Permalänk

vilka inställningar

Hade tänkte köpa en ny dator och undar på skoj bara vilka inställningar på tex bf3 jag kan köra med ett asus 7970, i5 2500k och en cm hyper 212+. Om ngn vet så kan den ju skriva vilka fps men får i bf3 med det här systemet. Hoppas på ultra i 30-40fps

Visa signatur

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: 7820x: GPU: Asus 2060: SSD: samsung evo 850/960 : RAM: Corsair Vengeance 4x8gb 3200mhz: PSU: corsair RM750W: MODERKORT: Asus x299 Prime-A : CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin s36

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag tror nog du kommer kunna köra ultra på det med 30-40 fps rätt lätt

nu har jag ingen av dom delarna men folk har sagt att 7970 är kapabel till ultra med en 40-50 fps tydligen, ställer man då ner lite o kör en high/ultra mix borde man få riktigt bra fps

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

jag tror nog du kommer kunna köra ultra på det med 30-40 fps rätt lätt

nu har jag ingen av dom delarna men folk har sagt att 7970 är kapabel till ultra med en 40-50 fps tydligen, ställer man då ner lite o kör en high/ultra mix borde man få riktigt bra fps

high/ ultra mix? hur gör man för att ändra specifika inställningar ? jag kan bara välja low, medium, high och ultra och allt det som visas under går inte att ändra på, det är låst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hede:

high/ ultra mix? hur gör man för att ändra specifika inställningar ? jag kan bara välja low, medium, high och ultra och allt det som visas under går inte att ändra på, det är låst.

Du måste välja custom inne på inställningar för att kunna ta mixat

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av hede:

high/ ultra mix? hur gör man för att ändra specifika inställningar ? jag kan bara välja low, medium, high och ultra och allt det som visas under går inte att ändra på, det är låst.

Du måste sätta CustomGraphics Quality (den översta).

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers