Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Det första kortet kommer in om 1-2 veckor ungefär, tog tyvärr slut väldigt fort när det hamnade i rean.
Det andra borde vi få in ett par stycken av under dagen.
Flyttar det tredje, tack!

MVH Josefin

Fan. Hoppas verkligen att ni har nån av korten i lager under expo helgen. Helst den som inte är GHZ edition.
Tror du det finns nån chans att den kommer komma in innan den helgen?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seta:

Köpte en en bärbar dator nu under veckan och har nu ångrat mig pga tangentbordet ej var som jag hade förväntat mig, har endast startat upp själva datorn och installerat ett par program. Dumt nog läste jag ej att det skulle kosta 700 kr i återställningsavgift när jag ångrade köpet och nu undrar jag om varför ni har det när tex webhallen, komplett och liknade företag ej har någon likande avgift?

Alla de företagen har återställningsavgift eller i värsta fall nekar de återlämningen. Distansavtalslagen säger att du får packa upp och inspektera varan. Om du vill lämna tillbaka den ska den vara i väsentligt oförändrat skick. Att starta en bärbar ses inte som det då t.ex. windows nyckeln aktiveras.
De gångerna som man inte tagit ut det är det nog ren goodwill.

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Medlem

Då var det dags för er brutalt fula marknadsföring igen...

http://cdon.se/film/the_wire_-_the_complete_series_(24_disc)-... står det ordinarie pris 1299kr. Men om man kollar historiken på prisjakt så ser man att ni sänkte ifrån 499kr, ett pris ni haft i ca 3 månader. Jag trodde att ni hade lärt er ifrån de klagomål ni hade fick från diverse kampanjer ni haft sen tidigare och lärt er ifrån era misstag. Att ni dessutom gör extra reklam för just denna fina prissänkning på er facebook sida är ju bara skammligt...

Edit: Ser att ni iaf tagit bort facebookinlägget. Ni fick väl för mycket skit för det antar jag. Men det försvarar inte att det fortfarande står 1299kr och -73% på hemsidan. Ni borde rättat till det samtidigt som facebookinlägget togs bort. Att bara fixa problemet halvt är ju bara ytterligare ett tecken att ni medvetet kör med falsk marknadsföring.

Permalänk
Skrivet av Krass:

Då var det dags för er brutalt fula marknadsföring igen...

http://cdon.se/film/the_wire_-_the_complete_series_(24_disc)-... står det ordinarie pris 1299kr. Men om man kollar historiken på prisjakt så ser man att ni sänkte ifrån 499kr, ett pris ni haft i ca 3 månader. Jag trodde att ni hade lärt er ifrån de klagomål ni hade fick från diverse kampanjer ni haft sen tidigare och lärt er ifrån era misstag. Att ni dessutom gör extra reklam för just denna fina prissänkning på er facebook sida är ju bara skammligt...

Sånt här är näst intill äckligt.. Måste säga att det är lite synd att CDON är så billliga..

Permalänk
Medlem

Hej CDON! Tänkte snart köpa nytt chassi och undrar om ni kan tänka er att ta hem Fractal Design Define R3 USB3 i titanium färgen? NI har ju vit och silver men inte denna.

Mvh
Stidt-O

Permalänk
Medlem

Thor

Blir det ny thor kampanj i helgen eller nästa vecka ? eller blir det nå nya datorer, priser ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stidt-O:

Hej CDON! Tänkte snart köpa nytt chassi och undrar om ni kan tänka er att ta hem Fractal Design Define R3 USB3 i titanium färgen? NI har ju vit och silver men inte denna.

Mvh
Stidt-O

Det är väl R4 som gäller nu? Här har du en länk om du vill ta en titt.

EDIT: Såg även att den fanns med fönster.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core I5 3570K [] ASUS P8Z77-V Pro [] Fractal Design Define R4 [] ASUS Radeon HD7970 Matrix Platinum [] Corsair 8GB CL9 Vengeance LP [] Cooler Master Hyper 212 EVO [] Corsair AX750 [] Intel 520 120gb

Permalänk

Jag försökte att köpa en "Thermalright Silver Arrow SB-E" som ska finnas på lager men när jag går till kassan så försvinner den. Om detta inte är en bugg eller liknande så skulle jag vilja veta när den återkommer i lager och kan köpas.

Jag har även läst på ett annat ställe att man inte får något kvitto när man handlar på CDON.COM.
Stämmer detta? Hur blir det vid garantiärenden i så fall? Jag har inte ens ett konto på sidan.

Hälsn. orolig person

Uppdatering: Jag har nu hittat mitt konto som skapades automatiskt för en tid sedan.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det kosta att skicka tillbaka et komplett dator i delar tror ni? Behöver snabba svar då jag ej vet om jag vill ha den eller inte!

Mvh

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Det känns som att ni har ett lite väl saftigt pris på Samsung 840 series basic 250GB kan jag tycka. 1999 kr jämfört med Inets 1549 kr (priserna är ju er ensak men jag kan ändå tycka att prisskillnaden är väldigt stor med tanke på att ni brukar vara billigast på det mesta):
http://cdon.se/hemelektronik/samsung_840_series_basic_250gb_s...

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

kan meddela att jag får iaf inget mail trots att jag fyllt i ang eran julkalender.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Jag har bett supporten lösa ditt ärende omgående, de bör kontakta dig på ett eller annat vis under dagen.

MVH Josefin

Kan informera fru Josefine om att ingen hört av sig på ett eller annat sätt under gårdagen. Mvh

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Det finns gott om företag som håller på med detta fulspel angående prissänkningar och krasst sett kan man säga att okunniga konsumenter som faller för knepen är dem som ser till så att vi andra pålästa konsumenter kan göra bättre fynd. Företagen måste trots allt tjäna pengar på något. 1299kr är säkert rekommenderat pris från leverantören.

Permalänk
Medlem

Ja men det är R3 jag vill ha, om jag inte får R4:an för samma pris Känner inte att prisskillnaden till R4 försvarar ändringarna som har gjorts på nästa revision.

Permalänk
Medlem

Attans! Missade novembererbjudandet/koden med 25 minuter, kommer det någon decemberkod och isf när?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobjumik:

Attans! Missade novembererbjudandet/koden med 25 minuter, kommer det någon decemberkod och isf när?

Ungefär slutet av varje månad...

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Ungefär slutet av varje månad...

Ah, okej ... så det finns ingen deal hos dom som gäller just nu? Synd.

Permalänk
Hedersmedlem

Ville bara säga att jag tycker att du gör ett riktigt j*vla bra jobb Josefin. Folk här är så bortskämda och vana vid företagsrepresentanterna från dom olika butikerna att dom inte för en sekund tar ett steg tillbaka och tänker till om vilket grymt bra och serviceminded jobb ni alla gör, vilket gynnar oss Sweclockare något enormt.

Detta gäller även dina gelikar från Komplett, Inet m.fl.

Tack!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Ville bara säga att jag tycker att du gör ett riktigt j*vla bra jobb Josefin. Folk här är så bortskämda och vana vid företagsrepresentanterna från dom olika butikerna att dom inte för en sekund tar ett steg tillbaka och tänker till om vilket grymt bra och serviceminded jobb ni alla gör, vilket gynnar oss Sweclockare något enormt.

Detta gäller även dina gelikar från Komplett, Inet m.fl.

Tack!

Tänkte skriva något liknande. CDON har blivit min primära butik att handla datorkomponenter ifrån och det säger väl sig självt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Måste hålla med ovanstående tvenne herrar - det gnälls något enormt här inne. Så jag tänker hissa lite istället, annars torde det börja kännas tröstlöst för Josefin m.fl att ge den service som vi här inne får.
Min erfarenhet av CDON är uteslutande fantastisk. Jag hittar och köper varor till priser som ingen av de andra snuddar vid, och grejorna kommer nästan alltid dagen efter. Två reklamationer har hanterats ypperligt, och med Josefins hjälp dessutom rappt och generöst.
Jag har sedan de började med datorkomponenter handlat nästan hälften av mina grejor hos dem, och då endast för att varor jag velat ha varit slut eller inte funnits i sortimentet. Fortsätter de utöka och hålla samma priser så kommer alla mina inköp ske där.
Dessutom har jag börjat handla en djävla massa annat hos dem som jag snubblat över när jag porrsurfat efter diverse teknik och datordelar. /Nöjd kund

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobjumik:

Ah, okej ... så det finns ingen deal hos dom som gäller just nu? Synd.

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Om du menar 5%, vänta några dagar om inte decemberkoden fungerar, är ju trotsallt helg fortfarande.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Om du menar 5%, vänta några dagar om inte decemberkoden fungerar, är ju trotsallt helg fortfarande.

Japp, testade med SWECNOV12 för att få 5% iaf men den funkade inte.
Avaktar lite så får vi se om det händer något! Tack för info iaf!

Permalänk
Skrivet av jollestroger:

Jag beställde Wii U premium hos er den 30/10 och fick inte något exemplar av första leveransen.
När kan jag förvänta mig att få den levererad?

Svaren som jag fått förut innan releasen från er support är i stil med "I dagsläget vet vi inte, vi meddelar så fort vi vet något" eller "Förmodligen på releasedagen".
Jag blev aldrig meddelad och svaren som brukar innehålla "förmodligen" stämmer aldrig.

Varför har ni så dålig koll på lagerstatus och inkommande lager?
Jämför man med komplett och webhallen har de mycket bättre lagerstatus och de meddelar kunderna om lagerstatus via webbsidan.

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Spelavdelningen kommer att skicka ut mail med information under dagen till alla berörda kunder.

MVH Josefin

MVH Josefin

Kanske börjar bli tjatigt nu... men jag fick aldrig något mail i fredags.
Jag skulle verkligen vilja veta när jag får mitt Wii U premium.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Fan. Hoppas verkligen att ni har nån av korten i lager under expo helgen. Helst den som inte är GHZ edition.
Tror du det finns nån chans att den kommer komma in innan den helgen?

Hej hej

Det ser inte så bra ut tyvärr, och händer det så blir det precis på gränsen.

MVH Josefin

Skrivet av Krass:

Då var det dags för er brutalt fula marknadsföring igen...

http://cdon.se/film/the_wire_-_the_complete_series_(24_disc)-... står det ordinarie pris 1299kr. Men om man kollar historiken på prisjakt så ser man att ni sänkte ifrån 499kr, ett pris ni haft i ca 3 månader. Jag trodde att ni hade lärt er ifrån de klagomål ni hade fick från diverse kampanjer ni haft sen tidigare och lärt er ifrån era misstag. Att ni dessutom gör extra reklam för just denna fina prissänkning på er facebook sida är ju bara skammligt...

Edit: Ser att ni iaf tagit bort facebookinlägget. Ni fick väl för mycket skit för det antar jag. Men det försvarar inte att det fortfarande står 1299kr och -73% på hemsidan. Ni borde rättat till det samtidigt som facebookinlägget togs bort. Att bara fixa problemet halvt är ju bara ytterligare ett tecken att ni medvetet kör med falsk marknadsföring.

Hej hej

Jag pratade med både filmavdelningen och Facebookgruppen i fredags angående detta och ser som du skriver att den är nere från Facebook nu. Verkar vara lite förvirring angående vad som är rekommenderat och ordinarie här och vi ber om ursäkt för det. Jag ser dock att det inte ändrats på vår sida ännu, så jag ber dem ta tag i det idag. Tack för hjälpen!

MVH Josefin

Skrivet av Stidt-O:

Hej CDON! Tänkte snart köpa nytt chassi och undrar om ni kan tänka er att ta hem Fractal Design Define R3 USB3 i titanium färgen? NI har ju vit och silver men inte denna.

Mvh
Stidt-O

Hej hej

Tyvärr är den slut hos leverantören och kommer inte in igen, vi kan alltså inte få tag i den.

MVH Josefin

Skrivet av rlindh:

Blir det ny thor kampanj i helgen eller nästa vecka ? eller blir det nå nya datorer, priser ?

Hej hej

Tanken är att Thorkampanjen ska uppdateras varje vecka fram till jul, samma erbjudande (skärm på köpet) fast med olika modeller.

MVH Josefin

Hej hej

Varken vi eller leverantören har något bekräftat datum på den än tyvärr, men vi jobbar såklart på att få in kortet.

MVH Josefin

Skrivet av Sinisterness:

Jag försökte att köpa en "Thermalright Silver Arrow SB-E" som ska finnas på lager men när jag går till kassan så försvinner den. Om detta inte är en bugg eller liknande så skulle jag vilja veta när den återkommer i lager och kan köpas.

Jag har även läst på ett annat ställe att man inte får något kvitto när man handlar på CDON.COM.
Stämmer detta? Hur blir det vid garantiärenden i så fall? Jag har inte ens ett konto på sidan.

Hälsn. orolig person

Uppdatering: Jag har nu hittat mitt konto som skapades automatiskt för en tid sedan.

Hej hej

Ser att det blivit något galet med lagersaldot, det är fixat nu så att den inte visas i lager. Tack!
Enligt leverantören ska vi ha den i lager igen idag alternativt imorgon.

MVH Josefin

Skrivet av Andey:

Hej hej

Även den ska komma in i lager under dagen alternativt imorgon.

MVH Josefin

Skrivet av Inteno:

Någon som vet vad det kosta att skicka tillbaka et komplett dator i delar tror ni? Behöver snabba svar då jag ej vet om jag vill ha den eller inte!

Mvh

Hej hej

Hmm, det beror på vad den väger. Kan tyvärr inte svara på det, men ta en titt på Postens sida så kan du räkna ut det beroende på vikt. http://www.posten.se/sv/Privat/Skicka%20brev%20och%20paket/Si...

MVH Josefin

Skrivet av EagiZ:

Det känns som att ni har ett lite väl saftigt pris på Samsung 840 series basic 250GB kan jag tycka. 1999 kr jämfört med Inets 1549 kr (priserna är ju er ensak men jag kan ändå tycka att prisskillnaden är väldigt stor med tanke på att ni brukar vara billigast på det mesta):
http://cdon.se/hemelektronik/samsung_840_series_basic_250gb_s...

Hej hej

Klart vi ska matcha, fixar genast. Tack för tipset!

MVH Josefin

Skrivet av Toivo83:

kan meddela att jag får iaf inget mail trots att jag fyllt i ang eran julkalender.

Hej hej

Ser att du skrev det tidigt på morgonen den 1:e, tror mailen (iaf till mig) går ut runt 9-tiden på förmiddagen. Om du ändå inte har fått det, kan du möjligen PMa mig din mailadress så kan jag checka vad som är fel?

MVH Josefin

Skrivet av Lodisen:

Kan informera fru Josefine om att ingen hört av sig på ett eller annat sätt under gårdagen. Mvh

Hej hej

Attans, jag går på dem genast.

MVH Josefin

Skrivet av Bobjumik:

Ah, okej ... så det finns ingen deal hos dom som gäller just nu? Synd.

Hej hej

Vi har 5% på datorkomponenter hela månaden. Erbjudandet med 15% på utvalda komponenter kommer troligen i slutet av december igen. Länk till SweClockerssidan på vår sajt hittar du i min signatur.

MVH Josefin

Skrivet av jollestroger:

Kanske börjar bli tjatigt nu... men jag fick aldrig något mail i fredags.
Jag skulle verkligen vilja veta när jag får mitt Wii U premium.

Hej hej

Fick precis svar från spelavdelningen att det tydligen går ut idag istället. Jag ligger på dem och dubbelkollar igen i eftermiddag.

MVH Josefin

Vill även passa på att tacka för de uppmuntrande orden här i tråden, de får mig att le stort! =D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Josefin:)

Kommer Thor-kampanjen (dator +skärm)uppdateras idag då det finns endast en dator i erbjudandet just nu.

MVH dexz92

Permalänk

CDON är roliga

Svårt att avbeställa grejer från CDON? Inte ens lite omständigt..

Fråga 2012-12-01 08:03
Ordernummer: ********

avbeställ order ********
Svar 2012-12-01 15:11
Hej,

Tack för att du kontaktade oss.

På grund av att du beställt en order på ett så högt belopp måste den godkännas. på grund av säkerhetsskäl. Vi kan tyvärr inte ändra eller avbeställa den förrän den har blivit godkänd, och därför måste vi be dig återkomma på måndag, så ska vi hjälpa dig vidare.
______

Jag personligen struntar i om en order måste godkännas, men måste den det så fine, men blanda inte in mig i era rutiner. Om den inte är godkänd så låter det som ett perfekt tillfälle att ta bort den innan den hinner bli godkänd. Varför skall jag återkomma? Ni har redan fått all information ni behöver från mig. Men jag orkar inte tjafsa så jag återkommer på måndag morgon.

______

Fråga 2012-12-03 07:25
Ordernummer: ********

avbeställ *********
Svar 2012-12-03 10:54
Hej,

Tack för att du kontaktade oss.

Tyvärr har din beställning redan kommit så pass långt i behandlingen att vi inte har möjlighet att avbeställa- eller ändra i den.

Istället för att hämta ut försändelsen på ditt utlämningsställe ber du personalen att skicka tillbaka försändelsen till avsändaren, det vill säga vårt lager.

När lagret har mottagit försändelsen kommer din beställning att returregistreras och din faktura att makuleras. Om du har beställt med kreditkort eller direktbetalning kommer beloppet att återbetalas inom 5 bankdagar från att returen registrerades hos oss.

Skulle försändelsen levereras direkt till din brevlåda/brevinkast så återkom till oss i detta ärende så hjälper vi dig att skicka tillbaka försändelsen till vårt lager. Skicka inte tillbaka försändelsen på egen hand, utan invänta våra instruktioner för snabbare hantering.

_____

Trots att jag återkom på måndag så hjälpte det inte och de skickade iväg ordern trots att de redan sedan tidigare hade all information om min avbeställning. Jag kunde lika gärna ringt till min mamma och bett henne avbeställa ordern och jag hade fått samma resultat och hon jobbar inte ens på cdon.

Nu antar jag att jag måste betala porto och annat kul för å skicka tillbaka ordern.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Dexz92:

Hej Josefin:)

Kommer Thor-kampanjen (dator +skärm)uppdateras idag då det finns endast en dator i erbjudandet just nu.

MVH dexz92

Hej hej

Vad jag kan se ligger det 5 datorer där just nu. Möjligt att det har uppdaterats sen du postade.

MVH Josefin

Skrivet av HSTD Benji:

Svårt att avbeställa grejer från CDON? Inte ens lite omständigt..

Fråga 2012-12-01 08:03
Ordernummer: ********

avbeställ order ********
Svar 2012-12-01 15:11
Hej,

Tack för att du kontaktade oss.

På grund av att du beställt en order på ett så högt belopp måste den godkännas. på grund av säkerhetsskäl. Vi kan tyvärr inte ändra eller avbeställa den förrän den har blivit godkänd, och därför måste vi be dig återkomma på måndag, så ska vi hjälpa dig vidare.
______

Jag personligen struntar i om en order måste godkännas, men måste den det så fine, men blanda inte in mig i era rutiner. Om den inte är godkänd så låter det som ett perfekt tillfälle att ta bort den innan den hinner bli godkänd. Varför skall jag återkomma? Ni har redan fått all information ni behöver från mig. Men jag orkar inte tjafsa så jag återkommer på måndag morgon.

______

Fråga 2012-12-03 07:25
Ordernummer: ********

avbeställ *********
Svar 2012-12-03 10:54
Hej,

Tack för att du kontaktade oss.

Tyvärr har din beställning redan kommit så pass långt i behandlingen att vi inte har möjlighet att avbeställa- eller ändra i den.

Istället för att hämta ut försändelsen på ditt utlämningsställe ber du personalen att skicka tillbaka försändelsen till avsändaren, det vill säga vårt lager.

När lagret har mottagit försändelsen kommer din beställning att returregistreras och din faktura att makuleras. Om du har beställt med kreditkort eller direktbetalning kommer beloppet att återbetalas inom 5 bankdagar från att returen registrerades hos oss.

Skulle försändelsen levereras direkt till din brevlåda/brevinkast så återkom till oss i detta ärende så hjälper vi dig att skicka tillbaka försändelsen till vårt lager. Skicka inte tillbaka försändelsen på egen hand, utan invänta våra instruktioner för snabbare hantering.

_____

Trots att jag återkom på måndag så hjälpte det inte och de skickade iväg ordern trots att de redan sedan tidigare hade all information om min avbeställning. Jag kunde lika gärna ringt till min mamma och bett henne avbeställa ordern och jag hade fått samma resultat och hon jobbar inte ens på cdon.

Nu antar jag att jag måste betala porto och annat kul för å skicka tillbaka ordern.

Hej hej

Kan bara be om ursäkt för ett dåligt hanterat ärende, självklart borde den ha avbeställts direkt. Kan du PMa mig ditt kundnummer alternativt ärendenummer? Då kan jag dra det vidare så personen som svarat dig får till rätt rutiner i såna ärenden.

Nä, du behöver såklart inte betala! Är det ett paket som hamnar på ett utlämningsställe så kan du bara låta det gå tillbaka till oss. Om det däremot kommer direkt i brevlådan så kontakta antingen kundtjänst för hjälp med retur eller PMa mig.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Kan bara be om ursäkt för ett dåligt hanterat ärende, självklart borde den ha avbeställts direkt. Kan du PMa mig ditt kundnummer alternativt ärendenummer? Då kan jag dra det vidare så personen som svarat dig får till rätt rutiner i såna ärenden.

Nä, du behöver såklart inte betala! Är det ett paket som hamnar på ett utlämningsställe så kan du bara låta det gå tillbaka till oss. Om det däremot kommer direkt i brevlådan så kontakta antingen kundtjänst för hjälp med retur eller PMa mig.

MVH Josefin

Jag har PMat dig.