Permalänk

Haha klockrent, invite på födelsedagen, Coincidence?
Men antar att en stor batch släpptes.

Tack iaf för presenten Steam.

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4.5 Ghz | MB: MSI P67A-GD55 | GPU: R9 280X | RAM: 20GB (2x8GB + 2x2GB) Corsair XMS3 DDR3 | Lagring: SSD Crucial m4 64GB | 6TB HDD | PSU: Fractal Design Tesla 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

http://media.steampowered.com/apps/dota2/invite/golden_ticket...

Haha klockrent, invite på födelsedagen, Coincidence?
Men antar att en stor batch släpptes.

Tack iaf för presenten Steam.

Grattis...
Fick dock ingen :/

Visa signatur

pls

Permalänk
Medlem

Snälla jag ber er, någon som har en key över till en som skulle göra vad som helst för att komma in i dota 2 betan :(!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Moolol:

Snälla jag ber er, någon som har en key över till en som skulle göra vad som helst för att komma in i dota 2 betan :(!

Hur gammal är du?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

http://media.steampowered.com/apps/dota2/invite/golden_ticket...

Haha klockrent, invite på födelsedagen, Coincidence?
Men antar att en stor batch släpptes.

Tack iaf för presenten Steam.

Grattis! Både för nyckeln och på födelsedagen!

Om du får mer än en nyckel och vill ha någon att spela med så skicka mig ett PM!
haha

Permalänk
Medlem

Jag har spelat en hel del andra "dota" spel så det vore kul om någon som har någon key över kunde PMa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plumpen:

Tyvärr har du fel, va i kontakt med dh där dem sa att dem första 64 som signade får spot först, men om dom inte kommer till upprop eller signat på plats den 24e tar dem in reserver.

"Det är först reggad på sidan, dvs de första 64 kommer erbjudas platser därefter kommer en reservlista bildas baserad på regerstrering på binarybeast samt att man är på plats."

Så skrev dem till mig

Jasså!

Vi va dock lag 63 och signa, så det blir inga problem.(+ att vi bor 15 minuter från dreamhack, så vi ska dit till 8 redan!)

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Gjorde survey:n och hoppas på det bästa. Har bara dåliga minnen från DotA och att det gick sämst för ingen av mina kompisar ville hjälpa mig på ett lan för många många år sedan. Så nu ska här tas revansch och jag älskar verkligen LoL, många timmar har spelats. :3

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

ingen lycklig person som vill dela med sig av en key?

Permalänk
Medlem

Men herregud, jag som inte fick någon...

Permalänk
Medlem

Undrar hur många de skickar ut egentligen? Totala antalet sedan Wave1, kan inte vara många. Inga VÅGOR precis, kanske en skvätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Todilo:

Undrar hur många de skickar ut egentligen? Totala antalet sedan Wave1, kan inte vara många. Inga VÅGOR precis, kanske en skvätt

Tack för ett gott skratt min vän! Hahahah

Visa signatur

Chassi: Fractal r3 | Moderkort:MSI P67A-GD55 REV B3 | CPU: Intel i7 2600k @ 4,5ghz| CPU kylare: Antec kuhler h20 620 | Minne: Corsair 8gb 1600mhz | GPU: Crossfire Sapphire Flex Radeon HD6950 2GB |PSU: Cooler Master GX 750W |

Permalänk
Medlem

Jag skulle byta mitt Black Ops på steam mot en beta key!

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Synd hoppas efter 50 games att du tycker DotA 2 är bättre än HoN! riktigt trevligt att du berättar hur spelet är! fortsätt med det

Synd? Kan inte alls förstå din logik, va är synd? Det är snarare uppfriskande att se någon som verkligen jämför spelen på lika grund och inte som många andra bara totalhyllar DotA2 för att det råkar heta DotA och vara gjort av Valve. Personligen tycker jag DotA2 ser lite segt ut och att animationer och rörelser ser väldigt stela ut och i vissa fall opassande.. Men ska bli intressant att prova.

Sedan att många HoN top level spelare har "bytt" som någon uttryckte det är ju en sanning med modifikation. Det är klart att de testar spelet, men då det inte ens finns någon tävligs scene i DotA 2 så finns det inget att byta till än. Sedan kommer alltid pro spelarna finnas där det är mest pengar, ganska oberoende av hur bra spelet är, så det är klart att de vill göra sig redo ifall DotA 2 kommer ha en bra tävlings scene.
Men bara för de spelar så innebär det inte per automatik att de tycker om DotA 2 bättre, t.ex. H4nn1 har upprepade gånger på sin stream (både spelandes HoN och DotA 2) sagt att han tycker HoN är betydligt bättre än DotA 2 främst med avseende på flytet i spelet..
Som sagt, ser fram emot att prova, men stör mig lite på detta blinda hyllande som kommer från vissa håll..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Har spelat ca 900 games på HoN, börjat tröttna och lagt ner min HoN karriär mer eller mindre, spelade på betan där också.
Spelar LoL atm ville ha lite förändring.
En DotA 2 key skulle man bli homosexuell för!

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk

Grabbar, hur ofta skickas det ut DotA2 Keys? :=))

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille9393:

Grabbar, hur ofta skickas det ut DotA2 Keys? :=))

ONLY GOD KNOWS ... och nissarna på Valve såklart.

Permalänk
Medlem

Jag fick också en key i natt och har bara hunnit lira ett game. I mitt liv har jag nog spelat mindre än 10 games Dota men har hunnit med att lira några hundra games i HoN. Dota 2 är segt som sirap i jämförelse och det kommer att ta många games att vänja sig vid den nya hastigheten i spelet och på kameran. Men det är väl bara att nöta på antar jag.

Om någon har en fråga så besvarar jag den gärna, så länge det inte gäller att få en key. Jag kommer att rapportera mer sen när jag har mer kött på benen.

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/GBqi2.gif

Rage först, skämdes sen att jag ens gick på det...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller haft tur ännu.. så man längar ju lagom efter en key..

Skulle jag få invite av valve så kommer jag säga till och ge bort en av mina 2 invites här

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg med en dold reflänk (d.v.s. en länk som någon tjänade på när folk använder). Sådana länkar ser vi som marknadsföring (se § 9 i reglerna), och det är förstås ännu värre om man försöker dölja dem. Med andra ord, undvik att posta sådana länkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg med en dold reflänk (d.v.s. en länk som någon tjänade på när folk använder). Sådana länkar ser vi som marknadsföring (se § 9 i reglerna), och det är förstås ännu värre om man försöker dölja dem. Med andra ord, undvik att posta sådana länkar.

Rensa gärna alla tiggar-inlägg med, lättare om folk som har en key över skriver än om alla som vill ha en key skriver. Alternativt ett separat tiggartråd så kan denna tråd fokusera på att diskutera spelet.

Permalänk

Vart signar man upp för betan?

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av rSon:

Rensa gärna alla tiggar-inlägg med, lättare om folk som har en key över skriver än om alla som vill ha en key skriver. Alternativt ett separat tiggartråd så kan denna tråd fokusera på att diskutera spelet.

Med tanke på att det när det gäller den här typen av betatestande är väldigt vanligt att folk är intresserade av sådana här nycklar och gärna diskuterar hur många som finns etc., tycker jag att de inläggen kan få vara kvar. Även om vi skulle dela på tråden, tror jag att det skulle bli svårt att hålla isär diskussionerna i praktiken. Dessutom kan man ju notera att redan trådskaparens första inlägg i tråden behandlar nyckelrelaterade frågor.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Untriggered:

http://media.steampowered.com/apps/dota2/invite/golden_ticket...

Haha klockrent, invite på födelsedagen, Coincidence?
Men antar att en stor batch släpptes.

Tack iaf för presenten Steam.

Jag fick också idag! sjukt glad, fy fan vilket spel! riktigt roligt! tyvärr så har jag redan lämnat ut mina keys till 2 av mina närmaste vänner

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av stay true:

Vart signar man upp för betan?

står på första inlägget en guide

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Essin:

Synd? Kan inte alls förstå din logik, va är synd? Det är snarare uppfriskande att se någon som verkligen jämför spelen på lika grund och inte som många andra bara totalhyllar DotA2 för att det råkar heta DotA och vara gjort av Valve. Personligen tycker jag DotA2 ser lite segt ut och att animationer och rörelser ser väldigt stela ut och i vissa fall opassande.. Men ska bli intressant att prova.

Sedan att många HoN top level spelare har "bytt" som någon uttryckte det är ju en sanning med modifikation. Det är klart att de testar spelet, men då det inte ens finns någon tävligs scene i DotA 2 så finns det inget att byta till än. Sedan kommer alltid pro spelarna finnas där det är mest pengar, ganska oberoende av hur bra spelet är, så det är klart att de vill göra sig redo ifall DotA 2 kommer ha en bra tävlings scene.
Men bara för de spelar så innebär det inte per automatik att de tycker om DotA 2 bättre, t.ex. H4nn1 har upprepade gånger på sin stream (både spelandes HoN och DotA 2) sagt att han tycker HoN är betydligt bättre än DotA 2 främst med avseende på flytet i spelet..
Som sagt, ser fram emot att prova, men stör mig lite på detta blinda hyllande som kommer från vissa håll..

Nu när jag läste ditt inlägg så känner man sig dum du har ju helt rätt! kan inte diskutera emot det du har sagt! bra skrivet!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

Med tanke på att det när det gäller den här typen av betatestande är väldigt vanligt att folk är intresserade av sådana här nycklar och gärna diskuterar hur många som finns etc., tycker jag att de inläggen kan få vara kvar. Även om vi skulle dela på tråden, tror jag att det skulle bli svårt att hålla isär diskussionerna i praktiken. Dessutom kan man ju notera att redan trådskaparens första inlägg i tråden behandlar nyckelrelaterade frågor.

Jo, det är väl inget fel med att diskutera hur man kan få en nyckel och skriva när de skickas ut etc.. Men just när det är inlägg som "Snäääääälla kan inte jag få en key av någon???" så kan de gott raderas. Men men, det är du som bestämmer.

Permalänk
Medlem

Såg att jag fick en nyss, mycket trevligt Nu spelar det inte så stor roll att man kommer misslyckas på tentan idag då

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg med en dold reflänk (d.v.s. en länk som någon tjänade på när folk använder). Sådana länkar ser vi som marknadsföring (se § 9 i reglerna), och det är förstås ännu värre om man försöker dölja dem. Med andra ord, undvik att posta sådana länkar.

Skrivet av rSon:

Rensa gärna alla tiggar-inlägg med, lättare om folk som har en key över skriver än om alla som vill ha en key skriver. Alternativt ett separat tiggartråd så kan denna tråd fokusera på att diskutera spelet.

Skrivet av GAPa:

Med tanke på att det när det gäller den här typen av betatestande är väldigt vanligt att folk är intresserade av sådana här nycklar och gärna diskuterar hur många som finns etc., tycker jag att de inläggen kan få vara kvar. Även om vi skulle dela på tråden, tror jag att det skulle bli svårt att hålla isär diskussionerna i praktiken. Dessutom kan man ju notera att redan trådskaparens första inlägg i tråden behandlar nyckelrelaterade frågor.

Skrivet av rSon:

Jo, det är väl inget fel med att diskutera hur man kan få en nyckel och skriva när de skickas ut etc.. Men just när det är inlägg som "Snäääääälla kan inte jag få en key av någon???" så kan de gott raderas. Men men, det är du som bestämmer.

För mig så spelar det ingen roll, om ni vill ta bort dom så är det bara att göra det, rSon har ju en vis del rätt i att man då ser mera om diskussioner om spelet. har ju byt tråden till dota 2 tråd istället för beta key tråd

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |