Permalänk
Medlem

Ja dags att investera i en fet systemkamera

Visa signatur
Permalänk
Medlem

satan vad fint

Permalänk
Medlem

Grymma bilder du gör, riktigt bra djup i bilderna och dom blir levande!

5/5 utan att tveka !

Synd bara att du inte kunde få till lite bättre kvalitet på bilderna

Visa signatur

Dator.
Ghost S1 mk3, large topphatt med costom toppgaller med ca 80% hål area & moddade fläktar 2x140mm noctua för evakuering, Noctua L12s, Ryzen 5600x med -30PBO v offset och Asus performance boost + fclk @ 1900Mhz, Corsair plx 32gb @ 3800Mhz cl18, NVME m2 Kingston A2000 1Tb, Sata Qvo 4Tb, EVGA rtx3070 xc Ultra @ 2100/8000Mhz

Permalänk
Permalänk

fin avslutnings bild

Permalänk
Medlem

Damn

Damn asså du har verkligen talang! riktigt bra bilder 5/5

Visa signatur

C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket,skall jobba vidare med bildtagningarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

GRYMT! Hör av mig till dig när det är dags för nytt projekt.

Permalänk
Medlem

Det finns riktigt snygga grejjer, vissa är mindre snygga, men det är ju bara smak. Det är fortfarande en jävla stor talang, vilket förjänar högt betyg!

Permalänk

Måste bara säga att jag älskade saw, fredag den 13onde och grudge hjälmen du har talang !

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Oj helvete vad mycket färg som måste gå åt!
JÄVLA SNYGGT ANNAS!

Permalänk
Medlem

Ja jag tycker om att köra givna karaktärer,skräck och mystik är alltid nice?...childs play nästa?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Här är det färdiga luftgeväret,utföring med red tiger camo och med en döskalle på högra sidan av kolven.Ett mycket bra slutresultat

vad är det för model på ditt luftgevär??eller namnet

Permalänk
Medlem

Ge mig din konstgåva!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

ingen aning faktiskt,inte mitt ett beställningsjobb.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bara att "kladda" på

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du har SJUK talang. keep it up!

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

SJukt jävla nice! Synd att man bor en bit ifrån att fråga dig om du kunde pianta chassit med något för en peng.
Sjuk talang du äger!

Permalänk
Medlem

det sista luftgeväret ser ut ju som en korthålls stock ju jag håller på med skytte i alla former

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

vad är det för model på ditt luftgevär??eller namnet

feinwerkbau p70 skulle jag tro att de är

Permalänk
Medlem

Ja det kan nog stämma, det bör ju inte vara okänt för dig då nippleboy om du nu rör dig i de kretsarna

Visa signatur
Permalänk

Fy fan va najs... skulle fan vilja att du fixade mitt nya chassie så att det ser snyggt ut... det är redan snyggt men fan döskallar och annat är fan riktigt najs.

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Medlem

skicka mig ett pm istället ScrewFearMe

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Konst på hög nivå Riktigt snyggt, keep it up.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Fan vad nice.... Hade varit lite små sugen på att få Warcraft, Terminator eller Alien airbrushad...

Permalänk
Medlem

Tack än en gång för era åsikter "sweclockare"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Älskade In flames tavlan!

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

vackert!!

Visa signatur

Corsair 600T, Amd X6 1090T, Gigabyte HD6870 CrossFire, Gigabyte GA-990FXA-UD5, Corsair Force 3 120GB SSD, Corsair AX850 PSU, Corsair XMS3 2000mhz 8Gb, Corsair H70

Permalänk

In Flames tavlan var jävligt snygg!

Permalänk
Medlem

Riktig begåvning, bra jobbat