Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Förresten, när jag väl har fixat tävlingen och gett ut alla nycklar..
Så hade en invite uppskattats.

För jag har inte använd någon själv än.

Men herregud, att du samlar in tio nycklar men inte tar en åt dig själv! Om jag någonsin får en invite, då går den direkt till dig!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yukki:

Men herregud, att du samlar in tio nycklar men inte tar en åt dig själv! Om jag någonsin får en invite, då går den direkt till dig!

Jag har många andra spel att spela, många här verkar ju nästan vara på gränsen att dö om de inte får en nyckel

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Är nöjd med spelet helt klart, andra matchen 24-4 med Rikimaru

trolololol
Kände mig jäävligt ovan! sen så lyckades jag ha spelet på svenska vilket var helt förvirrande xD

Men som sagt, kan nog utvecklas till att köra över HoN och LoL med hästlängder. Med tanke på att jag redan tycker att det nästan är bättre än dem redan i betan så kan det väll bara bli bättre?
puss på er som jagar nycklar, vet hur segt det är >_>

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

Som jag sa i steamgruppen, om någon är sugen på att spela lite DotA 2 om en halvtimma eller så så adda mig på
skype: jonatankallman
steam: craxido

(obs, adda mig INTE för keys, har inga tyvärr)

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

tjaaa, tänkte bara säga att ifall någon har en nyckel över så kan ni ge den till mig ifall ni vill.

Sätt ganska mycket dota2 streams på senaste, verkar mycket bättre än diverse Moba spel som finns.

Någon som vet ifall de kommer komma en till *batch* av keys snart?

Hare så kul med dota2

Permalänk
Medlem

Hur många online finns det nu ungefär? Tänkte hur stor omfattning det expanderar. Vet inte riktigt hur det är med valves key waves. Däremot har ju playdota.com 40nyklar om dagen som delas ut. Sedan finns det ju diverse hemsidor som har få nycklar att lotta ut

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Hur många online finns det nu ungefär? Tänkte hur stor omfattning det expanderar. Vet inte riktigt hur det är med valves key waves. Däremot har ju playdota.com 40nyklar om dagen som delas ut. Sedan finns det ju diverse hemsidor som har få nycklar att lotta ut

Tittade precis ''Players online - 3017''

Tror dock att detta omfattar USA, Asien, mm

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av craxido:

Tittade precis ''Players online - 3017''

Tror dock att detta omfattar USA, Asien, mm

Okej, drygt 500 mer än förra veckan då, så det är ju bättre iaf. Tack för att du kolla!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Det verkar som dem skickar ett antal invites varje kväll.

Permalänk
Medlem

är fortfarande ute efter en nyckel. har wafflesinvite att byta
grattis till er som haft turen att få en nyckel.

Permalänk
Medlem

Ingen lycka hos Gamersbook.com heller. Endast en nyckel lottades ut idag, nästa kommer på söndag.

Det blir ingen tävling idag måtro, barehipster? Antar att du vill vänta på din tionde nyckel?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Ingen lycka hos Gamersbook.com heller. Endast en nyckel lottades ut idag, nästa kommer på söndag.

Det blir ingen tävling idag måtro, barehipster? Antar att du vill vänta på din tionde nyckel?

hehe jag satt och hoppades på gamersbook också, så som jag sitter och hoppas att få en key från playstar också
Någon dag måste jag ju ha turen och få någon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RawN:

Ingen lycka hos Gamersbook.com heller. Endast en nyckel lottades ut idag, nästa kommer på söndag.

Det blir ingen tävling idag måtro, barehipster? Antar att du vill vänta på din tionde nyckel?

Väntar på tionde nycklen, ja.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Väntar på tionde nycklen, ja.

Vad blir det för slags tävling?

Om det är faktafrågor, blir det lottning mellan de med flest rätt?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av krigarkungen:

Vad blir det för slags tävling?

Om det är faktafrågor, blir det lottning mellan de med flest rätt?

Det kommer vara frågor för ett par nycklar, sen kommer man få göra något som har antingen med datorer att göra eller användande av en dator at göra, och sen dem sista nycklarna filosofifrågor antagligen.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Jag antar att det inte finns någon ETA på du ska få en tionde nyckel ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

Jag antar att det inte finns någon ETA på du ska få en tionde nyckel ?

Tyvärr inte.
Jag tar emot alla nycklar jag kan få, och skriver regelbundet det på facebook.

Tog mig ett jävla tag att gå från 4-5 till exempel, men 5-9 har gått fort.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Har gått med i de flesta tävlingar osv för att få tag i en beta nyckel sedan The International. Kollar mer eller mindre varje dag. Idag lyckas en polare som jag lirar hon med 3 nycklar. Mina två närmre polare känner honom bättre så nycklarna gick till dom. Nu sitter jag här utan beta nyckel och dom 3 polare som jag kör hon med kan alla spela DOTA 2. FML

OT: Härligt att du tar innitiativet att göra en tävling med beta-nycklar. Grattis till alla som redan lyckats få tag i en nyckel och ni som inte; Lycka till!

Permalänk
Medlem

Ett tips är #dota2 på IRC. En hel del trevligt folk som är roliga att snacka med. Om du har tur så kommer någon lotta in en wave från Valve och dela en till dig för att du är en kul prick. Hände precis mig. Sitt inte och hortigg bara. Var trevlig, ha kul, snacka skit. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Tyckte inte det flöt på så bra i det första gamet, men efter några games så kan jag säga att det känns riktigt skönt. Mer vänja sig vid grafiken bara så man ser vad som händer, inte så svårt egentligen eftersom de flesta spells är ganska cleana. Det som dock är tråkigt är några grejer som inte är som i DotA. Bottlen trycker du på runan direkt så bottlar du den, om du har blink dagger på hotkey så blinkar den direkt där du har musen på första trycket... Kanske går att ändra? har inte hittat något iaf.
Sedan har jag märkt att de flesta är ganska kassa, vet inte om det är något system att man möter bättre personer efter ett tag än, hoppas att det kommer så snabbt som möjligt iaf. Sen tyckte jag shoppen var ganska liten, svårt att se...
Annars bra spel!
Storm spirit är nog den snyggaste heron hittills

Har lirat 3000+ dota games.

Permalänk

För allas intresse så kommer Fnatic att dela ut en nyckel per dag innan Dreamhack går av stapeln (dvs. 7 dagar)
Gå in på facebook sidan deras för att veta hur man går med.
Lycka till!

Permalänk
Medlem

för er som fortfarande söker beta key
Sverok har en tävling
http://www.sverok.se/2011/11/16/tavla-om-betanyckel-till-dota...

Permalänk
Skrivet av Tricitum:

för er som fortfarande söker beta key
Sverok har en tävling
http://www.sverok.se/2011/11/16/tavla-om-betanyckel-till-dota...

Hehe, ja den dök ju upp också
kolla min ovanstående post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av acckee:

Tyckte inte det flöt på så bra i det första gamet, men efter några games så kan jag säga att det känns riktigt skönt. Mer vänja sig vid grafiken bara så man ser vad som händer, inte så svårt egentligen eftersom de flesta spells är ganska cleana. Det som dock är tråkigt är några grejer som inte är som i DotA. Bottlen trycker du på runan direkt så bottlar du den, om du har blink dagger på hotkey så blinkar den direkt där du har musen på första trycket... Kanske går att ändra? har inte hittat något iaf.
Sedan har jag märkt att de flesta är ganska kassa, vet inte om det är något system att man möter bättre personer efter ett tag än, hoppas att det kommer så snabbt som möjligt iaf. Sen tyckte jag shoppen var ganska liten, svårt att se...
Annars bra spel!
Storm spirit är nog den snyggaste heron hittills

Har lirat 3000+ dota games.

Lira med mig då!
hade samma ungefär fast jag gillar shoppen den liknar den som finns i HoN fast denna är snyggare..!
jag måste säga att jag tycker rikimaru är rätt snyggt gjord, var ju bara tvungen att testa han haha 24-4 gick jag, standard x)

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk

Jag får väl med ta och be om en dota 2 nyckel då <3

Visa signatur

| i5 2500k | h100 | Evga 580 | Fractal Design arc | Asrock P67 Fatal1ty | Hx1050w | 24" BenQ | 16GB Vengeance Ram | Razer DeathAdder | Razer Carcharias | Razer Arctosa |

Permalänk
Medlem

Härligt, ser fram emot tävlingen. Känns som en hyfsad chans jämfört med playdotalottningen och andra tävlingar som finns.

Permalänk
Medlem

Testar posta igen för att jag är desperat! Får abstinens av att inte kunna spela haha. PMa om någon har en key till salu eller någon som känner sig givmild. Skulle verkligen uppskattas!

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilken jävlig knapp jag lyckades klicka på för att stänga av alla HP-bars i DotA 2? blev lack som fan, kunde knappt spela.. iofs vann vi änndå, men har någon en aning?

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

Tänkte dra några tankar jag har fått av att spela nu i ungefär en vecka. Är ärligt ganska besviken, trodde aldrig Dota 2 skulle krossa t.ex hon men just nu känns det inte alls som jag hoppades på. Jag tänker inte prata om grafiken eller så för den är helt okej (lite annan stil bara), men jag gillar bara inte gameplayet, tycker det känns segt (jag vet att det fortf är beta men ändå). Känns som det är en liten delay varje gång man ska göra någonting, typ som när man spelade Dota 1, dock inte lika extremt. Vet inte om det är tänkt eller att dom bara inte har fått till det än, men hoppas det fixas snart
Tycker inte spelet är dåligt, det är ju fortfarande Dota, med hjältarna man saknade och inte saknade (doom). Känns som det fortfarande kan bli bra, men som spelet är nu tycker jag HoN känns bättre att spela, som att gubben gör mer som jag vill Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2 (har kanske inte vant mig helt, men ändå)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzkit:

Tänkte dra några tankar jag har fått av att spela nu i ungefär en vecka. Är ärligt ganska besviken, trodde aldrig Dota 2 skulle krossa t.ex hon men just nu känns det inte alls som jag hoppades på. Jag tänker inte prata om grafiken eller så för den är helt okej (lite annan stil bara), men jag gillar bara inte gameplayet, tycker det känns segt (jag vet att det fortf är beta men ändå). Känns som det är en liten delay varje gång man ska göra någonting, typ som när man spelade Dota 1, dock inte lika extremt. Vet inte om det är tänkt eller att dom bara inte har fått till det än, men hoppas det fixas snart
Tycker inte spelet är dåligt, det är ju fortfarande Dota, med hjältarna man saknade och inte saknade (doom). Känns som det fortfarande kan bli bra, men som spelet är nu tycker jag HoN känns bättre att spela, som att gubben gör mer som jag vill Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2 (har kanske inte vant mig helt, men ändå)

Du anser alltså att folk på 1700-1750 är average?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"