Spela luftgitarr – tävla och vinn Haswell-moderkort från MSI

Permalänk

Tävlar i grenen Luftgitarr med låten Sleepless Nights av King Diamond. http://www.youtube.com/watch?v=IxPx8gsLR6c

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon214934:

Gillar starkt ditt bidrag, men vem fan använder en klocka nuförtiden?

Off topic

Därför...?

För det är awesome.

Dold text
Visa signatur
Permalänk

Mitt bidrag

här är mitt bidrag till tävlingen!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Arazand:

Off topic

Dold text

Du gjorde mig övertygad Inte riktigt sett en klocka som en dekorativ accessoar förut dock. Inte sett en sån klocka på evigheter heller, va bara en rolig observation typ.

Permalänk

Klocka är ju för underbart. Att slippa ta upp mobilen för att se vad klockan är tycker då jag är trevligt.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon214934:

Gillar starkt ditt bidrag, men vem fan använder en klocka nuförtiden?

Nuförtiden så ha dom flest en klocka på armen ha sätt en hel del folk o ha det.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Jag är en jävel på att spela skinnbanjo, räcker det till något måntro?

Permalänk
Avstängd

Here we go, här kommer mitt bidrag!

Notera dock att luftgitarren jag fick låna av en bekant inte riktigt mötte mina behov. Jag gjorde dock allt jag kunde, enjoy! (Se gärna hela vidon )

http://www.youtube.com/watch?v=ztNrL-OWYvI&feature=youtu.be

Edit: förtydligande att jag deltar i luftgitarr-klassen!

Permalänk
Medlem

Kan låten vara egenkomponerad?

Permalänk
Föredetting
Skrivet av J0ELIZE:

Kan låten vara egenkomponerad?

Javisst - "din favoritlåt" betyder i praktiken vad som helst.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk

Tjabba! Här kommer mitt awesome bidrag till tävlingen!

Kunde inte låta bli att köra den gamla godingen - Through The Fire And Flames med Dragonforce Enjoy!

Ber om ursäkt åt slutet. Min mobilkamera brukar faila i slutet på videos (ljudet kommer efter videon). Kunde inte lösa det mysteriet då det är helt ok syncat ibörjan på videon...

Men jag hoppas ni fattar grejen ändå!

Visa signatur

Ohyeaaah!

Permalänk
Skrivet av Mossedude:

Tjabba! Här kommer mitt awesome bidrag till tävlingen!

Kunde inte låta bli att köra den gamla godingen - Through The Fire And Flames med Dragonforce Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=DcwF2g43kLY

Ber om ursäkt åt slutet. Min mobilkamera brukar faila i slutet på videos (ljudet kommer efter videon). Kunde inte lösa det mysteriet då det är helt ok syncat ibörjan på videon...

Men jag hoppas ni fattar grejen ändå!

Satan vad grymt! Hahah kunde inte låta bli att inte le under hela filmens gång.

+1 hoppas du vinner !

Permalänk

Här är mitt bidrag och jag tävlar i luftgitarr:
http://youtu.be/RcT5q-XQ41o

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk
Skrivet av WigglyBIGbush:

[

Dold text

neeeej, någon han före med hästmasken.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Skrivet av AltUnderCtrl:

[

Dold text

neeeej, någon han före med hästmasken.

Haha du får vara snabbare nästa gång

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WigglyBIGbush:

fan har du filmat med en brödrost eller?

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mossedude:

Tjabba! Här kommer mitt awesome bidrag till tävlingen!

Kunde inte låta bli att köra den gamla godingen - Through The Fire And Flames med Dragonforce Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=DcwF2g43kLY

Ber om ursäkt åt slutet. Min mobilkamera brukar faila i slutet på videos (ljudet kommer efter videon). Kunde inte lösa det mysteriet då det är helt ok syncat ibörjan på videon...

Men jag hoppas ni fattar grejen ändå!

Hahaha du dominerar så hååårt!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mossedude:

Tjabba! Här kommer mitt awesome bidrag till tävlingen!

Kunde inte låta bli att köra den gamla godingen - Through The Fire And Flames med Dragonforce Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=DcwF2g43kLY

Ber om ursäkt åt slutet. Min mobilkamera brukar faila i slutet på videos (ljudet kommer efter videon). Kunde inte lösa det mysteriet då det är helt ok syncat ibörjan på videon...

Men jag hoppas ni fattar grejen ändå!

Klockrent! Klart bäst hittills!
Som tidigare talare säger, så sitter man bara med ett stort leende under framträdandet
+1

Visa signatur

|Asus PG278Q|Fractal Design R4|i7 4770K|Noctua NH-U14S P&P|MSI Z87-G45|Corsair 850 HX|
|8GB HyperX Predator 2400MHz|MSI GTX 780 TF OC|Xonar D2X| Corsair ForceGT SSD 120GB|Samsung 840 Basic 250GB|
|Fanatec FM4 CSR Wheel|CSR Elite Pedals|rSeat EVO3|Buttkicker Gamer 2|Xbox 360|PS3|PS4|

Permalänk
Medlem

får man spela in korta klipp och sedan sätta ihop dem i ett redigerings program?

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tob@X:

får man spela in korta klipp och sedan sätta ihop dem i ett redigerings program?

De hoppas jag, jag har nämligen ett sådant bidrag på g..

Permalänk
Skrivet av hurrai:

fan har du filmat med en brödrost eller?

Tror nog en brödrost har bättre kvalité än min webcam i min bärbara dator

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk

Här är mitt bidrag till tävlingen

Notera att jag inte är fullt seriös och minen jag gör innan gitarrsolot är inte riktigt med flit

Musik;
Boston - More Than A Feeling
Europe - The Final Countdown

Edit: Jag tävlar i luftgitarr!

Tack.

Permalänk

Stilrent skrivbord! Like it!

Visa signatur

i7 8700 | Asus DC2 290x | MSI Z370A Pro | Fractal Design Define R4 Windowed | EVGA GQ750W | 8GB RAM 2800MHZ |1TB HDD 250 GB SSD

Acer Predator 144Hz | Mionix Naos 3200 | Razer Blackwidow 2014 | NiP Xtrfy Get Right version | Plantronics Backbeat Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av martenkorner:

Här är mitt bidrag till tävlingen

http://www.youtube.com/watch?v=PTQp4TNmBIg

Notera att jag inte är fullt seriös och minen jag gör innan gitarrsolot är inte riktigt med flit

Musik;
Boston - More Than A Feeling
Europe - The Final Countdown

Edit: Jag tävlar i luftgitarr!

Tack.

http://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Många har klocka som en "accessoar" för att det är snyggt och inte för funktionen.

Finns många som har klocka för visarnas skull

Permalänk

Förlåt...

Permalänk
Medlem

Räknas luft-radio?

Permalänk
Föredetting
Skrivet av TheFlyingFin:

Räknas luft-radio?

Det är ju inte ett instrument, men du får imaginära pluspoäng av mig om du sätter dig och spelar något riktigt udda instrument.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

mitt bidrag till luftgitarr tävlingen!

Här kommer mitt super awesome bidrag till tävlingen!

(är inte seriös, ger allt för jag vill vinna bara ps, kolla på hela videoklippet, de är efter halva klippet de börjar bli bra

Jag tävlar i luftgitarr!

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

kommer de några fler klipp?

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |