World of Warcraft: Mists of Pandaria [OFFICIELLT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verminator:

Undrar det samma.

Ser faktiskt fram emot releasen.

Funderade också över samma sak. Varför hänger i ett forum om ett spel som man slutat spela och inte kan tänka sig börja spela igen??

Kan inte någon moderator rensa den här tråden så att vi kan snackal lite seriöst om de planerna som faktiskt finns, skulle va mycket mer intressant och givande.

Skrivet av _NsMs_:

Alla som klagar på att pandarens är löjliga, det var COMMUNITYN som ville ha pandarens. De gör bara som spelarna vill. De har tänkt ha med pandarens ända sen bc men de kunde inte för att det var ett heligt djur i kina (dont ask).

OnT: Pandarens kommer börja i lvl1 och någonstans i slutet av startquesten komemr man kunna välja mellan horde och alliance. Lite som deathknights fast en ras i stället för en class I stället för att kunna välja ras som dk så kan man välja vilken class sin pandaren ska vara.

Undrar dock vad som händer om man gör en pandaren dk....

Nej det går inte, läs den släppta informationen så vet du... din liknelse är otroligt konstigt btw...

Skrivet av Skyflyer:

Passar mig utmärkt för jag är ett barn på 37 år. Alla i min guild ser också fram emot nya expansionen med Monks, nya talentsystemet etc.

Precis, nya talent systemet, dungeons challanges och scenarios är ju bara hur coolt somhelst. Monks blir super kul och att hålla reda på två "executions powers" kommer bli en mycket trevlig och utmanande erfarenhet.

Det jag verkligen gillar med Blizzards planer är att dom verkligen sattsar ordentligt på att lägga till end game content så att spelar på max level har något att göra.

Om dom nu bara tar bort den så hatade (av mig i alla fall) gemensamma lockouten på 10 och 25 manna raid så skulle jag va mycket lycklig (dom gav faktiskt en liten indikation på raid QA om att så kanske kan ske...)

/A

Permalänk
Skrivet av Skyflyer:

Passar mig utmärkt för jag är ett barn på 37 år. Alla i min guild ser också fram emot nya expansionen med Monks, nya talentsystemet etc.

Hah, bästa kommentaren i år! Själv är man ett barn på futtiga 28 år Blev också, till skillnad från alla vuxna här i tråden, förtjust över expansionen. Det känns faktiskt som den har en helt ny känsla över sig, till skillnad från det som kommit tidigare. Särskilt cataclysm, jag hittade ingen som helst unik "feel" där.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Tycker att den nya expansionen ser awsome ut

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kollade på när de avslöjade information om World of Warcraft: Mists of Pandaria och släppte videon på Blizzcon. Till en början blev jag lite besviken över att de valde just Pandan som en spelbar ras och inte som en faction man som Alliance och Horde är allierade med. Men Miljöerna, musiken och importeringen av den asiatiska kulturen är hur bra som helst.

När de väl sedan började ge indepth discussion på Main Stage så blev jag faktiskt exalterad. Jag tror att de kommer att återbringa WoW-känslan som man hade i Vanilla. De kommer att införskaffa World Raid Bosses igen.. Försöka få ut folk i världen igen och fokusera mycket på kriget mellan Alliance och Horde. Enligt mig så är inte pandan något större bekymmer.. gillar man inte rasen behöver man väl inte spela den heller? Jag gillar inte alla raser i Alliance eller Horde men det gör mig inget större besvär. Det var mycket bekymmer bakom Draenei också, många hatade rasen när The Burning Crusade avslöjades.

Monk kommer inte heller att vara någon Hero Class som jag såg vara skrivet tidigare. Monks startar på level 1.

Men jag är glad över att de lade Pandan på spelarnas sida och inte Mantid, Mogu eller Sha som är badasstyperna. Hade vart skumt att vara "The bad guys" som slåss emot Pandan.

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur mycket folk klagar på den här expansionen kommer den nog bli helt awesome

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Alla ni som tycker det var bättre på vanilla tiden. Ni kanske delar uppfattning med kille i det här klippet: http://www.youtube.com/watch?v=tJKu0PkB9F0

hoppa till 10:25

elite jerks!
Nä men skämt och sido. Utmaning är skoj men jag ser inget fel med att ge wow casual grupp en lättare tröskel för att kom igång.

En till sak jag gillar är att det försöker ta bort alla dessa optimala builds för talents. Det är faktisk inge kul att antingen köra optimalt eller blir noob-förklarad.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag nog att det ska bli kul med denna expansion. Har blizzard nämt när den ev släpps?

Permalänk
Medlem

Ser fram emot Mists of Pandaria.
Haha, lol http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/cupcak...

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Lillesyrran kommer bli glad iaf för hon har bara spelat i 2 år! Förskte introducera rift för henne men det var för läskigt hehe. wow är mer gulligt och det är iof tur att man slipper henne när swtor släps den 20e december!

Visa signatur

HP Pavilion Elite HPE-330sc.Intel Core i7 860 / 2.8 GHz.RAM 6 GB.DDR3 SDRAM.ATI Radeon HD 5570grafikminneVideo4863 2GB.7.1-kanals surround.NA460 Watt.LG24"Win7Home64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Acroo:

Funderade också över samma sak. Varför hänger i ett forum om ett spel som man slutat spela och inte kan tänka sig börja spela igen??

Kan inte någon moderator rensa den här tråden så att vi kan snackal lite seriöst om de planerna som faktiskt finns, skulle va mycket mer intressant och givande.

Nej det går inte, läs den släppta informationen så vet du... din liknelse är otroligt konstigt btw...

Precis, nya talent systemet, dungeons challanges och scenarios är ju bara hur coolt somhelst. Monks blir super kul och att hålla reda på två "executions powers" kommer bli en mycket trevlig och utmanande erfarenhet.

Det jag verkligen gillar med Blizzards planer är att dom verkligen sattsar ordentligt på att lägga till end game content så att spelar på max level har något att göra.

Om dom nu bara tar bort den så hatade (av mig i alla fall) gemensamma lockouten på 10 och 25 manna raid så skulle jag va mycket lycklig (dom gav faktiskt en liten indikation på raid QA om att så kanske kan ske...)

/A

Vad går inte, och vilken liknelse syftar du på?

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

vanilla i 6 år, visst, blizzard hade tappat mer spelare på att inte skapa någon expansion än att utveckla nya.

Private server är din lösning så sluta gnäll nu.

Gnäll? Han gnällde inte ens.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Vette fan vad man ska tro. Lär väl testa men kommer nog in spela. beror på om SWTOR är bra eller dåligt helt enkelt.

Dock så tror jag inte de kommer bli likabra som de andra....blizzard har visat med massa andra patches att man skiter på de riktiga hardcore spelarna samt gör allt för lätt och för barn.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

Vad går inte, och vilken liknelse syftar du på?

Göra en panda dk kommer inte att gå och den liknelsen jag citera syfta jag så klart på...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Dock så tror jag inte de kommer bli likabra som de andra....blizzard har visat med massa andra patches att man skiter på de riktiga hardcore spelarna samt gör allt för lätt och för barn.

På vilket sätt har Blizzard "skitit" på dom "riktigt" hardcore spelarna?

Om du menar att Blizzard "skiter" på "riktiga" hardcore spelare för att dom nerfar så är det ju precis tvärtom. Dom "riktigt" hardcore hade för länge sen klarat alla raid. Progressen generellt på alla guild hade stagnerat och stor del av alla som raida kom till samma boss vecka efter vecka. Att då nerfa så att fler får se allt content är väl knappast att "skita" på "riktiga" hardcore spelare? Eller?

Men det är kanske inte det som du menar med att Blizzard "skiter" på dom "riktiga" hardcore spelaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Kung Fu Panda är en rip-off på WC3, där pandorna finns med. Hela konceptet är en kopia på Blizzards karaktär och koncept.

Mmm dels är det från WC3 sen sa dom ju också att Pandas var på tapeten redan i TBC men att dom valde att ta in Draenai istället för att de då inte hade en lösning hur dom skulel göra så att båda factionerna skulle kunna spela Panda. Nu har dom löst det därför får vi lira Panda... yay!

Permalänk
Medlem

Känns som det ekar, är det inte PRECIS så här det brukar låta VARJE gång en ny expansion släpps?
Spara kritiken till när det är släppt istället, för tyvärr brukar det ju vara PRECIS samma sak med VARJE ny expansion om ni förstår vad jag menar
Själv så tyckte jag nog (som många andra) bättre om "gamla wow" där saker kunde vara unika, nu känns det som om alla kan få allt utan vidare mycke prestation.
Är faktistk rätt nyfiken på nya klassen och det men tror inte jag kommer ge blizz några pengar då jag inte riktigt blivit nöjd med någon av det tidigare expansionerna. Lägger hellre pengarna på något nytt spel istället.

Skulle hellre se att dom gjorde lite "mindre" förändringar med expansionerna. Spelet känns inte lika personligt längre och jag tycker det är synd att dom helt och hållet tagit bort hur man tex kunde sitta i SW/OG med sin nya fina mount som man kämpat för att få och se folk springa förbi stanna och kolla in en.
Minns hur man tog prinscreen på folk som hade epics och grejjer just för att det var unikt. Nu är tex epic något man måste ha för att få komma med i vissa grupper och dylikt och det där med gearscore orkar jag inte ens gå in på

Permalänk
Skrivet av Acroo:

På vilket sätt har Blizzard "skitit" på dom "riktigt" hardcore spelarna?

Om du menar att Blizzard "skiter" på "riktiga" hardcore spelare för att dom nerfar så är det ju precis tvärtom. Dom "riktigt" hardcore hade för länge sen klarat alla raid. Progressen generellt på alla guild hade stagnerat och stor del av alla som raida kom till samma boss vecka efter vecka. Att då nerfa så att fler får se allt content är väl knappast att "skita" på "riktiga" hardcore spelare? Eller?

Men det är kanske inte det som du menar med att Blizzard "skiter" på dom "riktiga" hardcore spelaren?

Jag gillar vanilla och TBC , dvs man jobbade för sin gear och bossar var svåra etc. Nu är allt fritt om man får free epics överallt och bossar/raids är inte svåra. De har tagit bort elementet som gjorde vanilla/TBC så spec. Sen har desutom fuckat balansen i PVP rätt hårt och gjort vissa klasser unkillable etc.

Tyvärr men mycket har gått snett!

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Jag gillar vanilla och TBC , dvs man jobbade för sin gear och bossar var svåra etc. Nu är allt fritt om man får free epics överallt och bossar/raids är inte svåra. De har tagit bort elementet som gjorde vanilla/TBC så spec. Sen har desutom fuckat balansen i PVP rätt hårt och gjort vissa klasser unkillable etc.

Tyvärr men mycket har gått snett!

Jo epics är det ett överflöde av men det behövs fortfarande ganska mycket jobb för att få dom och för att heroic epics krävs det ännu mer (särskilt om man ska ha dom med hög iLevels). Bossar/raid är fortfarande utmanande, kolla bara på 25 man heroic varianten av de senaste där det är betydlgit mindre guilds som har klarat av alla än det var både i tbc och wotlk (inte säker på hur det såg ut i vanilla). Att blizzard gjorde 10 och 25 till samma lockout och med samma loot tycker jag är det störtsta missen dom har gjort för 25 man är MYCKET svårare än 10 man i alla lägen ( inte för att bossarna är svårare men för att 25 man är betydlgit svårare att spela än 10 man).

När det gäller PVP så är ju balansen otroligt mycket jämnare nu än den någonsinn har varit, det ser man ju inte minst på turneringarna där flera uppsättningar har potential att vinna. Visst är det en övervikt mot MLS just nu men det är för att det är enklare att spela men även PHDk funkar väldigt bra. Den enda som har halkat lite efter är väl resto druiden. Det finns absolut ingen klass som är unkillable i PVP nu, krävs bara olika taktik för att klara av olika klasser och så ska det va tycker jag...

/A

Permalänk
Medlem

Vad de flesta verkar ha missat med de här kommentarerna om "500k hp, 250k crits!" är att dem tänker sänka alla stats. Det kommer troligtvis vara mindre HP och damage på level 90 än det är nu. Samtidigt så skalas ju mobs och sånt, men dem sa att det kommer bli svårare att döda mobs som ligger 5-10 levlar under dig.

Kommer ju såklart att följa denna expansion, och får avgöra sedan om den är värd att köpa. Tycker det är skitkul att så många stör sig så jädrans på Pandaren. Det är ett spel med tecknad grafik för bövelen! Talande kossor, rymd-getter med ryskt uttal och vandrande skelett är så seriöst!

Pandaren skulle komma till WoW i TBC, för att det var den mest requestade rasen av alla. Dock tror jag att dem kommer göra animationerna sjukt dåliga, som det var med dem nya raserna. (galna flygande armar för Worgen, voltar hela tiden som något cirkus freak. Draenei springer som att dem har en pinne i röven. Blood Elves ... Bara skrattretande.)

Visa signatur

Intel i9 9900k | ROG STRIX Z390-F GAMING | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC | Fractal Design Define R6 | Corsair AX1200 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Jag gillar vanilla och TBC , dvs man jobbade för sin gear och bossar var svåra etc. Nu är allt fritt om man får free epics överallt och bossar/raids är inte svåra.

Må vara att man gillade WoW bättre under vanilla-tiden men boss-encounters var ju knappast svårare då än nu, inte om man jämför boss-abilities och vad som krävs av spelare i alla fall. Det är väl snarare så att spelarna inte var lika bra att raida för 5-6 år sedan än vad dom är idag.

Du kan ju jämföra Ragnaros i vanilla och Heroic Ragnaros i FL och säga vilken fight du tycker verkar vara lättast/svårast:
World first Vanilla Ragnaros: http://www.youtube.com/watch?v=Br1hXGXJ7Tg

World First Cataclysm Ragnaros HC: http://www.youtube.com/watch?v=Ez1pRo1sywY

Om du tittar på videon från vanilla så ser du ju att dom t.om. chattar lite med andra under fighten! Sedan verkar ju fighten inte vara så speciellt kul för i alla fall rogues som mest bara står och slår på Ragnaros för att sedan göra en 20 sekunder lång promenad för att börja döda adds och sedan promenera tillbaka och slå på Rag igen. Det räknar inte jag som speciellt svårt att utföra.

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHA

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Jag tycker det mesta låter rätt bra, mindre phasing, fler verktyg för att aktivera folk utanför (huvud)städerna. Litet besviken på att det verkar vara en expansion i ungefär samma storlek som Cataclysm som för mig tog slut väldigt fort med 5 zoner och 5 levlar.

Även om pandor funnits i Warcraft tidigare vet jag inte riktigt vad jag ska säga om de raser som de lanserar. Pandor, worgen, draenei & blood elves. Goblins tyckte jag var mer vettigt.

Precis som andra önskar jag också att de tar bort den gemensamma lock-outen på 10/25. Förstörde mina off-raid dagar. Får följa det och se om jag börjar spela igen. Verkar som om de flesta av de i guilden som jag hade någon större kontakt med antingen har paus som jag eller spritts med vinden till andra guilds vilket är litet surt.

Permalänk
Medlem

ascoolt , panda:>

Visa signatur

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Vet inte riktigt hur du tänker nu. HP-cappen ökar den också med level, så i helhet tar det precis lika lång tid att ha ihjäl någon från att du börjar slå. När man börjar få gear gör man mer skada såklart, men inte procentuellt högre än vad man gör idag med bra gear.

Kung Fu Panda är en rip-off på WC3, där pandorna finns med. Hela konceptet är en kopia på Blizzards karaktär och koncept.

Wc3's pandor är rip-off på irl pandor!!

Permalänk
Medlem

Det visar sig visst att Pandaren var en spelbar ras redan i rollspelet (ej dataspel) Warcraft 2003. För att citera en Blue post:

Citat:

This is something I want to touch on a bit more. People seem to think that Pandaren were a joke, a throw away easter egg that we never fully intended as a playable race.

I will direct you to recall the Warcraft RPG (pen and paper) manuals released in 2003. While much of it hasn't been canon for quite some time, the Pandaren occupy a greater amount of pages and space within the manuals to establish their lore and story than pretty much every other creature on Azeroth. To give it some context, they occupy the same number of pages as Trolls in the Monster Manual, and share the same amount space in the Alliance and Horde Compendium with Orcs or Humans, and just like them ... you guessed it... Pandaren were a playable race.

(there's also an awesome sketch Metzen did of a Pandaren, Dwarf, Furbolg, and Gnome hanging out all friendly-like)

As I said a lot of this was pre-World of Warcraft, and by whatever stroke of fate, Trolls and Forsaken became playable races and Pandaren, Naga, and Furbolgs did not. Some other mix could have just as easily been true, and no one would have questioned it. Worgen didn't even exist back then, of course, they were a new creation for World of Warcraft.

It would simply be inaccurate to state that Pandaren were a throw away. Our intent, going back to Warcraft III, when the vast majority of the world lore and story was established for the franchise, was always to have a deep and rich history for a race known as the Pandaren.

Källa: http://blue.mmo-champion.com/topic/204384/my-honest-reaction-...

Permalänk
Medlem

¤ Level cap raised to 90
Inga problem här och känns som en naturlig evolution.

¤ New class: Monk
Är skeptisk då den verkar likna Monken i D3 lite väl mycket. Å andra sidan skulle man kunna jämföra D3 Barbarian med en Fury Warrior. Kanske känns roligare när man fått testa den.

¤ New race: Pandarens
Min första tanke var "herregud vad fånigt" men visst, pandaren var ju en del av WC3 som berörs av ovanstående inlägg. Det som stör mig lite är just det asiatiska temat som på något sätt inte känns WoW utan verkar passa lite bättre i AoC. Northrend kändes helt ok (world design PoV) men bambufält, japanska barrträd och rosa fjärilar känns lite fel. Lustigt sedan att Horde och Alliance pandarens inte kommer att kunna prata med varandra Fast jag har för mig Blizzard släppte en förklaring om saken igår.

¤ Pve Scenarios
Kan bli riktigt kul grej som tidsfördriv istället för att idla i storstäderna. Hoppas att det släpps fler scenarios efter 5.0 så vi får tillräckligt med variation.

¤ Pet Battle System
RL:s skräck Istället för att folk trycker på ReadyCheck kommer de att slåss klart med sina pets. Detta känns också som ett substitut för att idla...då kan man slåss med sina pets mot andra i storstäderna

¤ New Talent & Continent
Nya talentsystemet lär vara något som folk kommer älska eller hata. Är inte tillräckligt påläst än för att ge någon åsikt om det. Ny kontinent är ju alltid kul att utforksa och questa i (vilket jag gillar). Hoppas det är intressant lore.

¤ Challenge Mode Dungeons
Finns mods som nästan gör detta men tror det kan vara en rolig grej i början men samtidigt få folk att bli förbannade på varandra i LFGs.

Kan bli första expansionen jag inte köper i CE version men kanske ändrar mig under betan när man tittat på alla filmer osv som kommer att florera på Youtube.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag uppskattar folks negativa reaktioner. Nu när vi får bort så många barn ("OMG PANDOR BARNSLIGT LOL KUNG FU PANDA") som av någon anledning uppfattar den här expansionen som barnslig så kanske communityt blir mindre dåligt också.

Att den här expansionen är den första jag ser fram emot att verkligen spela sedan tBC skadar ju inte heller.
Nu har jag visserligen känt till expansionen i några månader, så jag kanske har haft längre tid att vänja mig än de flesta.
Men förutom hur de lagt upp pet combat, så ser jag rakt igenom fram emot den här expansionen, efter de två senaste bedrövliga dylika.

Nåja.

Permalänk
Medlem

Jag vart lite besviken på det. Min personliga syn på World of Warcraft har inte Pandas. Men det kommer inte störa mig lika mycket under spelets gång.

Jag saknar vanilla och TBC mycket av anledningen att man mötte på mycket mera folk ut i just värden och detta hoppas jag att de arbetar mycket mera på till nästa expansion. Anledningen har att göra med random dungeon, pvp que, daily questerna och teleporter som är just belägna i städerna.

Jag tyckte att WotLK vart bättre med den delen, visst försvann spelandet från "vanilla" zonerna men så fort man kom till Borean eller någon av de andra WotlK zonerna mötte man på lite mera spelare. Daily quester var liksom ute i zonerna.

Man kan säkert lösa detta på miljoner olika sett, men om de ska utöka zonerna bör de öka kapaciteten för spelare/server så det inte blir så öde precis överallt. Försökte spela upp en Paladin för ett tag sedan, spelade mellan 1-20 och mötte på många personer när jag var i städerna annars var det en person level 1 frånvarande i start position *skrattar*.

Lite offtopic kanske, men när vi ändå pratar om expansionen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fade-swe:

Trodde denna posten var ett skämt... Men fan verkar ju vara helt legit. OMG vad utför det har gått för wow.

Kan inte göra annat än att hålla med tyvärr :/ Har spelat WoW sedan tidig beta ,med lite små pauser mellan ny content osv, och jag hörde ett tidigt rykte om pandor redan för några månader sedan och hoppades bara på att det hela var ett stort skämt Sen sitter man och kollar på Blizzcon livestream och det kommer nyhet efter nyhet och man tänker på hur de ens kan stå där och presentera detta och tycka det är bra :/

Vanilla och TBC i all heder och Wotlk hade också sina ljuspunkter (förutom hur lätt gear var att fixa) men med cataclysm kom också en stor nergradering och allting förenklades Man hoppades ju på att en ny expansion skulle höja ribban lite och fixa saker som hela wow världen påpekat men man kan ju säga vad man vill Men allvarligt MMA Pandas och Pokemon? WTF Jag menar läs informationen om Pet Battles det är ju en total pokemon rip off till och med pokedex är ju rippat haha

Får väl testa när det väl kommer men man märker att blizzard har tappat en målgrupp och satsar helt enkelt på en ny Men kan förstå dem som börja spela sent i wotlk eller i cata för de har aldrig sett hur bra WoW egentligen har varit och att det faktiskt fanns en tid när man inte kunde farma sina epics på en timme xD

PS Förstår att de finns några som tycker att detta verkar jätte coolt men om man spelat sen vanilla känns pandor och pokemon så sjukt att man nästan inte kan sätta ord på hur fel det är :/