Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metalie:

Har haft ätstörningar/tankar i över 2 år nu och så kollar man upp sitt BMI efter att man vet att man gått upp en del i vikt. Både fett och i muskler dock.
Nu är man ännu mera ångestbenägen och deprimerad än man brukar vara....

"Ditt BMI är 26.01
Du räknas som överviktig. För komma ner till normalvikt bör du gå ner 2.74 kg"

Bara mysigt att ha kramas med. Vem vill ha fjortispinnar?

(nej jag har inte för högt bmi)

Permalänk
Medlem

Postar på forumfall, fan vad mycket klockan är :S

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av MooDHooDs:

Bara mysigt att ha kramas med. Vem vill ha fjortispinnar?

(nej jag har inte för högt bmi)

Jo jag vet.. både mitt ex och min nuvarande pojkvän sa och säger likadant.
Det är bara jag själv som har en annorlunda bild utav mig själv..
När jag gått ner förr i vikt så försvann både rumpa och bröst rejält, så det kändes ju tråkigt.. men det var precis som att jag övervägde det och att jag fick plattare mage var mer attraktivt för min egna del.
Men ja, försöker arbeta med min syn, kommer dock ta ett tag som sagt.

Permalänk
Medlem

På otroligt dåligt humör. Får inte träna rygg/axlar/bröst på ett bra tag samt att jag måste gå på alvedon, ibumetin och anti-inflammatorisk salva. Ont har man också, varenda gång man andas eller rör sig så hugger det till bak vid skulderbladet...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Fick samtal idag att ja ska på arbetsintervju imorgon och är nog inte så förberedd men det ska bli intressant o se va som händer, känns lite kul iaf att man blir uppringd på jobb man ej sökt

Permalänk

Det är inget fel med tjejer med lite former men de ska inte varq några kossor eller tändstickor

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av nmc:

EDIT: SÅ JÄVLA AWESOME GLAD, vad jag förstått så ska telia sälja ZTE Blade utan operatörs-låsning också. Kan det bli mycket bättre för 1695??

Har du köpt en? Isf får du gärna skicka ett PM med dina tankar om den efter nån dags användning
Börjar bli dags att skaffa ny lur igen, lagom pris när man har ett snitt på 12 månader per telefon

Alltid en vecka efter garantitiden så dör telefonerna...

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Sitter här och ser en såkallad ''Skräckfilm'' på Showtime. Sydkoreansk dessutom. Dark forest: 4 Horror tales.

Vet inte hur många gånger jag sagt för mig själv: Ärligt talat, lägg av, för jävelen, kom igen, hur tänkte ni här, omg, sluta nu.

Permalänk

Fan. Om 1 ½ tim gäller det. Då möter jag min fobi en aning. Vågar inte tänka på hur det gå.r.

Permalänk
Medlem

Humm, en postgubbe kom och knackade på dörren med ett paket i famnen. 390kr lösen men skitsamma, mitt dämpmaterial och filter har kommit!
Och det var ingen tegelsten i paketet heller, från Kanada

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jag klarade det.... men... jag är inte superglad. Jag borde hoppa av glädje och ha glädjetårar, men det har jag inte.
10 år med fobin och nu klarade jag det jag aldrig trodde jag skulle komma i närheten av.

Permalänk
Skrivet av Metalie:

Jag klarade det.... men... jag är inte superglad. Jag borde hoppa av glädje och ha glädjetårar, men det har jag inte.
10 år med fobin och nu klarade jag det jag aldrig trodde jag skulle komma i närheten av.

Jag vet att du vill berätta vad det är det gäller. Skriv av dig...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Jag vet att du vill berätta vad det är det gäller. Skriv av dig...

Håller med på den
Människan är riktigt grym på att anpassa sig så bara man arbetar med sin fobi så lär den försvinna eller i alla fall minska efter ett tag.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Fyfan. Precis gjort gastroskopi. Vidrigaste jag varit med om. Tog kanske 5-10min, men kändes som en hel jävla evighet. Låg och kväljde och kämpade med att andas. Fyfan vad vidrigt!
Diafragmabråck har jag tydligen. Förstod det som att magsäckens "backventil" är lite kass. De tog också glutenprov, men det svaret kommer dröja.
Sitter och käkar nu, men gör ont i halsen :/.

Permalänk
Medlem

Jag blev av med en stor del av min höjdskräck när vi var och klättrade i skule som avlsutning i nian

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Fy för folk som väcker en på bussen när de pratar i telefon eller ringer till en.. suck.. förstör ju hela skönhetssömnen man skaffar sig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Har precis haft ett bråk med tjejen

Hon har chattat med en kille väldigt länge osv. Sen frågade jag ut ''Vad är det ni snackar om så himla mycket?'' så där lite oskyldigt sagt. Menar man kan inte prata om vädret 24/7?

Hon flyger upp och skriker att jag är avundsjuk osv och säger att hon ska kunna sova över hos honom över en helg osv osv....Hon har aldrig träffat killen och hon säger att hon ska kunna sova över :S Killen har en tjej också :S....

Sen om jag säger ''Killen kan vara en störd jävel osv'' Då är det fel på mig att jag tänker så :S

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Metalie:

Jag klarade det.... men... jag är inte superglad. Jag borde hoppa av glädje och ha glädjetårar, men det har jag inte.
10 år med fobin och nu klarade jag det jag aldrig trodde jag skulle komma i närheten av.

Väldigt, väldigt grattis!

Min kylare har skickats från Misco idag. Hoppas den kommer imorgon!

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Jag vet att du vill berätta vad det är det gäller. Skriv av dig...

Vet inte vad jag ska berätta? :S att ptja.. jag klarade av att ta blodprov i armen och det kändes bra, men trodde jag skulle bli mer glad.. men mitt allmäna psykiska tillstånd är inge vidare, så det påverkades väl en del pga det :\
Men ska fira i morgon med liten trevli utflykt med sambo och min lilla tjej (hunden), god mat, film och godis på kvällen ^^

Permalänk

Fick tag i helium på en mässa i dag.
Satan va kul det är

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Fick tag i helium på en mässa i dag.
Satan va kul det är

Haha, jag minns att jag fick problem att andas för att man skrattade så mycket då vill höll på med det i åttan. Bland det roligaste jag varit med om

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Haha, jag minns att jag fick problem att andas för att man skrattade så mycket då vill höll på med det i åttan. Bland det roligaste jag varit med om

Jag fick problem att prata för jag började bara garva

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag fick problem att prata för jag började bara garva

När jag testade så hann jag nästan säga "Hej" innan jag garvade ihjäl mig. Så jag överlät pratandet till andra som kunde hålla sig från att börja garva

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av piddeman:

Har precis haft ett bråk med tjejen

Hon har chattat med en kille väldigt länge osv. Sen frågade jag ut ''Vad är det ni snackar om så himla mycket?'' så där lite oskyldigt sagt. Menar man kan inte prata om vädret 24/7?

Hon flyger upp och skriker att jag är avundsjuk osv och säger att hon ska kunna sova över hos honom över en helg osv osv....Hon har aldrig träffat killen och hon säger att hon ska kunna sova över :S Killen har en tjej också :S....

Sen om jag säger ''Killen kan vara en störd jävel osv'' Då är det fel på mig att jag tänker så :S

Jobbigt läge... Känns det som att ni börjar glida ifrån varandra?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Tänkte vara lite nostalgisk och installera windows 95 i virtual pc, men hittar inte manualen med serienummret på :´(
Någon som har en oem nyckel?

Edit: Googlade och hittade en som fungerade Men jag undrar fortfarande vart boken är, hoppas inte den är försvunnen :/

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Har inget och göra

Tröttnat på datorn totalt.
Bilen likså. (kommer väl igång lite glädje om de kommer lite snö snart iofs.) bara jag som skulle behövt 4 däck.. suck
Vilken msn av de äldre versionerna var det man skulle köra på? 8.6? någon som har örl?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jobbigt läge... Känns det som att ni börjar glida ifrån varandra?

Jo det verkar så Hoppas verkligen att det blir bättre imorn

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

ipoden vill inte jailbreakas

Permalänk
Medlem
Skrivet av piddeman:

Har precis haft ett bråk med tjejen

Hon har chattat med en kille väldigt länge osv. Sen frågade jag ut ''Vad är det ni snackar om så himla mycket?'' så där lite oskyldigt sagt. Menar man kan inte prata om vädret 24/7?

Hon flyger upp och skriker att jag är avundsjuk osv och säger att hon ska kunna sova över hos honom över en helg osv osv....Hon har aldrig träffat killen och hon säger att hon ska kunna sova över :S Killen har en tjej också :S....

Sen om jag säger ''Killen kan vara en störd jävel osv'' Då är det fel på mig att jag tänker så :S

Enligt mig är det bara idioter till killar som låter sin tjej sova över hos andra killar, oavsett hur nära vänner de är. Låter man sin tjej sova hos en annan kille, då förtjänar man att hon är otrogen också. Skulle aldrig sova över hos en tjejkompis om jag var upptagen, och skulle jag göra det skulle det vara med inställningen att jag skulle vara otrogen

Permalänk
Skrivet av SueCia:

Enligt mig är det bara idioter till killar som låter sin tjej sova över hos andra killar, oavsett hur nära vänner de är. Låter man sin tjej sova hos en annan kille, då förtjänar man att hon är otrogen också. Skulle aldrig sova över hos en tjejkompis om jag var upptagen, och skulle jag göra det skulle det vara med inställningen att jag skulle vara otrogen

D

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06