Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/6606452/razer-blackwidow-ultimate-...

1449 kr? är detta en miss? nästan dyraste på prisjakt?

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk

Hej, har haft problem med att aktivera koderna som man fick med när man köpte ett grafikkort ur 600-serien från er, och jag vet att jag inte är ensam.

Jag hittar inte ens spelet man ska köpa (assassin's creed 3), och det funkar inte via Nvidia heller. Har ni någon känd lösning på detta problem?

Visa signatur

Intel Core i5-4670K 3,4 GHz | gigabyte ga-z97x-gaming 3 | HyperX Fury 120GB | Seagate Desktop 500GB | Asus GeForce GTX 1060 DualOC 6GB| Corsair 8GB (2x4GB) VENGEANCE | Noctua NH-U12P SE2 | XFX Core Edition 650W | NZXT H440 |ASUS 24" MG248Q |

Permalänk

Fick en kass vattenpump som inte rapporterar några värden(rpm), den ska visa hastigheten, men i bios visar den väldigt lustiga nummer som 10 000(testat flertal portar). Problemet är om jag nu ska skicka in denna och få det utbytt, så måste jag ta ur den i datorn och ha den sittandes i 2 veckor för jag ska skicka in pumpen, och få den testad osv. Finns det något sätt att man kan få en lånepump eller betalt för besväret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megaviking:

Hej, har haft problem med att aktivera koderna som man fick med när man köpte ett grafikkort ur 600-serien från er, och jag vet att jag inte är ensam.

Jag hittar inte ens spelet man ska köpa (assassin's creed 3), och det funkar inte via Nvidia heller. Har ni någon känd lösning på detta problem?

Du kan ju börja med att förklara vad problemet är och vilken del av processen du inte kommer förbi.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Skrivet av makkesk8:

http://www.inet.se/produkt/6606452/razer-blackwidow-ultimate-...

1449 kr? är detta en miss? nästan dyraste på prisjakt?

Tänk inte ens på att köpa det.. Ovärt vad än priset är

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

La en order idag innan 17.00, kommer den ut idag eller bör jag förvänta mig någon försening i och med att ni inventerar imorgon (tisdag)?

Håller tummarna för att den dyker upp imorgon i alla fall men man vet aldrig

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Inet
Skrivet av Kent:

Stämmer det att ni inte kommer skicka någonting idag? Tänker givetvis på alla som har förhandsbokad Galaxy S4:an......

Det stämde! Imorgon inventerar vi butikerna så dom kommer att ha stängt men utleveranser från centrallagret kommer att gå iväg som vanligt!

Skrivet av makkesk8:

http://www.inet.se/produkt/6606452/razer-blackwidow-ultimate-...

1449 kr? är detta en miss? nästan dyraste på prisjakt?

Har varit kraftiga prissänkningar på senaste som vi missat hänga med på - ska vara justerat nu! Tack för att du sa till.

Skrivet av Megaviking:

Hej, har haft problem med att aktivera koderna som man fick med när man köpte ett grafikkort ur 600-serien från er, och jag vet att jag inte är ensam.

Jag hittar inte ens spelet man ska köpa (assassin's creed 3), och det funkar inte via Nvidia heller. Har ni någon känd lösning på detta problem?

Det beror lite på vad för fel du får - bäst är att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så ska vi hjälpa dig!

Skrivet av AndenAnden:

Fick en kass vattenpump som inte rapporterar några värden(rpm), den ska visa hastigheten, men i bios visar den väldigt lustiga nummer som 10 000(testat flertal portar). Problemet är om jag nu ska skicka in denna och få det utbytt, så måste jag ta ur den i datorn och ha den sittandes i 2 veckor för jag ska skicka in pumpen, och få den testad osv. Finns det något sätt att man kan få en lånepump eller betalt för besväret?

Normalt så är lånepump eller liknande inget som vi kan erbjuda tyvärr men kontakta oss på 031-65 27 00 eller info@inet.se så kan vi kolla på det.

Ett alternativ skulle kanske vara att vi skickar ut en standard luftkylare till dig som du kan använda medan du väntar, men som sagt, prata med oss direkt så kollar vi på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av xtQ:

La en order idag innan 17.00, kommer den ut idag eller bör jag förvänta mig någon försening i och med att ni inventerar imorgon (tisdag)?

Håller tummarna för att den dyker upp imorgon i alla fall men man vet aldrig

Imorgon är det inventering i våra butiker som kommer att vara stängda men centrallagret påverkas inte av detta så beställningar i webbshoppen kommer att gå iväg som vanligt!

Även telefonerna till kundtjänst/support har öppet som vanligt imorgon!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hm, är tyvärr inte helt insatt i vad som gäller med förbrukningsvaror. Ska kolla upp detta och återkommer till dig!

Låter jättebra, återkom gärna snart.

Permalänk
Inet
Skrivet av Aleshi:

Låter jättebra, återkom gärna snart.

Har fått svar precis att projektorns lampa räknas som förbrukningsvara och då gäller t ex inte ångerrätten på 14 dagar vid distansköp.

Beroende på hur många timmar du kommer att ha använt lampan vid ett eventuellt återköp kan vi komma överens om ett avdrag på priset - vilket vi sen säljare vidare i vår fyndhörna på Ringön som begagnad till samma pris som vi köpte tillbaka den för.

Låter det intressant så kontakta oss på 031-65 27 00 eller info@inet.se så hjälper vi dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kan ni ens göra special beställningar? vet inte hur många gånger jag har frågat i denna tråden och ni ber mig mejla och får samma svar varje gång att det inte går.. vad e detta? :S

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk

Hej!

Jo det är på detta sätt, tycker om ert företag och har rekommenderat er till en hel del kompisar som förut inte ens funderat på att sätta ihop en dator själv. Jag hjälper gärna mina kompisar och således när en som jag spelar mycket med skulle köpa nytt var det tid för honom att plocka ihop en själv.

Det tråkiga är att han beställde på torsdagen 16:00-16:30 och beställer man innan 17:00 så ska det vara utskick samma dag enligt er. Inte i detta fall, ni skickade ett paket men inte det andra och eftersom ni hade inventering på fredagen blev det inte skickat då heller.

Jag kan förstå att man kan känna att vafan jag kan skicka det här imorgon för att det kommer ändå komma fram på måndag då paketet inte kommer hinnas skickas till Stockholm på fredagen. Men när man vet att man har inventering på fredagen och inte kan skicka det då heller utan måste skicka det på måndagen känns det jävligt tråkigt.

Det som känns extra irriterande är att ni skickade alla komponenter men inte chassit. Så det enda som saknades för att montera datorn var chassit vilket bara är jävligt retfullt. Ni packar ju inte in chassit det skickas ju bara i tillverkarens kartong?

Det var inte slut i lager.

Jag vill inte sluta rekommendera er och hoppas att detta var en engångsföreteelse som inte händer andra. Vill bara skriva att jag blev besviken.

Mvh/
Christofer

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Imorgon är det inventering i våra butiker som kommer att vara stängda men centrallagret påverkas inte av detta så beställningar i webbshoppen kommer att gå iväg som vanligt!

Även telefonerna till kundtjänst/support har öppet som vanligt imorgon!

Ni är ju *** helt j-vla oslagbara. Lägger en order 16:30 på måndag och fick nyss SMS-avisering att grejerna finns att plocka upp hos mitt lokala ombud.

Kan inte öka mitt betyg på Prisjakt mer än 10 stjärnor. Men ni sätter ribban så pass högt att ingen annan kan konkurrera med er servicenivå. Det är omänskligt, typ.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Era be quiet! kraft nätagg har ni ju en text där ni säger "nätdel med hög verkningsgrad" vad exkat menar ni med "hög verkningsgrad" är det 80%(80+),85%(brons),89%(silver),92%(guld),94%(platinum),96%(titanium) som det har vid 50% belastning.
http://www.inet.se/sok/kraft
Jag frågar för just denna och väldigt liknande text har ju alla butiker,tillverkare kört med sedan 80+ standarden kom och ALLA nätagg som har 80+ (dvs den lägsta standarden) kör med denna reklam.

Enligt mina efterforskningar (lästa gissningar på div forum) så verkar det som att kraft serien inte har stöd för 115v och kan då ej få en 80+ certificering stämmer detta?
Problemet är ju att det är STOR skillnad i verkningsgrad,värme och då indirekt fläktljud mellan ett 80+ nätagg och ett 80+ titanium nätagg samt att det är ganska stor skillnad på kvalitets kravet på komponenterna mellan ett 80+ och ett 80+ titanium (detta för att dom ska kunna klara av högre klasserna).
Därför är det en ganska viktig info vid ett köp att man får reda på tex vad nätagget har för effektivitet vid 50% och gärna 25%,50,100% med.
Heller åtminstånde en effektivitets % vid den nivå som just det nätagget är mest effektivt (så ni kan stoltsera med höga siffror i reklam,etc) tex 95% vid 64% belastning.

Sen är det alltid bra att veta vad nätaggen har för kondensatorer i sig (särskilt dom lite billigare) men det kan ju vara svårt att få info om detta från tillverkarna (särskilt på dom billiga som har skit kondingar) detta för att det är ju dom som sätter livslängden på dom flesta nätagg (särskilt billiga med skit kondingar).

Till sist kanske ni kan be be quit! att lägga upp en sida om dessa nätagg på sin hemsida? det är faktiskt ett minus och i alla fall jag tar en funderare till när det aktuella nätagget,varan inte ens finns på tillverkarens egna sida.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Tycker inköpsavdelningen borde kolla på dessa skal till diverse mobiler nu när ni har gett er in på den marknaden.

http://store.griffintechnology.com/iphone/survivor-iphone5

Griffin's Survivor skal är de bästa på marknaden för de som håller på med extrem sport eller har med telefonen ut i skogen på jackt och liknande då de är testade och godkända enligt U.S Military standard.

Griffin survivor fins till

Iphone 4/4s och 5.

Ipad 2/3 och "4"

Samsung galaxy S3/S4

Och till några fler modeller som vi inte har i sverige.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Tja Inet!
Undrar om ni kommer att få in fläktkontrollern fractal design adjust 108 inom snar framtid?
Den har ju uppdaterats nu och bör väl komma ut i handeln snart?

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

Era be quiet! kraft nätagg har ni ju en text där ni säger "nätdel med hög verkningsgrad" vad exkat menar ni med "hög verkningsgrad" är det 80%(80+),85%(brons),89%(silver),92%(guld),94%(platinum),96%(titanium) som det har vid 50% belastning.
http://www.inet.se/sok/kraft
Jag frågar för just denna och väldigt liknande text har ju alla butiker,tillverkare kört med sedan 80+ standarden kom och ALLA nätagg som har 80+ (dvs den lägsta standarden) kör med denna reklam.

Enligt mina efterforskningar (lästa gissningar på div forum) så verkar det som att kraft serien inte har stöd för 115v och kan då ej få en 80+ certificering stämmer detta?
Problemet är ju att det är STOR skillnad i verkningsgrad,värme och då indirekt fläktljud mellan ett 80+ nätagg och ett 80+ titanium nätagg samt att det är ganska stor skillnad på kvalitets kravet på komponenterna mellan ett 80+ och ett 80+ titanium (detta för att dom ska kunna klara av högre klasserna).
Därför är det en ganska viktig info vid ett köp att man får reda på tex vad nätagget har för effektivitet vid 50% och gärna 25%,50,100% med.
Heller åtminstånde en effektivitets % vid den nivå som just det nätagget är mest effektivt (så ni kan stoltsera med höga siffror i reklam,etc) tex 95% vid 64% belastning.

Sen är det alltid bra att veta vad nätaggen har för kondensatorer i sig (särskilt dom lite billigare) men det kan ju vara svårt att få info om detta från tillverkarna (särskilt på dom billiga som har skit kondingar) detta för att det är ju dom som sätter livslängden på dom flesta nätagg (särskilt billiga med skit kondingar).

Till sist kanske ni kan be be quit! att lägga upp en sida om dessa nätagg på sin hemsida? det är faktiskt ett minus och i alla fall jag tar en funderare till när det aktuella nätagget,varan inte ens finns på tillverkarens egna sida.

Hi there,

I hope it's okay when I answer in English quickly.

Yes Kraft doesn't have 115V so it cannot be certified by 80PLUS. That doesn't mean however that we cannot have high efficiency. Actually, the two higher wattages of that series are on 80PLUS Gold level and the two lower ones around Silver level. This is pretty good and quite amazing for that price I would say. I will work on getting more information out there so everyone is informed as it should be. We will include graphs and so on to the specs soon.

The reason why we didn't include this series on bequiet.com is because this series is for Sweden only. We will not have it anywhere else, so if we put it on the website people from other regions will take notice and customers will get confused. I am sorry about this, and I will talk to the team again if we could include it to the website and mark it as a special model to avoid confusion. We will find a solution for this for sure.

If you have any question regarding be quiet! products you can always come to our special forum here on Sweclockers. I am always checking and you will have your questions answered directly.

Regards,
Chris

Visa signatur

be quiet! on Facebook - Youtube - Homepage

Permalänk
Inet
Skrivet av grizzly666:

Era be quiet! kraft nätagg har ni ju en text där ni säger "nätdel med hög verkningsgrad" vad exkat menar ni med "hög verkningsgrad" är det 80%(80+),85%(brons),89%(silver),92%(guld),94%(platinum),96%(titanium) som det har vid 50% belastning.
http://www.inet.se/sok/kraft
Jag frågar för just denna och väldigt liknande text har ju alla butiker,tillverkare kört med sedan 80+ standarden kom och ALLA nätagg som har 80+ (dvs den lägsta standarden) kör med denna reklam.

Enligt mina efterforskningar (lästa gissningar på div forum) så verkar det som att kraft serien inte har stöd för 115v och kan då ej få en 80+ certificering stämmer detta?
Problemet är ju att det är STOR skillnad i verkningsgrad,värme och då indirekt fläktljud mellan ett 80+ nätagg och ett 80+ titanium nätagg samt att det är ganska stor skillnad på kvalitets kravet på komponenterna mellan ett 80+ och ett 80+ titanium (detta för att dom ska kunna klara av högre klasserna).
Därför är det en ganska viktig info vid ett köp att man får reda på tex vad nätagget har för effektivitet vid 50% och gärna 25%,50,100% med.
Heller åtminstånde en effektivitets % vid den nivå som just det nätagget är mest effektivt (så ni kan stoltsera med höga siffror i reklam,etc) tex 95% vid 64% belastning.

Sen är det alltid bra att veta vad nätaggen har för kondensatorer i sig (särskilt dom lite billigare) men det kan ju vara svårt att få info om detta från tillverkarna (särskilt på dom billiga som har skit kondingar) detta för att det är ju dom som sätter livslängden på dom flesta nätagg (särskilt billiga med skit kondingar).

Till sist kanske ni kan be be quit! att lägga upp en sida om dessa nätagg på sin hemsida? det är faktiskt ett minus och i alla fall jag tar en funderare till när det aktuella nätagget,varan inte ens finns på tillverkarens egna sida.

Skrivet av Chris@bequiet!:

Hi there,

I hope it's okay when I answer in English quickly.

Yes Kraft doesn't have 115V so it cannot be certified by 80PLUS. That doesn't mean however that we cannot have high efficiency. Actually, the two higher wattages of that series are on 80PLUS Gold level and the two lower ones around Silver level. This is pretty good and quite amazing for that price I would say. I will work on getting more information out there so everyone is informed as it should be. We will include graphs and so on to the specs soon.

The reason why we didn't include this series on bequiet.com is because this series is for Sweden only. We will not have it anywhere else, so if we put it on the website people from other regions will take notice and customers will get confused. I am sorry about this, and I will talk to the team again if we could include it to the website and mark it as a special model to avoid confusion. We will find a solution for this for sure.

If you have any question regarding be quiet! products you can always come to our special forum here on Sweclockers. I am always checking and you will have your questions answered directly.

Regards,
Chris

@Chris, thanks for the answer!

@grizzsly666, hoppas du har fått svar på dina frågor. Vi kommer att se till att lägga ut mer utförlig information om KRAFT på vår hemsida inom kort.

Skrivet av WallEm:

Tja Inet!
Undrar om ni kommer att få in fläktkontrollern fractal design adjust 108 inom snar framtid?
Den har ju uppdaterats nu och bör väl komma ut i handeln snart?

Kommer dessvärre utgå helt och inget som vi kommer kunna ta in i sortimentet igen.

Skrivet av Ant3:

Tycker inköpsavdelningen borde kolla på dessa skal till diverse mobiler nu när ni har gett er in på den marknaden.

http://store.griffintechnology.com/iphone/survivor-iphone5

Griffin's Survivor skal är de bästa på marknaden för de som håller på med extrem sport eller har med telefonen ut i skogen på jackt och liknande då de är testade och godkända enligt U.S Military standard.

Griffin survivor fins till

Iphone 4/4s och 5.

Ipad 2/3 och "4"

Samsung galaxy S3/S4

Och till några fler modeller som vi inte har i sverige.

Är tyvärr inget som är aktuellt för oss att ta in just nu men tack för tipset!

Vi har dock Otterbox som är ett grymt alternativ med hög kvalité:
http://www.inet.se/sok/otterbox

och vi har även Targus SafePort som är ett prisvärt alternativ:
http://www.inet.se/sok/targus-safeport

Skrivet av xtQ:

Ni är ju *** helt j-vla oslagbara. Lägger en order 16:30 på måndag och fick nyss SMS-avisering att grejerna finns att plocka upp hos mitt lokala ombud.

Kan inte öka mitt betyg på Prisjakt mer än 10 stjärnor. Men ni sätter ribban så pass högt att ingen annan kan konkurrera med er servicenivå. Det är omänskligt, typ.

Härligt att höra! Kul att du är så nöjd

Skrivet av Christoferj:

Hej!

Jo det är på detta sätt, tycker om ert företag och har rekommenderat er till en hel del kompisar som förut inte ens funderat på att sätta ihop en dator själv. Jag hjälper gärna mina kompisar och således när en som jag spelar mycket med skulle köpa nytt var det tid för honom att plocka ihop en själv.

Det tråkiga är att han beställde på torsdagen 16:00-16:30 och beställer man innan 17:00 så ska det vara utskick samma dag enligt er. Inte i detta fall, ni skickade ett paket men inte det andra och eftersom ni hade inventering på fredagen blev det inte skickat då heller.

Jag kan förstå att man kan känna att vafan jag kan skicka det här imorgon för att det kommer ändå komma fram på måndag då paketet inte kommer hinnas skickas till Stockholm på fredagen. Men när man vet att man har inventering på fredagen och inte kan skicka det då heller utan måste skicka det på måndagen känns det jävligt tråkigt.

Det som känns extra irriterande är att ni skickade alla komponenter men inte chassit. Så det enda som saknades för att montera datorn var chassit vilket bara är jävligt retfullt. Ni packar ju inte in chassit det skickas ju bara i tillverkarens kartong?

Det var inte slut i lager.

Jag vill inte sluta rekommendera er och hoppas att detta var en engångsföreteelse som inte händer andra. Vill bara skriva att jag blev besviken.

Mvh/
Christofer

Utan att veta mer om specifikt din order så är det svårt att säga exakt varför endast ett av dina kollin gick iväg. Vi skickar hundratals ordrar varje dag och i nästan alla fall går våra ordrar iväg utan problem och som dom ska - men tyvärr blir det fel även hos oss ibland.

Det kan vara allt från systemfel, lagerdiffar till helt enkelt mänskliga faktorn. I många fall är det också att paket "fastnar" hos Posten en extra dag och det är svårt för oss att göra något åt det då.

Förstår att det är frustrerande och är hemskt ledsen för att du och din vän fick vänta några extra dagar. Vi gör allt vi kan för att minimera att sånt här händer och hoppas att du fortsatt förtroende för oss.

Skrivet av makkesk8:

Kan ni ens göra special beställningar? vet inte hur många gånger jag har frågat i denna tråden och ni ber mig mejla och får samma svar varje gång att det inte går.. vad e detta? :S

Vi kollar alltid med inköpsavdelningen om det är möjligt att få tag på men just en vanlig orsak när vi får förfrågningar på specialbeställningar så är det på väldigt udda och annorlunda produkter som vi helt enkelt inte kan få tag på.

En annan orsak är att eftersom det just blir en specialbeställning så har vi inte höga inköpsvolymer och har svårt att få till ett bra inköpspris vilket resulterar att vi ofta hamnar högre än många konkurrenter och som då kunden tackar nej till att beställa via oss.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

hur kan de komma sig att ni inte har Shuttle nätagg ?
om man går till nån av era butiker kan ni då beställa hem ett då till en ?

Permalänk
Inet
Skrivet av nobleman:

hur kan de komma sig att ni inte har Shuttle nätagg ?
om man går till nån av era butiker kan ni då beställa hem ett då till en ?

Enklast är om du skickar ett mail med vad det är du är ute efter till info@inet.se så kan vi kolla på om det är något vi kan få tag på så kan du även få pris och leveranstid med en gång.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Hej! Hur tar man bort ett service-ärende på eran hemsida? Jag skapade ett ärende angående mitt grafikkort förrut men jag lyckades lösa det innan jag skickade in det. Jag skulle vilja göra ett nytt ärende angående samma produkt fast ett annat problem.

Permalänk
Inet
Skrivet av Formel117:

Hej! Hur tar man bort ett service-ärende på eran hemsida? Jag skapade ett ärende angående mitt grafikkort förrut men jag lyckades lösa det innan jag skickade in det. Jag skulle vilja göra ett nytt ärende angående samma produkt fast ett annat problem.

Bara svara på mailet som automatiskt ska ha gått iväg till dig så ser vi till att ta bort det!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Jag är sugen på ett par nya lurar och har kollat runt lite och hittat på Sennheiser PC350SE men ni har dom inte än, vet ni om ni kommer ta in några av special edition varianten(SE)?

Permalänk
Medlem

Tjo Intet, hjälp, vad är det för skillnad på:
http://www.inet.se/produkt/5409691/asus-geforce-gtx-680-2048m...
och
http://www.inet.se/produkt/5405133/asus-geforce-gtx-680-2048m... ?

Verkar ju vara exakt samma samma kort men varför kostar den ena 400spänn mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Tjo Intet, hjälp, vad är det för skillnad på:
http://www.inet.se/produkt/5409691/asus-geforce-gtx-680-2048m...
och
http://www.inet.se/produkt/5405133/asus-geforce-gtx-680-2048m... ?

Verkar ju vara exakt samma samma kort men varför kostar den ena 400spänn mer?

Högre klockat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Högre klockat.

Ah ok jag är blind, jag ska inte kolla på sånt här innan jag ska sova. Brukar stå "OC" på klockade kort så kollade inte noga nog tydligen^^

Tack för hjälpen:D

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Köpte en hårddisk, PSU och ett grafikkort (Gigabyte 7970) i fredags. Dock så tjuter grafikkortet som in i satan när jag lirar BF3 och det låter som coil whine. Jag köpte grafikkortet från "fyndhörnan" och undrar om man kan lämna in grafikkortet och få ett nytt eller pengarna tillbaka?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Hur ser det ut med nya tangentbordet K70, kommer det på fredag eller finns det risk för mer förseningar?

EDIT;
Visst är det en normalstor enter tangent? Antar det, men det skadar aldrig att fråga!

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Tjosan Inet!

Förra veckan beställde jag 2 par Sennheiser CX300 lurar, det stog att ni inte hade dom i webblager, men att dom fanns i butik och hos leverantör. Jag trodde det gick till så att ni hämtade in artiklar därifrån för att vidarebefodra till webb-beställningar, men nu har det gått 1 vecka utan att dom packats.

Har jag rätt och det är bara så att det tar lite extra lång tid, eller har jag fel och kommer inte få några lurar förens det faktiskt tas in mera till webblagret?

/M

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90