Microsoft kovänder om Xbox One DRM

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarglowOne:

Herre min skapare, först gnäller och klagar ni på drm och skit, sen när Microsoft tar bort dom grejerna, så gnäller eller klagar ni likförbannat för att dom gjorde det. Hur fan ska ni ha det? Varför inte bara tacka och ta emot för att Microsoft lyssnade på kritiken.

Jag skulle inte ha försökt mig på på något liknande från första början och jag skulle dessutom ha tagit bort kravet på spionkameran, förlåt Kinect, så att priset kan gå ner.

Permalänk
Medlem

Inte förvånad alls
Skulle har köpt den ändå.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rådström:

Även Steam har offline-mode, plastskivor och 24h authentication har inget tekniskt samband. Vill MS så kan de implementera vad som helst.

grejjen med steam är att du knappat in en cdkey för spelet en gång i tiden, som gått upp mot en server för att verifiera att ingen annan på jorden använd cdkeyn tidigare.

ska man få spela spel offline _utan_ skiva i så måste man på något sätt knyta en licens av spelet till den konsollen/användarkontot.
genom att t.ex hålla upp en QRkod till kinekten, som cdkey ( osäker på om qrkoder räcker till )

Annars blir det så att folk hyr cod 11, stoppar in det i sin maskin, och sedan spelar singleplayern för evigt, även fast de bara hyrde spelet i en dag.

det är något man kan utnytja på steam faktiskt, även om det är väldigt niche, eftersom man någon gång behöver ha tillgång till kontouppgifter för ett konto med det spelet på , något man antagligen är lite mer motvillig att ge ut till än vän ( speciellt om kontot har 400 andra spel ) , än en cdskiva i 30 min

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Tycker det är lite konstigt att ingen har blivit förbannad på att man fortfarande måste ha xbox live gold och nu även ps+ för att spela online..
Va sjutton.. Allt jag vill göra är att köpa en konsoll, spela online utan att behöva betala en satans måndaskostnad! Jag spelar inte jätte ofta online men det händer o det tycker jag inte då ska kosta.. Jag betalar redan bredband..
Lite som att alla som tillverkar datorer skulle börja ta betalt (dell, hp, asus, msi osv) o även alla webbläsare (mozilla, microsoft, opera, google).. Båda 2 gör ju det möjligt för dig att spela med andra.. nej usch det blir bojkott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarglowOne:

Herre min skapare, först gnäller och klagar ni på drm och skit, sen när Microsoft tar bort dom grejerna, så gnäller eller klagar ni likförbannat för att dom gjorde det. Hur fan ska ni ha det? Varför inte bara tacka och ta emot för att Microsoft lyssnade på kritiken.

Hur kan du vara så säker på att det är samma personer? Eller vem definerar du som "ni"

Permalänk

Jag kan förstå varför vissa delar a världen jublat över detta, men att så många svenskar gör det är för mig ofattbart. Visst är det tråkigt med autentisiering varje dag, men om denna Usväng betyder att jag inte längre kan dela mitt bibliotek av spel med 10 vänner längre ser jag som en sjukt stor förlust. Speciellt med tanke på att vi här i sverige är ledande inom stabila bredband.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

going for the gusto

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Tycker det är lite konstigt att ingen har blivit förbannad på att man fortfarande måste ha xbox live gold och nu även ps+ för att spela online..
Va sjutton.. Allt jag vill göra är att köpa en konsoll, spela online utan att behöva betala en satans måndaskostnad! Jag spelar inte jätte ofta online men det händer o det tycker jag inte då ska kosta.. Jag betalar redan bredband..
Lite som att alla som tillverkar datorer skulle börja ta betalt (dell, hp, asus, msi osv) o även alla webbläsare (mozilla, microsoft, opera, google).. Båda 2 gör ju det möjligt för dig att spela med andra.. nej usch det blir bojkott.

För att driva stora serverhallar är ju gratis för Sony och Microsoft, eller?

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Skrivet av CFSsss:

Om ni tänker efter borde ni ändå köpa PS4 för hade inte Sony och Playstation funnits hade MS fått hålla på så här utan motstånd!

Stöd PS4!

Så du menar att det kommer inte Playstation och Sony att göra om de får total dominans över konsollutrymmet, då skall du nog allt se på antikonsument beteende.

Citat redigerat
Visa signatur

Chassi: Corsair 700D Processor: Intel 2500K 3,3 GHz Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 760 RAM-minnen: Corsair DDR3 8 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Tycker det är lite konstigt att ingen har blivit förbannad på att man fortfarande måste ha xbox live gold och nu även ps+ för att spela online..
Va sjutton.. Allt jag vill göra är att köpa en konsoll, spela online utan att behöva betala en satans måndaskostnad! Jag spelar inte jätte ofta online men det händer o det tycker jag inte då ska kosta.. Jag betalar redan bredband..
Lite som att alla som tillverkar datorer skulle börja ta betalt (dell, hp, asus, msi osv) o även alla webbläsare (mozilla, microsoft, opera, google).. Båda 2 gör ju det möjligt för dig att spela med andra.. nej usch det blir bojkott.

Det man påstås pröjsa för är underhållet/driften av onlinekomponenter, såsom servrar etc.
Microsoft kommer ju ha alla spelservrar osv i sitt "moln"
förra generationen tror jag att utgivarna fick ordna egna servrar för Playstation utgåvorna ( inte helt hundra )

och så finns det ju andra värdefulla tjänster som man inte kan få tag på på annat vis, tex netflix

inte helt rubbad kostnad, även om man på pc sidan kan undgå det eftersom man har tillräckligt mycket kräm lokalt att driva allt sådan tjafs.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

De hade väll inte behövt ta bort att inte kunna dela spelen digitalt? Om de skilljer på lisencerna mellan köparen och de som fåt "låna" spelet kan de ju bara kräva att de som "lånar" det är upkopplade, vilket jag tycker skulle vara mer rimligt.

Sedan med skivorna kan man väll i så fall koppla upp sig en gång för att aktivera spelet och sedan slippa skivan? typ som när man registrerar fysiska spel man köpt i steam. Möjligt att det då måste "avregistreras" på din konsoll innan du säljer spelet vidare då iofs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dravond:

Kan ju inte säga att jag är förvånad med tanke på kritiken de fick...

Nu får vi se vad Sony kan kontra med...

Sont behöver inte kontra med något, de har redan en billigare, kraftfullare och friare plattform. Det är Microsoft som håller på och gör damage control som om det inte fanns någon morgondag.

Enligt mig så har Microsoft redan visat vart de står, jag stödjer hellre Sony än Microsoft efter allt som hänt nyligen. Då slipper jag ju ha ett kinect tittandes på mig 24/7 också som kostar en tusenlapp och aldrig kommer användas.

Visa signatur

When the last tree is cut down, the last fish eaten, and the last stream poisoned, you will realize that you can not eat money

Permalänk
Skrivet av Jonathanknet:

Tycker det är lite konstigt att ingen har blivit förbannad på att man fortfarande måste ha xbox live gold och nu även ps+ för att spela online..
Va sjutton.. Allt jag vill göra är att köpa en konsoll, spela online utan att behöva betala en satans måndaskostnad! Jag spelar inte jätte ofta online men det händer o det tycker jag inte då ska kosta.. Jag betalar redan bredband..
Lite som att alla som tillverkar datorer skulle börja ta betalt (dell, hp, asus, msi osv) o även alla webbläsare (mozilla, microsoft, opera, google).. Båda 2 gör ju det möjligt för dig att spela med andra.. nej usch det blir bojkott.

Så serverkostnader och underhåll är bara något de ska ge ut gratis? När du lirar online på Playstation eller Xbox kostar det för Sony och Microsoft. Det kostar inget för Dell eller HP att du spelar online. Samma sak för mozilla eller opera. Google tar ju betalt genom ads. Det du skulle kunna jämföra med är isåfall Steam.

Permalänk
Skrivet av TinXery:

fast det var ju det ända som höll oss tillbaka från att köpa det, jag menar 3 kernel system (xbone, windows 8, instant multitasking), en kinect i köp av ett xbox one (playstation har samma men då måste du lägga till 1000kr) en konsol med tillräckligt dugliga komponentar att hålla sig i 8:e generationen samt mer exclusive spel till konsolen är ganska sweet om du frågar mig.

dem gör något i allafall jämför med sony, allt sony har gjort är att leva på ms temporära misslyckande och visa dem spel som nästan kommer till alla konsoler

sen så har ms gjort mig "lättledd" till deras produkter, det är för att mina personliga preferenser och att deras produkt gör faktiskt något nytt (sådant som sony inte vågar)

kom jätte gärna med exempel på vad sony har gjort så "annorlunda" som gör det så mindblowing bättre, jag är öppen för diskussion

My goodness.

Till att börja med så kostar PS Eye mig veterligen runt 600 kr. PS4an kan ju göra allt X1 kan förutom integrering med Live TV (som är på väg att bli ett dött medium)? Så jag förstår inte riktigt vad du menar? Hur är MS innovativa? Sony investerar helt enkelt mer i spel. Nu är vilka spel man tycker om subjektivt men om man kollar på stödet MS har gett 360 de senaste 2-3 åren så är det en tragisk historia jämfört med alla de spel Sony pumpat ur - eller för den delen kolla vad som kommer i år! PS4an är ju också denna gång ganska avsevärt mer kraftfull än X1 (tacka Kinect integration för detta) - och till skillnad från denna generation så kommer de båda konsolerna ha nästan identisk arkitektur så skillnad kommer att synas i spel.

Vill du köpa en mediahub som spelar spel, eller en spelkonsol som integrerar media?

Visa signatur

i7 2600K | XFX 6970 | 8GB DDR3 1600mhz Vengeance| 1TB HDD | DVD-RW Dual Layer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Bra jobbat MS! Nu tänker ni med huvudet igen!
Blir förmodligen PS4 ändå då jag inte måste ha Eye om jag inte vill,
där på Xbox kan du inte välja bort Kinect vilket gör den dyrare.
Men ändå kul för dom som vill ha Xbox.

400 kr dyrare typ

Permalänk
Medlem

Jahapp, så konsolerna ska fortfarande hålla på och fjanta sig med sina jävla skivor hit och dit. Får väl vänta en generation till. De tog ju bort family sharing och möjlighet att sälja vidare digitala kopior... suck.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jexmark:

För att driva stora serverhallar är ju gratis för Sony och Microsoft, eller?

Skrivet av Devildoll:

Det man påstås pröjsa för är underhållet/driften av onlinekomponenter, såsom servrar etc.
Microsoft kommer ju ha alla spelservrar osv i sitt "moln"
förra generationen tror jag att utgivarna fick ordna egna servrar för Playstation utgåvorna ( inte helt hundra )

och så finns det ju andra värdefulla tjänster som man inte kan få tag på på annat vis, tex netflix

inte helt rubbad kostnad, även om man på pc sidan kan undgå det eftersom man har tillräckligt mycket kräm lokalt att driva allt sådan tjafs.

The free-to-play MMOs DC Universe Online and PlanetSide 2 will not require a PlayStation Plus subscription to play when they hit the PS4 later this year, publisher Sony Online Entertainment confirmed with Polygon during E3 last week.

Sony announced during E3 that a PlayStation Plus membership is required for online multiplayer in PS4 games, leading some to question whether free-to-play games would be exempt from the platform's subscription requirements.

"As far as free-to-play games are concerned, it's a publisher's decision whether they put it inside or outside of the PlayStation Plus requirements," Sony Computer Entertainment Worldwide Studios President Shuhei Yoshida said.

Yoshida additionally confirmed that the PS4 versions of Zombie Studios' Blacklight: Retribution and Digital Extremes' Warframe will be free-to-play, and will not require a PlayStation Plus subscription to play.

Skulle säga att dom skulle kunna köra på som vanligt men att du följer i xboxs spår bara för alla $$$$
Känns ju lite som att varenda site på hela internet, varenda företag skulle kunna köra med ursäkten "det kostar att underhålla osv "
När Ps3 har kört gratis under hela dess livscykel så förväntade jag mig att det skulle vara gratis iaf, känns sjukt lamt att behöva betala en kostnad för att jag ska spela online med min kompis någon gång då o då.
Skulle säga att dom flesta jag känner iaf köpte ps3 o fifa, nhl, cod, bf3 o några andra spel o brukade spela ett par gånger/mån.. Det kommer inte hända med ps4 iaf, som sagt sjukt lamt att behöva betala för något som borde vara en självklarhet.

Permalänk

Så jäkla kul att se kommentarerna på Facebook-sidan. Detta är precis vad jag och polarna väntade oss. Haha!

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

BRAVO! Bra-f***ing-vo! (sarkasm)

Det krävdes ett basebollslag mot skallen på MS för att äntligen fatta! NI FÅR INGA KUNDER NÄR KONKURRENTEN INTE HAR DESSA RESTRIKTIONER. Konstigt att det verkligen ska gå till på detta sätt när representanter får släppa all dignitet framför journalister och medge att man tänkt fel. Det är MS vi pratar om med så mycket erfarenhet i bagaget. Ska man suga ut varenda krona och göra livet miserabelt för kunderna finns det ändå mer diskreta vägar att ta.

Dessvärre har dem ändå visat sina intentioner och det här är bara ett smakprov på hur framtiden kommer att se ut. Gäller sony också. Mig får dem inte en krona ifrån. Just my two cents.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laymachine:

Jag kan förstå varför vissa delar a världen jublat över detta, men att så många svenskar gör det är för mig ofattbart. Visst är det tråkigt med autentisiering varje dag, men om denna Usväng betyder att jag inte längre kan dela mitt bibliotek av spel med 10 vänner längre ser jag som en sjukt stor förlust. Speciellt med tanke på att vi här i sverige är ledande inom stabila bredband.

Skickades från m.sweclockers.com

Kvittar om vi har stabilt bredband eller ej när MS servrar går ner med följd av att ingen hade kunnat spela alls.
Xbox live har varit nere ett antal gånger dom senaste åren, inte lika stort avbrott som Sony hade dock. Men ändå.
Och eftersom MS nu utökat hela xbox live så kan jag tänka mig att där är en hel del barnsjukdomar när xbox one lanseras.

Mardrömmen hade varit ifall ett liknande avbrott hade hänt som Sony fick och det legat nere i 3-4 veckor. Hur glada hade folk varit då?
Annan mardröm är ifall MS lägger ner, går i konkurs (minimal chans men ändå) och stänger sin servrar. Då hade folk suttit med hårdvara och spel dom inte kunnat använda alls.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommenchini:

Så serverkostnader och underhåll är bara något de ska ge ut gratis? När du lirar online på Playstation eller Xbox kostar det för Sony och Microsoft. Det kostar inget för Dell eller HP att du spelar online. Samma sak för mozilla eller opera. Google tar ju betalt genom ads. Det du skulle kunna jämföra med är isåfall Steam.

Majoriteten av konsolspelen använder ändå bara peer-to-peer, inte dedikerade servrar

Skrivet av Jonathanknet:

Skulle säga att dom skulle kunna köra på som vanligt men att du följer i xboxs spår bara för alla $$$$
Känns ju lite som att varenda site på hela internet, varenda företag skulle kunna köra med ursäkten "det kostar att underhålla osv "
När Ps3 har kört gratis under hela dess livscykel så förväntade jag mig att det skulle vara gratis iaf, känns sjukt lamt att behöva betala en kostnad för att jag ska spela online med min kompis någon gång då o då.
Skulle säga att dom flesta jag känner iaf köpte ps3 o fifa, nhl, cod, bf3 o några andra spel o brukade spela ett par gånger/mån.. Det kommer inte hända med ps4 iaf, som sagt sjukt lamt att behöva betala för något som borde vara en självklarhet.

Pamparna i Sony blev helt klart pengasugna när de såg vilken kassako Live är för Microsoft. Att det inte klagats så mycket på Sonys avgift beror väl främst på att den hamnat i skymundan av allt som Sony gör bra

Tycker också det är jäkligt synd att PS4 inte har gratis online, bl.a. därför jag inte sällar mig till alla Sony-kramare. Var sugen på en PS4, men intresset sinade efter att nyheten om onlineavgiften slog ner

Är också glad över att Microsoft tagit bort sitt onlinekrav och all DRM(däremot är Kinectspionen kvar) men tycker ändå att folk verkar förlåta Microsoft lite väl snabbt

Permalänk
Skrivet av Burks:

Hur kan du vara så säker på att det är samma personer? Eller vem definerar du som "ni"

Det vet väl dom som själv klagar. Bryr mig faktiskt inte ett dugg om det, tar man åt sig så är man antagligen en av dom.

Visa signatur

Legion T530-28ICB Desktop (Lenovo) - Type 90L3 > Intel Core i5-9400F Processor > 2x8GB DDR4 2666Mhz > GTX 1660 TI 6GB > 256GB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chabean:

MS har visat hur svagt deras företag är, varför inte bara göra så från början?

Patetiskt tycker jag, klagar du tillräckligt får du det du vill ha - vad f*n är det för principer..?

Låter bilden tala för sig själv:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/196490...

vad är det som är patetiskt? De ville testa en ny grej, såg reaktionen och gör nu som deras kunder vill. Det är ju EXAKT så det ska vara? Man ska lyssna på sina kunder. Samma med Win8, startknappen tillbaka och möjlighet att stänga av modern UI, helt plötsligt är WIN8 bättre än WIN7. Det krävs ball att inse misstag vilket vissa andra företag aldrig gör, hatten av för MS.

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomhas:

vad är det som är patetiskt? De ville testa en ny grej, såg reaktionen och gör nu som deras kunder vill. Det är ju EXAKT så det ska vara? Man ska lyssna på sina kunder. Samma med Win8, startknappen tillbaka och möjlighet att stänga av modern UI, helt plötsligt är WIN8 bättre än WIN7. Det krävs ball att inse misstag vilket vissa andra företag aldrig gör, hatten av för MS.

Startknappen är tillbaka, inte själva startmenyn. Startknappen för dig bara till modern UI.

Permalänk
Skrivet av evgaftw:

BRAVO! Bra-f***ing-vo! (sarkasm)

Det krävdes ett basebollslag mot skallen på MS för att äntligen fatta! NI FÅR INGA KUNDER NÄR KONKURRENTEN INTE HAR DESSA RESTRIKTIONER. Konstigt att det verkligen ska gå till på detta sätt när representanter får släppa all dignitet framför journalister och medge att man tänkt fel. Det är MS vi pratar om med så mycket erfarenhet i bagaget. Ska man suga ut varenda krona och göra livet miserabelt för kunderna finns det ändå mer diskreta vägar att ta.

Dessvärre har dem ändå visat sina intentioner och det här är bara ett smakprov på hur framtiden kommer att se ut. Gäller sony också. Mig får dem inte en krona ifrån. Just my two cents.

jättenödvändigt att censurera dig själv?

Visa signatur

1.2 ghz Pentium 3
512 mb RAM
Radeon 9800
Windows 98

Permalänk
Medlem

Synd

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Är fortfarande övertygad att vi precis förlorade betydligt mer än vi vann.

Åtkomst till 10 vänners spelbibliotek. ÅTKOMST TILL 10 VÄNNERS SPELBIBLIOTEK!

För vad? Kunna sälja ett skitspel som du istället skulle gett fan i att köpa?

Trångsynt är vad det är.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Det verkar ju uppenbarligen som en del är missnöjda med kovändningen också. Jag kanske är ute och cyklar, men jag ser inga hinder för att låta användarna välja, så den som värdesätter de grejer som kan medges om konsollen får ringa hem en gång per dygn (slippa greja med skivor, spela nedladdat innehåll från vilken konsoll som helst, etc) kan få göra det, och den som inte vill ha det på det kan välja bort de fördelarna, men i gengäld kunna spela när som helst oavsett internettillgång.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nypifisel:

My goodness.

Till att börja med så kostar PS Eye mig veterligen runt 600 kr. PS4an kan ju göra allt X1 kan förutom integrering med Live TV (som är på väg att bli ett dött medium)? Så jag förstår inte riktigt vad du menar? Hur är MS innovativa? Sony investerar helt enkelt mer i spel. Nu är vilka spel man tycker om subjektivt men om man kollar på stödet MS har gett 360 de senaste 2-3 åren så är det en tragisk historia jämfört med alla de spel Sony pumpat ur - eller för den delen kolla vad som kommer i år! PS4an är ju också denna gång ganska avsevärt mer kraftfull än X1 (tacka Kinect integration för detta) - och till skillnad från denna generation så kommer de båda konsolerna ha nästan identisk arkitektur så skillnad kommer att synas i spel.

Vill du köpa en mediahub som spelar spel, eller en spelkonsol som integrerar media?

sen glömde du skype, twitch, 3 kernel system (3 operativsystem som arbetar i ett för att få en bättre effekt, ungefär som skillnaden mellan duel core kernels och quad core kernels) du vet sådana saker som datorn användare utnyttjar. sen så var det ju att spelen som dem har visat på ps4 helt enkelt inte intresserar mig, dels för att dem mesta är inte exclusiva till ps4.

btw ps4s kamera är en dålig kopia av kinect 2.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Är fortfarande övertygad att vi precis förlorade betydligt mer än vi vann.

Åtkomst till 10 vänners spelbibliotek. ÅTKOMST TILL 10 VÄNNERS SPELBIBLIOTEK!

För vad? Kunna sälja ett skitspel som du istället skulle gett fan i att köpa?

Trångsynt är vad det är.

Skickades från m.sweclockers.com

Är det säkert att Xbox Family försvinner? Inte läst något om det men det kanske är något jag har missat.

PS. Om Xbox Family försvinner så är det en större förlust än vinst

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Är fortfarande övertygad att vi precis förlorade betydligt mer än vi vann.

Åtkomst till 10 vänners spelbibliotek. ÅTKOMST TILL 10 VÄNNERS SPELBIBLIOTEK!

För vad? Kunna sälja ett skitspel som du istället skulle gett fan i att köpa?

Trångsynt är vad det är.

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan nu få åtkomst till mer än 10 vänners spelbibliotek nu. Vad trångsynt du är nu.