Bad company 2 install problem

Permalänk
Medlem

Bad company 2 install problem

Hejsan skaffade mig battlefield bad company 2 idag, men jag kan inte installera spelet då det hela tiden kommer upp c3.cab error, har även provat att föra över allt från dvdn till hdn och installera därifrån, men det vart samma sak, så jag undrar hur ska jag göra för att få det att funka? Tack på för hand // Marcus

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

gisses vad problem dom verkar ha med bc2, verkar som dom inte riktigt kan lösningen heller, en del hjälper det för, någon som vet ett smidigt sätt som funkar för alla som har det problemet? är det såna här problem om man köper det via steam också?

Permalänk
Medlem

Om du har BFBC2 Beta i datorn, se till att rensa allt som har med det spelet att göra innan du installerar en ny fräsch kopia av BFBC2.
Du måste eventuellt rensa registret i Windows också; regedit (OK/Enter) och söka efter "BFBC2 Beta" (utan "" tecken).

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain