Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Kan inte, går ej att logga in med mitt account, kan bara göra ett nytt, men då måste jag ju ha annan mail/namn, hur ska dom då kunna hjälpa mig på mitt EA konto om jag är på ett annat EA konto :/

har för mig att supportkontot är separat , för att man ska kunna nå supporten även om man blivit hackad/konto trasigt osv.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Skrivet av Muss3:

Vart köpte du ditt limited edition?

http://www.game.co.uk//PC-Games-and-Downloads/Shooter/First-P...

Jag har precis beställt det där och hoppas det innehåller beta access!

Jag köpte mitt moh le från zavvi.com och jag har fått mail från ea att jag kommer få delta i Bf3 betan för folk med MoH.

Av det man kan läsa om tier 1 ed. ska bf3 betan följa med där också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samurai237:

och jag har fått mail från ea att jag kommer få delta i Bf3 betan för folk med MoH.

Av det man kan läsa om tier 1 ed. ska bf3 betan följa med där också.

Skickades från m.sweclockers.com

Konstigt jag har inte fått email från EA om att jag ska delta i BF3 betan, någon annan? Visserligen registrera jag mitt MoH:T1 på mitt Origin först i går.

Permalänk

Va tusan, jag har inte fått något mail om betan ännu och jag har MoH Tier 1 som jag reggat på origin

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

har för mig att supportkontot är separat , för att man ska kunna nå supporten även om man blivit hackad/konto trasigt osv.

Makes Sence faktiskt, jag som är lite trög bara

Har ångest på MoH, kostar 99kr på Siba, åka ner och hämta det i butik, Tier 1 Edition, saken är att jag redan har spelat SP *host* och lirat MP under Betan, tycker BC2 MP var roligare än MoH MP, så 99kr är rätt mycket ändå

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför jag inte kan få ett mail med min EA username för EA support sidan? Jag har skickat efter ett mail och det stod att det var skickat men har inte fått nått... Testar jag klicka igen så står det "There have been too many attempts to recover your information. Please try again later"

nån idé?

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Konstigt jag har inte fått email från EA om att jag ska delta i BF3 betan, någon annan? Visserligen registrera jag mitt MoH:T1 på mitt Origin först i går.

Du måste signa upp för nyhetsbrev Bläddra ner lite
http://www.battlefield.com/battlefield3

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Lite nytt, "Bolt Action Sniper, Shotgun And vehicle Gameplay"

http://www.youtube.com/watch?v=SDcbaR1THPQ

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Medlem

Såg system kraven för alpha testet och kommer det vara samma krav för "det riktiga bf3"?

För det kommer väll alltid komma in klagomål som kanske höjer kraven men skulle vara kul och veta ifall nån vet nått,

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Skrivet av mkrl:

Någon som vet varför jag inte kan få ett mail med min EA username för EA support sidan? Jag har skickat efter ett mail och det stod att det var skickat men har inte fått nått... Testar jag klicka igen så står det "There have been too many attempts to recover your information. Please try again later"

nån idé?

Ge det en dag eller två. När jag skulle få ett liknande mail för att kunna återställa lösenordet kom mailet inte förrän dagen efter.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Antagligen jag som är halvblind, men hur loggar man in på origins hemsida? :S

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av NiCkArN:

Såg system kraven för alpha testet och kommer det vara samma krav för "det riktiga bf3"?

För det kommer väll alltid komma in klagomål som kanske höjer kraven men skulle vara kul och veta ifall nån vet nått,

Skickades från m.sweclockers.com

Ingen vet. Vad menar du med att "klagomål" skulle höja kraven?

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Ingen vet. Vad menar du med att "klagomål" skulle höja kraven?

Kanske om det inte flyter, eller om de tvingas lägga till saker

Skrivet av Devildoll:

har du provat ea's live chat support?
finns inte tillgänglig på den svenska supportsidan , däremot den engelska.
var dock beredd på att det kan sitta ett rikigt ärkemongo i andra änden.

Jag har då aldrig råkat ut för några ärkemongon på EA's support ^^
De kanske svarar lite mysko ibland, men jag tror det är för att de kanske använder makron för att slippa skriva.
Men de är alltid snälla och fixar saker snabbt, en annan gång gav de mig en helt ny cd key till C&C generals bara för att jag ville komma igång och spela samma kväll ^^ (nu har jag nog tappat bort den nya kom jag på -.-)

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Ingen vet. Vad menar du med att "klagomål" skulle höja kraven?

Ja tänkte på om det är klagomål om grafiken, kanske vissa buggar i grafiken som kanske höjer något i just grafiken. Och som lofman sa om det inte flyter på,

Kanske formulera det lite konstigt men

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk

Asså fyFAN om det blir samma sak i rush i bf3 som i bc2, att alla sitter o trycker recon som atker och att ingen kan gå engineer eller försöka defusa som defender. Tar nog inte lång tid innan jag slår sönder skärmen då hehe

Permalänk

Ny trailer! Dom vet verkligen hur man gör en bra trailer!!

http://www.youtube.com/watch?v=XhBjBy5OOFY&feature=player_emb...

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk

Intressant; betan är tydligen på PC, oavsett vilket format man spelade MoH på.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

HUR kan man spela alphan !? jag har haft varenda spel i bf serien och då tycker jag (själviska jag ) att jag och många andra som har de likadant borde vara dom som lirar alphan !=(

(EDIT : köpte moh när de kom också)

De är inte bara folk från tidningar som spelar de nu utan privatpersoner och jag hittar fan inte hur man ska gå till väga?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

alphan är ju såklart inte för alla, så om ni inte fick inv så kommer ni nog inte få någon, så snälla sluta fråga hur man får alpha inv, tack

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Tyckte jag läste att dom bara skickat ut första vågen av invites...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

alphan är ju såklart inte för alla, så om ni inte fick inv så kommer ni nog inte få någon,

De har sagt att de kommer skicka ut fler inbjudningar. Men fortfarande: Om ni får en inbjudning till alfan så får ni det, annars får ni inte det. Håll koll på mailen eller sätt er i ett hörn och klaga på livet.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hallonglass:

De har sagt att de kommer skicka ut fler inbjudningar. Men fortfarande: Om ni får en inbjudning till alfan så får ni det, annars får ni inte det. Håll koll på mailen eller sätt er i ett hörn och klaga på livet.

Yes, som hallonglass sa. det börjar bli lite mycket spamm om att de inte fått en alpha inv, alla kommer få njuta av spelet när det släpps!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Yes, som hallonglass sa. det börjar bli lite mycket spamm om att de inte fått en alpha inv, alla kommer få njuta av spelet när det släpps!

Men jag vill spela nuuuuuuuuuu!!!!!
Allt det man sett nu och vet att privatpersoner sitter och spela det as i type this är knäckande. ^^
Slutet av Oktober kommer inte snabbt nog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Men jag vill spela nuuuuuuuuuu!!!!!
Allt det man sett nu och vet att privatpersoner sitter och spela det as i type this är knäckande. ^^
Slutet av Oktober kommer inte snabbt nog.

spela lite bf2/bc2 och titta på black hawk down, generation kill så ska nog ditt sug lugna sig lite, eller om så blir det värre

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Jag har en litet problem med mina EA konton. Har nämligen två stycken var av en mailadress(Telia) jag inte längre har tillgång till Den med alla mina battlefield-spel. Sedan har jag ett nytt konto (Comhem) där jag registerat MoH Tier 1 på.

Någon som vet om det går att slå ihop två konton eller liknande. Tänkte kontakt supporten men då ska man ju fylla i vilket spel det gäller osv. Jag vill bara veta om man kan föra över eller slå ihop konton. Troligtvis inte, men någon som vet eller har gjort det?

Permalänk
Skrivet av puppisen:

Jag har en litet problem med mina EA konton. Har nämligen två stycken var av en mailadress(Telia) jag inte längre har tillgång till Den med alla mina battlefield-spel. Sedan har jag ett nytt konto (Comhem) där jag registerat MoH Tier 1 på.

Någon som vet om det går att slå ihop två konton eller liknande. Tänkte kontakt supporten men då ska man ju fylla i vilket spel det gäller osv. Jag vill bara veta om man kan föra över eller slå ihop konton. Troligtvis inte, men någon som vet eller har gjort det?

Jag vet att frågan är irrelevant men vad kommer det sig att du använder dig av telias- och com hems-mailtjänster istället för t.ex. hotmail heller gmail?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av diffenstiffen:

Asså fyFAN om det blir samma sak i rush i bf3 som i bc2, att alla sitter o trycker recon som atker och att ingen kan gå engineer eller försöka defusa som defender. Tar nog inte lång tid innan jag slår sönder skärmen då hehe

Jepp, fyfan vad jag hatar att snipers kan springa runt och skjuta 20 personer som om han vore Rambo. En sniper ska bara kunna skjuta en enstaka fiende lite då och då, man ska inte kunna springa och sikta samtidigt, man borde inte kunna springa i 120km/h och sedan scoopa och skjuta med en gång. Totalt orealistiskt och spelförstörande.

Permalänk
Entusiast

Äh, sålänge slug finns med än jag nöjd

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Snipers i alla spel är tråkigt,

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Veteran sidan verkar ju funka jättebra, alla stats är 0 och när man försöker lägga till ett spel får man: We are having technical difficulties. Please try again later.

Visa signatur

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]