Permalänk
Medlem

detta var ... ovanligt...

Permalänk
Medlem

Något som jag vill se är en video som du har filmat medans du har gjort dom här magiska sakerna!

Gillade verkligen luftgevären, speciellt det med delfinerna=)

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt att se!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem

En video ja kanske det ja skulle varit nått det få kolla upp hur man går till väga bara här på Sweclockers
se hur det hela funkar och så.

tack för era åsikter och synpunkter "sweclockare"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt.......blir ju ännu snyggare om man gillar In Flames(vilket jag gör:)

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem

Hur mycke vill du ha för In Flames bilderna?? xD .. Nej men alllvarligt?

Visa signatur

The geek way of life #1: Living on the edge - porrsurfa utan brandvägg.
CPU i5 750 2,66GHz @ 4.1 GHz | Thermalright Silver Arrow GPU 6950 upplåst BIOS | 930/1350 RAM Corsair XMS3 4 GB 1600 @ 1560 Ljudkort Creative Sound Blaster Audigy (fr.2001, bättre än mobo:s krets) MoBo ASUS P7P55D P PSU Fractal Newton R2 800W (overkill? Ja, tänkte uppgradera t CF men så blev de inte) HDD 500 GB intern + tot. 3 TB extern Chassi LianLi A05FNB

Permalänk

Åh, du är grym! Kör du även mindre objekt som PSP, Ipad, mobiler dvs snabba och mindre saker som folk alltid har med sig har du en pengakälla vid events av skilda slag.
Själv har jag alltid haft crush på UK/US-flaggor i vintagestil så du knep extrapoäng direkt!

Visa signatur

Golv: 2st Zalman-monster Bild: Samsung UE-46B7070 LED | LG IPS236V Bärbara: se min köprådsfråga! NYHET: HP ENVY 17 2092-eo i7 FHD 2630QM Radeon HD 6850 & Asus N73SV 17.3" FHD i7 2630QM Dell XPS X15 FHD LED i7 SB | Dell XPS M1530 Samsung NC10-min snuttis | Wishlist: Asus Eee Pad Transformer

Permalänk
Medlem

Airbrush "come Clarity"

Ska försöka lägga upp när jag är i action..

[YOUTUBE]..www.youtube.com/watch?v=-sTKi9WpslY

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Säg til om du kommer til norge då har jag jobb til dig ! Fräsha grejer mycket av det, fortsätt utveckla din konstgenre, jag ser det inte handlar bara om skräckmotiv, det är säkert för detaljerna mycket du har en del sånt, men människoansikten överhuvudtaget är nyansrika och du fångar dem bra och blandar skönt in teknokrati och bioware/alien på den nedersta bilden.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, speciellt den andra bilden på Bruce W

/Bearbot

Visa signatur

I7 980x @4.5 | Asus Rampage III Extreme | Corsair Dominator 12gb (3x4) Cl 9 | Corsair AX1200 | EVGA 680 FTW x2 | Corsair 800D WC | SSD Corsair Force 120gb x2 | Western Digital Caviar Black 2TB x 2 | Logitech G19 | Mad Cats Rat 9 | Logitech G35 | Logitech Pro C910 HD | W7 Ultimate x64 | Dell U2311H x 3 | Nvidia Surround |

Permalänk
Medlem
Permalänk

vad tar du för ett motiv lak?

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt..........:D

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk

SHIT! Tittade in pga galleribilden med a sense of purpose-loggan, men come clarity var bättre, och allt det andra sen då! GRYMT!

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Instämmer fille, grymt nöjd med Come clarityn

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon i närheten av Karlskrona som har nått bröte som ligger, som kan användas till objekt?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av simon811:

Någon i närheten av Karlskrona som har nått bröte som ligger, som kan användas till objekt?

I Karlskrona t.o.m ;D Hur mycket ska du ha för en hel burk?

Permalänk
Medlem

mycket snyggt hållit på länge med AB? nu vet man iallafall vem man ska ta kontakt med om man vill göra ett projekt om intresse finns så klart

Permalänk
Medlem

Det är synd vilken ojämn kvalité det är på dom :/ vissa ser ut som skit, medans vissa är... helt asbra?

Permalänk
Medlem

Finns alltid intresse för nya utmaningar och ideer`, har hållt på med Ab sedan Nov 10 bara faktiskt...men verkar ha en bra koll på "besten"
Den "ojämna" kvaliteten vissa mer eller mindre utvecklingen med AB-ja det är dags att rensa av lite

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hahaha, WHAT?! Slipknot och The Jester Face i samma bild?!

Permalänk
Medlem

ja en oslagbar kombination eller hur? text stroferna är ifrån Come Clarity, vederbörande till tavlan var riktigt finurlig här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om man har en ide till en tavla som man sedan är berädd att köpa ! Går det då att lösa :D?

Visa signatur

Komponenter
Chassi: Fractal Design Define R3 | MB: Asus P8P67 - Pro | CPU: Intel Core i5 2500K @ 4 | Noctua NH-D14 |
RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHz Blå | GPU: Gigabyte GeForce GTX 460 | Ljud: Xonar Essence STX | PSU: Corsair AX 850W |

Permalänk
Medlem

...tar gärna emot nya utmaningar och era önskemål oavsett underlag och objekt.
tack för era åsikter sweclockare

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gillade gevärerna, fast kan ju vara för man själv skjuter på luft och korthåll

Permalänk
Medlem

Tackar Sacky, hör jättegärna av dig om du själv önskar ett custompainted gevär

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kommentera gärna mina alster, lägger snart upp mer projekt på chassin och data relaterade objekt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt grymma In Flames verk. Come Clarity och Jestern blev mina favoriter

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk

Gillade dina verk. Men det här är inte deviantart, skulle gärna se enbart PCs som är målade här.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

The eye och cyborg var äckligt fina! 5 av 5!

Visa signatur

What comes around goes around.