Wc3 favoriter! Vilka maps är bäst?

Permalänk
Medlem

Wc3 favoriter! Vilka maps är bäst?

Är på LAN och vi ska spela Wc3. vi är mellan 4-8 pers och vill spela custom-maps, alltså typ td:s.
Vi har redan kört igenom några klassiker som WmW och legion TD, troll vs elves och lite små kraffs.
men söker nu mer inspiration! Vad har ni för favoriter? ni får gärna se till att mapsen går att ladda ned på www.epicwar.com

listaN:
DotA
vampirism fire
pimp my peon
darwins island
green TD
WoW Arena
Pudge wars
Footman frenzy
hero line wars
Elemental TD
Hero Wars X3
Run Kitty Run
Kindergarten
Legion TD
Footmen Franzy
Soldier TD
MooMoo
GemTD
Troll Tribe
Jurassic
Ninja Tactics
Kodo Tag
DBZ & GT
hero Arena 6.3c!
WinterMaul
The Black Road
Team tower defense
WmW
x hero siege

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Hedersmedlem

Ah, finns många bra. Kodo Tag, Pudge Wars och Warlock är mina favoriter. I synnerhet Warlock är grymt kul på LAN!

Permalänk
Medlem

MooMoo (defence), GemTD (TD), Ice Troll Tribe (survival), Jurassic (survival), Ninja Tactics (arena), plus vad som blev rekommenderat ovan. Kommer inte ihåg exakta namn men man känner igen de när man ser de.
Alla typer av customs passar inte alla och vissa kan bli lite sega som t.ex. många TDs och survivals.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

pimp my peon, vampire wars DotA får man inte glömma!

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Om ni tycker om att spel Risk alltså strategiska spel så är ju Risk Devolution skit kul !

Visa signatur

| CPU: Intel core i5-3570k 3.4GHz | H100 CPU kylare | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 GAMING 6GB | OS: Windows 7 Home pre 64bit | DDR3 4Gb ram | Moderkort: MSI Z77IA-E53 |Skärm: Dell U2312HM 23 | Chassi: NZXT H440W Silent Ultra White |PSU: Corsair TX850 | SSD 1: EVO Basic 840-Series 250GB | SSD 2: 60GB | HDD 1: Seagate 1TB | HDD 2: Lacia 1TB | HDD 3: 3TB WD Red |

Permalänk
Medlem

Soldier TD, första som läcker får ett tjuvnyp från personen bredvid. Personen som läcker absolut sist blir slagen av alla på lanet.
Min personliga favorit

Visa signatur

MoBo: MSI KRAIT Z170A CPU: i7 6700K @ 4.0GHz GPU: EVGA 980ti RAM: 16GB HyperX Fury DDR4 Lagring: 500GB + 500GB Samsung Evo Nätdel: EVGA 1000W Gold+ Chassi: H440 Kylning: H20 620 Bildskärm: BenQ XL2420T @ 120Hz

Permalänk
Medlem

DBZ & GT hero Arena 6.3c!
WinterMaul
The Black Road
matteboken 2.0, version med uppdaterad grafik och animationer!

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Ooooohhh nu måste jag installera spelet!! Så himla kul är det brukar spela ttd (team Tower defense) 2 i varje lag som slår ut dem andra lagarna kul när man är på lanet xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk

Hero Line Wars Roc 2.3 eller 3.2
Elemental TD (Bästa TDn enligt mig)
Hero Wars X3 eller något liknande namn
Run Kitty Run! (Denna måste ni lira)
Kindergarten
Legion TD
Footmen Franzy

Vilka minnen <3

//Terra

Permalänk
Medlem

Warlock, wintermaul wars, tree tag.

Permalänk

finns så många roliga och bra gjorda maps så svårt att svara, men för att nämna några: Warlocks, Pudge wars, Footman frenzy och hero line wars

Visa signatur

Chassi:Fractal define r3 Moderkort:ASUS P9P67-LE PSU:Corsair hx750w CPU:Intel 2500 GPU:ASUS 6950 dcu2 Ram: Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz

Permalänk
Testpilot

Element TD, Pudge Wars, DotA, Warlock, footmen, hero line wars lition, vampirism fire, pimp my peon, darwins island, green TD och WoW Arena.

Dessa mods har jag lirat varje lan de senaste 4 åren, och de sviker ALDRIG!

Ha så kul inatt! (=

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Ah, finns många bra. Kodo Tag, Pudge Wars och Warlock är mina favoriter. I synnerhet Warlock är grymt kul på LAN!

Warlock blev det faktiskt inge detta lan. vi brukar köra det ganska mkt! sjukt frustrerande det kan va!

Skrivet av Alakai:

MooMoo (defence), GemTD (TD), Ice Troll Tribe (survival), Jurassic (survival), Ninja Tactics (arena), plus vad som blev rekommenderat ovan. Kommer inte ihåg exakta namn men man känner igen de när man ser de.
Alla typer av customs passar inte alla och vissa kan bli lite sega som t.ex. många TDs och survivals.

Jo svårt att hitta något som passar alla. speciellt när det är många som inte spelat så mkt förut.

Skrivet av N0iZE:

pimp my peon, vampire wars DotA får man inte glömma!

DotA wtf mode med ar random spells, nya spells varje gång man dör, ingen respawn timer och easy mode så ska det va!

Skrivet av Chib:

Soldier TD, första som läcker får ett tjuvnyp från personen bredvid. Personen som läcker absolut sist blir slagen av alla på lanet.
Min personliga favorit

haha det lät brutalt kanske lite för brutalt, roligare att bara skrika på folk då ju

Skrivet av Galarix:

DBZ & GT hero Arena 6.3c!
WinterMaul
The Black Road
matteboken 2.0, version med uppdaterad grafik och animationer!

testade matteboken förut.. men hela spel-idén var ju helt ologisk och obegriplig. speciellt i dom nya versionerna typ mattebokenE 2.0

Skrivet av norowner:

Ooooohhh nu måste jag installera spelet!! Så himla kul är det brukar spela ttd (team Tower defense) 2 i varje lag som slår ut dem andra lagarna kul när man är på lanet xD
tycker jag du ska göra! ttd va fan länge sedan..

Skrivet av phoenixdisciple:

Element TD, Pudge Wars, DotA, Warlock, footmen, hero line wars lition, vampirism fire, pimp my peon, darwins island, green TD och WoW Arena.

Dessa mods har jag lirat varje lan de senaste 4 åren, och de sviker ALDRIG!
Ha så kul inatt! (=

Bra lista! Element TD är ju The classic
tack så mkt!

Många bra förslag! vi hann inte spela igenom alla! dock ska vi ha ett 5 dagars lan över kristihimmelsfärd och då blir det hela listan!!

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk

Satan vad sugen jag blev på vampirism

Visa signatur

Kvistfritt kvastskaft

Permalänk

x hero siege

Visa signatur

Kvistfritt kvastskaft

Permalänk
Medlem
Skrivet av fricke313:

x hero siege

den har jag letat efter! tack!

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Älskar verkligen "Seige on helms deep" eller vaf*n det nu heter. Hero Wars versionen.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?