Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

Så jäkla coolt! Grymt bygge!

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
Ser att killen med dell tangentbord å stora skärmen spelar cod 2.
UNDERBART SPEL!!!

haha ja, det har spelats ett antal timmad cod2 i dendär stugan kan jag tala om hahaha

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

lite grabbmys på loftet ? haha

Permalänk
Medlem

jag och ett par kompisar funderar på att bygga en egen stuga.
ungefär hur mycket gick ert bygge på ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zenta_
jag och ett par kompisar funderar på att bygga en egen stuga.
ungefär hur mycket gick ert bygge på ?

Runt 10-15 tusen för allt

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

det blev ju riktigt mysigt:P

Permalänk
Medlem

Yow...

Nu vill jag ha en bild update på hela stugan och se hur det ser ut idag =D
Tror jag inte är ensam om det

Permalänk
Medlem

Du är inte ensam om det!

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spankbuissnes
Runt 10-15 tusen för allt

Med stugan ?
Till sommar ska jag bygga en Lan stuga och jag blir sjukt taggad när jag ser denna bygglogg !

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha update! Grymt, 5p!
Haha sedan åt han hallontårtan med hammaren...

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Avstängd

Riktiga lan har INTERNET

Permalänk
Medlem

hahha fy fan vad fint !MERA LAN !

Visa signatur

ASUS M4N72-E 750A || AMD Phenom II x2 3.1 GHz clockad: 3.5 GHz || 2st Corsair Dominator 2Gb 1024MHz || ASUS EN9800GT 1Gb || Cougar 550W || Samsung Spinpoint 1TB

Permalänk
Medlem

åhh!! man blir lagom taggad av att försöka få tag på en liten liknande stuga... synd bara att man inte har några byggskills. kommer väl se sämre ut än det var innan om jag skall ändra grejer

Permalänk
Permalänk
Medlem

så jävla smart !

Permalänk

Fan va fränt!

Visa signatur

Intel Core i5 760@3,2ghz , Gigabyte P55A-UD3 , Geforce GTX 570 , Corsair XMS3 1600mhz cl7 - 4gb , Corsair VX550w , Fractal Design Define R2

Permalänk
Avstängd

fyfan va fint, men de är ju int klart, Måla allt svart o grått mörka härliga färjer i tak o på väggar! o dra lite nice led belysning !

yes- och, lan ska ha internet.. Skaffa fiber:)

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Jävligt fint! Ska också göra liknande projekt med stugan bredvid. Dock inte lika mycket jobb. Kanske tapetsera, kabeldrag. Fortsätt ladda upp!

Permalänk

fint men inte får det plats med 6 lanare?

Permalänk
Medlem

AA Pizza boeegegegegege:D

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

haha nice bygge

Visa signatur

I think there is a world market for maybe five computers.

Permalänk

hallontårta och en flaska anderssons, FINA grejor det

Visa signatur

"Citera för svar"
|Gigabyte GA-970A-UD3 <> AMD FX-6100 X6 Black Edition @ 3,8GHz - Kühler 620 <> XFX Radeon HD 6870|
|8bg Corsair DOMINATOR <> Cooler Master 500W <> BitFenix Survivor Core|

Permalänk
Avstängd

Bra jobbat, haha ;D

Permalänk
Medlem

awesome!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Riktigt fint! Måste blir skitvarmt när man ska sova dock

Permalänk

Vissa Ghettomoddar datorer med buntband.
Andra Lanstugor med spännband.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt bygge lätt 5/5
Måste bara fråga, hur löste ni så att ni fick internet till stugan?

Visa signatur

C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Inga fjortis fasoner nu! BYGG!

Hahah du skulle varit där och stått med en träpåk och viftat tills bygget var klart

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk
Medlem

Tycker att det här albumet är så jävla legendariskt, detta är fan drömmen...! Synd att man börjar bli lite för gammal nu egentligen.

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |