Någon som vet när 1.0.8 patchen kommer för oss?

Permalänk
Medlem

Efter patchen så har jag fått ruggiga fps drops när det e stora packs med monster :/ kan droppa ner till 25 ibland =( riktigt irriterande

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Och ännu ett steg med d3 fail, folk med oändligt mycket guld.
Bra på ett sätt, riktiga pengar involverade, stora summor dessutom för dom som dupade sjuka mängder, kanske dom får upp ögonen ännu mer på detta värdelösa RMAH möget.
Mer än deras "nu i efterhand skulle vi aldrig ha implementerat RMAH" bs.

Hoppas fortfarande på ett D3 expansion med helt ny ladder, ingen AH/RMAH, då kommer jag hoppa på spelet igen, men det lär väll inte hända.

Skulle personligen gillat om alla legendarys var bundna till den som lootat dem, hade i mitt tycke gjort lirandet mer intressant

Skrivet av Spajdah:

Efter patchen så har jag fått ruggiga fps drops när det e stora packs med monster :/ kan droppa ner till 25 ibland =( riktigt irriterande

Upplever samma problem =S
Har inte testat att sänka grafikinställningarna, men känns inte som att det borde behövas om man har en skaplig rigg...

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem

Äntligen kom partypatch.
Jag spelar mer än gärna i party på typ mp6 å uppåt, om det är fler likasinnade så adda på http://eu.battle.net/d3/en/profile/Shellti-2745/hero/7591037

Permalänk
Medlem

Tack för trevligt röj igår!

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Tjejen kan inte spela längre för sjuka fps drops/sämre overall fps. Hennes dator är ju nära min requiment, men tycker ändå att en patch inte skall fucka upp spelet såpass...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spajdah:

Efter patchen så har jag fått ruggiga fps drops när det e stora packs med monster :/ kan droppa ner till 25 ibland =( riktigt irriterande

Skrivet av Arkebuzer:

Skulle personligen gillat om alla legendarys var bundna till den som lootat dem, hade i mitt tycke gjort lirandet mer intressant

Upplever samma problem =S
Har inte testat att sänka grafikinställningarna, men känns inte som att det borde behövas om man har en skaplig rigg...

Skrivet av Hzup:

Tjejen kan inte spela längre för sjuka fps drops/sämre overall fps. Hennes dator är ju nära min requiment, men tycker ändå att en patch inte skall fucka upp spelet såpass...

Hmm, jag kände motsatsen att jag fick sjukt mycket bättre flyt iom den här patchen, fast det kanske bara är just "min konfiguration" som fick sig en skjuts medans det vart sämre för andra?
Det var faktiskt det första jag tänkte på efter jag startat spelet att det flöt så betydligt mycket bättre, förutom kändes det som att det kom "microstuttering" emellanåt men detta är helt som bortblåst.

Visa signatur

5900x, asus dark hero, 64GB ram, RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1Z3C0LD:

Hmm, jag kände motsatsen att jag fick sjukt mycket bättre flyt iom den här patchen, fast det kanske bara är just "min konfiguration" som fick sig en skjuts medans det vart sämre för andra?
Det var faktiskt det första jag tänkte på efter jag startat spelet att det flöt så betydligt mycket bättre, förutom kändes det som att det kom "microstuttering" emellanåt men detta är helt som bortblåst.

Bara att gratulera! Själv så kan jag inte känna varken bättre eller sämre fps, då skillnaden är så liten och jag ändå ligger ganska högt... Menmen, blir intressant ifall de tycker in någon hotfix.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Bara att gratulera! Själv så kan jag inte känna varken bättre eller sämre fps, då skillnaden är så liten och jag ändå ligger ganska högt... Menmen, blir intressant ifall de tycker in någon hotfix.

Skrivet av 1Z3C0LD:

Hmm, jag kände motsatsen att jag fick sjukt mycket bättre flyt iom den här patchen, fast det kanske bara är just "min konfiguration" som fick sig en skjuts medans det vart sämre för andra?
Det var faktiskt det första jag tänkte på efter jag startat spelet att det flöt så betydligt mycket bättre, förutom kändes det som att det kom "microstuttering" emellanåt men detta är helt som bortblåst.

Jag kör med 3 andra och när vi börja kötta ett monster pack spelar ingen roll om det är ett litet eller stort dippar ner till 25/30 fps

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Har fått bättre fps efter patchen, eller som andra skriver känns flytet bättre av någon outgrundlig anledning. Däremot är ju Rakkis fortfarande katastrof, i synnerhet om det är fullt party.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Funderar på att plocka upp D3 igen. Jag var en fanatisk D2 spelare så jag vart lite besviken men det ser ut som att man patchar för fullt för att få spelet bättre och det var ett bra tag sen jag spelade. Prövade lite grann och blev lite småkär igen. Är det värt att bygga en ny Deamon hunter? Har bara en full levlad char och det är en which doctor.
Sopig gear antar jag då jag inte gearade så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasnadan:

Funderar på att plocka upp D3 igen. Jag var en fanatisk D2 spelare så jag vart lite besviken men det ser ut som att man patchar för fullt för att få spelet bättre och det var ett bra tag sen jag spelade. Prövade lite grann och blev lite småkär igen. Är det värt att bygga en ny Deamon hunter? Har bara en full levlad char och det är en which doctor.
Sopig gear antar jag då jag inte gearade så mycket

Tycker absolut att du ska plocka upp det igen. Jag har grymt roligt med min DH, även innan patch.

Visa signatur

Fips!