EA Games tar E3 med storm?

Permalänk
Avstängd

EA Games tar E3 med storm?

Sitter och läser vad EA games presenterar på E3 och än så länge är det EA games kväll helt klart. Star Wars:Battlefront, Mirrors Edge 2 och Multiplayer avtäckande av Battlefield 4 som ser bra ut. Härnäst är Ubisofts tur och kan man vänta sig ett par riktigt fina titlar från dem också? Någon annan som är ganska hype på Battlefront 3 och Mirrors edge 2?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Splinter Cell, Assassins Creed IV: Black Flag. Hyyyype!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exailez:

Splinter Cell, Assassins Creed IV: Black Flag. Hyyyype!

Håller med. Är inte direkt något fan av Splinter cell men Assassins creed går alltid hem hos mig. NU börjar streamen också.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Det jag gillade med EA denna e3 är att de verkar lyssna på vad spelarna vill ha. Förhoppningsvis är det något de faktiskt gör, och fortsätter med även i framtiden. Då kan EA återgå till att göra riktigt bra spel.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Släppte några tårar när jag såg Mirror's Edge 2. Bokade direkt, och köpte 1an till Origin, då jag bara haft det till Xbox tidigare men det har jag ju inte kvar såatt.

Och BF4, det var ju helt underbart! Det är också bokat sedan lång tid tillbaka!

Tyckte väl det mesta från EA var intressant egentligen, förutom sportspelen då som jag ger blanka f*n i.
Titanfall verkade intressant, någon som vet om det kommer till PC också? Uppfattade inte det riktigt.
Och Star Wars, herregud vad alla jublade, men det kan jag förstå!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag bara VISSTE att Battlefront skulle vara där

Permalänk
Avstängd

http://www.gamespot.com/e3/

För er som vill ha en lagfri stream.

Min yngsta brorsa är som eld och lågor över Battlefront. Kommer själv att boka det. Vet inte riktigt med BF4. Däremot Mirror Edge 2 är ett givet köp.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Watch Dogs ser jag fram emot nu när ubisoft är igång. EA visade väldigt många goa grejor! alltid trevligt.

Permalänk
Avstängd

The crew? Har vi en contender till Need for Speed från EA där kanske?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

The crew? Har vi en contender till Need for Speed från EA där kanske?

Verkar intressant om något

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

"You can play solo, OF COURSE" måste ha känts bra efter allt drm-hat ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dwd:

Verkar intressant om något

Öppen värld? Online? Detta verkar vara något helt klart.

Skrivet av dwd:

"You can play solo, OF COURSE" måste ha känts bra efter allt drm-hat ^^

Tänkte detsamma.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Mirrors edge 2 lät intressant, är inte så mycket för spel längre. Men det lät spännande, visade de nå bilder eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeyee:

Mirrors edge 2 lät intressant, är inte så mycket för spel längre. Men det lät spännande, visade de nå bilder eller liknande?

http://www.youtube.com/watch?v=fB4ZZ-2xVWE

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Intressant att det fanns fotgängare i crew. Tror inte jag sett fotgängare i bilspel sen carmageddon.

Watchdogs är min stora pepp.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 900d PSU: Seasonic Prime Titanium 850W Moderkort: ASUS Maximus VIII Formula CPU: i7-6700k @4.8Ghz Kylning: Custom vattenkylning på CPU och grafikkort Ram: Corsair Vengeance 3000MHz 2x8GB GPU: Asus Strix 1080Ti OC

Permalänk
Medlem

Är inte ubisoft tjejen Ross flickvän "Charlie" från vänner

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Tack, såg ju precis ut som ettan, vilket är positivt

Permalänk

Vad sas om FIFA 14? Någon som vet?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Angående Dragon Age 3 kommer jag inte köpa skiten efter hur 2:an var. Finns det någon som tyckte det var bra?? Jag spelade nästan igenom det och fattar inte hur jag lyckades.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

mirrors edge 2, the crew, watch doggs och battlefield 4... Fan får nog säga upp mig från jobbet

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ninotramp:

Angående Dragon Age 3 kommer jag inte köpa skiten efter hur 2:an var. Finns det någon som tyckte det var bra?? Jag spelade nästan igenom det och fattar inte hur jag lyckades.

Tyckte det var lysande, inte lika bra som ettan men fortfarande väldigt bra.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Glöm inte det är våran underbara studio DICE som ligger bakom utvecklingen av Battlefront, Mirrors Edge och Battlefield!

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Tyckte det var lysande, inte lika bra som ettan men fortfarande väldigt bra.

Om jag kommer ihåg rätt så var det helt linjärt. Inte alls samma story som i 1:an. Lätt. Fördummat.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ninotramp:

Om jag kommer ihåg rätt så var det helt linjärt. Inte alls samma story som i 1:an. Lätt. Fördummat.

Då kan du inte ha varit vidare uppmärksam när du spelade det, det är en direkt uppföljare till DA1. Nya karaktärer, men exakt samma värld. Gillade storyn i 2:an.

Lätt? Maybe. Fast 1:an var inte direkt svårt det heller. "Fördummat"? Nah, knappt. Och det var inte mycket mer linjärt än vad ettan var, såvida du inte tycker att kunna välja ordningen man gör 1-3 linjära områden i öppet.

Hade DA2 hetat något annat än Dragon Age så hade det blivit hyllat som ett av de bättre RPG spelen detta årtioende.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

Någon annan som tycker att The Division ser helt magnifikt ut? Äntligen splittras glas som de borde ist för att helt enkelt bara försvinna. Och New York ser helt makalöst bra ut.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Ja, EA kommer att få mycket av minna pengar.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exailez:

Splinter Cell, Assassins Creed IV: Black Flag. Hyyyype!

Det blev en ganska kass presskonferens förutom The Division.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Det blev en ganska kass presskonferens förutom The Division.

Håller med, The Division var ett helt klart oväntat och intressant inslag. Lite tråkigt att det inte kommer till pc dock. Annars såg väl The Crew ganska intressant ut det med, dock är jag inte mycket för bilspel så skippar nog det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nimber:

Håller med, The Division var ett helt klart oväntat och intressant inslag. Lite tråkigt att det inte kommer till pc dock. Annars såg väl The Crew ganska intressant ut det med, dock är jag inte mycket för bilspel så skippar nog det.

Det kommer inte till PC? Förbannat. Tur dock att det inte är exklusivt, utan att det kommer till båda av de nya konsolerna. Har nämligen svårt att bestämma mig.

The Crew kittlade mitt sinne lite, ja, även om bilspel är väldigt uttjatat.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyckokaka:

Intressant att det fanns fotgängare i crew. Tror inte jag sett fotgängare i bilspel sen carmageddon.

Watchdogs är min stora pepp.

Nu vill jag ju påpeka att carmageddon är lika mycket ett bilspel som GTA är och i GTA finns det gott om fotgängare att försöka undvika att träffa... ja...

Visa signatur

Chassi: Svart, PSU: 230 volt, Moderkort: Stort, CPU: Med fläkt, Minne: Tappat, GPU: Klarar MsPaint jättebra, Hårddiskar: Stor och liten, Mus: Med rullhjul, Tangentbord: Svenskt, Skärm: Platt