Permalänk
Avstängd
Skrivet av Martiis:

Shit happens, som man säger.

Minst sagt.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dblood:

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Du har inte funderat på att sluta dricka?

Permalänk
Skrivet av Dblood:

Usch en del dumt har man gjort...bla

* Kört bil på fyllan och lämnade över ratten till min också påverkade polare i 200km/h på E4an
* På en nyårsfest för länge länge sen skulle vi trasha en bekants villa, spydde i brevlådan, pianot, micron. Drog av rakater i vardagsrummet m.m.
* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.
* Pissat ner min dator på fyllan

Idiot.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av Dblood:

* Jagat en joggare med lie på natten i ett motionsspår.

Något som jag måste göra innan jag dör, fast du verkar inte ha speciellt bra koll när du dricker
Hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Du har inte funderat på att sluta dricka?

Jag dricker inte öht längre, jag upptäckte att det inte var så bra för mig
Incidenter som är 10 år gamla

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

jag och en kompis tog bilen över norska gränsen på fyllan och stannade vid tullstationen och knackade på för att bjuda på öl. Som tur var så var det ingen där så vi fortsatte nån mil till klockan 4 på lördagsmorgonen.

Vi var tillräckligt dragna för att inte fatta att tullarna hade haft kvar oss till polisen kommit om dom varit där...

Permalänk
Medlem

försökte att mysa med en tjej på motorhuven på en polisbil för 2 dagar sen.... (när jag var full)
försökte koppla in en vanlig telefon i tågverkets service-telefon som man kan hitta ibland (när jag var full)
stal en folkracebil o krasha med en buss... (ångerfull) (när jag var full)

som sakt mkt konstiga o dumma saker man får för sig då man är full...

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk
Medlem

Lillayster och storasyster. Fyfan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lambi:

Lillayster och storasyster. Fyfan.

Har du gjort det med din lillasyster och storasyster? Ja det är ju helt klart en dum bedrift:/

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Har du gjort det med din lillasyster och storasyster? Ja det är ju helt klart en dum bedrift:/

Haha Som tur är så är det inte fallet ... Ett syskonpar i en annan familj för att göra det lite tydligare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lambi:

Haha Som tur är så är det inte fallet ... Ett syskonpar i en annan familj för att göra det lite tydligare

Samtidigt är min fråga då? Jag har gjort ungefär samma sak själv (alltså inte samtidigt). Insåg efter att ha följt med en tjej hem efter en rätt ordentlig fest att "Men va fan, här har jag varit förut" så kommer hennes storasyster (som jag "träffat" förut) hem och undrar vad fan jag gör där. Och nej jag har ingen kontakt med någon av dem idag av någon anledning

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Samtidigt är min fråga då? Jag har gjort ungefär samma sak själv (alltså inte samtidigt). Insåg efter att ha följt med en tjej hem efter en rätt ordentlig fest att "Men va fan, här har jag varit förut" så kommer hennes storasyster (som jag "träffat" förut) hem och undrar vad fan jag gör där. Och nej jag har ingen kontakt med någon av dem idag av någon anledning

Nej, inte samtidigt ... Att lyckas med det är en än större bedrift i mina ögon, jag skulle ju till exempel aldrig kunna leva med att ha en trekant som involverar min bror Om någon här på forumet har haft två systrar (fullblodssystrar) samtidigt, då har de min fulla respekt livet ut !

Permalänk
Medlem

INTE. SPARAT. PENGAR. TILL. 15". MACBOOK. PRO.
Eller att inte önska sig en MBP 15"are.

Permalänk
Medlem

Vet faktiskt inte om detta är det dummaste men det kvalar nog in...

En gång när jag var yngre så tog jag sats och försökte kuta in genom en klubbentré när jag hade glömt legget hemma. Vakten plockade mig som en mört och kasta tillbaka mig.

Visa signatur

Ryzen 5600X, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC, 32GB Ballistix (3600 CL16)
Fractal Design Meshify C Mini, MSI MAG B550M MORTAR, Kraken X53, WD Black SN850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floot:

Vet faktiskt inte om detta är det dummaste men det kvalar nog in...

En gång när jag var yngre så tog jag sats och försökte kuta in genom en klubbentré när jag hade glömt legget hemma. Vakten plockade mig som en mört och kasta tillbaka mig.

Haha, fan vad kul det lät. Här i Stockholm skulle man väl få spö för sådant nu för tiden...

Permalänk
Skrivet av Lambi:

Nej, inte samtidigt ... Att lyckas med det är en än större bedrift i mina ögon, jag skulle ju till exempel aldrig kunna leva med att ha en trekant som involverar min bror Om någon här på forumet har haft två systrar (fullblodssystrar) samtidigt, då har de min fulla respekt livet ut !

Just give me

Permalänk
Medlem
Skrivet av WolfOfVengeance:

Just give me

Du har min fulla respekt livet ut om det är sant

Permalänk
Medlem

Var intresserad av en tjej men tyckte att blir det så blir det. Slutade med att min brorsa nöp henne istället, de är ihop fortfarande iaf

Förtal om att ha kallat en tjej hora, blev hotad om att bli polisanmäld. Första året i ny klass..............(ej nuvarande klass)

Åkte med brorsa i föräldranas nya bil (fick den samma dag) han körde på liten isig väg och tänkte bromsa lite hastigt, bilen vobbla och var han var närmare att tappa kontrolen än vad han nog vågar erkänna.

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

Köpte ett par stövlar som jag gick i vassen med när sjön hade frusit, dom gick sönder...

Permalänk
Skrivet av Fuskobot:

Var intresserad av en tjej men tyckte att blir det så blir det. Slutade med att min brorsa nöp henne istället, de är ihop fortfarande iaf

Aaaawwww, samma har hänt mig fast med min kusin. Det dog ganska fort dock och det gjorde mina känslor med. Det var jobbigt när det varade dock

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Var lite sur i början men bryr mig inte så mycket nu.

Fortfarande drygt dock då det är en person jag tycker är mycket trevlig :/

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk

Mecka med ett gammalt aggregat (tänkte modda lite så jag kan ha det som labbaggregat) Men alla fall så när jag plockat ut själva nätdel och skulle pröva skiten om det fortfarande fungera, trycker i 230v kabeln. Fläkten hoppar igång, plockar fram multimetern, precis när jag slår på multimetern säger det pang! Konsekvenserna blev trasigt nätdel + ny propp...

Nästa offer får bli ett gammalt FSP 250W aggregat

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Mecka med ett gammalt aggregat (tänkte modda lite så jag kan ha det som labbaggregat) Men alla fall så när jag plockat ut själva nätdel och skulle pröva skiten om det fortfarande fungera, trycker i 230v kabeln. Fläkten hoppar igång, plockar fram multimetern, precis när jag slår på multimetern säger det pang! Konsekvenserna blev trasigt nätdel + ny propp...
http://i53.tinypic.com/x0pqi9.jpg

Nästa offer får bli ett gammalt FSP 250W aggregat

Såg ju bara lite lätt grillat ut

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Såg ju bara lite lätt grillat ut

Grillat var ordet, small som bara den. Känns som jag har tinnitus...
Fast det var fett kul att grilla

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Grillat var ordet, small som bara den. Känns som jag har tinnitus...
Fast det var fett kul att grilla

Haha kan tänka mig det

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt om jag ska känna mig tråkig eller smart.

Jag begriper bara inte hur fan man kan göra en del saker som skrivs i tråden. OAVSETT promillehalt.

Permalänk

somnade i min otroligt bekväma bil (bmw 5 serie) med fart hållaren på ~110kmh

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av spot_1337:

*När jag var mindre så gjorde jag någon sorts pet-flask raket och fick för mig att det var en bra idé att stoppa ett riktigt stort äpple uppepå och skjuta upp i ett villaområde. Äpplet flög upp tills det blev litet som en ärta och det var ju kul tills jag såg att det inte var på väg att landa där jag ville. Smäckte ned på grannens veranda med en jäkla smäll bredvid deras nyfödda son och det vart bara mos kvar av äpplet. Riktigt tur att det inte träffade barnet :S

*En "vän" fick för sig att skjuta mig i knävecket ett antal gånger med en kolsyre soft-airgun som gjorde 105m/s när jag höll i en full automatisk mp5 som gjorde 30skott i sekunden i 130m/s så jag sköt han mellan benen så han inte kunde gå rakt på ett bra tag, lite overkill men han var en riktig idiot, han hade bl.a. pissat på min moppe och lite sådant innan så han förtjänade det.

*Kastat ägg och snöbollar på bussar

*Byggt en potatis kanon, fyllt den med 4 liter bensin och spruta ut över en eld så att trycket på min tröja smälte av värmen.

*byggt lite olika bomber som lätt kunde gått fel och smält av en hand eller arm, riktigt korkat.

*Sköt med paintball på min gamla skola så att den såg ut som en flugsvamp.

*Kört 125cc fiddy på allmän väg utan körkort.

*Kört 250cc atv på väg utan körkort.

*Skjutsat 3 pers på moppe och mött 4 polisbilar som lyckligtvis inte såg mig.

*Åkt ifrån Securitas på moppe

*byggde en laser projektor och projicera en grön "vägg" över gångbanan, stängde av den när folk var nära så de inte fick lasern på 200mW in i ögonen.

*byggt en vätgas generator som jag kopplade in i mitt rum med ett modifierat dator nätagg, fick för mig att sätta en ballong på slangen där vätgasen pumpas ut och tända på vilket resulterade i att den baktände och exploderade så att glasskärvorna flög åt alla håll och 3 liter vatten åkte in i golvet på övervåningen och åkte ut på neder-våningen genom taket.

*gått ut på isen för att se om den höll, det gjorde den inte.

Allt detta var för ett par år sedan när jag var mindre och nuförtiden har jag mognat upp och slutat med sådant som tur är

EDIT: Största tabben någonsin: köpte black ops

Du är en väldigt farlig person.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Du är en väldigt farlig person.

haha nejdå, det låter värre än det egentligen är

Permalänk
Medlem

Var nog för många år sedan när jag skulle testa en grej med brödrosten, skulle kolla ifall ett tuggummipapper (glansigt aluminium på insidan tydligen) skulle tändas ifall man satte den mot de glödande trådarna som syns där i. Det som hände var att det blev en smäll och jag hoppade till, blev sjukt chockad av det. Jag måste ha varit runt 13 år vid tillfället, farligt att vara nyfiken ibland..

Några dagar senare undrade föräldrarna varför brödrosten inte funkade som den skulle, så det blev ett nytt köp..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit