Google Chrome plugin!

Permalänk
Medlem

Google Chrome plugin!

Hoppas någon smart människa kan finna en lösning!
Hej jag får upp att att jag behöver ett ytterligare plug in program som krävs för att visa komponenter på sidor!! Jag väljer att installera plugin programmet men varje gång jag stänger ner och öppnar google chrome igen får jag upp samma flik!

har installerat om flash, Java och windows media firefox plugin samt prövat att installera om Chrome.

Felet har kommit i samband med Battlelog(bf3) + Javas nya uppdatering!

fattar inte hur jag ska blia v emd den enorm irriterande fliken!!

tack på förhand..

Permalänk
Medlem

Går du in och installerar pluginnen manuellt eller klickar du på knappen/fliken i chrome?

Själv har liknande hänt mig, men sålänge jag installerat dem manuellt så har det funkat bra efter det.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Vet ju inte riktigt vad det är jag ska installera då den informationen inte finns. Det står bara att det är ett plugin. Inget annat!?

Permalänk
Avstängd

Har precis samma problem och det är duktigt irriterande! Jag har tryckt på " har du problem med att installera komponenterna" ( nått sånt heter knappen i den fliken som dyker upp). Installerat dom saker som står krävs manuellt men likförbannat dyker fliken upp konstant..

Permalänk
Medlem

Eller hur! Problemet är extremt jobbigt och jag har följt samma procedur som du!

Permalänk
Medlem

BUMP! :s

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Willez:

Det är som du vet inte tillåtet att bumpa och då detta inte är första gången så:

*tråd låst*

Det är nu inte tillåtet att skapa en ny tråd i ämnet.