Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haunted-
Hur länge kan man som Artisan klara sig på den första ranken av Spoil?

det e bara att uppdatera den när du får nya skills, varför försöka dra sig med att uppdatera??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Ja men den där faktan som du kommer med nu kan jag ju inte hitta på hemsidan. D.v.s. vilka klasser som har lätt att hitta partyn osv.

ne sånt kan du itne hitta men du måste kolla vad som intresserar dig tex vill du köra Bow, duel, dagger, summoner, mage börja med att kolla det sen kan du börja kolla vilken klass av tex mage du vill köra sen kolla viken ras som e starkast som mage mm

Permalänk

Någon som kan berätta lite om Shillien Knight/templar... något att rekommendera? eller ska man köra på en Kamael Berseker

Permalänk

Jaha, nu håller jag på och uppdaterar spelet. Vilken server ska jag börja spela på?

Permalänk
Medlem

bartz

Visa signatur

smash?

Permalänk

Jag satte igång på Luna, är på level 15 typ. Går helt okej, lite segt att fixa pengar bara. Funkar det eller är det av någon anledning asdåligt att spela på den? Gjorde en human warrior som jag springer runt och köttar med dagger med. Vad kan jag göra för något kul med den?

Permalänk
Medlem

Enda som du kommer ha problem med Luna är just ekonomin då det är en ny server, men eftersom alla spelar på lika grunder så är det lika för alla

Bara att spela och kämpa hårt för att få ihop adena före XP, men det gäller alla nya spelare.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Hur gör jag det på bästa vis då? Och vad ska jag ha pengarna till? Springer runt med en Dirk och Wooden armor, funderar på om jag ska uppgradera rustningen eller försöka fixa ett hetare vapen? Är på level 18

Permalänk
Medlem

Som alltid Vapen > Rustning.

Samt vad jag syftar på är t.ex. inte använda sig av shots, lära sig hantera manor system ( troligtvis inte online än ) samt kanske tillomed skaffa en WS eller BH.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Vad ska jag köra på då, warrior eller rogue?

Permalänk
Medlem

um. kan ju spela som pole user. då kan du locka med dig helare ner i catas och tjäna AA lite senare. det lär betala sig bra

______________________
>Timeless... event horizon?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Finns det nått alternativ till att låta spelet patcha själv?
Går grymt segt för mig, vore fint med nån svensk ftp att hämta senaste patcharna från.

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.

Permalänk
Medlem

nej. inte supporterat. NCsoft är lite si och så med alla "privata" filer. skulle vara om det var helt ny release som du hämta från, fileplanet, gamershell. eller andra sidor men det brukar vara fett segt

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
um. kan ju spela som pole user. då kan du locka med dig helare ner i catas och tjäna AA lite senare. det lär betala sig bra

Spela vadå, ta med mig vem ner vart och tjäna vadå? Förklara som om jag vore tre. Betyder det att jag ska gå warrior då eller? Jag tycker det verkar drygt att spela med dagger, den där horattacken missar ju i 90% av fallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Spela vadå, ta med mig vem ner vart och tjäna vadå? Förklara som om jag vore tre. Betyder det att jag ska gå warrior då eller? Jag tycker det verkar drygt att spela med dagger, den där horattacken missar ju i 90% av fallen.

might mortal FTW! men det kan du glömma för det finns inte längre.

du ska spela som polearm user om du vill ha lite pengar och lite roliga partys (inte bäst i pvp men ändå).

classa Warior>Warlord>Dreadnought.
spela i Catacombs och necropolis.
Tjäna AA (Ancient Adena) det är mycket värt. Används till en hel del saker.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Så vadå, dom är roliga att spela, får parties och är bra för att tjäna pengar med? Låter ju skitfint isåfall

Permalänk

Nvm

Permalänk
Medlem

jag har aldrig lirat Lineage 2 förut men köpte starter pack för någon dag sedan, tänkte ge spelet en chans, jag gillar stilen det har. Någon som är på Luna servern och orkar ha en noob springandes bakom sig? Vill gärna lära mig lite mer om spelet.

Visa signatur

Dell Inspiron 7577

gammalt: Antec P180, AM3 X6 1055T@3,3ghz, Scythe Mugen2, Asus M4A87TD EVO, Samsung 830 128gb SSD, 4x2gb Gskill Ripjaws PC-16000, GTX 670, OCZ 600watt.

Permalänk
Medlem

Jag spelar på luna

Lvl 79 Ghost Hunter (BergEr)
Lvl 79 Shillen Saint (co0kie)
och mina kompisar
lvl 79 Sword muse (Pake)
lvl 76 Maestro+lvl 78 Adventurer (Denied)

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Jävla taskigt att rekommendera någon att börja med en warlord. Jävla mass svenskar som spelar på luna då. Finns typ inga kvar på bartz längre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinin
Jävla taskigt att rekommendera någon att börja med en warlord. Jävla mass svenskar som spelar på luna då. Finns typ inga kvar på bartz längre.

Menar det, warlord är värdelös atm när man inte kan köra nå bra AOE.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Inaktiv

nån som har problem att få igång nya expantionen Lineage2 final gracia?? jag får fram start knappen sen när jag trycker på den så får jag fram laddnings skylten sen dör allt inge händer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
nån som har problem att få igång nya expantionen Lineage2 final gracia?? jag får fram start knappen sen när jag trycker på den så får jag fram laddnings skylten sen dör allt inge händer

Nix, vet ingen som har problem, prova ta bort system mappen och kör en fullcheck.
Men glöm inte att spara alla prints =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Inaktiv

fick det fixat efter en massa om installationer. fick byta ut FW och virus program då funka det. var att GameGuarden inte ville uppdatera sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
fick det fixat efter en massa om installationer. fick byta ut FW och virus program då funka det. var att GameGuarden inte ville uppdatera sig

Aha, kör utan virusskydd för alla är emot lineage =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Inaktiv

Avats funkar hur bra som helst med det. och så kör jag Outpost FW

Permalänk
Medlem

Vaknade imorse och fick nått konstigt ryck att jag ska fan prova lineage2 igen, lirade för många år sen i c1 så har ju hänt en del. Saken är den att jag har ont om cash just nu så tänkte en sån där 10dagars trial vore awesome.

Problemet är att jag needar en serial key för det och den kan man bara få av subscribers till spelet tydligen, om det finns en vänlig själ här som sitter med keys skulle du kunna pma en sådan till mej

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_balle
Vaknade imorse och fick nått konstigt ryck att jag ska fan prova lineage2 igen, lirade för många år sen i c1 så har ju hänt en del. Saken är den att jag har ont om cash just nu så tänkte en sån där 10dagars trial vore awesome.

Problemet är att jag needar en serial key för det och den kan man bara få av subscribers till spelet tydligen, om det finns en vänlig själ här som sitter med keys skulle du kunna pma en sådan till mej

Tack på förhand!

Rip mail.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

tyckte detta spelat kunde behöva en puff, nu när High5 uppdateringen är på väg.

Alla som gillar Koreanska grinder spel så ögonen blöder och massa high end pvp borde kolla in detta.

Dom delar nu också ut free trails utan friendinvites.

http://www.lineage2.com/trial/en/

Permalänk
Medlem

Någon som lirar fortfarande? Blev sugen på att testa lite så fort jag får tid, har inte spelat sedan C1 eller C2.

Permalänk
Medlem

Jodå, finns en hel del spelare i l2 fortfarande. Vet dock inte riktigt hur kul det skulle vara att starta från scratch nu, det går bra mycket snabbare att komma upp i lvlar än förut men det bli svårt att komma till end game heh.