Permalänk
Skrivet av )ExecutoR(:

Jag har märkt att jag har stora problem med touch-skärmen när telefonen är inkopplad till laddare. Främst har jag märkt detta när jag använder telefonen som väckarklocka och ska stänga av eller snooza alarmet.. Har även haft problem med att låsa upp telefonen.

Så fort man håller ett finger stilla på displayen så bara hoppar allt runt. Den har som exempel stängt av alarmet bara av att jag satt ner fingret på motsatt sida (snooze-sidan) ganska farligt om man tror att man snoozar alarmet men den i själva verket stänger av.

Trodde först jag fått en trasig touchskärm men har nu konstaterat att det bara sker samtidigt som den sitter i laddaren.

Någon annan som upplevt detta?

Min fungerar perfekt även med laddaren ikopplad.laddar den samtidigt som jag skriver det här utan problem.

Permalänk
Medlem

Fick hem min lur idag och har suttit och pillat med den och är en så länge mycket nöjd.
En sak jag saknar dock som jag har läst om är ett "eget marketplace" för spel med Tegra stöd vad hände med det är det vi i europa som inte fått det eller är det något kommande?

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Fick hem min idag med, är grymt nöjd än så länge

Skrivet av Cyberhof:

Fick hem min lur idag och har suttit och pillat med den och är en så länge mycket nöjd.
En sak jag saknar dock som jag har läst om är ett "eget marketplace" för spel med Tegra stöd vad hände med det är det vi i europa som inte fått det eller är det något kommande?

Tegra Zone?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snytbaggen:

Fick hem min idag med, är grymt nöjd än så länge

Tegra Zone?

Ahhh ok så man tankar ner den från vanliga market tack för hjälpen!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Nu har jag haft min i lite mer än en vecka, enda krånglet hittills var att Halebop-abonnemanget inte aktiverades automatiskt första dygnet men det fixade supporten så fort jag kontaktade dem.
Nåt jag saknar är ett modellanpassat skärmskydd men det kommer nog snart, jag köpte ett Belkin iPad-skydd (5ggr större) på netonnet och klippte ut någorlunda snyggt men det sitter inte fast särskilt bra, det hade varit bättre att låta skyddsplasten från fabriken sitta kvar.
Det var dåligt att det inte var med något svenskt tangentbord men jag hittade ett gratis som man kan välja utseende på så att det t ex. ser ut som det i HTC eller iPhone.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Nu har jag haft min i lite mer än en vecka, enda krånglet hittills var att Halebop-abonnemanget inte aktiverades automatiskt första dygnet men det fixade supporten så fort jag kontaktade dem.
Nåt jag saknar är ett modellanpassat skärmskydd men det kommer nog snart, jag köpte ett Belkin iPad-skydd (5ggr större) på netonnet och klippte ut någorlunda snyggt men det sitter inte fast särskilt bra, det hade varit bättre att låta skyddsplasten från fabriken sitta kvar.
Det var dåligt att det inte var med något svenskt tangentbord men jag hittade ett gratis som man kan välja utseende på så att det t ex. ser ut som det i HTC eller iPhone.

Vad var det för svenskt tangentbord du hittade gratis?
Har själv inte lagt in något nytt än...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Väntar nog på en mobil med Tegra 3 Kal-El processorn... Klart den kommer väl bli gammal lika snabbt som denna men quad core 1,5ghz i en telefon... Ay caramba

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Skrivet av Cyberhof:

Vad var det för svenskt tangentbord du hittade gratis?
Har själv inte lagt in något nytt än...

Sök på scandinavian keyboard i market och installera den svenska ordlistan till den. Tror den blir danska orginal så man får hålla in ?123 knappen och byta till svenska i menyn.

EDIT: Är snäll i dag så här får du länkarna:
Keyboard
Ordlista

Permalänk

Hade min LG en dag sen fick jag lämna tillbaka den pga av att den stängde av sig hela tiden och jag fick rycka batteriet. Funtar på en Desire S nu istället, lite mer lagom skärmstorlek.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Nu har jag haft min i lite mer än en vecka, enda krånglet hittills var att Halebop-abonnemanget inte aktiverades automatiskt första dygnet men det fixade supporten så fort jag kontaktade dem.
Nåt jag saknar är ett modellanpassat skärmskydd men det kommer nog snart, jag köpte ett Belkin iPad-skydd (5ggr större) på netonnet och klippte ut någorlunda snyggt men det sitter inte fast särskilt bra, det hade varit bättre att låta skyddsplasten från fabriken sitta kvar.
Det var dåligt att det inte var med något svenskt tangentbord men jag hittade ett gratis som man kan välja utseende på så att det t ex. ser ut som det i HTC eller iPhone.

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltillbeho...

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av spot_1337:

Sök på scandinavian keyboard i market och installera den svenska ordlistan till den. Tror den blir danska orginal så man får hålla in ?123 knappen och byta till svenska i menyn.

EDIT: Är snäll i dag så här får du länkarna:
Keyboard
Ordlista

Tack!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Kan meddela att det bara är med den specifika laddaren som touchskärmen ballar ur. Det verkar som att minsta lila fettkladd på skärmen får telefonen att gå bananas, igår kväll när jag satte den på laddning lyckades den låsa upp sig själv och börja spela musik. Kopplar jag in den mot datorn och laddar där är det inga problem. Ska testa med en annan väggladdare sen.

Någon som har tipps på vad för videospelare man ska ha som kan utnyttja telefonen till max? De videoklipp jag lagt in nu laggar apa när de spelas upp. De medföljande 1080p-videorna spelar upp fint i den medföljande videospelaren, men i andra spelare jag testat att spela de i laggar det. Nackdelen med den medföljande spelaren är att den inte alls har stöd för så många format som andra spelare. Någon som känner till en spelare som har både stöd för att utnyttja telefonens hårdvara till fullo och klarar många format?

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Tycker det låter som din telefon är trasig för jag har inte alls upplevt dom problemen.

Angående videospelare så använder jag rockplayer och den kan spela upp dom medföljande videoklippen utan problem om du sätter på hårdvarustöd för spelaren men sen kan den ha svårt att spela upp vissa andra filer och då får man använda mjukvarustödet istället. Lite omständigt just nu men jag hoppas och tror att stödet för tegra2 kommer byggas ut med tiden vilket kommer medföra att vi kommer kunna spela dom flesta formaten med hårdvarustöd i framtiden.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberhof:

Vad var det för svenskt tangentbord du hittade gratis?
Har själv inte lagt in något nytt än...

Skrivet av spot_1337:

Sök på scandinavian keyboard i market och installera den svenska ordlistan till den. Tror den blir danska orginal så man får hålla in ?123 knappen och byta till svenska i menyn.

EDIT: Är snäll i dag så här får du länkarna:
Keyboard
Ordlista

Precis det var det.

Tack för tipset, får vänta tills det finns i lager i nån butik. Undrar bara om det är lika "strävt" som deras skydd till slide-telefoner, har invisible shield på min W995 och det är inte speciellt bra glidyta som man vill ha på en touchskärm.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Skrivet av Brygus:

Felet är i MMS-proxy ip:et
läs min föregående post

(sry för dubbel post men de e sjukt jobbigt att citera och klistra in saker via telefonen)

Att göra den inställningen fungerar, jobbar som återförsäljare för tele2 och hjälpt flera kunder med detta!
Pratat med LG supporten och det felar i bas inställningarna i telefonen. Därav behöver du själv ta bort APN inställningarna med hjälp av APN backup & restore. Eller vänta tills LG släpper en uppdatering, men den uppdateringen kommer bara att ändra APN inställningen. Har du inga problem med att inte ta emot MMS eller har klumpiga fingrar vänta på den automatiska uppdateringen

Permalänk
Medlem

Tja!

Finns det något sätt man kan ställa in så att första knapptryckningen när skärmen släcks ner inte registreras mer än telefonen tänds igen? Sjukt störigt....Var så på min iphone har jag för mig.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tipsa om att Dungon Defenders nu är gratis att ladda ner från market eller via TegraZone games tänkte idag nämligen gå in och köpa spelet då jag varit sugen på det ett tag och fick en fin överaskning.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Igår beställde jag ett Invisible shield skärmskydd från Netonnet och betalade 19kr i frakt så det kom fram redan idag, det passade bra men ytan hade gärna fått vara lite glattare. Det är iaf ett slitstarkt material som skyddar bra. http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/dis...

Skrivet av Cyberhof:

Tänkte bara tipsa om att Dungon Defenders nu är gratis att ladda ner från market eller via TegraZone games tänkte idag nämligen gå in och köpa spelet då jag varit sugen på det ett tag och fick en fin överaskning.

Då kommer man väl bli tvungen att köpa items i spelet för riktiga pengar istället?
Jag har inte testat det än men Angry birds var kul.
Hur funkar det att handla på Android market, kommer det på telefonräkningen eller betalar man med kort? Har bara laddat hem sånt som är gratis än sålänge.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Igår beställde jag ett Invisible shield skärmskydd från Netonnet och betalade 19kr i frakt så det kom fram redan idag, det passade bra men ytan hade gärna fått vara lite glattare. Det är iaf ett slitstarkt material som skyddar bra. http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/dis...

Då kommer man väl bli tvungen att köpa items i spelet för riktiga pengar istället?
Jag har inte testat det än men Angry birds var kul.
Hur funkar det att handla på Android market, kommer det på telefonräkningen eller betalar man med kort? Har bara laddat hem sånt som är gratis än sålänge.

Jag har ingen aning om man blir tvungen att betala för saker ingame men det finns numera reklambanners i spelet.

Har själv bara betalt för en app också Trucaller men man betalar genom att knyta ett kreditkort till sitt google konto.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Nu har jag råkat ut för mina första buggar; Angry birds avslutade sig självt mitt i en bana och spelet Stupid zombies gick inte att starta, fick upp ett meddelande att det inte svarade och fick välja att vänta eller avsluta spelet.

Skrivet av Cyberhof:

Jag har ingen aning om man blir tvungen att betala för saker ingame men det finns numera reklambanners i spelet.

Har själv bara betalt för en app också Trucaller men man betalar genom att knyta ett kreditkort till sitt google konto.

Det står "Now Including Competitive Player-versus-Player mode, and Android Market In-App-Billing to enhance your Mana Bank to aid in procuring rare and unique items.". -Det tolkar jag som att man kan köpa saker i spelet för riktiga pengar. https://market.android.com/details?id=com.trendy.ddapp&featur...

Ok, då får jag väl knyta visakortet till kontot den dagen jag vill köpa nåt.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Nu har jag råkat ut för mina första buggar; Angry birds avslutade sig självt mitt i en bana och spelet Stupid zombies gick inte att starta, fick upp ett meddelande att det inte svarade och fick välja att vänta eller avsluta spelet.

Det står "Now Including Competitive Player-versus-Player mode, and Android Market In-App-Billing to enhance your Mana Bank to aid in procuring rare and unique items.". -Det tolkar jag som att man kan köpa saker i spelet för riktiga pengar. https://market.android.com/details?id=com.trendy.ddapp&featur...

Ok, då får jag väl knyta visakortet till kontot den dagen jag vill köpa nåt.

Oj då jag har inte haft några problem med Angry birds som jag har spelat ganska hårt här har dock inte prövat Stupid zombies...

Ahhh ok hade missat att läsa det på market tack för infon!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Nu har jag råkat ut för mina första buggar; Angry birds avslutade sig självt mitt i en bana och spelet Stupid zombies gick inte att starta, fick upp ett meddelande att det inte svarade och fick välja att vänta eller avsluta spelet.

Även jag har fått liknande meddelanden fast i andra appar. Men det är nog något man får ta eftersom det saknas någon som granskar apparna innan de släpps och så ska dom dessutom passa alla möjliga versioner av Android.

På iPhone var det bara McNavigator och SVT Play som buggade för mig men där är det ju enklare för utvecklarna, i princip en hårdvara och ett operativsystem att jobba med.

Permalänk
Medlem

Vilken är den bästa task killern? Jag installerade den här och efter det drar telefonen knappt nån ström alls i stand by-läge: https://market.android.com/details?id=com.rechild.advancedtas...

Vad svårt det var att hålla sig till topic, alla funderingar jag har rör ju android och inte telefonen i sig.
Ska man anmärka på nåt vad gäller telefonen så har jag märkt att smuts letar sig in under skalet och sätter sig på kameralinsen.

Skrivet av Cyberhof:

Oj då jag har inte haft några problem med Angry birds som jag har spelat ganska hårt här har dock inte prövat Stupid zombies...

Ahhh ok hade missat att läsa det på market tack för infon!

Angry birds har inte kraschat nåt mer trots intensivt spelande, däremot kraschade nån gratisversion av Tetris när tjejen spelade så jag såg inte exakt vad som hände.

Skrivet av utopiazz:

Även jag har fått liknande meddelanden fast i andra appar. Men det är nog något man får ta eftersom det saknas någon som granskar apparna innan de släpps och så ska dom dessutom passa alla möjliga versioner av Android.

På iPhone var det bara McNavigator och SVT Play som buggade för mig men där är det ju enklare för utvecklarna, i princip en hårdvara och ett operativsystem att jobba med.

Ja det blir ju lätt lite buggigt när det ska fungera i flera olika mobiler.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Ska man anmärka på nåt vad gäller telefonen så har jag märkt att smuts letar sig in under skalet och sätter sig på kameralinsen.

Jag såg att det skulel bli ett problem så för att lösa det så klippte jag av en bit på en disktrasa (ca.10x10 mm), gjorde ett hål som passar till blixtlampan (5 mm) och klämde fast det hela med bakstycket.

Lagt in bild
Permalänk
Medlem

Hur byter man ring -och smssignal till egna i mp3-format? Jag lyckas bara välja mellan de som följer med telefonen.

Edit: Kom på hur man gör; man laddar hem Ringdroid och sparar mp3-filen som "notification" så hamnar den i listan med de andra.

Skrivet av utopiazz:

Jag såg att det skulel bli ett problem så för att lösa det så klippte jag av en bit på en disktrasa (ca.10x10 mm), gjorde ett hål som passar till blixtlampan (5 mm) och klämde fast det hela med bakstycket. Ska se om jag kan ta en bild och lägga upp.

Smart lösning, ska testa det.

Edit: Jag hann göra en innan jag såg din bild, jag gjorde tvärtom så min går runt upphöjningen vid kameralinsen. Nu ser jag inte vilken typ av disktrasa du använder men jag tog den tunnare sorten.
Det blev en liten glipa vid skalets kortsida men trasan kommer nog tryckas ihop med tiden.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Smart lösning, ska testa det.

Edit: Jag hann göra en innan jag såg din bild, jag gjorde tvärtom så min går runt upphöjningen vid kameralinsen. Nu ser jag inte vilken typ av disktrasa du använder men jag tog den tunnare sorten.
Det blev en liten glipa vid skalets kortsida men trasan kommer nog tryckas ihop med tiden.

Den förra klippte jag till på kontoret och det är en "vanlig" vettextrasa. Ska göra en ny som tätar både runt linsen och blixten nu när jag är hemma och har lite annat än en 25cm lång kontorssax

Permalänk
Skrivet av )ExecutoR(:

Kan meddela att det bara är med den specifika laddaren som touchskärmen ballar ur. Det verkar som att minsta lila fettkladd på skärmen får telefonen att gå bananas, igår kväll när jag satte den på laddning lyckades den låsa upp sig själv och börja spela musik. Kopplar jag in den mot datorn och laddar där är det inga problem. Ska testa med en annan väggladdare sen.

Någon som har tipps på vad för videospelare man ska ha som kan utnyttja telefonen till max? De videoklipp jag lagt in nu laggar apa när de spelas upp. De medföljande 1080p-videorna spelar upp fint i den medföljande videospelaren, men i andra spelare jag testat att spela de i laggar det. Nackdelen med den medföljande spelaren är att den inte alls har stöd för så många format som andra spelare. Någon som känner till en spelare som har både stöd för att utnyttja telefonens hårdvara till fullo och klarar många format?

Det är helt upp till telefontillverkaren, LG i detta fallet att skicka med codecs för olika format. AOSP koden har inte stöd för speciellt mycket från början. Tegra 2 ligger precis på gränsen för att palla med 1080p, kör på 720p istället så går det nog bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Hur byter man ring -och smssignal till egna i mp3-format? Jag lyckas bara välja mellan de som följer med telefonen.

Edit: Kom på hur man gör; man laddar hem Ringdroid och sparar mp3-filen som "notification" så hamnar den i listan med de andra.

Spela upp MP3 filen i mediaspelaren, klicka på menyknappen, välj "Mer", och sedan "Använd som ringsignal"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Nu har jag haft min i lite mer än en vecka, enda krånglet hittills var att Halebop-abonnemanget inte aktiverades automatiskt första dygnet men det fixade supporten så fort jag kontaktade dem.
Nåt jag saknar är ett modellanpassat skärmskydd men det kommer nog snart, jag köpte ett Belkin iPad-skydd (5ggr större) på netonnet och klippte ut någorlunda snyggt men det sitter inte fast särskilt bra, det hade varit bättre att låta skyddsplasten från fabriken sitta kvar.
Det var dåligt att det inte var med något svenskt tangentbord men jag hittade ett gratis som man kan välja utseende på så att det t ex. ser ut som det i HTC eller iPhone.

Tja!

Kolla : http://www.youtube.com/watch?v=mt4hi_lIfmI

Du kan nog ta o kasta ditt skydd och lita på gorillan

// Ercha

Visa signatur

Stationär:Antec Three Hundred | M4A785TD-V EVO | AMD x4 955 "black edition" | Powercolor Radeon 5970 | 4GB DDR3 1333mhz | 2st 1000GB HDD 7200rpm | 1000GB extern HDD | Samsung DVD-burner LableFlash | XFX 750W nätagg | Win7 Ultimate x64 |
Bärbar: Acer Gamestone 8920G "bluray edition - Full HD"

Permalänk
Medlem
Skrivet av utopiazz:

Den förra klippte jag till på kontoret och det är en "vanlig" vettextrasa. Ska göra en ny som tätar både runt linsen och blixten nu när jag är hemma och har lite annat än en 25cm lång kontorssax

Ok, det verkar funka bra iaf, jag har inte fått nåt mer smuts på linsen.

Skrivet av utopiazz:

Spela upp MP3 filen i mediaspelaren, klicka på menyknappen, välj "Mer", och sedan "Använd som ringsignal"

Aha, var det så man gör, onödigt krångligt tycker jag som är van med Ericsson. Men det går bara att välja använd som ringsignal och inte sms-signal, sen används även sms-signalen när det är dåligt med ström och andra varningar men det kanske de fixar med Android 2.3.

Skrivet av Ercha:

Tja!

Kolla : http://www.youtube.com/watch?v=mt4hi_lIfmI

Du kan nog ta o kasta ditt skydd och lita på gorillan

// Ercha

Aha, så den tål rätt mycket som den är.
Jag hittade en lista med alla telefoner som har sån display: http://www.corninggorillaglass.com/#featured-products

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100