[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

Jag och en kompis söker spelare att spela med då vi bara är 2 och är lite fega av oss
Vi söker spelare som inte är banditer och inte skjuter allt som rör sig. Men vi vill heller inte ha någon Bamse som är för snäll. (vi skjuter om någon ut gör ett hot mot oss) vi är smygar typen som äe väldigt försiktiga med det mesta. Vi är alltid försiktiga och har nu mera planer på att bygga upp ett camp i nord västra delen av kartan. vi har gott om kött, ammo och är välbeväpnade. Vi har dock bara dryck för att vara självförsörjande. Men har ni 2-4 waterbottels så är det inget problem.
*Vi söker spelare som är seriösa. (vi tvekar inte att sparka ut dig om du inte kan bete dig)
*Har bra humor (vi skämtar mycket och ta inget personligt om vi säger något till dig)
*Är inte rambo och ser inte så stort nöje i att bara sitta och skjuta spelare med as50 i electro
*Är försiktiga med allt.
*Skjuter om någon utgör någorlunda hot. har t.ex sett dig men frågar inte friendly?
*Inga totala nybörjare tack. Du behöver inte vara jätte bra eller så men hitta runt på kartan veta hur man över lever länge. Vete hur spelet fungerar osv.
*Inget i mot att vara lite skogs mulle.

kort och gott en eller flera trevlig person som inte ser något jätte nöje i att skjuta spelare.
Hör av dig via PM

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Söker trevligt folk att lira med, lär mig ganska fort och skulle uppskatta några med lite mer erfarenhet. Är inte helt novis, men ändå på hyfsad okänd mark. Söker inga banditer eller folk som dödar för nöjes skull eller gear. Är själv 21 och ser helst att ni är åtminstone 18. Föredrar mumble och teamspeak, har TS server vi kan använda vid behov.

Hör av er via PM vid intresse!

Permalänk
Medlem

Söker någon att lira med nu skicka iväg ett pm

Permalänk
Medlem

adda mig på skype olssondetvarjag om ni vill spela

Permalänk
Medlem

Är 22, har två polare som lirar (dock inte så aktivt), söker efter folk 18+ att lira med, gillar att köra ett par ölkvällar eller så!

har mumble/ts/skype, skicka ett PM eller adda zedhoe1 på skype så lirar vi!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Är 22, har två polare som lirar (dock inte så aktivt), söker efter folk 18+ att lira med, gillar att köra ett par ölkvällar eller så!

har mumble/ts/skype, skicka ett PM eller adda zedhoe1 på skype så lirar vi!

Jag har addat dig, skulle vara glad om du skulle kunna acceptera friend requesten på Skype.

Permalänk
Medlem

Tjenare, råkade klicka decline i skype skicka igen så addar jag

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

har spelat sedan igår, tycker de är jäkligt nice. skulle va trevligt att spela med någon/några.
Är 16år använder bara skype för tillfället. PMa om du är intresserad

Visa signatur

Corsair 750D | RTX2080 | Ryzen 7 3700x | Asus ROG Strix X570-F | 32GB 3200MHz Vengeance PRO | Corsair H100i Pro RGB | M.2 Intel 660P 512GB | Corsair AX 760 80+ Platinum
Laptop: Asus Zenbook pro UX550UV

Permalänk
Medlem

Håller på o fixa spelet nu..letar efter någon som har tålamod och vill leka kryps-skytt

Jag är 15 år, vill helst använda skype men kan tänkas använda andra prat-program också^^

Spelar 08:00-till ungefär 9-11 på kvällen varje dag, när skolan börjar så kommer jag
väl spela ungefär från 16:00 till nio-tio (längre på helgerna)

Som sagt söker helst ett team som spenderar mycket tid på kryps-skytte än att gå berserker i städerna

Min skype : Fistofdreamz

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som vill skjuta i mig lite blod norr om Komarovo? har ca 2500 blod kvar, blöder dock inte. Damp loggade ut alldeles nyss
Har lite vapen o ammo o grejjer jag inte vill bli av med
Skulle bara till koma för o fixa watch, matches o grejjer men så blev jag instängd av typ alla z på kartan.. :/

Permalänk
Medlem

någon som vill lira nu ? adda xonic501 @ skype.. PZ

Permalänk
Skrivet av Dallebull:

Någon vänlig själ som vill skjuta i mig lite blod norr om Komarovo? har ca 2500 blod kvar, blöder dock inte. Damp loggade ut alldeles nyss
Har lite vapen o ammo o grejjer jag inte vill bli av med
Skulle bara till koma för o fixa watch, matches o grejjer men så blev jag instängd av typ alla z på kartan.. :/

Visst, lägg till Freddan962 på Skype så kommer jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Jag och en kompis söker spelare att spela med då vi bara är 2 och är lite fega av oss
Vi söker spelare som inte är banditer och inte skjuter allt som rör sig. Men vi vill heller inte ha någon Bamse som är för snäll. (vi skjuter om någon ut gör ett hot mot oss) vi är smygar typen som äe väldigt försiktiga med det mesta. Vi är alltid försiktiga och har nu mera planer på att bygga upp ett camp i nord västra delen av kartan. vi har gott om kött, ammo och är välbeväpnade. Vi har dock bara dryck för att vara självförsörjande. Men har ni 2-4 waterbottels så är det inget problem.
*Vi söker spelare som är seriösa. (vi tvekar inte att sparka ut dig om du inte kan bete dig)
*Har bra humor (vi skämtar mycket och ta inget personligt om vi säger något till dig)
*Är inte rambo och ser inte så stort nöje i att bara sitta och skjuta spelare med as50 i electro
*Är försiktiga med allt.
*Skjuter om någon utgör någorlunda hot. har t.ex sett dig men frågar inte friendly?
*Inga totala nybörjare tack. Du behöver inte vara jätte bra eller så men hitta runt på kartan veta hur man över lever länge. Vete hur spelet fungerar osv.
*Inget i mot att vara lite skogs mulle.

kort och gott en eller flera trevlig person som inte ser något jätte nöje i att skjuta spelare.
Hör av dig via PM

Din beskrivning passar min spelstil perfekt. Tänkte PM:a, men det verkar som att du har blivit avstängd?
Jag spelar mycket med en IRL-polare, men hans gubbe dog nyss av en hacker och för närvarande har han ingen aktiv. Jag lever dock och behöver sällskap Om du inte kan posta reply här så kan du adda mig på skype; raqzo_88 så kan vi snacka lite!

Permalänk
Medlem

Se på fan Det finns Snälla människor i Cherno med!

Permalänk
Medlem

Ska spela hela dagen och antagligen hela veckan, är newbie mer information där uppe ^^

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Håller på att ladda ner arma 2 nu, skulle vara kul att ha någon att spela med som kanske kan lära en nybörjare hur saker och ting fungerar.

Permalänk
Medlem

Letar efter ett lite mer erfarna spelare som är sugna på att snipea lite granna. Jag har själv gear (saknar några få prylar för att vara full gear:ad) och känner att det är på tiden att man användning för det... Skjuta obeväpnade/ny-spawnade vill jag INTE, men det mesta annat ser jag som ok. Jag har inte jättemycket erfarenhet utav att snipea, men det är det mest lockande just nu. Vågar bara inte springa ner till kusten eller AF helt själv.

TS/Skype/Mumble/Vent, är ett krav
PM:a om ni är intresserade.

Visa signatur

Chassi: Define R3, PSU: Corsair TX 650W, Mobbo: Asus P8Z68-V PRO GEN3, CPU: Intel I5-2500K @ 4,5Ghz,
GPU: Gigabyte HD7970 OC, RAM: Corsair Vengeance LP 16GB, OS: Windows 7, Skärm: Samsung Syncmaster 24" TFT

Permalänk
Medlem

Söker en grupp att spela med, 18+!
Mumble/TS/Skype!
Är i utkanten av Cherno atm, Skulle dock behöva få tag på vatten för att kunna ta mig härifrån.

PM vid intresse.

Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
Medlem

Ja är i nadezhdino trakterna och fortsätter norrut kör på en server med : 46.4.85.72:2500 pma om någon vill mötas upp Kul att kunna lita på någon i detta spel iaf

Permalänk
Medlem

Vi är ett gäng på 8 personer som drar omkring på stora delar av mappen, lootar och dödar zombies.
Vi letar ständigt efter fler aktiva och ärliga spelare, enda kravet är att du har teamspeak.

Vi spelar på vår egna server, är ni intresserade kan ni skicka ett PM till mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

Vi är ett gäng på 8 personer som drar omkring på stora delar av mappen, lootar och dödar zombies.
Vi letar ständigt efter fler aktiva och ärliga spelare, enda kravet är att du har teamspeak.

Vi spelar på vår egna server, är ni intresserade kan ni skicka ett PM till mig, eller registrera er på sidan i min signatur.

Kolsvart. Ni borde ha GMT-12 eller nåt sånt så det är dagsljus på kvällarna när man spelar

Permalänk
Medlem
Skrivet av comtronic:

Kolsvart. Ni borde ha GMT-12 eller nåt sånt så det är dagsljus på kvällarna när man spelar

Vi har funderat på det, men dels så är servern låst till tiden som är inställd på servermaskinen, inget vi styr över.
Det är faktiskt ljust till 21:00, sen om månen lyser så är det helt okej att smyga runt och loota och raida.

Permalänk
Medlem

Tjeena, jag och min kompis söker folk att spela med! Vi har även vän som spelar men han är i Danmark just nu han är relativt ny. Jag och min kompis har spelat ett tag fram och tillbaka under sommaren sen i Juni. Jag är gear mässigt maxad, min kompis dog relativt nyligen och är cherno, gearar upp sig. Vi är alla tre 18 och söker folk runt den åldern, gärna folk som har lite erfarenhet. Vi har inte riktigt vår egen spelstil som vissa andra i tråden har berättat. Vi har gått runt i skogen och varit försiktiga, vi har fixat fordon, vi har även satt upp camp, vi har röjt i cherno och nyligen skjutit folk på airfield. Hör av dig med PM till mig och du vill hänga på!
Mvh Rappe

Visa signatur

GPU: XFX Radeon HD 7870 2GB GDDR5, CPU: AMD FX-8320 X8 3.5GHz Socket AM3, Moderkort: MSI 990FXA-GD65 AMD 990FX 4xDDR3 SLI CrossFireX Socket AM3+ ATX, Chassi: Cooler Master HAF 922 Midi Tower,Kylning: CPU kylare: Cooling-CPU Cooler Master Hyper 412S, 120mm fläkt +orginal fläktar. Nätagg: Chieftec Super Series 650W PSU, Minne: 4x2gb 1333mhz ddr3, Hårddiskar: Samsung 840 Basic Series SATA III 2,5" SSD - 120 GB och 650 gb westerndigital!

Permalänk
Medlem

söker gärna ngn att spela med natten lång skicka iväg ett pm kollar med jämna mellanrum , är 21 och rutinerad.

Permalänk
Medlem

Hej, jag söker någon att lira med ikväll/inatt. Jag har spelat DayZ alldeles för mycket och kan allt man ska kunna osv. Är 30 och redo!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrX:

Hej, jag söker någon att lira med ikväll/inatt. Jag har spelat DayZ alldeles för mycket och kan allt man ska kunna osv. Är 30 och redo!

Detta liknar mer o mer sexkontakt annonser

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk
Medlem
Skrivet av semmel:

Detta liknar mer o mer sexkontakt annonser

Ja, vafan, är det någon som vill avsluta med lite rajtan tajtan så är inte jag den som säger nej

Permalänk
Medlem

*noob warning*
vad kostar arma 2? hade varit kul o börja lira med SweC medlemmar:D

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

*noob warning*
vad kostar arma 2? hade varit kul o börja lira med SweC medlemmar:D

Beror lite på var du handlar
På Steam kostar det runt 25 Euro just nu. Du behöver ARMA II + ARMA II: Operation Arrowhead.
Ska tydligen funka med bara ARMA II: Operation Arrowhead och så använda den fria versionen av ARMA II (FREE) men själv tycker jag det är/var värt att handla båda i paket. Grafiken ska också vara bättre i köpversionen av ARMA II

https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations-steam-ve...
https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations
http://www.bistudio.com/english/games/arma-2-series/arma-free

Har du tid och lust så leta runt lite så hittar du säkert något ställe där det är ännu billigare

Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |

Permalänk
Medlem

Tack

Skrivet av FouR:

Beror lite på var du handlar
På Steam kostar det runt 25 Euro just nu. Du behöver ARMA II + ARMA II: Operation Arrowhead.
Ska tydligen funka med bara ARMA II: Operation Arrowhead och så använda den fria versionen av ARMA II (FREE) men själv tycker jag det är/var värt att handla båda i paket. Grafiken ska också vara bättre i köpversionen av ARMA II

https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations-steam-ve...
https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations
http://www.bistudio.com/english/games/arma-2-series/arma-free

Har du tid och lust så leta runt lite så hittar du säkert något ställe där det är ännu billigare

Sorry om jag skriver lite klumpigt, sitter nämligen utanför en sal, i väntan på att lektion ska börja, hehe...men, men, tack för svar, ska leta runt på nätet lite

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀