Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

Morning! We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues.

I'll update this thread as we send invites. As a reminder, we're also updating our official Twitter accounts (@SWTOR, @SWTOR_FR and @SWTOR_DE) with the invites as they sent; that'll be more up-to-the-minute than this post.

For anyone who's not yet been invited, remember to have the email address no-reply@bioware.swtor.com in your address book so it doesn't hit spam filters.

Assuming you have the SWTOR client installed, you can also periodically launch it. If you're ready to go your 'play' button will be click-able.

Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).

Japp vi kommer in alla idag

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av Woods:

Kollade lite ingame video från spelet, fy fabian va stelt det var. Inte som i filmerna där det är lite action. Gubben blockar några laserskott lite halvt utan att röra på sig så mycket, blockar sedan ett slag som kommer några sekunder senare, slår till baka >en bra stund efter<, force pullar en gubbe till sig som i princip flyger "stående" till honom. Ställer sedan ner den killen framför sig (han drar inte bara in honom i lasersvärdet inte nej nej det hade varit på tok för action fyllt) och slår sedan till honom lite halv segt.

Va faN? Flopp combat system. Hade man speedat upp gameplayvideon med 100-200% så hade det iaf sett lite nice ut. Lär inte röra detta spel förrän de fixar till detta övertydliga misslyckande

Säkert sjukt bra annars, men halva starwars är fan striderna !

Har du spelat spelet? För själv tycker jag att det är skitskoj och actionfyllt när man väl spelar det, om än lite halvsegt eftersom jag inte är van vid den lite halvlånga GCD:n...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Morning! We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues.

I'll update this thread as we send invites. As a reminder, we're also updating our official Twitter accounts (@SWTOR, @SWTOR_FR and @SWTOR_DE) with the invites as they sent; that'll be more up-to-the-minute than this post.

For anyone who's not yet been invited, remember to have the email address no-reply@bioware.swtor.com in your address book so it doesn't hit spam filters.

Assuming you have the SWTOR client installed, you can also periodically launch it. If you're ready to go your 'play' button will be click-able.

Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).

Japp vi kommer in alla idag

Frågan är bara när

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll när...så fort jag kommer in skall jag spela min Sith Sorcerer till lvl 14 innan jag funderar på att logga ut Målet är lvl 14. 1-11 går på 2 timmar ungefär...men sen blir det segt som fan.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

När tror ni nästa wave kommer? Jag hade för mig det var en gång i timmen.

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 PRO | 4x4 Vengeance 1600MHz LP | ASUS 7970 DirectCUII

O2+ODAC->Ultrasone PRO 900

Permalänk
Medlem

sjukt jävla sega på waven som borde kommit -.-
dör snart irl

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk

Någon info om vart våg två tar vägen, eller varför den dröjer så?

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------------------------
Ursäkta?
Du svarade på exakt, vad?

Haha, någon är inte van vid forum? Man brukar alltid skriva, "This!" när man håller med om något. Nu blev det, "Detta".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doktor_Krall:

Någon info om vart våg två tar vägen, eller varför den dröjer så?

De skickar vågerna beroende på hur servrarna klarar av det nya folket.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirSkitz:

Haha, någon är inte van vid forum? Man brukar alltid skriva, "This!" när man håller med om något. Nu blev det, "Detta".

---------------------
Kan ju säga som en gammal räv i "spelet" med över femton år bakom mig, aldrig sett det faktiskt, och då är inte swec mitt första forum så, jag drog inte direkt någon parallell till det

Edit:
Låter snarare som nåt man skriver på 4chan och som folk sen ska försöka försvenska
Man skriver snarare I agree, eller på svenska att ja, det stämmer eller liknande.

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

hur,när,vart ser man när dom släpper nya vågerna ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sushi84:

hur,när,vart ser man när dom släpper nya vågerna ?

Tror inte det är 100% spikat, men sista waven invites har tidigare dagar skickats senast 19.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av yorii:

Tror inte det är 100% spikat, men sista waven invites har tidigare dagar skickats senast 19.

senaste waven skickades vid kl 9 igår.

http://twitter.com/swtor

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Medlem

nu börjar jag bli lite orolig... på min sida på swtor så är inte redeem a product Registration code i bockad med är det för huvud spelet alltså inte preorder för på min Pre-Order sida står det att jag ska ha early game access

Dold text

http://imageshack.us/photo/my-images/818/95569505.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/810/73273569.jpg/

kanske bra att läsa vad som står på sidan kanske...
My bad ser nu att det står i första meningen på bild 1 att de steg inte är nödvändiga för att spela early access

Permalänk
Skrivet av sushi84:

hur,när,vart ser man när dom släpper nya vågerna ?

FB t.ex

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Addiie:

nu börjar jag bli lite orolig... på min sida på swtor så är inte redeem a product Registration code i bockad med är det för huvud spelet alltså inte preorder för på min Pre-Order sida står det att jag ska ha early game access

Dold text

http://imageshack.us/photo/my-images/818/95569505.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/810/73273569.jpg/

kanske bra att läsa vad som står på sidan kanske...
My bad ser nu att det står i första meningen på bild 1 att de steg inte är nödvändiga för att spela early access

Pre-Order Code != Product Registration Code

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av yorii:

Pre-Order Code != Product Registration Code

nej

Citat:

If you are a pre-order customer, the following steps are NOT required for Early Game Access.

Permalänk
Skrivet av yorii:

Pre-Order Code != Product Registration Code

Nej, Product Registration Code är den koden man får med spelboxen.

Permalänk
Medlem

jag bokade den 12 dec, när får jag min early acces code !!!!!!!!!! ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yorii:

Pre-Order Code != Product Registration Code

Skrivet av Superman#1:

Nej, Product Registration Code är den koden man får med spelboxen.

yorii skrev "!=" vilket betyder "inte lika med". I programmeringstermer (c och c++ specifikt) är utropstecken samma sak som "not" eller "inte".

Så skriver någon "utropstecken-lika med" så menar dom "inte lika med".

Permalänk

En timmes kö, härligt!

...

Drygt att dom ska begränsa så hårt när dom vet att servrarna klarar av mycket högre tryck.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sushi84:

hur,när,vart ser man när dom släpper nya vågerna ?

Här Tex
https://twitter.com/#!/Rockjaw

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

yorii skrev "!=" vilket betyder "inte lika med". I programmeringstermer (c och c++ specifikt) är utropstecken samma sak som "not" eller "inte".

Så skriver någon "utropstecken-lika med" så menar dom "inte lika med".

tack för info kanske inte det bästa att använda sig av förkortningar som inte alla känner till
but you live and learn

Permalänk

De kan ju inte mena allvar med att bunta ihop resterande dec till ett sista släpp idag!!!

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk

Vilken är den bästa PVP servern med flest svenskar enligt er?
Ska jag välja Sith eller Jedi?
Vem är störst/bäst på servern? Republic eller Empire?

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Andra vågen invites utskickade

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doktor_Krall:

De kan ju inte mena allvar med att bunta ihop resterande dec till ett sista släpp idag!!!

enligt mig suger det här wave systemet *** . ett spel ska kunna hantera sina köpare, inte så att man köper hem en diskmaskin för att inte kunna använda den första veckan..........

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Skrivet av Flygplan:

Andra vågen invites utskickade

Inte fått, registrerade 9 Dec ! :/

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarkL:

enligt mig suger det här wave systemet *** . ett spel ska kunna hantera sina köpare, inte så att man köper hem en diskmaskin för att inte kunna använda den första veckan..........

Spelet är inte officiellt släppt ännu. Early access vågsystemet är till för att undvika problem vid release.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Skrivet av HarkL:

enligt mig suger det här wave systemet *** . ett spel ska kunna hantera sina köpare, inte så att man köper hem en diskmaskin för att inte kunna använda den första veckan..........

Dock så är detta mer än bonus, spelet släpps ju den 20:e

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus