Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk
Hedersmedlem

God kväll, har massa tentaplugg att göra inför tenta i linjär algebra på Onsdag. God natt

Permalänk
Medlem

Gokväll..

Blir en natt framför tvn för omväxlingens skull.

00:00 Hemsökta hus
01:00 Ghost hunters
02:00 Ghost hunters
03:00 Ghost hunters
04:00 Ghost hunters
05:05 Will & Grace
Källa: tv4+

Får se om man slinker in mellan reklam avbrotten.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

kl.1 är det discoverys top 10 denhär gången är det ubåtar, ska absolut ses!

Skar just upp mitt lill finger på en machete kniv irriterande.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Snart julafton gott folk, den av mig mest hatade högtiden på året. Tycker julafton är hemsk, men har väl blivit skadad efter alla år av skilda-föräldrar-barn.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Fixar Star wars the Phantom Menace på PC åt en polare. Tydligen fungerar det inte att installera det på 64-bitars OS, så jag får ta smällen

Annars är det jättebra dokumentärer på National Geographic om kvällarna/nätterna som man har glott på fram tills nu.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk

Formaterade om datorn och la in OS'et på min raptor istället för att se skillnaden jämfört med min SSD..
fy helvete vilket jäkla gnat! den knakar ordentligt, men enligt HDtune verkar den må bra,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

God kväll gott folk!
Har vi några snälla barn vakna?

Btw JÄVLAR I HELVETE vad det snöar! Var ute och spring i skogen med hunden han drunknade nästan i snön ett par gånger

Permalänk

Det snöar asmycke här med : o

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Mmm...samma här. Snöflingor stora som femkronor.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Har valt att vara uppe hela natten då jag alltid har så svårt att gå upp när det varit helg och sen måndag morron >_< Är lite trött nu, och lär vara skit trött efter skolan men men.

Permalänk

Tjeeenare tjena!
Då var man tillbaka i den här tråden då.
Hmm, har förövrigt 100tals läxor som ska lämnas in idag, får börja igång med vissa redan nu, kul.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av =ultrafox=:

Har valt att vara uppe hela natten då jag alltid har så svårt att gå upp när det varit helg och sen måndag morron >_< Är lite trött nu, och lär vara skit trött efter skolan men men.

Det bästa är ju om du klarar av att hålla dig vaken tills imorron kväll då slocknar du ju garanterat i tid.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Ännu en lugn måndagsmorgon på Swec ser jag!
Själv så har man varit på Six Flags Over Texas idag, åkte The Titan en massa gånger
Den är mycket läskigare IRL och typ 9 på kvällen

Visa signatur

"BudgetGamer"
| In-Win Fanqua BS652 | Benq FP222W | Razer Deathadder

Permalänk
Inaktiv

Nu bryter jag mot regeln (men en gång är ingen gång )

Vaknade innan kl 6 idag och var utvilad, fan vad skönt :>

Skrivet av 3Ghz_Kaninen:

Ännu en lugn måndagsmorgon på Swec ser jag!
Själv så har man varit på Six Flags Over Texas idag, åkte The Titan en massa gånger
Den är mycket läskigare IRL och typ 9 på kvällen

Ujj, tveksamt om jag hade vågat åka den

Permalänk
Medlem

Är någon vaken?

Permalänk
Hedersmedlem

Såklart, men det blir nog läggdags snart.

Permalänk
Medlem

Ja, man har ju lov. Det näst sista lovet ever.. :/

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Förbannat skönt med massor med snö, folk bara gnäller själv drar jag på mig mina feta kängor och långkallingarna så -10 och 1meter snö är inga problem

Permalänk
Medlem

Man måste ju skotta hela tiden! Riktigt drygt.
Känner för att vara vaken hela natten, men får se om jag orkar..

Visa signatur

Intel Core i5 750 |Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-H55N-USB3 Mini-ITX |Corsair 4GB 1600MHz | XFX Radeon HD5850 1GB Black Edition | Corsair SSD Force Series 120GB | Silverstone Sugo SG07B | Win7 Professional 64bit |

Permalänk
Skrivet av coffe13:

Man måste ju skotta hela tiden! Riktigt drygt.
Känner för att vara vaken hela natten, men får se om jag orkar..

tycker det är ganska konstigt att man känner så känner likadant,
Är hos en polare och slö lirar lite, han har sovit i snart 1 timme och jag bara sitter här, ska dock lira lite silent hill 4 nu och skrämma upp mig lite

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Jaha, då har man precis kommit hem från att ha varit ute på de hala vägarna och lämnat sambon på tågstationen 1 tim härifrån. Tåget var 30 min försenat, men det gick iaf

Permalänk

någon som kan uttala sig om kvaliten på AXP's nätaggregat?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Borde nästan fundera på att sova nu, fastade framför msn med att snacka med en polare.
Lite oväntat att hon faktiskt går och lägger sig senare än mig. ^^

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Bara en timme kvar tills man slutar jobbet...!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ManBearPig:

någon som kan uttala sig om kvaliten på AXP's nätaggregat?

Inge vidare.
Hade ett sånt på 630W, klarade inte att driva ett Radeon X1950 Pro efter ett tag-

Permalänk

God morgon!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Evil_AnAnAs:

God morgon!

Morgon!

EDIT: Doh, 6:02 -.-

Permalänk

Märkligt vad tyst det är i den här tråden inatt... Sover alla nu igen?

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk

tycker det blivit ganska tyst överlag här på senare tid
Själv har jag fått suttit och gjort ny mail och nytt youtube account, usch för virus.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Det var kallt ute, fick den briljanta iden att gå ut och kissa samtidigt som jag borsta tänderna, i t-shirt, shorts och ett par foppatofflor. Såg sen att termometern visade ordentliga -25.

Visa signatur

Tofu bud