam för ett snabbt svar.

/Babbler

Visa signatur

Tack på förhand!
-----------------------------------------
Win 7, i7 2600k, 3,4GHz, GeForce GTX 460, 8 GB DDR3 RAM, 500GB HD

Permalänk

Hejsan!

Jag har inte varit så aktiv på sistone, håller på och söker jobb och sånt
Men vi kan väl dra ihop några kompisar och spela lite?
Jag har inte varit inne på Mumble så jag vet inte om det fungerar längre. Kanske någon visa mig hur man skapar en Mumble serven på sin egna dator?

Annars hörs vi på Skype!

Permalänk
Medlem

Tja!

Tyvärr har jag inte Skype. Jag kör bara på Mumble och jag har inte möjlighet att ha en server tyvärr!

Vi får väl se vad som händer...jag har inga kompisar som kör BFBC2 tyvärr så det hänger väl på dig då?
Annars kan väl du och jag spela och försöka köra ihop på public...det brukar ju gå bättre för hela laget ifall några kör ihop med typ Mumble eller dyligt.

Min erfarenhet av BFBC2 är ju att alla kör sitt race tex när någon är den enda i sin squad som är levande så väntar de aldrig på att resten ska respawna vid honom/henne...vilket leder till att man får respawna vid början igen...helt värdelöst:(

Vi hörs...

/Babbler

Visa signatur

Tack på förhand!
-----------------------------------------
Win 7, i7 2600k, 3,4GHz, GeForce GTX 460, 8 GB DDR3 RAM, 500GB HD

Permalänk
Skrivet av Babbler:

Tja!

Tyvärr har jag inte Skype. Jag kör bara på Mumble och jag har inte möjlighet att ha en server tyvärr!

Vi får väl se vad som händer...jag har inga kompisar som kör BFBC2 tyvärr så det hänger väl på dig då?
Annars kan väl du och jag spela och försöka köra ihop på public...det brukar ju gå bättre för hela laget ifall några kör ihop med typ Mumble eller dyligt.

Min erfarenhet av BFBC2 är ju att alla kör sitt race tex när någon är den enda i sin squad som är levande så väntar de aldrig på att resten ska respawna vid honom/henne...vilket leder till att man får respawna vid början igen...helt värdelöst:(

Vi hörs...

/Babbler

Amen, du och jag kan samarbeta i BC2! Men om du vill ha en mumble server så titta på första sidan i denna tråd. Men du måste skaffa skype! Hehe Nejmen, skype är faktiskt bra om man vill komma i kontakt med andra spelare.
Jag drar till Norge imorn, men vi kanske kan spela lite ikväll om du kan?

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande spelar eller?

Permalänk
Skrivet av Lipkin:

Någon som fortfarande spelar eller?

Jajamen, spelar både Vietnam och vanliga BC2.

Visa signatur

Alltid är det nåt strul med burken.....

Permalänk

Jag har lagt av med BC2 nu. Men när BF3 kommer då kan skapa en SweX BF3 klan!

Permalänk

Har precis börjat köra BC2, adda mig ingame eller på steam: Jockepete

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit