Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av davaa:

Jag hade även detta problemet så jag ringde upp Posten. Fick höra att de hade strul med deras datorer i vissa städer (kanske alla?). Mitt paket hade stannat i Malmö och varit där sedan den 9e december (jag ringde den 13e), men fick höra att den redan var på platsen som jag hämtar den, men att de hade bytt ut sina datorer och därmed blev det strul.

----------------------
Märkligt att de byter datorsystem flera gånger per år!
För två månader sen skickade jag via jobbet, ett paket, stod still i över en vecka i malmö, fick exakt samma svar..skitprat säger jag, för att de inte vet vad som händer^^
Tre veckor sen, hände exakt samma sak, med samma svar...erhm..börjar skönja ett mönster tror jag:p

Edit:
Bokade via komplett den 12:e mitt i natten, två ex, hade dem i handen kl 14 den 13:e

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Jag beställde spelet från cdon den första december, paketet kom för flera dagar sedan, pre-access mail kom igår!

Blir att spela när man kommer hem från jobbet..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk

Förhoppningsvis bara fem timmar kvar till pre-access då...eller tror ni det blir mer än en wave idag?

Permalänk
Medlem

Hur långt in i december kom de igår? Suck, vill lira nu men måste jobba klart först

Visa signatur

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Permalänk
Medlem
Skrivet av meb79:

Hur långt in i december kom de igår? Suck, vill lira nu men måste jobba klart först

December 6 tror jag, jag är December 5 och kom in iallafall.

http://www.reddit.com/r/swtor/comments/ndr67/early_access_tra...

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |

Permalänk
Medlem

Behöver man installera om hela spelet eller kan man bara uppdatera beta klienten? har skivorna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Behöver man installera om hela spelet eller kan man bara uppdatera beta klienten? har skivorna

Om du var inne i den senaste weekend-betan så behöver du bara uppdatera spelet så ska det funka

Permalänk
Medlem

Troligtvis så släpper de in alla under fredagen. Det är ju helg. Skulle bli rama skri på forumen om det lät vissa vänta ut helgen i mailboxen. Jag ladda min pre access den 15/12 så jag hoppas på att komma in sent idag eller tidigt imorgon.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Behöver man installera om hela spelet eller kan man bara uppdatera beta klienten? har skivorna

Körde du betan i slutet av november, runt 24-27 november, räcker det med att uppdatera klienten.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt spel från cdon.com 13 dec fick prekoden den 14 dec och spelet den 15 dec,
Finns kanske en lite chans att komma med idag..
Eller vad tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oikhenke:

Köpte mitt spel från cdon.com 13 dec fick prekoden den 14 dec och spelet den 15 dec,
Finns kanske en lite chans att komma med idag..
Eller vad tror ni?

De verkar släppa en våg i timmen, med start kl 15 för oss vet inte vilket datum som gäller för senaste vågen men tror det är 6 dec.

De skynda ju på waves igår, troligvis för att alla ska hinna in till helgen (hoppas jag på)

Det är som att de släppte spelet häromdagen men satte ett senare datum för att kunna slussa in folk på detta sättet. För att man ska undvika en traditionell flaskhals. Det gick ju bra

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad som händer med oss som beställde tex igår? Kommer vi komma in innan tisdagen tro? Vi har ju ändå köpt pre-realese så skulle ju ändå vara logist... Eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Behöver man installera om hela spelet eller kan man bara uppdatera beta klienten? har skivorna

Spelade du under någon av de två sista helgerna (när "alla" kom med) så är det bara att uppdatera.

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem

N¨ågon som har hela klienten uppdaterad o klar som kan säga mig hur stor swtor mappen är?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

N¨ågon som har hela klienten uppdaterad o klar som kan säga mig hur stor swtor mappen är?

Min ligger på 18.4 gb

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

N¨ågon som har hela klienten uppdaterad o klar som kan säga mig hur stor swtor mappen är?

20,5 GB på min disk och jag är inne i spelet och patchad.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

haha, tre olika

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

20,5 GB på min disk och jag är inne i spelet och patchad.

Tror inte du är inne i spelet när alla server är offline

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxizz:

Tror inte du är inne i spelet när alla server är offline

-------------------
Hur kunde du missförstå detta?..eller valde du att vilja missförstå
Han menade självklart att han har fått early acess, och är fullt patchad och att hans storlek på disk, låg på detta, inte att han är inne exakt nu, i skrivande stund

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

-------------------
Hur kunde du missförstå detta?..eller valde du att vilja missförstå
Han menade självklart att han har fått early acess, och är fullt patchad och att hans storlek på disk, låg på detta, inte att han är inne exakt nu, i skrivande stund

Detta

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad som händer med oss som reggade oss i veckan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

----------------------------
Ursäkta?
Du svarade på exakt, vad?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------------------------
Ursäkta?
Du svarade på exakt, vad?

Jag bekräftade bara att du hade rätt. Att jag har early access, men är inte inne i spelet just precis nu.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------------------------
Ursäkta?
Du svarade på exakt, vad?

Han höll med dig. Lugna ner dig.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

Jag bekräftade bara att du hade rätt. Att jag har early access, men är inte inne i spelet just precis nu.

------------------------------------------
Haha, jag tänkte väl, förstod inte sammanhanget när du svarade med ett enda ord..är antagligen pga 6 timmars sömn på 2 dygn som jag inte hajade vad du svarade på

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygplan:

Han höll med dig. Lugna ner dig.

-----------------
Jag förstod bara inte vad han svarade på, så enkelt var det, är varken upprörd eller arg bara för att jag svarade som jag gjorde

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Så vad ligger ni på som spelar?

Spelar en Bounty Hunter Powertech level 35 just nu.

Spelet är sjuuuuuktbra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

haha, tre olika

Screenshots och annat skit sparas väl i samma mapp.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Servers är uppe nu.