Vart borde jag beställa bf3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bennystreetracer:

Hej!
Vart är det bäst att beställa bf3 limited edition?
Jag hade lite funderingar på webhallen: http://www.webhallen.com/spel/pc/99046-battlefield_3-limited_...
Vad tycker ni?

Vart åsyftar en riktning och inte en plats. Var är rätt ord till din rubrik.

Permalänk

Någon som har beställt från greenmangaming senaste timmarna? får man sin cd-key direkt?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Någon som har beställt från greenmangaming senaste timmarna? får man sin cd-key direkt?

Japp. Både på själva sajten efter avklarad transaktion och via mejl.

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det innan Paypal drar pengar från mitt kort? Är helt tömd just nu men undrar ifall jag köper skiten via PayPal, kommer dem dra pengarna på Måndag? Eftersom det är då jag får cash igen.

Visa signatur

Chassi CM Storm Sniper Black Edition | | CPU AMD Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz | | PSU Corsair HX 850W +Silver Moderkort M4A89TD PRO/USB3 Minne 4GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz | | CPU Cooling Noctua NH-U12P SE2 | | Grafik Sapphire 6870 @ 900/1050 MHz Crossfired

Permalänk
Medlem

Greenmangaming fuckar ur (Sidan dirigeras om felaktigt
Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.
Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta
emot kakor.)

.. Körde ni chrome eller?

Permalänk
Medlem

Rysk standard CD-key från cdkeyshere $27 (170kr ca).

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem

Någon som har köpt BF3 via Green Man Gaming nu de senaste dagarna? +27de, funkar det och har ni haft några problem?

Såg att de hade begränsat försäljningen av EA games till UK endast.

Permalänk
Medlem

Jaha, nu har Greenmangaming tagit bort BF3 LE. Någon som vet något annat alternativ förutom Origin att köpa sin key på?

Visa signatur

Chassi CM Storm Sniper Black Edition | | CPU AMD Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz | | PSU Corsair HX 850W +Silver Moderkort M4A89TD PRO/USB3 Minne 4GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz | | CPU Cooling Noctua NH-U12P SE2 | | Grafik Sapphire 6870 @ 900/1050 MHz Crossfired

Permalänk
Medlem

Folk stod och köade 30min för att köpa spelet på webhallen för 449kr igår. På Ica Maxi bredvid kostade det 399.. köpte där istället när jag handlade mat. Kan vara värt att tänka på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TxH8:

Jaha, nu har Greenmangaming tagit bort BF3 LE. Någon som vet något annat alternativ förutom Origin att köpa sin key på?

Greenmangaming har kvar standardversionen. Verkar inte om någon säljer LE längre, inte ens Origin.
Men är intresserad om någon vet något bra ställe. Slutar det med att jag får betala fullpris för snikvarianten så hoppar jag BF3 isället.

Permalänk
Medlem

Verkar som det är slut överallt för download CDON tog bort BF3:LE från sidan, Greenman också även Gamecarddirect. Någon som har tips var jag kan köpa BF3:LE online för download? Har VISA kort.

Visa signatur

Intel i9 9900K - Noctua NH-D15 - Gigabyte LGA1151 Z390 AORUS ELITE - 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz - Gainward GeForce RTX 3070 - Fractal Design Define R6 - Crucial 1 TB SSD - Samsung SSD Pro Basic 840 256GB

Permalänk

gamersgate.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Någon som har köpt BF3 via Green Man Gaming nu de senaste dagarna? +27de, funkar det och har ni haft några problem?

Såg att de hade begränsat försäljningen av EA games till UK endast.

igen?

bör vara ganska lätt att få tag på LE på ICA och liknande ställen annars.

Men kan ju vara billigare att köpa standardversionen och sen köpa LE-innehållet när det släpps som DLC

Permalänk
Medlem

Vart är det billigast att köpa BF3 nu? Skit samma om det är LE eller inte, men tar ju helst LE.
Det visade sig att man inte kunde köpa en till soldier, alltså måste min bror köpa en egen key, även om vi kör på samma dator.
Vill ju inte att han förstör min stats.

Har någon provat CDKeyShare?

Permalänk
Medlem

Köpte mitt från g2play.net 329 kr Limited Edition Russian Edition, bytade från ryska till engelska. Inga som helst problem och spelet flyter på bra! Fick CD key efter ca 20 minuter, betalade med VISA-kort!

Visa signatur

Intel i9 9900K - Noctua NH-D15 - Gigabyte LGA1151 Z390 AORUS ELITE - 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz - Gainward GeForce RTX 3070 - Fractal Design Define R6 - Crucial 1 TB SSD - Samsung SSD Pro Basic 840 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

igen?

bör vara ganska lätt att få tag på LE på ICA och liknande ställen annars.

Men kan ju vara billigare att köpa standardversionen och sen köpa LE-innehållet när det släpps som DLC

Äh, min kompis köpte det via Origin, då CDON hade slut, Game's sida ville inte funka och alla andra ställen var standard, en söndag här är allt stängt så det blev där, Tack för svaret dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chains:

Köpte mitt från g2play.net 329 kr Limited Edition Russian Edition, bytade från ryska till engelska. Inga som helst problem och spelet flyter på bra! Fick CD key efter ca 20 minuter, betalade med VISA-kort!

Finns det någon anlednign att betala nästan en hundring mer och "EU multilanguage" Vad är skillnaden, funkar båda bra på en svensk dator? Blev lite sugen att köpa när jag såg priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Finns det någon anlednign att betala nästan en hundring mer och "EU multilanguage" Vad är skillnaden, funkar båda bra på en svensk dator? Blev lite sugen att köpa när jag såg priset.

Har haft spelet ett par dagar nu, inga som helst problem faktiskt, finns egentligen ingen anledning att köpa EU versionen!

Visa signatur

Intel i9 9900K - Noctua NH-D15 - Gigabyte LGA1151 Z390 AORUS ELITE - 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz - Gainward GeForce RTX 3070 - Fractal Design Define R6 - Crucial 1 TB SSD - Samsung SSD Pro Basic 840 256GB

Permalänk
Medlem

http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html

$26.99, ca 180 sek. Satan vad prisvärt om man vågar slå till. Någon sm har erfarenhet av cdkeyshare, de verkar seriösa

EDIT: tog bort två neggationer.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneoff:

http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html

$26.99, ca 180 sek. Satan vad prisvärt om man vågar slå till. Någon sm har erfarenhet av cdkeyshare, de verkar seriösa

EDIT: tog bort två neggationer.

De köper spelet i ryssland där det är billigt och kopierar sen cd-nyckeln. Man kan ju alltid hoppas på att de inte säljer fodralet med spel efter. Spelet är på ryska så du får fixa engelska språkfiler på något sätt. Jag skulle inte köpa därifrån utan köper endast från officiella återförsäljare som direct2drive, steam och greenmangaming.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

De köper spelet i ryssland där det är billigt och kopierar sen cd-nyckeln. Man kan ju alltid hoppas på att de inte säljer fodralet med spel efter.

Men om jag reggar nycklen först, så kan väl inte någon annan göra det om fodralet säljs senare... Eller?

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneoff:

Men om jag reggar nycklen först, så kan väl inte någon annan göra det om fodralet säljs senare... Eller?

Du kan ju köpa där om du vill men jag skulle inte göra det. EA kan säkert ta bort nycklar som sålts därifrån om dom vill och nyckeln kanske redan är registrerad. Köp hos en riktig återförsäljare istället. Det är inte så mycket dyrare.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Köp hos en riktig återförsäljare istället. u kDet är inte så mycket dyrare.

Men jag får alltså räkna med att pröjsa runt 350:-? Eller finns det något billigare alternativ än vad som visas på Prisjakt eller greenmangaming? Jag har inget behov av att få skiva med fodral.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneoff:

Men jag får alltså räkna med att pröjsa runt 350:-? Eller finns det något billigare alternativ än vad som visas på Prisjakt eller greenmangaming? Jag har inget behov av att få skiva med fodral.

350 skulle jag gissa är det lägsta du kan komma just nu.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Någon som har beställt här ifrån: http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-CD-Key-for-O...
Tänkte köpa därifrån imorgon nämligen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneoff:

Men om jag reggar nycklen först, så kan väl inte någon annan göra det om fodralet säljs senare... Eller?

de kan vända sig till EA och ge bevis på att de köpt spelet, vilka bevis har du på att du köpt spelet?
dvs spelet låses för dig, i värsta fall åker blir du av med ditt Originkonto också.
Samma sak gäller med Steamspel

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

de kan vända sig till EA och ge bevis på att de köpt spelet, vilka bevis har du på att du köpt spelet?
dvs spelet låses för dig, i värsta fall åker blir du av med ditt Originkonto också.
Samma sak gäller med Steamspel

EFtersom jag inte orkade krångla nu (med ryskt språk), eller i framtiden så åkte jag till SIBA och köpte spelet. Tyvärr skulle jag inte ha gjort det... NU är jag FPS addicted..... TACK SWEC

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korwa:

Någon som har beställt här ifrån: http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-CD-Key-for-O...
Tänkte köpa därifrån imorgon nämligen

bump?

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem

beställde från cd-keyhouse.com kostade 166kr, Fick cd-keyn i mailen nu dock hamna den i skräpposten men skitsamma dem har knäppt kort på fodralet och cd-keyn som man får och dem ger lite info hur man kan hitta cd-keyn om man inte kan se bilden m.m nu ska ja bara lista ut hur ja fixar spelet haha ja vet ja e noob

EDIT: Laddat ner origin nu och aktiverat spelet Russian edition stod det m.m som väntat Laddar ner spelet nu 166kr var det lätt värt!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB