Permalänk

kabeldraging i core 3000

Permalänk
Proffsmoddare

Ser knappt nå kablar. Men om de är pga att du dragit dom bra eller pga av dom kassa bilderna kan man ju fundera över.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Skrivet av C4B12:

Ser knappt nå kablar. Men om de är pga att du dragit dom bra eller pga av dom kassa bilderna kan man ju fundera över.

+1

Permalänk
Skrivet av C4B12:

Ser knappt nå kablar. Men om de är pga att du dragit dom bra eller pga av dom kassa bilderna kan man ju fundera över.

jadu men jag har inte dom bästa grejerna och sånt men jag har iallafall ett liv

Permalänk
Avstängd
Skrivet av street7777:

jadu men jag har inte dom bästa grejerna och sånt men jag har iallafall ett liv

Ett liv har vi väl alla? Annars skulle vi inte kunna skriva liksom

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Skrivet av street7777:

jadu men jag har inte dom bästa grejerna och sånt men jag har iallafall ett liv

Det han mena var nog att du kanske skulle kunna ta tid på att skriva lite om burken så att vi vet vad som sitter i den och kanske ta lite bättre bilder så att man faktiskt ser allt? ta en bild rakt på sidan så att man ser allt i burken..

man behöver ju inte påstå att folk inte har ett liv för det, eller är du så avundsjuk på han?

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Gör om gör rätt (bättre bilder)

vad är det för chassi?

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Trodde led fläktar dog ut . Men tydligen inte -1p.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av InZ-Audio:

Det han mena var nog att du kanske skulle kunna ta tid på att skriva lite om burken så att vi vet vad som sitter i den och kanske ta lite bättre bilder så att man faktiskt ser allt? ta en bild rakt på sidan så att man ser allt i burken..

man behöver ju inte påstå att folk inte har ett liv för det, eller är du så avundsjuk på han?

nej det är jag inte men jag blir sur när man gnäller på bilderna är dom verkerligen så dåliga för att vara tagna med en mobil kamera?

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Trodde led fläktar dog ut . Men tydligen inte -1p.

så du ger mig -1p för att jag har gröna led fläktar

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Gör om gör rätt (bättre bilder)

vad är det för chassi?

core 3000

Permalänk
Skrivet av Esseboy:

Ett liv har vi väl alla? Annars skulle vi inte kunna skriva liksom

jo men jag säger såhär jag menar nolifer

Permalänk
Medlem
Skrivet av street7777:

så du ger mig -1p för att jag har gröna led fläktar

Jag gillar inte led fläktar. Så varför inte?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

såg inte riktigt någon skillnad då bilderna var rätt taffliga och ledfläktarna lös för mycket...
testa att stänga av datorn och ta kort med antingen en bättre kamera eller bara någon lampa/blixt som lyser upp.

Permalänk
Skrivet av FluXeN:

såg inte riktigt någon skillnad då bilderna var rätt taffliga och ledfläktarna lös för mycket...
testa att stänga av datorn och ta kort med antingen en bättre kamera eller bara någon lampa/blixt som lyser upp.

okej det ska jag testa imorgon har ingen bra lampa så tar jag ut datorn

tack för iden!

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Trodde led fläktar dog ut . Men tydligen inte -1p.

men du har ju inte ens ngt galleri så

Permalänk
Entusiast

Slå av datorn nästa gång du ska knäppa kort... man ser inte ett skit pga alla dina überjobbiga neonfläktar

Permalänk
Medlem
Skrivet av street7777:

men du har ju inte ens ngt galleri så

Hur gammal är du egentligen? Eller är du bara allmänt avundsjuk på allt o alla?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av street7777:

men du har ju inte ens ngt galleri så

Vad har det med saker att göra? Tål du inte lite kritik?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Hur gammal är du egentligen? Eller är du bara allmänt avundsjuk på allt o alla?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, är man avundsjuk för att man säger att någon inte har ett galleri. Ni klagar på att HAN har led fläktar, då är det väl snarare ni som är avundsjuka för att ni inte har led fläktar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av =ultrafox=:

Haha, är man avundsjuk för att man säger att någon inte har ett galleri. Ni klagar på att HAN har led fläktar, då är det väl snarare ni som är avundsjuka för att ni inte har led fläktar.

Så med andra ord. Jag är avundsjuk på hans led fläktar? När jag gillar "stilrent"?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

även att jag bara varit medlem i ca 2 år på sweclockers, så märker jag redan att det blir sämre med tiden...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av street7777:

men du har ju inte ens ngt galleri så

Det kan ha ju ha med å göra att han vill ha riktigt bra bilder innan han lägger upp bilder.

du la upp innan du hade det och tyvärr så är det så att man får kritik då, vi vill se bra bilder och allt innehåll, inte taskiga bilder med fläktar som lysser upp allt, jag är inte emot led fläktar, går att få det stilrent med dom åxo, men i ditt fall så lös dom på tok för mkt, kan tok kanske fixas med en lampa som lyser och dämpar ljuset från fläktarna.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av street7777:

men du har ju inte ens ngt galleri så

Du måste ju tåla att få lite negativa kommentarer kring ditt galleri. Jag har också svårt att avgöra hur bra Det är gjort när jag inte kan se speciellt mycket av innehållet på bilderna eftersom de är alldeles för mörka! Det är ju kabeldragningen du ville visa? Ta kort i ljuset

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem
Skrivet av street7777:

så du ger mig -1p för att jag har gröna led fläktar

Ganska exakt. Verkar det inte så?

Själv ger jag dig 1/5, inte bara för LED:sen, utan mer för att du har helt fel chassi för att ha led:s. Och bilderna är ju så otroligt dåliga. Inte för att nämna bristen på information.

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Gör om gör rätt (bättre bilder)

vad är det för chassi?

men det står ju core 3000