Permalänk
Avstängd

Hjälp med 2st Skrämar

Hejsan!

Efter hjälp av detta fantastiska forumet så har jag lyckats koppla in 2st skärmar nu efter problemen jag hade. Men nu när de är inkopplade så har jag ett problem min uppsättning är såhär(Se Nedan)

http://imageshack.us/photo/my-images/850/img0069mi.jpg/

De svarta pilarna representerar hur musen uppför sig nu, om jag drar musen ut i högerkanten kommer den in ifrån vänsterkanten på den andra skärmen som är till vänster om min huvudskärm, så det blir helt knas.

De röda pilarna representerar hur jag vill ha det, om jag drar musen till vänster på min huvudskärm, vilket inte går nu eftersom musen inte går längre än till kanten. Så ska den komma in ifrån höger på den andra skärmen.

Och nej, jag kan inte bara byta plats på skärmarna för att de får inte plats på det andra håller eftersom min dörr är där.

Permalänk
Hedersmedlem

Du bord kunna högerklicka i inställningarna för skärmarna och byta primärskärm?!

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jalle64:

Du bord kunna högerklicka i inställningarna för skärmarna och byta primärskärm?!

Saken är den att jag inte vill byta Huvudskärm till den andra lilla skärmen för att den är mycket sämre, men jag lyckades byta själv nu. Så Denna tråden kan låsas

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av yeel:

Saken är den att jag inte vill byta Huvudskärm till den andra lilla skärmen för att den är mycket sämre, men jag lyckades byta själv nu. Så Denna tråden kan låsas

Om andra behöver veta kan du väl vara snäll och skriva hur du gjorde, annars är det ju ingen mening med ett forum som det här PLEASE!

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

helt okej om du säger hur du gjorde så att andra som har samma problem kan läsa här : )

Permalänk
Medlem

Meningen med forumet är att alla ska skapa egna trådar och ingen ska söka själv trodde alla visste det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av agitax:

Meningen med forumet är att alla ska skapa egna trådar och ingen ska söka själv trodde alla visste det

Skickades från m.sweclockers.com

LOL!

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)