Skalet till Apple Iphone 5 dyker upp på bild

Permalänk
Melding Plague

Skalet till Apple Iphone 5 dyker upp på bild

Vad som sägs vara bilder på skalet till nästa Iphone, eller åtminstone en prototyp sprids nu på nätet. Bland nyheterna märks större skärm, ny Dock-kontakt och bakstycke av metall.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

cant wait

Visa signatur

Mina poster är en illusion. Det som står skrivet här över står i själva verket inte där så inget av det som du läser är sant. Inte ens den här texten. Jag har själv ingen kunskap om det jag skriver och ingen bör således läsa eller ta in den information som står skrivet.

Permalänk
Skrivet av Nyhet:

Vad som sägs vara bilder på skalet till nästa Iphone, eller åtminstone en prototyp sprids nu på nätet. Bland nyheterna märks större skärm, ny Dock-kontakt och bakstycke av metall.

Läs artikeln

man märker att steve jobs har dött med tanke på att desigen inte ändrats.

Visa signatur

i speak spanish to god, italian to women , french to men and german to my horse

Permalänk
Avstängd

Det var såhär jag ville att Iphonen skulle se ut efter 3GS.. Ser riktigt bra ut!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Kolla ett äpple!; Ta ut ett andra lån på huset!

Permalänk
Medlem

ny dockanslutning? undrar vad som händer med alla tillbehör som lever på den nuvarande dockan då? de finns ju till och med i bilar idag...

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Ser ju likadan ut som mig ifån4 jag fått av jobbet...
Tråkigare mobil får man dock leta efter

Permalänk
Medlem

Same shit, different name.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

ser typ, precis likadan ut, lite större. Lika tråkig

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem

Att det ser ut att vara unibody uppskattas, men jag tror inte att de skulle slopa dock-kontakten då så många av tillbehören är beroende av den, och därmed så kommer det stora enkla svaret. FAKE!

Visa signatur

Tänker inte skryta om alla mina prylar, så det får bli att framföra faktan att jag lagar godare köttbullar än dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kmzdapimp:

man märker att steve jobs har dött med tanke på att desigen inte ändrats.

Läste någonstans att Steve Jobs planerade väldigt långt in i framtiden så att Apple har någonting att gå på när han dog tillslut.
Jag menar, han var döende i många år. De har förmodligen prototyper på många versioner efter 5an samt en TV i sina labb.

Permalänk
Medlem

Bakdelen var snyggare än vad den varit förut, fronten var dock en besvikelse, ser väldigt lik ut de äldre versionerna.

Permalänk
Medlem

Härligt!

Varit dåligt med vettiga smartphones ett tag nu, blir att införskaffa vid lanseringen.

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Starric:

ny dockanslutning? undrar vad som händer med alla tillbehör som lever på den nuvarande dockan då? de finns ju till och med i bilar idag...

Ja, det är lite surt. Använder en Bose Sounddock med den anslutningen, även en Zeppelin Air.

Apple kommer säkert släppa en adapter för det där som inte lär vara superbillig direkt.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lorgix:

Kolla ett äpple!; Ta ut ett andra lån på huset!

Kolla en likvärdig telefon från en annan tillverkare!; Ta ut ett andra lån på huset!

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av kmzdapimp:

man märker att steve jobs har dött med tanke på att desigen inte ändrats.

Indeed håller med till fullo! Vi vet väl alla att Steve Jobs gjorde alla designer och kodade all mjukvara, de andra anställda var ju bara säljare.

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

är det inte ett krav numera att det ska vara typ usb anslutning på mobilerna?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Släpps 11e juni?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Starric:

ny dockanslutning? undrar vad som händer med alla tillbehör som lever på den nuvarande dockan då? de finns ju till och med i bilar idag...

Kommer antagligen släppas adaptrar.

Ganska korkat av dem att ändra den dock (om det stämmer), så utbredd som den standarden ändå är på högtalare, i bilar, etc etc.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bjonss13:

är det inte ett krav numera att det ska vara typ usb anslutning på mobilerna?

Varför skulle det vara det? Du får gärna en släppa en mobil helt utan anslutningsmöjligheter alls.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MAAnen:

Indeed håller med till fullo! Vi vet väl alla att Steve Jobs gjorde alla designer och kodade all mjukvara, de andra anställda var ju bara säljare.

Jobs var högst delaktig i designen dock, och han skulle godkänna alla designer innan de användes.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Iphone 6*

Permalänk
Medlem

För övrigt varför anta att det stannar på 640p? Om den ökar i storlek på så sätt så blir aspect ratio ganska nära 16:9 vilket borde hinta till en 1280 x 720 display.

Edit: Lite servettmatte ledde mig till att se att ökningen på bredden var 1.13~. 640 x 1.13 = 723~. Hypotesen får stöd av matematik.

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

Sluta mobba Iphone och apple, bara för att apple sticker ut från mängden är det inget att mobba dem för. Fy skäms!!

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sacrum:

Iphone 6*

Nej 5. Aktuella heter Iphone 4s. Precis som 3GS hette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Varför skulle det vara det? Du får gärna en släppa en mobil helt utan anslutningsmöjligheter alls.

EU krav för att minska mängden elektronikskrott på våra tippar

http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/10...

Permalänk
Avstängd

Som förväntat är den snygg. Ser ut som 4an.

Tycker kameran i hörnet är dåligt placerad, när jag ska ta kort med min kompis iPhone så brukar jag alltid få fingrarna med på bilden.

Kommer inte köpa någon iPhone själv då plattformen är alldeles för stängd.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är tråkigt med en "högre" skärm. Vad ska man med det till? Ytan blir ju knappt större. Känns ju mest obalanserat bara. Baksida i metall låter dock som ett smart drag. Kanske köper en när den kommer, får se. Främst för att de fungerar att producera/spela in musik med mm. Synd att dom fortfarande är så jävla dyra bara och att operatörerna inte kan fortsätta med sina kampanjer med dålig avkastning

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Varför skulle det vara det? Du får gärna en släppa en mobil helt utan anslutningsmöjligheter alls.

EU införde en lag förra året att alla mobiler ska använda micro-usb för laddning, dock kom apple runt det genom att släppa en adapter till sin egen kontakt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Kolla en likvärdig telefon från en annan tillverkare!; Ta ut ett andra lån på huset!

Kolla en Nokia 3310! ;Slipp lån men tappa den inte inomhus..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz