Tips på skjutspel med split screen? (Ps3)

Permalänk
Medlem

Tips på skjutspel med split screen? (Ps3)

Hej!
Jag letar efter något bra skjutspel som man kan köra split screen (2 spelare) mot varanda, offline eller online. Är inte så van med ps3:an och vet ej vilka spel som går att köra. Har killzone 3 och battlefield 3, men ingen av de går ju att köra multiplayer mot varandra Så skulle behöva lite hjälp att hitta bra multiplayer spel

Permalänk
Medlem

cod spelen går att lira splitscreen

Permalänk
Medlem
Skrivet av s.lahti:

cod spelen går att lira splitscreen

mot varandra? den senaste modern warfare 3?

Permalänk
Medlem

killzone 3 går i coop

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rumpel:

killzone 3 går i coop

Ja, men det går inte att köra mot varanda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jona001:

Hej!
Jag letar efter något bra skjutspel som man kan köra split screen (2 spelare) mot varanda, offline eller online. Är inte så van med ps3:an och vet ej vilka spel som går att köra. Har killzone 3 och battlefield 3, men ingen av de går ju att köra multiplayer mot varandra Så skulle behöva lite hjälp att hitta bra multiplayer spel

MW2 och black ops kan man lira splitscreen

I Mw2 kan du lira mot en kompis i vanliga banor tex rust och med en kompis i Special ops, tyvärr så går det inte att spela två online.

I Black ops kan du lira mot en kompis i Zombie mode online/offline och vanliga banor tex Nuketown online/offline

Permalänk
Medlem

I Resistance 1 kunde man iaf lira mot varann splitscreen (max 4 st). 3:an som nu inte släpptes för inte så längesen vet jag inte hur det är med den saken, men det borde fungera även i det spelet tycker man.

Permalänk
Medlem

Goldeneye Reloaded

rätt kul faktiskt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av benqan:

MW2 och black ops kan man lira splitscreen

I Mw2 kan du lira mot en kompis i vanliga banor tex rust och med en kompis i Special ops, tyvärr så går det inte att spela två online.

I Black ops kan du lira mot en kompis i Zombie mode online/offline och vanliga banor tex Nuketown online/offline

Ehh, i både MW2 och BO så kan man lira online på splitscreen, då i samma lag.

Permalänk
Medlem

Ehh, inte på ps3

Permalänk
Medlem
Skrivet av benqan:

Ehh, inte på ps3

Eh? de går väl till och med 3-4 spelare online i MW2 ? 2 vet jag säkert. 3spelare + en online kan du spela i Zombie vet jag iaf.

//Mvh Simon

Visa signatur

i7.

Permalänk

Jag kan inte spela två online på MW2

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition