hjälp med skoldator..

Permalänk
Inaktiv

hjälp med skoldator..

har tillräckligt med diskutrymme för att kunna föra över ett spel som ligger på ca 1 GB skol hårddisken ligger på 64GB och den är tom... men det går ändå inte att föra över är det för att jag inte är admin eller för att det är spärrat på något vis.. filen jag inte kan skicka över är en .ZIP fil..

Permalänk
Avstängd

Antagligen spärrat för att skola troligtvis har en policy emot spel. Fokusera på studierna istället när du är i skolan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Du svara ju på din fråga i ditt inlägg...

Permalänk
Medlem

Verkar som min skola va slapp som fan, vi fick skriva på ett papper där det stog typ Tar du sönder får du betala och att man inte skulle installera massa spel och program. Men ändå hade vi admin konto och dem flesta installerade windows 7 på datorerna utan att någon sa nått.

Permalänk
Inaktiv

Damn vad alla är emot att man vill kunna göra någonting underhållande på sina raster och håltimmar.. här fann jag ju inte min hjälp.

Permalänk
Medlem

När jag gick på gymnasiet så bruka vi spela spelen från usb minne för det var enda sättet så prova de?

Permalänk

Men på raster och håltimmar kan man ju göra läxor och skriva på arbeten/inlämningsuppgifter så man slipper göra det hemma.

Visa signatur

/GannTrader

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GannTrader:

Men på raster och håltimmar kan man ju göra läxor och skriva på arbeten/inlämningsuppgifter så man slipper göra det hemma.

Lol....raster ÄR raster, det menas med att man ska koppla av. -.-,

till TS:
Testa lira direkt från usb-minnet

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Provat kopiera in filen till ditt skrivbord?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

hjälp killen men hans "problem" istället för att säga andra saker, håll er te topic eller skit i att svara imo

Till TS: Vet inte hur man tar sig förbi admin grejs, USB är säkert det lättaste alternativet här

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!