Självklart virus/disturber

Permalänk

Självklart virus/disturber

Hej, har nu fått någon sorts virus aktig grej.
Det är ett program som trycker på random tangenter och musklick men nod32 eller andra virus program vill inte hitta något infekterat, det händer tillomed samtidigt som jag kör en virus scan.
Någon som vart med om något liknande?

P.s tror det är någon marco program som ska vara jobbigt när man spelar spel eftersom den använder 1-9 samt wsad för det mesta.

Snabb respons är jätte uppskattat då ingen virus scan hittar skiten.

MvH
Oscar

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Snabbt?
Installera om Windows samtidigt som du tar bort och skapar nya partitioner som snabb formateras.

Har du haft en kompis på besökt som försöker jävlas med dig via nätverk/internet?
Ryck ur närverks kabeln och starta datorn i felsäkert läge och ta bort allt misstänkt tills du inser att det inte leder någon vart.

Om du vet vad du gör kan du välja Start / kör / skriv msconfig / kolla om vad startar med Windows.

Permalänk
Medlem

Säker på att inte någon som styr din dator genom nätverket t.ex.?

Min pappa brukade hålla på så med mig när jag var mindre.

Vips sa det, så tabbades jag ut ur WC3 och kunde inte få upp det igen eftersom han flyttade musen haha

Permalänk

Fungerar när jag sängt av internet bluetooth mm.
bara jag som rört min dator, har förövrigt inte äns porrsurfat eller tankat torrents på datorn så känns wierd att jag fått något sådant.

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Pålitliga sidor blir kapade ibland så man behöver inte ha varit på misstänksamma sidor.