Vad tycker ni om iPhone 4S?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Som sagt så har jag inget ordernummer. :\

Jag fick ordernr direkt i beställnigsbekräftelsen :S Har svårt att tänka mig att jag hamnade före ikön pga av mecenat. Om det inte var så att dem hade en specielkvot vilket låter lite konstigt ändå.

EDIT: inte heller fått nått sms trots att det står sms avisering på posten. Men min telefon ska finnas i ljungby verkar det som

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konne-:

Jag fick ordernr direkt i beställnigsbekräftelsen :S Har svårt att tänka mig att jag hamnade före ikön pga av mecenat. Om det inte var så att dem hade en specielkvot vilket låter lite konstigt ändå.

EDIT: inte heller fått nått sms trots att det står sms avisering på posten. Men min telefon ska finnas i ljungby verkar det som

Var någonstans i beställningsbekräftelsen? Och jag tror att det är som du säger, att de som beställer via Mecenats egna sida har en egen kvot telefoner, tyvärr. Annars borde jag fått ordernummer, eller något, då jag beställde i lördags!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Vart köpte du den ? Fusk anyhow

Skrivet av TobbeG92:

Tur du har.
Jag pratade precis med 3, dom sa att dom inte skulle börja skicka ut förens nästa vecka. :(. Tog du telia lr?

Halebop, la beställningen den 22:e.
Två styck iphone 4s är lämnade till posten, en vit och en svart.
Men posten har inte fått kollinummer än, så jag antar att de landar på måndag :S

Edit. Den vita finns fortfarande i lager hos dom...

Permalänk

Kan jag förvänta mig den imorgon ? Borde jag kunna

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

http://i40.tinypic.com/3583xcp.jpg

Kan jag förvänta mig den imorgon ? Borde jag kunna

Du också. :/

När beställde du din telefon?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

http://i40.tinypic.com/3583xcp.jpg

Kan jag förvänta mig den imorgon ? Borde jag kunna

Japp du kommer troligen få den under morgondagen. Själv får man sitta och längta hela helgen...

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

http://i40.tinypic.com/3583xcp.jpg

Kan jag förvänta mig den imorgon ? Borde jag kunna

Förhoppningsvis för din skull, välkommen till klubben om du får den levererad.

Fick min den 17e.

Permalänk
Skrivet av Wifi:

Du också. :/

När beställde du din telefon?

Någon minut innan 6 i Söndags kväll Precis innan kundtjänsten stängde!

Skrivet av majje:

Japp du kommer troligen få den under morgondagen. Själv får man sitta och längta hela helgen...

Det ska nog gå ska du se

Skrivet av Agile:

Förhoppningsvis för din skull, välkommen till klubben om du får den levererad.

Fick min den 17e.

Tack du! Är du nöjd hittills ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Någon minut innan 6 i Söndags kväll Precis innan kundtjänsten stängde!

Fantastiskt... planerar snart en napalm-räd mot Telias högkvarter. Jag beställde min klockan sju i lördags kväll, och har inte fått ett skit från Telia mer än en beställningsbekräftelse. Inget sms, inget ordernummer och inte heller någon hjälp från supporten. Det enda de sa där var att de inte visste något.

Förresten, vilken färg och minnesmängd valde du?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Tack du! Är du nöjd hittills ?

Mycket nöjd, hade 4an innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Fantastiskt... planerar snart en napalm-räd mot Telias högkvarter. Jag beställde min klockan sju i lördags kväll, och har inte fått ett skit från Telia mer än en beställningsbekräftelse. Inget sms, inget ordernummer och inte heller någon hjälp från supporten. Det enda de sa där var att de inte visste något.

Förresten, vilken färg och minnesmängd valde du?

Det kan inte vara så att de skickar beroende på vart man bor? Även jag beställde ju innan honom och min är inte heller skickad. De kanske räknar med att det räcker om de skickar under morgondagen om man bor i närheten av Göteborg? (det är väll därifrån alla skickas?) Antingen det eller så beror det på vilken variant av telefonen man beställde antar jag.

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

Det kan inte vara så att de skickar beroende på vart man bor? Även jag beställde ju innan honom och min är inte heller skickad. De kanske räknar med att det räcker om de skickar under morgondagen om man bor i närheten av Göteborg? (det är väll därifrån alla skickas?) Antingen det eller så beror det på vilken variant av telefonen man beställde antar jag.

Jag har ingen aning. Oavsett vad tror jag inte att jag kommer få telefonen imorgon, då det tar ett dygn som snabbast genom Posten. Det enda jag kan tro det beror på är de olika modellerna. Annars borde jag rent tekniskt ha min mobil imorgon.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk

Hade inte tagit emot en iphone även om jag hade fått den!!!

Visa signatur

Phenom II X6 1090T BE, GA-790x-ud3p, 8gb Corsair XMS2 800Mhz, Radeon R9 270x, 120gb Kingston HyperX Fury, 500GB Seagate, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonlord:

Hade inte tagit emot en iphone även om jag hade fått den!!!

Stackare, vad gör du i den här tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonlord:

Hade inte tagit emot en iphone även om jag hade fått den!!!

Det är noterat!

Permalänk
Skrivet av Wifi:

Fantastiskt... planerar snart en napalm-räd mot Telias högkvarter. Jag beställde min klockan sju i lördags kväll, och har inte fått ett skit från Telia mer än en beställningsbekräftelse. Inget sms, inget ordernummer och inte heller någon hjälp från supporten. Det enda de sa där var att de inte visste något.

Förresten, vilken färg och minnesmängd valde du?

Hahahah, dagens läsning!

Vit, 16gb

Permalänk
Medlem

Någon annan som också beställt sin 4s från Telenor? Jag fick min orderbekräftelse direkt efter jag bokat telefonen men har ej hört något ytterligare sedan dess. Varken angående förlängt abonnemang eller om de skickat telefonen. "Du kommer få en avi på posten när paketet finns för avhämtning hos Schenkers ombud. Kolliinformation får du tillsammans med avin." - Telenor. Jag antar att det bara är att vänta... Liiiiite ivrig kanske jag är trots allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Hahahah, dagens läsning!

Vit, 16gb

Beställde en vit 16gb cirka 8 timmar innan dig och har fortfarande inte fått min skickad. Antar att var man bor påverkar när de skickar den då?

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Skrivet av majje:

Beställde en vit 16gb cirka 8 timmar innan dig och har fortfarande inte fått min skickad. Antar att var man bor påverkar när de skickar den då?

Tror faktiskt inte det, då jag bor mitt ute i ingenstans i Skaraborg, Västra Götaland

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Tror faktiskt inte det, då jag bor mitt ute i ingenstans i Skaraborg, Västra Götaland

Just därför kanske de skickar till dig tidigare. För att det tar längre tid för posten att leverera den? Inte vet jag -.-

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Skrivet av majje:

Just därför kanske de skickar till dig tidigare. För att det tar längre tid för posten att leverera den? Inte vet jag -.-

Jo... Kanske, fast det skulle bara va fult

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Jo... Kanske, fast det skulle bara va fult

Om det är något som är fult så är det ju att de inte följer ordningen

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

Om det är något som är fult så är det ju att de inte följer ordningen

Dra och köp det i butik om du inte orkar vänta. Dom börjar ju faktiskt säljas imorgon och är ganska logiskt att dom skickar dom imorgon då. Så bara att vara tacksam att dom faktiskt skickar ut ett antal redan idag, även om det inte är din.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bengt-re:

---> IT JUST FAILS menade du antar jag?

Ser det ut som att min text på något sätt skulle indikera att jag menar det du åsyftar?:):O

Glasögon någon?:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobbeG92:

Dra och köp det i butik om du inte orkar vänta. Dom börjar ju faktiskt säljas imorgon och är ganska logiskt att dom skickar dom imorgon då. Så bara att vara tacksam att dom faktiskt skickar ut ett antal redan idag, även om det inte är din.

Du har rätt! Dock har de tydligen skickat min också!

27 okt kl 19:58 Jönköping, Sorterad
27 okt kl 13:36 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Underbart! Ropade hej lite för tidigt! Den kanske hinner fram till mig under morgondagen!!! O_o

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

Om det är något som är fult så är det ju att de inte följer ordningen

Det är detta jag är irriterad över. Att de verkar gå utanför ordningen människor beställt... av någon anledning.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Fick leveransbekräftelse idag, så jag hoppas på att få den i morgon

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

27 okt kl 23:04
Stockholm, Sorterad

: )

Permalänk
Medlem

(Beställt ifrån tre.se 24e 09:00, 16gb vit)

Härligt härligt!

Lider med er som inte fått eran telefon skickad än, jag sitter redan med en hyffsad mobil så känner varken hets eller panik men skönt att leka lite med den i helgen iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

http://www.webpagescreenshot.info/img/451796-10272011115505pm...

(Beställt ifrån tre.se 24e 09:00, 16gb vit)

Härligt härligt!

Lider med er som inte fått eran telefon skickad än, jag sitter redan med en hyffsad mobil så känner varken hets eller panik men skönt att leka lite med den i helgen iaf

Jag beställde med ifrån tre. Ringde in till dom och beställde via telefon. Men jag har inte fått så mycket som ett bekräftelsemail. Hur fick du reda på ditt kollinr?