Internet explorer 8, win7

Permalänk

Internet explorer 8, win7

Hej,
Jag har internet explorer 8 och windows 7. Det är mycket märkligt för om jag söker efter internet explorer så hittar jag bara "Internet explorer (utan tilllägg). Försökte stänga av alla till lägg och sätta på dom igen men fungerar inte.
Tänkte då ominstallera internet explorer men det gick ju inte , gick ju bara att "avaktivera windows funktioner" och fungerar inte då häller. Finns det något annat att ominstallera programet?

Permalänk

Öppna Internet Explorer. Tryck på Verktyg -> Internetalternativ -> Fliken "Avancerat" -> Återställ .

Permalänk
Medlem

Du vill inte testa IE9 betan istället?

Get the Beta

Permalänk
Skrivet av Forsberg1:

Öppna Internet Explorer. Tryck på Verktyg -> Internetalternativ -> Fliken "Avancerat" -> Återställ .

Skrivet av Spindel:

Du vill inte testa IE9 betan istället?

Get the Beta

Glömde säga det men har redan testat återställa och fungerade inte sedan har jag även försökt installera IE9 betan och fungerade inte.

Permalänk
Hedersmedlem

Har du fullt uppdaterat windows? Sökt i datorn efter skit? Ta hem MBAM och sök igenom datorn.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Får man fråga varför du kör IE?

Visa signatur

3600X + NH-D15 | 32GB DDR4 | MSI 1080Ti Gaming X | MSI X570 MPG | FOCUS GX 750W | MP600 2TB | Define 7 White

Permalänk
Medlem

enlast är att lösa problemet genom att installera Firefox, Chrome eller Safari

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk

datorn fullt uppdaterad, ska söka genom datorn när jag kommer hem. Jag kör ie för att jag använder mig av zoom funktionen för jag kör hög upplösning på skärmen. Dom andra webläsarna sparar inte zoomen till nästa gång eller när jaf lämnar sidan. Det bör väll gå att ändra men vet inte hur. tänker isåfall köra firefox eller chrome.Någon som vet hur man ändrar så en speciell zoom är på hela tiden? ( på firefox och på chrome?)