Permalänk
Medlem

Saknar fler modeller av geforce, som tex asus, gainward och evga.

Visa signatur

| corsair carbide 300R | | core i5 2500K @ 4.5GHz | noctua nh-u12p se2 | gigabyte z68X-ud3h-b3.
| asus geforce 560ti top. | corsair vengeance 8gb. | XFX 550w core edition. |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weezyy:

Saknar fler modeller av geforce, som tex asus, gainward och evga.

Detta^

Är väl inga större fel på de märken som finns, men själv gillar jag EVGA's grafikkort lite mer än de flesta andra modeller. Lite tråkigt att man måste gå till Komplett eller annat om man skulle vilja ha ett sådant kort.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 White

ASUS ROG STRIX X570-E | AMD 5900X | EVGA RTX 3080
Corsair LPX 32GB | Samsung 970 1TB / Samsung 850 Pro 512GB / Samsung 870 4TB

Permalänk

Beställde ett datorpaket, men processorkylaren och ramminnena fann inte i lager. Ramminnena http://www.inet.se/artikel/5308804/g-skill-8gb-2x4096mb-cl9-1... skulle komma in nya den 6 augusti, men dom är tydligen försenade.

Processor kylaren http://www.inet.se/artikel/5321604/cooler-master-hyper-212-pl... hade oklart leveransdatum, men nu står det att det är en bestälningsvara, så undrar om ni vet när prylarna kommer in i lager igen?

Visa signatur

|CM Haf 922|GTX 560 ti oc|G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming|Intel Core 2500k 3,3ghz|FSP Aurum 700W|P8P67 PRO REV B3|CM Hyper 212 plus|Hörlurar: AKG K 480 NC|

Permalänk
Medlem

Hej Inet.

Har ni något preliminärt datum på när ni skulle kunna få in Edifier's S730 igen?
http://www.inet.se/artikel/6307206/edifier-s730-gaming-2-1

Permalänk
Medlem

Hej

Jag beställde en dator i delar från er, allt fanns i lager. La beställningen i Söndags och den skickades idag - allt förutom chassit.

Chassit

Finns det någon särkild anledning till att ni skickar allting förutom en produkt? Hade verkligen hoppats på att delarna kom imorgon men då saknas ju chassit.

Mvh

Visa signatur

Stationär: Intel i5 2500k, Corsair 8GB, XFX HD6870, Fractal Design Core 3000 Svart. Steelseries 6G V2, Ikari.
Bärbar: Lenovo x121e

Permalänk
Medlem
Skrivet av impacter:

Hej

Jag beställde en dator i delar från er, allt fanns i lager. La beställningen i Söndags och den skickades idag - allt förutom chassit.

Chassit

Finns det någon särkild anledning till att ni skickar allting förutom en produkt? Hade verkligen hoppats på att delarna kom imorgon men då saknas ju chassit.

Mvh

Ring eller mejla dem.

Permalänk
Medlem

Tjena Inet!

Vill bara säga att jag tycker att ni har en bra sida och vettiga priser.. servicen är bra och proffsig..

Keep up the good work.

//stan

Permalänk

Även jag är lite besviken på utbudet av grafikkort, men i övrigt så är ni en toppenbutik!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Maila info@inet.se

Vi har testat lite fram och tillbaka med AMD, men då det är Intel som ger lägst felfrekvens och är stabilast (enligt servicehistorik) har vi valt att endast bygga med dessa.

Mvh / Inet

Har tänkt en stund på detta. Varför skulle AMD ha högre felfrekvens? Att dom går sönder eller klockar dom som köper AMD cpu:er det för hårt?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Har ni förlängad leveranstider nu under sommaren? Lade min order i fredagskväll men fortfarande inte skickad...

Permalänk

När en produkt är "beställningsvara" hur lång tid brukar det ta innan ni får det i lager?
Tänker på denna t.ex http://www.inet.se/artikel/5321471/noctua-nf-p14-flx-140mm-12...

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Har tänkt en stund på detta. Varför skulle AMD ha högre felfrekvens? Att dom går sönder eller klockar dom som köper AMD cpu:er det för hårt?

Får hoppas att dom kanske börjar med några Bulldozer upgrades när det väl lanseras

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Får hoppas att dom kanske börjar med några Bulldozer upgrades när det väl lanseras

jupp:) är mer för en rättvis marknad (trots min profilbild är jag inget stort fanboy av AMD).

Bara att jag vill ha en fri marknad och fifty fifty i cpu marknaden sorry för offtopic

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Permalänk
Inet

Viktig information till våra kunder!

Fredagen den 12e augusti kommer inga utleveranser ske från vårt postorderlager på grund av flytt.
Även hemsidan påverkas och kommer stängas ner torsdag 11e augusti 23:59 och beräknas vara uppe igen tidigt på fredag morgon.
Samtliga butiker har öppet som vanligt.

Vi har sedan ett år tillbaka successivt vuxit ur både postorderlagret och PC-produktion i takt med ökade volymer, redan tidigt i våras insåg vi att en flytt kommer vara nödvändig för att kunna upprätthålla våra högt ställda krav på snabba leveranser och tillgång på varor under hösten/julen 2011. I maj fick vi tillgång till en ny lokal och under sommaren har det jobbats dag som natt med att få allt på plats utan att påverka befintliga verksamheten, nya lagret är specialanpassat och kommer till stor del bestå av en stor robot.

Själva flytten av alla system och varor kommer ske under helgen och målet är givetvis att våra kunder ska påverkas så lite som möjligt även om detta är en väldigt omständig flytt. Redan under veckan som gått har vi påbörjat flytt av varor vilket tyvärr drabbat ett fåtal kunder i form av långsammare leveranser än normalt och förseningar av skräddarsydda datorer.

Vi ber om överseende att förseningar kan inträffa under ett par dagar och räknar med att vara tillbaka under nästa vecka med ett nytt modernt lager och ökad kapacitet för att sedan se fram emot en spännande höst. Med vårt nya lager kommer vi kunna förbättra tillgängligheten, bredda sortimentet, öka produktionstakten på datorer och givetvis upprätthålla våra snabba leveranser.

Har ni ytterligare frågor vänligen kontakta:
Erik Wickman / erik@inet.se

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

nya lagret är specialanpassat och kommer till stor del bestå av en stor robot.

Kan ni inte lägga upp ett youtubeklipp med roboten "in-action" sen?

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Inet
Skrivet av Konichiwa:

Hej, vet du om http://www.inet.se/artikel/5409240/sapphire-radeon-hd6950-2gb stödjer eyefinity (3) + en till skärm i extended mode?

Om jag har förstått rätt är det Flex varianten.

Jupps, det är flex-varianten! Om du har mer tekniska frågor är det bättre om du kontaktar vår kundtjänst på info@inet.se eller 031-652700 för hjälp i stället för att starta en diskussion i denna tråden.

Skrivet av Decster:

Är det bara för mig som sidan har blivit otroligt seg på sistone?

Vi kommer även att flytta vår webbserver till en ny lina under lagerflytten. Förhoppningsvis löser det problemet!

Skrivet av WillyWonka:

Beställde ett datorpaket, men processorkylaren och ramminnena fann inte i lager. Ramminnena http://www.inet.se/artikel/5308804/g-skill-8gb-2x4096mb-cl9-1... skulle komma in nya den 6 augusti, men dom är tydligen försenade.

Processor kylaren http://www.inet.se/artikel/5321604/cooler-master-hyper-212-pl... hade oklart leveransdatum, men nu står det att det är en bestälningsvara, så undrar om ni vet när prylarna kommer in i lager igen?

Hyper 212 samt minnena beräknas landa inom de närmsta dagarna!

Skrivet av TubularBoy:

Hej Inet.

Har ni något preliminärt datum på när ni skulle kunna få in Edifier's S730 igen?
http://www.inet.se/artikel/6307206/edifier-s730-gaming-2-1

Edifier S730 beräknas preliminärt komma in i slutet av augusti.

Skrivet av impacter:

Hej

Jag beställde en dator i delar från er, allt fanns i lager. La beställningen i Söndags och den skickades idag - allt förutom chassit.

Chassit

Finns det någon särkild anledning till att ni skickar allting förutom en produkt? Hade verkligen hoppats på att delarna kom imorgon men då saknas ju chassit.

Mvh

Snälla, ta inte specifika fall direkt i tråden, maila eller ring!

Skrivet av Zitoc:

Tjena Inet!

Vill bara säga att jag tycker att ni har en bra sida och vettiga priser.. servicen är bra och proffsig..

Keep up the good work.

//stan

Tack för det goda omdömet!

Skrivet av Broken-arrow:

Har tänkt en stund på detta. Varför skulle AMD ha högre felfrekvens? Att dom går sönder eller klockar dom som köper AMD cpu:er det för hårt?

Skrivet av Broken-arrow:

jupp:) är mer för en rättvis marknad (trots min profilbild är jag inget stort fanboy av AMD).

Bara att jag vill ha en fri marknad och fifty fifty i cpu marknaden sorry för offtopic

Vi Var har helt enkelt haft mer problem med AMD-plattformar. Vidare är Intel något som främst efterfrågas i dagsläget och därmed anpassar vi oss till det. Om man kollar som bygger egna datorer är det tyvärr inte 50/50 Intel/AMD utan Intel har en majoritet och därmed är det naturligt även detta som främst efterfrågas i våra spelpaket.

Skrivet av korreWorre:

När en produkt är "beställningsvara" hur lång tid brukar det ta innan ni får det i lager?
Tänker på denna t.ex http://www.inet.se/artikel/5321471/noctua-nf-p14-flx-140mm-12...

Det beror på om produkten finns hos leverantör etc. Skicka ett mail till info@inet.se så försöker vi få fram något datum. När det gäller produkten du länkar så är hemsidan uppdaterad med datum!

Skrivet av Gustav_GJ:

Har ni förlängad leveranstider nu under sommaren? Lade min order i fredagskväll men fortfarande inte skickad...

Vi har det tyvärr lite struligt på grund av semestrar och lagerflytt, men beräknar att det ska blir bättre under nästa vecka! Skicka gärna ett mail om er order ej är skickad så att vi kan se vad som hänt och försöka få iväg den!

Fixat, tack!

Skrivet av ToJa92:

Kan ni inte lägga upp ett youtubeklipp med roboten "in-action" sen?

Vi får se vad som går att lösa!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

tror att detta har tagits upp tidigare men men

har ni funderat på att öppna en butik i skåne? vet många i min bekantskap som handlar av er och ibland krånglar ju posten nått så in i h*lvete så en butik som fanns nära till hands hade ju inte varit fel

lite långt att åka till göteborg bara för att handla hos er

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Jupps, det är flex-varianten!

Vi Var har helt enkelt haft mer problem med AMD-plattformar. Vidare är Intel något som främst efterfrågas i dagsläget och därmed anpassar vi oss till det. Om man kollar som bygger egna datorer är det tyvärr inte 50/50 Intel/AMD utan Intel har en majoritet och därmed är det naturligt även detta som främst efterfrågas i våra spelpaket.

Mvh / Inet

mmm. tyvärr presterar intels i5 och i7 för bra:) Konstigt att det är mer problem med amd än intel (har alltid trott att dom har samma kvalités krav eller ja båda har höga krav på kvalité helt enkelt).

Men tydligen kan man ha fel.

Ska ni satsa mer på bulldozer när det kommer? T.ex mer moderkort för just AM3+ (finns just nu bara gigabyte som har bra pris på AM3+ 990 serien då).

Eller har ASUS kort mer grejor på sina brädor(såg att de är asus dyraste brädor ni har inne, överklocknings korten menar jag)?

Vet att asrock har en extreme 4 version som är nästan identisk med intels variant (intels variant : http://www.inet.se/artikel/1902013/asrock-p67-extreme-4-rev-b... och AMd versionen:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=915537)

Men de är ni som bestämmer självkart vad ni tar in (Har själv beslutsångest om det blir intel eller AMD). Tar ni in extreme 4 till amd då kommer jag få stora bekymmer att välja

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

mmm. tyvärr presterar intels i5 och i7 för bra:) Konstigt att det är mer problem med amd än intel (har alltid trott att dom har samma kvalités krav eller ja båda har höga krav på kvalité helt enkelt).

Men tydligen kan man ha fel.

Ska ni satsa mer på bulldozer när det kommer? T.ex mer moderkort för just AM3+ (finns just nu bara gigabyte som har bra pris på AM3+ 990 serien då).

Eller har ASUS kort mer grejor på sina brädor(såg att de är asus dyraste brädor ni har inne, överklocknings korten menar jag)?

Vet att asrock har en extreme 4 version som är nästan identisk med intels variant (intels variant : http://www.inet.se/artikel/1902013/asrock-p67-extreme-4-rev-b... och AMd versionen:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=915537)

Men de är ni som bestämmer självkart vad ni tar in (Har själv beslutsångest om det blir intel eller AMD). Tar ni in extreme 4 till amd då kommer jag få stora bekymmer att välja

Håller med. Jag vet inte om det är för att det inte finns på marknaden, men jag skulle vilja se fler AM3+ mATX med stöd för SLI. Lite ont om dem.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk

Kommer ni sänka priserna på dessa varor?
intel i5 2500k cirka 50kronor billigare på CDON
Intel Core i7 2600K 3,4GHz cirka 140kr billigare på CDON
Sparkle Geforce GTX 570 1280 MB cirka 20kr billigare på CDON
Socket 1366 Asus P6X58D-E cirka 80kr billigare på CDON vid orginal priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Håller med. Jag vet inte om det är för att det inte finns på marknaden, men jag skulle vilja se fler AM3+ mATX med stöd för SLI. Lite ont om dem.

Om moderkortstillverkarna (AMD med för den delen) vill ha det, så kommer det säkert:) AMd har ju fått sli stöd igen!!!!

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av impacter:

Hej

Jag beställde en dator i delar från er, allt fanns i lager. La beställningen i Söndags och den skickades idag - allt förutom chassit.

Chassit

Finns det någon särkild anledning till att ni skickar allting förutom en produkt? Hade verkligen hoppats på att delarna kom imorgon men då saknas ju chassit.

Mvh

Jag tror de skickar chassit separat eftersom det är så stort. Var med om samma sak med mitt chassi i förra veckan, dock kom den bara några timmar efter de andra prylarna.

Visa signatur

| Asus P8Z68-V Pro | i5 2500K @ 4.5GHz | Gigabyte GTX 460 1GB OC 850/1700/1900 | Corsair Vengeance XMS3 2x4GB 1600MHz | CM Hyper 212+ | Fractal Design Tesla 650W | Fractal Design Define R3 | BenQ G2420HDBL 24" LED |
INET - Fri frakt över 500kr
CDON+Sweclockers

Permalänk
Medlem

Har köpt en dator som jag lät er bygga ihop. När jag beställde den så var det ca en vecka kvar tills fläkten jag skulle ha skulle anlända (detta var ca 3 veckor sedan). Denna blev fördröjd och jag ringde och fick en 150 kronor dyrare fläkt och ordern var komplett (detta skedde i måndags eftermiddag). Tre dagar senare får jag datorn och en godisstång dessutom! Nu vet jag inte om den funkar, men antar att den gör så, om inte så återkommer jag!

Tack hur som helst för bra service och sjukt snabbt arbete när väl orden var komplett!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xigmatek asgard:

tror att detta har tagits upp tidigare men men

har ni funderat på att öppna en butik i skåne? vet många i min bekantskap som handlar av er och ibland krånglar ju posten nått så in i h*lvete så en butik som fanns nära till hands hade ju inte varit fel

lite långt att åka till göteborg bara för att handla hos er

Hade varit härligt med en Inet i Helsingborg!

Skrivet av krogge123:

Kommer ni sänka priserna på dessa varor?
intel i5 2500k cirka 50kronor billigare på CDON
Intel Core i7 2600K 3,4GHz cirka 140kr billigare på CDON
Sparkle Geforce GTX 570 1280 MB cirka 20kr billigare på CDON
Socket 1366 Asus P6X58D-E cirka 80kr billigare på CDON vid orginal priset.

Då handlar jag faktiskt hellre från Inet. Har inget emot att betala några korvören mera.
Visst, CDON är även dem riktigt snabba med frakten, samt fraktfria över 600:-. Men Inet vinner på supporten, CDON har inte ens telefonsupport.

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in Edifier S730 Gaming 2.1 inom snart framtid?

Kollade även prisjakt bara för att se om någon hade den ens i lager, och verkar som ingen har den i lager?

Visa signatur

Chassi: Fractal R3 Svart | Motherboard: Asus P7H55 | CPU: Intel Core i5 750 @ 3.6GHz | CPU Fan: Zalman CNPS12X | RAM: Corsair XMS3 4x3GB @ 2133MHz | GFX: Gigabyte Radeon 5450 Passiv | PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze | Fans: 5xNexus RealSilent White LED | Sound Devices: ESi Juli@ & Beats By Dre & Eurorack MX1604A

Permalänk
Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av TEEH:

Kommer ni få in Edifier S730 Gaming 2.1 inom snart framtid?

Kollade även prisjakt bara för att se om någon hade den ens i lager, och verkar som ingen har den i lager?

Tror dom nämnde tidigare att den skulle landa i slutet av augusti

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Finns det möjlighet att köpa en ny front till Fractal Design Define R3? Jag tittade på lite bilder idag och insåg att Titanium-bilden inte alls är ''missvisande'' (som jag trodde först innan jag såg silvervarianten) utan att jag hade råkat få silverfronten. Jag beställde alltså Titanium men fick silver. Jag orkar verkligen inte skicka tillbaka chassit o plocka ut allt bara pga färgen, den fungerar trots allt annars

Jag ville alltså bara kolla om det går att köpa. Den vänliga mannen i supporten sa att ni har sålt, men han hittade ingen nu, utan rekommenderade mig att skriva mail. Men det är lite lättare att skriva här istället för att logga in på mailen (sitter på mobilen).

Haha det här blev en hel bok känns det som. Så för att sammanfatta. Kan man köpa en ny front med titaniumfärgen?

Jag vill förövrigt passa på att tacka er för en utomordentlig service dem få gånger jag ringt er. Jag har 2 paket till påväg, första gången (chassi) jag beställt av er och kommer att göra det fler gånger utan att tveka.

Tack för mangostaven också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet
Skrivet av xigmatek asgard:

tror att detta har tagits upp tidigare men men

har ni funderat på att öppna en butik i skåne? vet många i min bekantskap som handlar av er och ibland krånglar ju posten nått så in i h*lvete så en butik som fanns nära till hands hade ju inte varit fel

lite långt att åka till göteborg bara för att handla hos er

Vi funderar alltid på att öppna fler butiker, var är givetvis en företagshemlighet.

Skrivet av Broken-arrow:

mmm. tyvärr presterar intels i5 och i7 för bra:) Konstigt att det är mer problem med amd än intel (har alltid trott att dom har samma kvalités krav eller ja båda har höga krav på kvalité helt enkelt).

Men tydligen kan man ha fel.

Ska ni satsa mer på bulldozer när det kommer? T.ex mer moderkort för just AM3+ (finns just nu bara gigabyte som har bra pris på AM3+ 990 serien då).

Eller har ASUS kort mer grejor på sina brädor(såg att de är asus dyraste brädor ni har inne, överklocknings korten menar jag)?

Vet att asrock har en extreme 4 version som är nästan identisk med intels variant (intels variant : http://www.inet.se/artikel/1902013/asrock-p67-extreme-4-rev-b... och AMd versionen:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=915537)

Men de är ni som bestämmer självkart vad ni tar in (Har själv beslutsångest om det blir intel eller AMD). Tar ni in extreme 4 till amd då kommer jag få stora bekymmer att välja

Vi kollar på att ta in AMD-varianten av Extreme4! När det gäller byggnationen av Taurus så ändras konfigurationerna löpande.

Skrivet av krogge123:

Kommer ni sänka priserna på dessa varor?
intel i5 2500k cirka 50kronor billigare på CDON
Intel Core i7 2600K 3,4GHz cirka 140kr billigare på CDON
Sparkle Geforce GTX 570 1280 MB cirka 20kr billigare på CDON
Socket 1366 Asus P6X58D-E cirka 80kr billigare på CDON vid orginal priset.

Priserna justeras flera gånger per dag baserat på bland annat dollarkursen. Ibland är vi billigare och ibland dyrare än konkurrenterna.

Skrivet av monsieur:

Har köpt en dator som jag lät er bygga ihop. När jag beställde den så var det ca en vecka kvar tills fläkten jag skulle ha skulle anlända (detta var ca 3 veckor sedan). Denna blev fördröjd och jag ringde och fick en 150 kronor dyrare fläkt och ordern var komplett (detta skedde i måndags eftermiddag). Tre dagar senare får jag datorn och en godisstång dessutom! Nu vet jag inte om den funkar, men antar att den gör så, om inte så återkommer jag!

Tack hur som helst för bra service och sjukt snabbt arbete när väl orden var komplett!

Kul och höra att du när nöjd!

Skrivet av TEEH:

Kommer ni få in Edifier S730 Gaming 2.1 inom snart framtid?

Kollade även prisjakt bara för att se om någon hade den ens i lager, och verkar som ingen har den i lager?

Den senaste infon vi har fått är att de preliminärt ska landa i slutet av månaden!

Skrivet av erikssonown:

Fixat, tack!

Skrivet av Basilisken:

Finns det möjlighet att köpa en ny front till Fractal Design Define R3? Jag tittade på lite bilder idag och insåg att Titanium-bilden inte alls är ''missvisande'' (som jag trodde först innan jag såg silvervarianten) utan att jag hade råkat få silverfronten. Jag beställde alltså Titanium men fick silver. Jag orkar verkligen inte skicka tillbaka chassit o plocka ut allt bara pga färgen, den fungerar trots allt annars

Jag ville alltså bara kolla om det går att köpa. Den vänliga mannen i supporten sa att ni har sålt, men han hittade ingen nu, utan rekommenderade mig att skriva mail. Men det är lite lättare att skriva här istället för att logga in på mailen (sitter på mobilen).

Haha det här blev en hel bok känns det som. Så för att sammanfatta. Kan man köpa en ny front med titaniumfärgen?

Jag vill förövrigt passa på att tacka er för en utomordentlig service dem få gånger jag ringt er. Jag har 2 paket till påväg, första gången (chassi) jag beställt av er och kommer att göra det fler gånger utan att tveka.

Tack för mangostaven också.

Skickades från m.sweclockers.com

Kul och höra att du är nöjd, dock mindre kul att du fått fel färg än du beställt.

Rätt färg på frontpanelen är givetvis något vi ska lösa åt dig utan kostnad. Jag har kollat på lagret och tyvärr har vi inga lösa frontpaneler inne, men om du gör en felanmälan på vår hemsida så tar serviceavdelningen en titt på det!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram