Gratis spel för Simcity köpare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Criplla:

Kolla Origin inställningarna var du har dem, kan vara så att du har de som standard på din minsta disk.

Mvh Eric

Tack. Men borde komma upp en ruta för varje spel tycker jag. Steam har så på vissa spel (inte alla, konstigt nog?).
För inte alltid man vill ha alla på samma disk, många vill man ska dra nytta av SSD'n.

Permalänk

Blev Battlefield 3 för min del.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av jackan18:

Fick mailet imorse
Vi i Sverige får börja hämta vårt spel på fredag(den 22 mars)!

Har redan fått mitt spel (igår) så är nog lite olika

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgen1998:

Om jag köper simcity nu, får jag ett gratis spel då också ?

Titta vad trådskrivaren skrev.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om sparfilen från ME 2 via steam lirar med Origins ME3?

Tänkte mest om de har någon specielllösning av sparstället för någon molnlösning etc.

Permalänk
Medlem

Jag köpte NFS most wanted, hoppas det är kul nu då.

Visa signatur

Cpu: i7 6700k 4.6Ghz Cpukylare: Corsair Hydro H100i V2 Gpu: Palit Gtx 1080 Gamerock Premium Mobo: Asus Z170 Pro Gaming Ram: DDR4 Corsair Vengeance 16Gb 3000MHZ Chassi: be quiet! Dark Base Pro Chassifläktar: be quiet! SilentWings 3 140mm x6 Psu: EVGA SuperNOVA G2 750W Os: Windows 10 SSD 1: Samsung 970 EVO 500Gb SSD 2: Samsung 750 EVO 500Gb SSD 3: Corsair Force 3 Series 120Gb Tangentbord: Logitech G810 Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum Hörlurar: Akg K-701 Hörlursförstärkare/DAC: Head Box S2 Digital Mic: Blue Yeti Monitor 1: Asus MG279Q Monitor 2: Dell 23" Högtalare: Q Acoustics BT3

Permalänk
Inaktiv

Jag själv valde Dead Space 3, av den anledning att det blev kvar av de spelen jag kunde tänka mig. Men MoH skulle jag faktiskt kunna tänka mig att testa, men gick på betygen, tyvärr!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av leog523:

Jag köpte NFS most wanted, hoppas det är kul nu då.

Tog*

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

SimCity 4 blev det för min del... eftersom det var enda intressanta spelet på listan. Och jag hade faktiskt inte längre någon laglig kopia kvar.

Jag är inne på mitt 3:e (fysiska) ex av Simcity4 deluxe:D

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Skrivet av leog523:

Jag köpte NFS most wanted, hoppas det är kul nu då.

Är ju ditt val, men jag avinstallerade iaf NFS Most Wanted efter ett race... Sämsta spelet jag spelat, typ någonsin.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Är ju ditt val, men jag avinstallerade iaf NFS Most Wanted efter ett race... Sämsta spelet jag spelat, typ någonsin.

Hatade spelet så jävla mycket när jag spelade det först, hade ingenting med Need for Speed att göra, men herregud vad jag älskar det nu, likadant med många spel.

Körde MW3 i en vecka, hatade det så jävla mycket och det tog veckor innan jag kunde njuta och ha kul av att spela spelet för att det var så värdelöst och hade intalat mig själv att det är totalt värdelöst, tycker att det är ganska roligt idag.

Permalänk
Medlem

Jag tog MOH - Warfighter

Fasen vad många som spelar multiplayer... NOT!

Hoppas man får ut lite av singleplayer delen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon168915:

Jag själv valde Dead Space 3, av den anledning att det blev kvar av de spelen jag kunde tänka mig. Men MoH skulle jag faktiskt kunna tänka mig att testa, men gick på betygen, tyvärr!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av leog523:

Jag köpte NFS most wanted, hoppas det är kul nu då.

Ett tips bara 49:- MoH Warfighter
http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/pc-mac-spel/PC...

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk

Hur får jag spelet? har inte fått någon email eller nåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonRapide:

Har redan fått mitt spel (igår) så är nog lite olika

Fick det också idag, stod dock på mailet att jag fick börja hämta det från och med 22:de, men de blev väl tidigare

Permalänk
Medlem

Finns NFS World om man är intresserad av att spela racing spel online http://world.needforspeed.com/home
Spelar det själv och tycker det är fett nice, nice grafik för att vara DX9 och miljön är från NFS MW (2005) och NFS Carbon. Dock finns många rammare som rammar en in i väggen, men om man lär sig manövrera undan så blir det kul när dom kallar en hackare när dom själva suger

Spelet är helt gratis att ladda ner och tar runt 2-3GB lagring, dock måste vissa saker köpas med SpeedBoost men dom flesta saker är gratis (mer info på webbplatsen).

Testa vetja

MVH KillerX

Visa signatur

Gaming: Sabertooth P67 B3 & i7 2600k @4,2Ghz 1,28v kylda av EK H30 HFX + EK Mosfet loop | MSI GTX 770 Lightning 1320/ 7400 | Patriot Viper 3 IEM LE 16GB CL9 1600mhz | OCZ V4 128GB System/Spel + A-Data S510 120GB Spel + 3,5TB lagring | Corsair TX V2 850w | SoundBlaster ZxR + Qpad QH-90 | 298X4QJAB + Dell 19" | Aquarius X90 | Win 7 x64
Tablet: Nexus 7 LTE PA 4.4, Samsung Galaxy Player 5 CM 11 Mobil: Xperia Z2 RomAur v4.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolkittens:

Hur får jag spelet? har inte fått någon email eller nåt.

Logga in i Origin så bör du få en popup ruta där du kan få ditt spel.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Gratisspel? Angband!

http://rephial.org/

(Varning.. spelet har visserligen en sparafunktion. Men när du dör så raderas ditt sparade spel. Det gäller alltså att inte dö nån gång)

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Medlem

Vart fick ni göra detta val?
När var man tvungen ha köpt spelet för att ta del av detta?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Navicula:
Skrivet av KillerX:

Finns NFS World om man är intresserad av att spela racing spel online http://world.needforspeed.com/home
Spelar det själv och tycker det är fett nice, nice grafik för att vara DX9 och miljön är från NFS MW (2005) och NFS Carbon. Dock finns många rammare som rammar en in i väggen, men om man lär sig manövrera undan så blir det kul när dom kallar en hackare när dom själva suger

Spelet är helt gratis att ladda ner och tar runt 2-3GB lagring, dock måste vissa saker köpas med SpeedBoost men dom flesta saker är gratis (mer info på webbplatsen).

Testa vetja

MVH KillerX

Skrivet av nanne:

Gratisspel? Angband!

http://rephial.org/

(Varning.. spelet har visserligen en sparafunktion. Men när du dör så raderas ditt sparade spel. Det gäller alltså att inte dö nån gång)

Några är inte riktigt med i svängarna känner jag

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av soderkvist:

Några är inte riktigt med i svängarna känner jag

Man kan ju alltid försöka ge tips även om man dubbelläst första inlägget

Permalänk

Tog NFS Most Wanted, ett bittert beslut som jag nu ångrar -.-

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Jag bor i Ryssland för tillfället. Fick strula ett bra tag för att få Simcity på engelska. Någon som vet hur det blir med spelet man väljer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av motalla:

Jag bor i Ryssland för tillfället. Fick strula ett bra tag för att få Simcity på engelska. Någon som vet hur det blir med spelet man väljer?

hmm för jobb eller ti ruskhi ^^?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Vart fick ni göra detta val?
När var man tvungen ha köpt spelet för att ta del av detta?

Från mailet:

Som ett litet tecken på vår uppskattning erbjuder vi er nu ett kostnadsfritt PC-spel från EA via nedladdning från Origin*. Spelare som har registrerat sitt SimCity på Origin innan den 25 mars kan senare under veckan välja ett kostnadsfritt spel via Origins inlösningsfunktion. Vi öppnar inlösningsfunktionen land för land, och därför får tyvärr en del av er vänta lite längre än andra. Funktionen kommer att vara öppen för val av spel från och med den 22 mars.

Vi vill så klart inte att någon av er ska missa möjligheten till ett kostnadsfritt spel så kom ihåg att du måste registrera ditt SimCity innan den 25 mars, 2013, kl.23:59 PST, och du måste hämta ditt kostnadsfria spel innan den 30 mars, 2013 kl. 23:59 PST.

Verkar som att man kan köpa en cd nyckel nu och lösa in den på origin innan den 25:e för att få ett av gratis-spelen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toye666:

Från mailet:

Som ett litet tecken på vår uppskattning erbjuder vi er nu ett kostnadsfritt PC-spel från EA via nedladdning från Origin*. Spelare som har registrerat sitt SimCity på Origin innan den 25 mars kan senare under veckan välja ett kostnadsfritt spel via Origins inlösningsfunktion. Vi öppnar inlösningsfunktionen land för land, och därför får tyvärr en del av er vänta lite längre än andra. Funktionen kommer att vara öppen för val av spel från och med den 22 mars.

Vi vill så klart inte att någon av er ska missa möjligheten till ett kostnadsfritt spel så kom ihåg att du måste registrera ditt SimCity innan den 25 mars, 2013, kl.23:59 PST, och du måste hämta ditt kostnadsfria spel innan den 30 mars, 2013 kl. 23:59 PST.

Verkar som att man kan köpa en cd nyckel nu och lösa in den på origin innan den 25:e för att få ett av gratis-spelen.

Konstigt att jag inte fick ett sånt mail....
Purchased March 5, 2013 köpte jag spelet på GMG

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Mfs MW

har fått hyffsad kritik 78 av hundra i snitt av 14 recensenter http://www.metacritic.com/game/pc/need-for-speed-most-wanted-...

Jag tog NFS Most Wanted. Tack för tipset. Kom på att det kanske är ett ganska bra "kör någon time" spel utan att behöva sätta sig i det så mycket.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem

valde most wanted får se hur det är riktigt snällt

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hade tagit Dead Space om jag fick välja, men origin valde Most Wanted åt mig.
EA ville inte byta ut det heller.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -