Permalänk
Medlem

Rare Mobs (HEmSiDa)

Tja,
undrar om det finns någon hemsida där det finns maps där alla rare mobs ska finnas?.
Om det finns någon liknande hemsida, linka

Permalänk
Medlem
Skrivet av brutalgaming:

Tja,
undrar om det finns någon hemsida där det finns maps där alla rare mobs ska finnas?.
Om det finns någon liknande hemsida, linka

wowhead.com ?

Finns addons som kan hjälpa dig också, checka in _NPCScan, _NPCScan.Overlay. Den markerar upp och targetar när den hittar rare mobs som är nära dig (NPCSCAN) sedan har vi NPCSCAN.Overlay som markerar upp på din map där dom ska vara.. Detta är för Cataclysm och Frozen throne och vissa classic rare mobs

/MR. Snark

Permalänk
Medlem

Jag testade _NPCScan.Overlay, Men jag är ju bara level 27 på min warrior. (Jag har 3 level 85) x)
Så jag har ju inte flymount. Orkar inte gå runt och leta...

Permalänk
Medlem

Varför skriver du HEmSiDa med olika stora bokstäver så där? Är inte det extremt extremt extremt töntigt?

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

Här får du fram en lista på dom flesta.

http://www.wowhead.com/npcs?filter=cl=4#0-2+1

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Skrivet av crackho:

Varför skriver du HEmSiDa med olika stora bokstäver så där? Är inte det extremt extremt extremt töntigt?

Ser du inte att han är brutalt cool?