Jag hittade en bilig sf-1200 SSD 120GB drive just nu!!!!!

Permalänk
Medlem

Om man ska anlägga grönt plastgräs bör man anlita någon som kan göra det snyggt.
Inte ens där lyckas ni på Sekvencia.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk

Om det verkligen är Sekvencia som är här inne och skriver så är det riktigt pinsamt.. kanske de behöver snabba pengar till något och erbjuder en SSD så folk sätter in pengar. Kanske de aldrig räknade med att vi är smarta och kör på pf istället

Jag lägger hellre på ett par hundralappar och får den från en mer trovärdig återförsäljare.. känns tryggare helt klart!

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk

haha underhållande

Permalänk
Skrivet av prellenboi:

haha underhållande

Den SSD är åter till 2256kr lol idag.

Va roligt. Jag köpte den SSD 1150kr igår!!

Permalänk
Medlem

kan vi få en moderator att låsa hans trådar?

Permalänk
Skrivet av pokelia:

kan vi få en moderator att låsa hans trådar?

Varför?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dothan228:

för att det är uppenbart att du är ute för sekvencias räkning. du uppmanar kunder att handla där trots att det är en firma som bara är ute efter att lura folk.

Permalänk
Skrivet av pokelia:

för att det är uppenbart att du är ute för sekvencias räkning. du uppmanar kunder att handla där trots att det är en firma som bara är ute efter att lura folk.

Lol, jag bara köpte en bilig SSD igår och ville dela med ni. Ingen reklam för sekvencia. Varför tyker du att jag lurade folk? Priset igår var precis 1150kr men det blir 2256kr idag!

Permalänk
Medlem

Bara jag som reagerar på killens språk? Google Translate?

Permalänk
Skrivet av HeeK:

Bara jag som reagerar på killens språk? Google Translate?

va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dothan228:

vad han menar är att med tanke på hur du skriver...så har du förmodligen skrivit på ditt hemspråk i google translate och översätter rakt av.

Permalänk

Om du vill att folk ska ta dig seriöst kan du ju börja med att sluta skriva "lol" mitt i meningarna och sen kanske läsa igenom dina inlägg en extra gång innan du postar

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av dothan228:

Du kan inte stava, använder ordet "lol" i helt fel sammanhang och din meningsbyggnad är helt shot to hell.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Skrivet av pokelia:

vad han menar är att med tanke på hur du skriver...så har du förmodligen skrivit på ditt hemspråk i google translate och översätter rakt av.

Hur skulle jag skriva?

Permalänk
Inaktiv

*tråd låst*

Tråden låses på grund utav urspårning i form av flera brott mot reglerna. Mest § 1.6 men även § 5.
Då erbjudandet nu ska vara slut finns det heller inte så mycket att diskutera.