Vad tycker ni om iPhone 4S?

Permalänk
Medlem

Sitter här nu med 50% kvar på batteriet, tog ur den från laddning vid 06 Då har jag ändå gps, push ifrån mailen, facebook och andra applikationer aktiverat. Då har jag dessutom pillat nästan konstant med den! Dessutom lyssnat på musik och haft den som gps till jobbet.

Helt klart godkänt! Dessutom skulle det väll komma en uppdatering som skulle optimera batteritiden ännu mer?

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Sitter här nu med 50% kvar på batteriet, tog ur den från laddning vid 06 Då har jag ändå gps, push ifrån mailen, facebook och andra applikationer aktiverat. Då har jag dessutom pillat nästan konstant med den! Dessutom lyssnat på musik och haft den som gps till jobbet.

Helt klart godkänt! Dessutom skulle det väll komma en uppdatering som skulle optimera batteritiden ännu mer?

"06, det var väl inte länge sen? Vad tänker grabben med?"
Vaknade just haha... inte bra.

Hur som helst; uppdateringen folk förväntar sig skall försöka fixa problemet vissa har med att batteriet tar slut VÄLDIGT fort, alltså på några timmar utan användning. Mig veterligen är inte tanken att förbättra batteritiden för några andra (även om man väl kanske tar med lite sånt).

edit: Stör mig för övrigt hårt på att man inte kan stänga av 3G i iOS 5.

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_man550:

"06, det var väl inte länge sen? Vad tänker grabben med?"
Vaknade just haha... inte bra.

Hur som helst; uppdateringen folk förväntar sig skall försöka fixa problemet vissa har med att batteriet tar slut VÄLDIGT fort, alltså på några timmar utan användning. Mig veterligen är inte tanken att förbättra batteritiden för några andra (även om man väl kanske tar med lite sånt).

Hahahaha, BF3 tar hårt på vissa hör jag

Det låter rimligt nu när du säger det. Men 18-20 timmar batteritid är jag riktigt nöjd med. Kommer dessutom bli längre sedan när jag inte är så beroende, haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

jaha så du har testat den?

Mmmmm är exakt som 4:an bara den har snabbare CPU.... wow + Siri då.. vilket ändå bara är på engelska

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Skrivet av SIR_HanZen:

Mmmmm är exakt som 4:an bara den har snabbare CPU.... wow + Siri då.. vilket ändå bara är på engelska

+bättre GPS
+bättre vibrator
+bättre kamera
...

Sluta bara. Med din inställning klarar du aldrig att få fram någon åsikt eller bidra till tråden över huvud taget.

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Inte för att göra dig ledsen men så har det stått för mig i en vecka nu. Tror faktiskt inte dom skickas förräns den 8e lr något sånt.

Skickad: Din beställning har skickats! Du kommer att se en knapp för att spåra leveransen om 24 timmar på beställningssidan.

yeay, två dagar bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av SIR_HanZen:

Mmmmm är exakt som 4:an bara den har snabbare CPU.... wow + Siri då.. vilket ändå bara är på engelska

CPU dubbelt så snabb, GPU 7 gånger snabbare, bättre kamera både fram och bak, snabbare bluetooth, kombinerad GSM/CDMA-antenn som har dubbelt så snabb trafiköverföring. Men ja, det är ju samma telefon, det ser man ju på allt som är ändrat. Det går inte att förneka att det ÄR den snabbaste telefonen på marknaden just nu, sen är det ju upp till dig om du vill klaga på att den har blivit snabbare eller inte. Exakt vad hade du velat se för skillnad? Om det var en ny design, hade du köpt den då? Nej, jag trodde väl det. Såna som du kommer bara hit för att sprida hat. Teknikvärldens rasister är vad ni är.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_man550:

edit: Stör mig för övrigt hårt på att man inte kan stänga av 3G i iOS 5.

Jodå, det går bra på min gamla 3GS med iOS 5..
inställningar/allmänt/nätverk/aktivera 3G

/Olsson

Permalänk
Medlem
Skrivet av peter.o:

Jodå, det går bra på min gamla 3GS med iOS 5..
inställningar/allmänt/nätverk/aktivera 3G

/Olsson

Inte på 4S, och det finns en bra anledning till det; http://www.anandtech.com/show/4971/apple-iphone-4s-review-att...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

CPU dubbelt så snabb, GPU 7 gånger snabbare, bättre kamera både fram och bak, snabbare bluetooth, kombinerad GSM/CDMA-antenn som har dubbelt så snabb trafiköverföring. Men ja, det är ju samma telefon, det ser man ju på allt som är ändrat. Det går inte att förneka att det ÄR den snabbaste telefonen på marknaden just nu, sen är det ju upp till dig om du vill klaga på att den har blivit snabbare eller inte. Exakt vad hade du velat se för skillnad? Om det var en ny design, hade du köpt den då? Nej, jag trodde väl det. Såna som du kommer bara hit för att sprida hat. Teknikvärldens rasister är vad ni är.

Fast frågan var ju "vad tycker ni om nya Iphone 4s?" Han tycker inte uppdateringen av en gammal modell räckte. Det gör inte jag heller eftersom vi alla vet att Iphone5 skulle ha kommit istället. Men Apple såg chansen att vrida ur lite mer pengar ur den gammla modellen föst, och dra in dubbel vinst sen när 5an kommer då alla 4s ägare måste byta

Haha att fanboys är jämnställda med rasister var riktigt kul att läsa Framförallt att vi som inte köper ett renodlat mobilmärke Iphone (som dessutom är vit för det mesta) är dom som kallas teknikvärldens rasister var riktigt kul

Så svar på frågan om vad vi tycker om Iphone, jag tycker inte om Iphone! Det är inte luren i sig...utan att det är ett stängt system.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Men om man nu i efterhand kollar på apples livscykel för mobiler som de definierat helt och hållet med 4S så kan man se att det är så det gör. Samma sak med 3G, 3GS. Kommer förmodligen en 5a nästa år å sen en 5S året därpå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Men om man nu i efterhand kollar på apples livscykel som de kanske rejält definierat med 4S så kan man se att det är så det gör. Samma sak med 3G, 3GS. Kommer förmodligen en 5a nästa år å sen en 5S året därpå.

Exactemento, så är det. Någon som trott något annat är ute och cyklar och läser för mkt gossips.

Det är en plan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Fast frågan var ju "vad tycker ni om nya Iphone 4s?" Han tycker inte uppdateringen av en gammal modell räckte. Det gör inte jag heller eftersom vi alla vet att Iphone5 skulle ha kommit istället. Men Apple såg chansen att vrida ur lite mer pengar ur den gammla modellen föst, och dra in dubbel vinst sen när 5an kommer då alla 4s ägare måste byta

Haha att fanboys är jämnställda med rasister var riktigt kul att läsa Framförallt att vi som inte köper ett renodlat mobilmärke Iphone (som dessutom är vit för det mesta) är dom som kallas teknikvärldens rasister var riktigt kul

Så svar på frågan om vad vi tycker om Iphone, jag tycker inte om Iphone! Det är inte luren i sig...utan att det är ett stängt system.

Har man en negativ inställning mot ett företag, vilket jag antar att man har då man bara kan skriva kass, så kvittar det hur bra produkten än är. Det hade kunnat vara 5Ghz med GTX590 grafik och ny design, han hade ändå sagt att det var en skitprodukt. Därför är det lika bra att inte kommentera vad man tycker om man inte ens har testat produkten och var inställd på att hata den redan innan den presenterades. Det är som när huliganer går på matcher enbart för att förstöra och leva rövare.

Och vad är det för överdrivet behov att ha ny design egentligen? Visst hade ny design varit trevligt, men det är knappast det viktigaste att ändra på. Det är insidan som räknas så att säga

Sen ang teknikvärldens rasister. Vad man väljer är en smaksak. Bara för att man kanske väljer att gifta sig med en person av samma hudfärg så betyder det inte att man människor med annan hudfärg, men när det går över till att hata det motsatta så är något fel i huvudet.

Jag valde en ny Iphone för att jag var nöjd med hur IOS är strukturerat på min förra (3G) och att ha tillgång till en bättre app store, och även ha möjligheten till att jailbreaka om man nu vill det, men det betyder inte att jag hatar Android. Sen är inte Iphone 4S direkt riktad mot Iphone 4-ägare, utan mer mot dom som har äldre modeller. Och självklart är det bara för att tjäna pengar, konstigt vore det ju annars. Jag antar att Samsung och alla andra Android-tillverkare släpper en ny telefon för att förlora pengar?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av Agile:

Inte på 4S, och det finns en bra anledning till det; http://www.anandtech.com/show/4971/apple-iphone-4s-review-att...

Tycker inte att de verkar komma fram till någon vettig positiv anledning förutom att de "tror" att det har med den nya antenntekniken att göra? Missar jag något?

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Skickad: Din beställning har skickats! Du kommer att se en knapp för att spåra leveransen om 24 timmar på beställningssidan.

yeay, två dagar bara

Driver du? Nej nu jävlar ska jag ringa upp dom imorgon och ge dom en dos utskällning. Har 4 st kompisar som beställde en Iphone 4s en vecka efter mig och alla har fått sin före mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Och vad är det för överdrivet behov att ha ny design egentligen? Visst hade ny design varit trevligt, men det är knappast det viktigaste att ändra på. Det är insidan som räknas så att säga

Sen ang teknikvärldens rasister. Vad man väljer är en smaksak. Bara för att man kanske väljer att gifta sig med en person av samma hudfärg så betyder det inte att man människor med annan hudfärg, men när det går över till att hata det motsatta så är något fel i huvudet.

Jag håller med dig där, att man ändrar designen tycker jag inte heller är något viktigt alls, speciellt inte när telefonen enligt mig har en rätt så fulländad design.

Permalänk
Medlem

Vad jag tycker om telefonen är:

+
Displayen är av bra kvalitè, det är hög pixeltäthet, bra färger.
Touch känslan är kanon och det är en skön känsla av glaset.

-
Displayen är för liten, jag har vant mig 4.2" och har svårt att någonsin tänka mig en mindre display.
Glaset är alldeles för skört (http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw)
OS:et är för låst, man får vänta på jailbreaks och får stå ut med att Apple få försöker hindra dig så mycket dom kan.
Jag vill själv bestämma över vad jag får göra med min telefon, vad som ska installeras osv.
Du kan inte överklocka/underklocka den för att vinna prestanda eller batteritid vid behov. När tiden går blir prestanda kraven högre, skönt då att bara göra som på min Arc, en 60% CPU överklock.
Jag saknar menyknappen jag har på min androidlur, när jag använder min Iphone så saknar jag genvägarna och alternativen.
Tycker fortfarande att Kameran är undermålig, speciellt videoläget är kasst mot min Arc.
Jag vill se internet som på datorn, flash är en del av det. Önskar att det implementeras och att man istället får ett val att kunna ha det avstängt.
Personifiera den är svårt, man är starkt begränsad.

Det är något generellt jag saknar med Apple och Iphone, val. Jag vill kunna välja annorlunda än dom valt.

Det finns dessutom en del irriterande problem, den tappar täckning, antingen minskar det eller tappas helt. Den hänger sig och låser sig lite för ofta, soft reset får användas lite väl ofta.

Jag väljer min Arc till allt jag gör med en smartphone, det är en nalle som kostar hälften av en Iphone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Driver du? Nej nu jävlar ska jag ringa upp dom imorgon och ge dom en dos utskällning. Har 4 st kompisar som beställde en Iphone 4s en vecka efter mig och alla har fått sin före mig.

Nope! Beräknas anlända den 3:e enligt mejl. Ja ring. Jag ringde angående ett bankärende och passade på att be dem kanske skicka den så fort som möjligt, tror det var det som pushade upp mig i listan. Eller så har man bara tur.

Permalänk
Medlem

Jasså, då ska jag slå en pling imorgon och hoppas på det bästa.

Permalänk
Skrivet av Garnax:

Vad jag tycker om telefonen är:

+
Displayen är av bra kvalitè, det är hög pixeltäthet, bra färger.
Touch känslan är kanon och det är en skön känsla av glaset.

-
Displayen är för liten, jag har vant mig 4.2" och har svårt att någonsin tänka mig en mindre display.
Glaset är alldeles för skört (http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw)
OS:et är för låst, man får vänta på jailbreaks och får stå ut med att Apple få försöker hindra dig så mycket dom kan.
Jag vill själv bestämma över vad jag får göra med min telefon, vad som ska installeras osv.
Du kan inte överklocka/underklocka den för att vinna prestanda eller batteritid vid behov. När tiden går blir prestanda kraven högre, skönt då att bara göra som på min Arc, en 60% CPU överklock.
Jag saknar menyknappen jag har på min androidlur, när jag använder min Iphone så saknar jag genvägarna och alternativen.
Tycker fortfarande att Kameran är undermålig, speciellt videoläget är kasst mot min Arc.
Jag vill se internet som på datorn, flash är en del av det. Önskar att det implementeras och att man istället får ett val att kunna ha det avstängt.
Personifiera den är svårt, man är starkt begränsad.

Det är något generellt jag saknar med Apple och Iphone, val. Jag vill kunna välja annorlunda än dom valt.

Det finns dessutom en del irriterande problem, den tappar täckning, antingen minskar det eller tappas helt. Den hänger sig och låser sig lite för ofta, soft reset får användas lite väl ofta.

Jag väljer min Arc till allt jag gör med en smartphone, det är en nalle som kostar hälften av en Iphone.

Jag håller med om att glaset är väl skört (du var ju riktigt duktig på att hitta den enda videon som alla länkar till också, bra jobbat. iPhonen går sönder före SGSIIan en gång och hela nördsamhället anser att det är bevisat) samt anser att skärmen kunde täcka aningen större del av själva mobilen än vad den gör idag. Jag jailbreakar för att tillföra vissa funktioner, så visst är det lite låst det håller jag också med om. Jag har däremot svårt att hålla med om en del annat.

Jag har haft iPhone i cirka ett år nu. En gång har jag saknat flash, så jag bad en kompis att få använda hennes android. Jag skulle kolla lagerstatusen på en produkt på elgiganten. Jag kommer inte riktigt ihåg vad felet var, men det gick hur som helst inte att kolla. Kanske var en engångsföreteelse, men summa mumma är att flash behövs inte. Vilka sidor använder flash idag ens? Jag surfar MYCKET på min mobil, folk undrar hur jag är funtad när jag säger att en gig surf inte räcker per månad.

"Soft reset får användas lite väl ofta".
Vad snackar du om? Jag har söndermoddat min med (mycket onödiga) jailbreak hit och dit och knappt någon gång utom när jag verkligen rört till det med teman hit och dit har jag behövt reseta den. Även haft den utan jailbreak under större delen av tiden utan minsta resetrelaterat problem.

Tappar täckning?
Ja, fyran led av det det håller jag med om. Sprängdes dock TOTALT ur proportion av många. Saken är dock att min gamla sony eriksson också led av det. 4s'en gör det inte (lika mycket). ALLA får försämrad täckning när man håller i den. Det är bara så det funkar.

Priset orkar jag egentligen inte ta upp igen. Det har snackats igenom gång på gång på gång på gång men folk förnekar det ju bara. Arc på halebop: 4090. 4s på halebop: 4895. Whoop di fucking fondue, vilken jävla skillnad. Och jo, jag vet att en person i klassen köpte utan abonnemang. Men de övriga 10 gjorde inte det.
EDIT: Herre jävlar vilket överpris halebop hade. I ditt fall hade du rätt, den är mycket billigare. I många diskussioner har fallet varit annat dock...

Och för guds skull, i vilket avseende hindrar Apple någon från att anpassa sin mobil? De utökar anpassningsbarheten i den takt de tror att de kan klara av, men de går ju för fasen inte bakåt. Förneka inte att fler androidanvändare har problem med sin mjukvara, det går inte.

Jag gillar både android och iphone, men där var mina åsikter/korrigeringar på/av vissa av de saker du tog upp.

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Medlem

Glaset är skört, många som tappar sina mobiler i gatan får glaset spräckt. Flera av mina vänner har fått sådana skador. Den skulle behöva ett annat glas, om man nu ska ha glas.

Min Iphone 4 (jobbnalle) tappade nätkontakt om jag höll den i nedre hörnet, mitt i Uppsala. Aldrig haft en mobil som tappat alla 4 streck av att man tar den i handen. 4s är bättre men har fortfarande problem som min Arc inte har.

Jag fick på min Iphone 4 använda softreset minst en gång per dag, ofta fler gånger. Senaste IO:s versionen, testade att återställa osv, men hjälpte inte. Lämnade in den tillslut. Fick nu en 4s istället och jag är inte imponerad.

Batteritiden är bedrövlig, vi pratar liten nalle som står sig ca 2/3 batteritid av min Arc vid t.ex spel och annat batterikrävande.
Då går Arcen i 1.6Ghz och har en 4.2" display.

Med det jag menar som personifiera är svårt att beskriva skillnaderna om du inte har koll på Android. På min Arc har jag en annan launcher, SPB Shell 3d. Du kan kolla in en video här: http://spb.com/android-software/shell/
Helt suveränt. Se videon och berätta vilka möjligheter jag har för liknande med Iphone så ska jag fixa det direkt

Sen gillar jag att tweaka, har min rootad, unlockad bootloader, det ger möjligheter och frihet. t.ex 60% överklock. Eller kunna köra in en custom rom som cyogenmod. Min iphone har inte idag ens ett vettigt sätt att "backrolla" till en tidigare version av IO:s om man har problem med 5:an.

Permalänk
Medlem

Åh, min är skickad, nån som vet hur lång tid det tar efter apple skickat dem?

Visa signatur

Battlestation: 12700k - RTX3090 - 32gb ram - 1tb M2 990 PRO - 2TB M2 crucial
Server: 2x Xeon E5-2670 - 64GB Ecc ram

Permalänk
Medlem

har 4an, väntar på 5an.

simpelt.

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Jag är hyffsat nöjd dock så tycker jag kameran inte är så fantastiskt bra som de flesta recentioner säger.

Jag saknar att man inte kan stänga av 3g för batteritiderns skull annars så fungerar allt bra, men det kanske ett jailbreak fixar till när de nu kommer.

Men skulle jag få frågan att byta min iPhone mot en N9 rakt av så skulle jag nog göra det iom att jag var väldigt nöjd med N8.

Permalänk
Skrivet av Garnax:

Glaset är skört, många som tappar sina mobiler i gatan får glaset spräckt. Flera av mina vänner har fått sådana skador. Den skulle behöva ett annat glas, om man nu ska ha glas.

Jag tyckte precis att jag höll med om att glaset är skört? Det finns bättre glas på marknaden och för pengarna man lägger på en mobil idag känns det som att marginalerna finns för att använda dem. Antar att de tjänar för bra på reparationer...

Min Iphone 4 (jobbnalle) tappade nätkontakt om jag höll den i nedre hörnet, mitt i Uppsala. Aldrig haft en mobil som tappat alla 4 streck av att man tar den i handen. 4s är bättre men har fortfarande problem som min Arc inte har.

Du måste ha väldigt optimala täckning-dödar-händer med andra ord. Du är i det stora hela ensam om att kunna tappa täckningen så. Aldrig hört talas om det tidigare, andra människor får verkligen gå in för dödandet och hålla med viss kraft och hela handen. Och genom det dör inte täckningen helt om man har full från början.

Jag fick på min Iphone 4 använda softreset minst en gång per dag, ofta fler gånger. Senaste IO:s versionen, testade att återställa osv, men hjälpte inte. Lämnade in den tillslut. Fick nu en 4s istället och jag är inte imponerad.

Jag har som sagt aldrig använt det och i min närhet är det ingen som ens vet hur man gör. Förstår inte hur du kan ha en så mycket mer instabil mobil än alla andra?

Batteritiden är bedrövlig, vi pratar liten nalle som står sig ca 2/3 batteritid av min Arc vid t.ex spel och annat batterikrävande.
Då går Arcen i 1.6Ghz och har en 4.2" display.

Med det jag menar som personifiera är svårt att beskriva skillnaderna om du inte har koll på Android. På min Arc har jag en annan launcher, SPB Shell 3d. Du kan kolla in en video här: http://spb.com/android-software/shell/
Helt suveränt. Se videon och berätta vilka möjligheter jag har för liknande med Iphone så ska jag fixa det direkt

Launchern såg cool ut. Även om jag kanske inte riktigt vet hur praktiskt det är att sprida ut sina ämnesspecifika appar över 1337 hemskärmar istället för att ha dem i en mapp... Men visst, varför inte.

Sen gillar jag att tweaka, har min rootad, unlockad bootloader, det ger möjligheter och frihet. t.ex 60% överklock. Eller kunna köra in en custom rom som cyogenmod. Min iphone har inte idag ens ett vettigt sätt att "backrolla" till en tidigare version av IO:s om man har problem med 5:an.

Det är väl ingen tvekan om att det är en android som gäller för din del med andra ord. Påpekar bara att mycket av det du drar upp är problem som mest verkar drabba dig. Vilket verkar vara ganska mycket... jag var ledsen över att min mute-knapp (som för övrigt är ett förbisett underverk) kändes lite off men du verkar ju vara i en annan dimension av problem.

Visa signatur

Asus P8P78 Deluxe / 2500K@4,6 / 16GB / GTX970 / 500GB SSD / 8TB / 750W / Creative X-fi [<- Semipassiv]
Senn HD280 / BenQ BL3200PT / MBA 13" -11 / S7E

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Nope! Beräknas anlända den 3:e enligt mejl. Ja ring. Jag ringde angående ett bankärende och passade på att be dem kanske skicka den så fort som möjligt, tror det var det som pushade upp mig i listan. Eller så har man bara tur.

ÅHHH!!!! J*vla apple, ringde precis och frågade varför alla ska få sina telefoner före mig... Fick som svar att det beror på att jag beställde ett skal till också och att ordern tar längre tid eftersom jag har beställt mer än en telefon...
Beställde förövrigt min telefon den 21 oktober, så tycker jag borde ha varit blad de första att få den.. -.-

Visa signatur

| AMD 8350 8-Core || Asus R9 270X ||
Corsair 8Gb 1866MHz || Asus Sabertooth 990FX R2.0 || Corsair CS750M ||
Windows 8.1 x64 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av knegil:

ÅHHH!!!! J*vla apple, ringde precis och frågade varför alla ska få sina telefoner före mig... Fick som svar att det beror på att jag beställde ett skal till också och att ordern tar längre tid eftersom jag har beställt mer än en telefon...
Beställde förövrigt min telefon den 21 oktober, så tycker jag borde ha varit blad de första att få den.. -.-

Jasså, jag ringde också dom idag. Fick som svar att andra stod före mig i kön, trots det påtala jag att mina kompisar beställt en vecka efter mig och fått sina. Men dom kunde tydligen inte göra något åt saken. Säger en sak, sista gången jag beställer genom Apple. Deras leverering är ett skämt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Jasså, jag ringde också dom idag. Fick som svar att andra stod före mig i kön, trots det påtala jag att mina kompisar beställt en vecka efter mig och fått sina. Men dom kunde tydligen inte göra något åt saken. Säger en sak, sista gången jag beställer genom Apple. Deras leverering är ett skämt!

Va? fyfan, min står på förebereder leverans hela dagen nu... iofs ska den "kanske" komma imorrn, vafan kan de inte de här med att skicka saker? :/

Visa signatur

Battlestation: 12700k - RTX3090 - 32gb ram - 1tb M2 990 PRO - 2TB M2 crucial
Server: 2x Xeon E5-2670 - 64GB Ecc ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_man550:

Det är väl ingen tvekan om att det är en android som gäller för din del med andra ord. Påpekar bara att mycket av det du drar upp är problem som mest verkar drabba dig. Vilket verkar vara ganska mycket... jag var ledsen över att min mute-knapp (som för övrigt är ett förbisett underverk) kändes lite off men du verkar ju vara i en annan dimension av problem.

nej min kanske var ett måndags ex, men den tappade helt nätet när jag tog den i handen, (i nedre hörnet) om jag var innomhus

Permalänk
Medlem

Jag skulle ha fått min idag men budfirman de använder säger att de har fel leveransadress. Ringde dem för att checka och guess what, de hade rätt leveransadressen men budbäraren som skulle lämna av paketet kunde inte koppla ihop varför det stod två namn på min dörr och att jag är en av personerna =P hahaha