BF3 uppdateringen är ett stort fett skämt.

Permalänk
Skrivet av _NsMs_:

Antingen är det du som missar eller så är det servern som inte "registrerar" skotten för enligt spelet så skjuter du när du skjuter. Det kan du också testa om du vill. Jag har i alla fall inga problem så jag tänker inte göra det. Visar det sig att det är så så gör en tråd på deras forum med "bevis" och gör det till konstruktiv kritik och inte gnäll. Gnäll har de redan för mycket av och jag tror att de lyssnar bättre om man meddelar dem om buggar så att de kan lösa dem i stället för att försöka bevisa att spelet suger och att det finns buggar överallt. Det största problemet som jag ser med bf3 är communityn.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja du har många tankar om detta märker jag. Dock har jag märkt idag att just för tillfället är pingen så dålig att det är helt ospelbart, blir träffad av 3-4 skott efter jag hunnit in bakom väggen (man kan ju ibland dö precis efter man hunnit in bakom en vägg pga latens problem).

Även på webhallens server som sade sig ha 1 i ping när jag connectade som fanns problemen, och inne på servern låg nästan alla över 60 i ping, och många var över 150. Tvekar på att det skulle ha något med min egen anslutning att göra, fick 95/93 i test precis innan jag började spela

så nått skumt äre.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Ja du har många tankar om detta märker jag. Dock har jag märkt idag att just för tillfället är pingen så dålig att det är helt ospelbart, blir träffad av 3-4 skott efter jag hunnit in bakom väggen (man kan ju ibland dö precis efter man hunnit in bakom en vägg pga latens problem).

Även på webhallens server som sade sig ha 1 i ping när jag connectade som fanns problemen, och inne på servern låg nästan alla över 60 i ping, och många var över 150. Tvekar på att det skulle ha något med min egen anslutning att göra, fick 95/93 i test precis innan jag började spela

så nått skumt äre.

Jag har 8mb adsl och ca60 ping på webhallen och jag har inte haft det problemet. Min mening är bara att om det är något fel så borde man informera ea/dice om det och inte gnälla om att spelet är sönder och buggigt och alltid crashar, att dice och ea suger och aldrig gör något rätt och att nu lägger man minsann ner bf3 och alla andra easpel och bojkotta ea i ett forum som ea garanterat inte kommer se. Tycker man att det är för mycket buggar och fel kan man göra sitt bästa för att hjälpa dice hitta och rätta till dem och gillar man ändå inte spelet så spela det inte. Skulle alla varit lika engagerade som de är här fast hade en positivare ton och använde engagemanget för att hjälpa dice att hitta buggar skulle spelet ha mycket färre fel och buggar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Skrivet av _NsMs_:

Jag har 8mb adsl och ca60 ping på webhallen och jag har inte haft det problemet. Min mening är bara att om det är något fel så borde man informera ea/dice om det och inte gnälla om att spelet är sönder och buggigt och alltid crashar, att dice och ea suger och aldrig gör något rätt och att nu lägger man minsann ner bf3 och alla andra easpel och bojkotta ea i ett forum som ea garanterat inte kommer se. Tycker man att det är för mycket buggar och fel kan man göra sitt bästa för att hjälpa dice hitta och rätta till dem och gillar man ändå inte spelet så spela det inte. Skulle alla varit lika engagerade som de är här fast hade en positivare ton och använde engagemanget för att hjälpa dice att hitta buggar skulle spelet ha mycket färre fel och buggar.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo, fast DICE skulle ju inte behöva mer än att sätta 3-4 personer på att sitta och spela en kväll för att kunna hitta de flesta buggar...Tror att de rätt väl känner tilll vilka buggar som finns, dock kanske inte hur de kan lösas.

För mig är det rätt obegripligt hur de kan släppa en patch för ett grafikkort som de inte ens verkar ha testat om det funkar innan de släpper det.

DICE skulle förmodligen inte ha någon direkt användning av att alla sitter och säger vilka alla buggar som finns är, blir extremt jobbigt att läsa. Dock vore det nog rätt användbart för dem om det gjordes en tråd där alla som har problem med spelet tillsammans kan sammanställa en checklista med alla buggar som finns, som sedan skickas ut till DICE, kan tänka mig att det skulle kunna vara rätt användbart för dem, förutsatt att de ens skulle läsa mailet och bry sig om det, är lika möjligt att de känner att de har koll på alla buggar vid det här laget, och klarar sig utan våran lista

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mario.T:

köpte min nya HIS 7970 från komplett 4 dagar sen, och jag hade underbara FPS i bf3 och diverse andra spel, efter senaste uppdateringen från bf3 har min performance sjunkit massivt. nu får jag nästan 33% av det jag borde av Fps, alltså F*N ska jag göra har försökt ta bort bf3 och restore men inget funkar.....

Jag har fått bättre prestanda sen patchen och btw håller dom ju på med att fixa dom fel som uppståt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har inte nämnt fraps överhuvudtaget? Inte heller att jag haft några drops.

Haha, nej själv är jag 18, men tycker att i tonåren så blir det snabbt olidligt även om man bara tar små steg ner i åldrarna, men sen finns det ju mogna 13åringar också, så jag kanske inte ska vara för snabb med att döma ^^

Kanske var någon annan då :/ Kanske borde sova lite mer (eller plugga mindre) så jag kan "läsa" bättre

Hehe okey Tycker det är bara roligt att driva med dem Finns ju inget värre än 13åringar ( o yngre) som svär och säger vissa ord i teamspeak och andra liknande program. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holypalaswe:

Älskar att se hur alla som hatar spelet har så mycket problem.

Har inte haft ett problem sedan beta, förutom ryssar med 100 ping som joinar svenska servrar tack vare Quick Match.

Ja, det är trendigt att klaga.. Men det är ju 1% av alla som spelar som klagar.. Och de väsnas och spyr sin galla mer än de andra 99% tillsammans

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem

Det är många som inte fattar att man kan skjuta genom vissa väggar och skyller på lagg.

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Det är många som inte fattar att man kan skjuta genom vissa väggar och skyller på lagg.

Fast är inte speciellt många betong väggar i BF3 man kan skjuta igenom men vanlig puffra, man är väl inte helt efterbliven heller

Sen så glodde jag såklart åt hållet jag blev träffad ifrån, syntes inga skott som kom genom väggen inte

Sen när jag spelade idag så var det skitskumt, folk sa att min ping var 14, men ändå så var dem som att jag blev skjuten av ett shotgun fast de hade assault rifle ( alltså latensen låg så mycket efter att det bara blev ett skott som hann uppfattas, och det var det som dödade mig.) Blev tyvärr riktigt jobbigt att spela så, vette fasen vad det är som är problemet :/

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Att man ibland faller efter man har hunnit bakom en vägg eller liknande är väl för att hitreg ligger hos klienten o inte servern. Så om någon med rutten ping skjuter på din gubbe så registreras träffarna o när servern väl får denna info är du bakom väggen o du får känslan av att du blev skjuten genom en betångvägg.

Du blev mao inte skjuten genom väggen. Det tog bara lite för länge innan du fick den informationen..
Ping över 100 borde alltid va autokick.

Bf3 är skitbra tycker jag, nästan i klass med bf2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Fast är inte speciellt många betong väggar i BF3 man kan skjuta igenom men vanlig puffra, man är väl inte helt efterbliven heller

Sen så glodde jag såklart åt hållet jag blev träffad ifrån, syntes inga skott som kom genom väggen inte

Sen när jag spelade idag så var det skitskumt, folk sa att min ping var 14, men ändå så var dem som att jag blev skjuten av ett shotgun fast de hade assault rifle ( alltså latensen låg så mycket efter att det bara blev ett skott som hann uppfattas, och det var det som dödade mig.) Blev tyvärr riktigt jobbigt att spela så, vette fasen vad det är som är problemet :/

menar allmänt.

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 efter patchen blev ospelbart för mig... Blir bara disconnected hela tiden eller tappar kontakten med servern så fort det har laddat klart...

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Battlefield 3 efter patchen blev ospelbart för mig... Blir bara disconnected hela tiden eller tappar kontakten med servern så fort det har laddat klart...

Samma sak här, inte haft problem sen betan, men nu fuckar det ur totalt hela tiden

Permalänk
Medlem

Har haft småproblem med bf3 hela tiden tycker jag, är det inte BSOD eller allmän krasch till skrivbordet så kraschar det pga slut på vRAM. (istället för att börja hacka som det 'egentligen' ska göra när vRAM tar slut.)

Gällande patchen så kan jag definitivt säga att jag inte fått någon performance-ökning.
Har nog inte blivit sämre heller dock, men mina GPU:er kanske hade en ovanligt bra dag på jobbet idag.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Samma sak här, inte haft problem sen betan, men nu fuckar det ur totalt hela tiden

Tråkigt att de blev så för dig med. Dock skönt för mig att veta att de är inte bara jag som har det problemet.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Skrivet av Boss302:

Att man ibland faller efter man har hunnit bakom en vägg eller liknande är väl för att hitreg ligger hos klienten o inte servern. Så om någon med rutten ping skjuter på din gubbe så registreras träffarna o när servern väl får denna info är du bakom väggen o du får känslan av att du blev skjuten genom en betångvägg..

Exakt så är det och det är väl ett medvetet val av DICE. Ett ruttet val enligt mig.

Permalänk
Medlem

Jag lägger ner bf3 nu alltså...
Nu typ av bugg efter patchen - spelet fryser, sen tabbas jag automatiskt ut ur spelet och hamnar på skrivbordet.
bf3 finns fortfarande och "svarar", men kan inte tabba in i det eller alt+f4:a in i det, och själva battlelog är fruset tills jag avslutar processen.
Spelet må vara snyggt, men på rent funktionell nivå är det ren skit...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

krash efter krash efter krash idag...
inte spelat på en vecka och det är värre och värre med spelet hela tiden.

Men de har ju fått in alla sina kosingar nu ea redan.

Permalänk
Medlem

för att vi ska kunna njuta av spelet msåte vi vänta åtminstone ett år....

Permalänk
Medlem

Det är tråkigt att de blev så ostabilt för min del när man köpt dyr datorutrustning specifikt för att spela detta spel.

Får hålla ögonen på forumet och se när det börjar bli stabilt igen så man kan börja spela.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt hur man ska säga det, men det är MÅNGA som spelar spelet och inte har NÅGOT problem !!!

Hur kommer det sig då att ni bara skyller på DICE om att de ska rätta till problem som bara vissa har ?? Det låter mest som att det är fel i era burkar där hemma.

Jag har spelat otroligt mycket bf3, det har blivit ett par timmar varje dag nästan sedan spelet släpptes. Jag har haft lite problem i början, men nu kan jag spela hela dagar UTAN att något kraschar....

Jag har med köpt mycket komponenter till datorn och det enda som INTE är up to date är mitt grafikkort som är ett 5870.

Det som jag hade problem med var de nya drivrutinerna från AMD !!!! FPSen sjönk med runt 30fps om man jämför med drivrutinerna tidigare, bara att avinstallera dem och skicka in de äldre igen.

Så åter igen !! Kolla över era egna bukar innan ni kastar skit på ett spel som används av MÅNGA varje dag utan problem. Tex ta bort ev klockning av dator o GPU o testa igen mm mm.....

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem

Äre bara jag som har typ 15-20 fps mindre efter patchen?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag vet inte riktigt hur man ska säga det, men det är MÅNGA som spelar spelet och inte har NÅGOT problem !!!

Jag vet inte riktigt hur man ska säga det, men det är MÅNGA som spelar spelet och har MASSVIS med problem !!!

Bf3 är ett problembarn, det är bara att jämföra hur många som t.ex har problem med bf3 respektive mw3.
Kul att det funkar för dig GuDis, men dumförklara inte dem som faktiskt har problem med bf3 - de är många fler än du verkar ha insikt om.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Puhhh, trodde jag var den enda som har fått sin prestanda sänkt, måste köra på high/ med alla skuggor av för att ligga på 60-70 fps, innan kunde jag köra på allt på ultra och då hade jag 55-65 fps vilket var perfekt.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Skrivet av GuDis:

Jag vet inte riktigt hur man ska säga det, men det är MÅNGA som spelar spelet och inte har NÅGOT problem !!!

Hur kommer det sig då att ni bara skyller på DICE om att de ska rätta till problem som bara vissa har ?? Det låter mest som att det är fel i era burkar där hemma.

Jag har spelat otroligt mycket bf3, det har blivit ett par timmar varje dag nästan sedan spelet släpptes. Jag har haft lite problem i början, men nu kan jag spela hela dagar UTAN att något kraschar....

Jag har med köpt mycket komponenter till datorn och det enda som INTE är up to date är mitt grafikkort som är ett 5870.

Det som jag hade problem med var de nya drivrutinerna från AMD !!!! FPSen sjönk med runt 30fps om man jämför med drivrutinerna tidigare, bara att avinstallera dem och skicka in de äldre igen.

Så åter igen !! Kolla över era egna bukar innan ni kastar skit på ett spel som används av MÅNGA varje dag utan problem. Tex ta bort ev klockning av dator o GPU o testa igen mm mm.....

Haha, det där var ungefär lika trångsynt som folk som hävdar att influensavaccinet för svininfluensan inte hade några biverkningar bara för att majoriteten av befolkningen inte kände av dem.

Bara för att alla inte drabbas så är det onödigt att yttra sig om något du inte vet någonting om.

För övrigt är det ju grafikkortet som till störst del, om inte helt, bestämmer vilka problem du kommer ha och vilka du kommer slippa.

Sen att problemen uppstår som följd av en uppdatering gör det väl rätt uppenbart att det inte handlar om någon instabil överklockning?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Äre bara jag som har typ 15-20 fps mindre efter patchen?

Jag har haft låg fps ända sedan patchen den 22 november. Innan det flöt det på jättebra

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Sluta gnälla förehelvete. Sänk grafik inställningarna bara om dina FPS är så j*vla viktiga.

Visa signatur

i7 860 @2.80Ghz -
12 GB ram -
Gigabyte P55-UD3L -
MSI Twin Frozr III 6950 2048 gb -
Corsair TX 750 -

Permalänk
Skrivet av Tyranow:

Sluta gnälla förehelvete. Sänk grafik inställningarna bara om dina FPS är så j*vla viktiga.

Jag kör med allting på det lägsta möjliga inställningarna i upplösningen 1680 x 1050. Och om jag sänker upplösningen till 1024 x 768 så flyter det fortfarande inte.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyranow:

Sluta gnälla förehelvete. Sänk grafik inställningarna bara om dina FPS är så j*vla viktiga.

Det är ju självklart att ens FPS är viktiga,Man vill ju att spelet ska flytta och kunna spela på sina inställningar man hade innan. Om du ber någon sluta gnälla så kan ju inte börja gnälla på den personen och använda massa onödiga svordomar.

Tycker med det är lite tråkigt att efter varje Patch så uppstår det massa nya problem och prestandasänkningar när Dice själva säger att det ska bli prestanda förbättringar. Jag köpte spelet när det var nytt och fick det att fungera och nu efter den senaste Patchen får jag bara dissconnect så fort jag försöker joina ett game och det är ju inte så jätte kul. Har man betalat runt 300-400 kr för ett spel vill man ju kunna njuta av det och spela.

Men självklart måste man ha lite förståelse för DICE med... Tror inte dom direkt sitter och tänker att "Nu har vi sålt en massa exemplar av spelet så nu skiter vi alla våra spelare" Dom försöker nog så gott dom kan och det ända man kan göra är ju att vänta tills nästa Patch och hoppas att det fungerar bättre.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Okej, nu har jag testat att köra med mina 7970, hygglig FPS, med tanke på att jag bara spelat TDM... dock så hänger sig spelet hela tiden och stänger ner sig..."Game Disconnected - Your connection to the server timed out"

Får ungefär en FPS på runt 90 i TDM

Och en på 70 i Large Conquest, så har inget att klaga på egentligen, även om det är mycket värre än vad korten ska klara

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Haha, det där var ungefär lika trångsynt som folk som hävdar att influensavaccinet för svininfluensan inte hade några biverkningar bara för att majoriteten av befolkningen inte kände av dem.

Bara för att alla inte drabbas så är det onödigt att yttra sig om något du inte vet någonting om.

För övrigt är det ju grafikkortet som till störst del, om inte helt, bestämmer vilka problem du kommer ha och vilka du kommer slippa.

Sen att problemen uppstår som följd av en uppdatering gör det väl rätt uppenbart att det inte handlar om någon instabil överklockning?

Haha, alltid lika roligt att hoppa in på en sådan här tråd där det bara är en massa whiners som tjatar på ett spel som funkar. Så frågan är hur många det är som spelar utan problem jämfört med hur många som inte har problem....

Sen är det ett allmänt gnäll om FPS mm, men som någon skrev innan !! Sänk inställningarna då !!

Sedan är det känt att origin har haft problem som attan nu några dagar, men det brukar inte innebära att du blir utkickad i en runda som du lirar. Bara att man inte kunde joina en runda. T.o.m de som var inne på en server kunde spela vidare...
MEN det har ju inte med själva spelet i sig att göra.

Netcode mm kan jag hålla med om att den behöver rättas till då man tycker inte om att bli beskjuten men man dör inte förrens man kommer förbi ett hörn...

Men ni måste fatta att det är VÄLDIGT många som spelar utan några krascher eller frysningar mm mm !! Så vad gör just DEM speciella !! Säg det istället för att sticka huvudet i sanden och bara klaga !

Sedan att det är så många som har problem det fattar man när man läser på sidor som denna. MEN dra inte alla över samma kam!! För det gör fan inte jag iaf !

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!