Nokia tillkännager Lumia 1520, 1320 och surfplattan Lumia 2520

Permalänk
Skrivet av Mansion:

Men herregud människa... varför så bitter? Även om det går till på det sättet så är det väl indirekt exakt det man gör?

Må väl.
- Mansion

Haha, va? Det var inte alls meningen att jag skulle låta bitter, ville bara konstatera att det ser ut som att den tar flera bilder med olika fokuspunkter. Kan även nämna att jag tycker att det är mycket bättre än att de gör det på det sättet än att de använde mjukvara för att skapa skärpedjupet, då man i många fall kan se att det är fejkat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Haha, va? Det var inte alls meningen att jag skulle låta bitter, ville bara konstatera att det ser ut som att den tar flera bilder med olika fokuspunkter. Kan även nämna att jag tycker att det är mycket bättre än att de gör det på det sättet än att de använde mjukvara för att skapa skärpedjupet, då man i många fall kan se att det är fejkat.

Haha okej, sorry om jag misstolkade dig men innan du redigerade din kommentar såg jag det som om du bara ville märka ord och verka duktig. No hard feelings, intressant funktion hursom; skall bli spännande att se den in action!

Ha en fortsatt trevlig dag.
- Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av WeeMaan:

1520 kommer inte i Orange..

medan röd och orange kommer finnas exklusivt för Lumia 1520 respektive Lumia 1320.

Menar dom då röd 1520 och orange 1320?

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Hur var det med den där bärbara Nokia skulle släppa, Jacob?

Permalänk
Medlem

Välkommen i Phablet klubben Nokia användare!

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Hur ser apputbudet ut för WP8 nuförtiden?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

medan röd och orange kommer finnas exklusivt för Lumia 1520 respektive Lumia 1320.

Menar dom då röd 1520 och orange 1320?

Jag tror det är så han menade. Dåligt förmulerat dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Hur ser apputbudet ut för WP8 nuförtiden?

Bra:

http://www.windowsphone.com/en-gb/store
http://blogs.windows.com/windows_phone/b/windowsphone/archive...

Permalänk
Medlem

Se där, hittade Spotify men inte Super Stickman Golf 2

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Hur ser apputbudet ut för WP8 nuförtiden?

Vissa appar som man kan tycka självklara saknas, tex saknar jag Instagram, candy crush och runkeeper. Sedan finns det ingen app för att kolla hur mycket data man förbrukat om inte din operatör stödjer Data sense. Vidare stöds inte heller separat ljudinställning för Media och ringsignal. Och så har de tagit bort Zune syncen och ersatt det med världens sämsta app. Man kan inte som svensk user lägga till Podcasts via inbyggda appen utan man måste köra 3:e part eller synca med Zune+windows phone app for desktop. Och appar har heller inte rätt att utnyttja sd kortet för ex lagring(utom de medföljande Musik och kamera apparna).

Edit. fanns en flashplayer att köpa.

Visa signatur

Abit KD-7 RAID XP1600@1900 256mb DDR3200 4xSeagate 80 21" EIZO F931 och en jävligt snabb FLOPPY

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Lumia 1520 kommer bli min nästa telefon Är jävligt sugen på att testa WP8 efter att ha använt mig av Android dom senaste åren.

Skulle kunna bli en storsäljare om den hade 5", 6" avskräcker de flesta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av celeron_hero:

Vissa appar som man kan tycka självklara saknas, tex saknar jag Instagram, candy crush och runkeeper. Sedan finns det ingen app för att kolla hur mycket data man förbrukat om inte din operatör stödjer Data sense. Vidare stöds inte heller separat ljudinställning för Media och ringsignal. Och så har de tagit bort Zune syncen och ersatt det med världens sämsta app. Man kan inte som svensk user lägga till Podcasts via inbyggda appen utan man måste köra 3:e part eller synca med Zune+windows phone app for desktop. Och appar har heller inte rätt att utnyttja sd kortet för ex lagring(utom de medföljande Musik och kamera apparna).

Edit. fanns en flashplayer att köpa.

Angående Instagram sa Elop idag att den kommer väldigt snart.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2013/10/22/nokia-insta...

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av celeron_hero:

Vissa appar som man kan tycka självklara saknas, tex saknar jag Instagram, candy crush och runkeeper. Sedan finns det ingen app för att kolla hur mycket data man förbrukat om inte din operatör stödjer Data sense. Vidare stöds inte heller separat ljudinställning för Media och ringsignal. Och så har de tagit bort Zune syncen och ersatt det med världens sämsta app. Man kan inte som svensk user lägga till Podcasts via inbyggda appen utan man måste köra 3:e part eller synca med Zune+windows phone app for desktop. Och appar har heller inte rätt att utnyttja sd kortet för ex lagring(utom de medföljande Musik och kamera apparna).

Edit. fanns en flashplayer att köpa.

Just sådan feedback jag behöver. Är verkligen inte främmande till att testa WP8 eftersom det hade varit kul med lite ombyte men mitt tidigare försök med Nokia och Symbian (som det var på den tiden) var inte speciellt lyckat. Ändå gav jag det en ärlig chans med N5800 och N900.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Skulle kunna bli en storsäljare om den hade 5", 6" avskräcker de flesta.

Tycker en 6" enhet demonstrerar bra varför Windows RT inte behövs. Enda RT ger är att det inte är kompatibelt med Mobilt BankID samt att det kan köra handikappad version av Office, vilket gör vanliga 8.1 bättre på Atom SoC. Och för gränstrakten utan tangentbord så är WP8 snarare bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WeeMaan:

Angående Instagram sa Elop idag att den kommer väldigt snart.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2013/10/22/nokia-insta...

Inte bara Instagram utan en hel rad av nya appar:

  • Vine

  • Xbox Video

  • InNote

  • Nokia Camera

  • Nokia Storyteller

  • priz.be

  • Papyrus

  • Plex

  • Smart Resize

  • SophieLensHD

  • FIFA 14

  • Temple Run 2

  • ESPN F1

    ... och många fler!

Källa: Windows Blog

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Tycker en 6" enhet demonstrerar bra varför Windows RT inte behövs. Enda RT ger är att det inte är kompatibelt med Mobilt BankID samt att det kan köra handikappad version av Office, vilket gör vanliga 8.1 bättre på Atom SoC. Och för gränstrakten utan tangentbord så är WP8 snarare bättre.

Nej, inte sämre än iOS eller Android på ARM plattor så länge fler och fler appar kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Nej, inte sämre än iOS eller Android på ARM plattor så länge fler och fler appar kommer.

Jo RT är sämre om du tittat på plattformen, det är för vanliga sysslor till mindre nytta än WP8 då du inte ens kan göra dina bankärenden utan dosan där. WP och W8/WRT-program är dessutom olika saker tack vare att de kör olika XAML-varianter. Sen är plattformen i sig sämre med Windows Runtime som är betydligt svagare än Android och iOS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Hmm, en liten detalj jag lade märke till; Lumia 1320 har alltså en upplösning på 1280x720, d.v.s. den samma som på min 920. Ändå ser jag 50% extra vertikalt utrymme för ikoner?!

Har jag missat att detta skall ingå i någon uppdatering i framtiden eller har de på något sätt gjort detta exklusivt för de nya modellerna?

Eller är det helt enkelt så att de inte talat om saken men att vi nu kanske kan hoppas på att det kommer även för oss med 920 respektive 925 & 1020 då det enligt bilden åtminstone påvisar att 720p inte begränsar saken i sig?

*Håller tummarna*

Må väl.
- Mansion

Bara så du vet så har inte din 920 720p utan 768p (1280x768) Men som någon säkert nämnt handlar det om den extra skärmstorleken som avgör om det inte kommer till mindre enheter.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av Petterk:

Jo RT är sämre om du tittat på plattformen, det är för vanliga sysslor till mindre nytta än WP8 då du inte ens kan göra dina bankärenden utan dosan där. WP och W8/WRT-program är dessutom olika saker tack vare att de kör olika XAML-varianter. Sen är plattformen i sig sämre med Windows Runtime som är betydligt svagare än Android och iOS.

Haha alltså... Tänker inte rata dina påståenden men ska du häva ur dig saker i denna grad får du gärna slänga upp lite källor.

Självklart är inte XAML identiskt för telefonen vs tablet, precis som UI:t för iPad/iPhone och Android-lur/tablet. Kan hjälpa dig med källan:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windowsphone/develop/...

Sen att Windows Runtime (API:t) inte är samma (då de är separata OS) har både fördelar och nackdelar. Nackdelen är att mer tid måste läggas åt att porta appen åt ett av hållen än att bara ändra UI:t (vilket till viss del är sant för samtliga tablet/phone-OS), och således tar de längre tid för appar att släppas på båda plattformarna. Detta beror dock starkt på erfarenheten hos utvecklaren i fråga. Fördelen är att du får en bra mycket rikare och välanpassad användarupplevelse. Säg vad man vill om t.ex. iOS (som jag för övrigt sitter med dagligen på jobb) så har det inte en chans när det kommer till multitasking och användarvänlighet mot Windows RT (framförallt nu 8.1 som förbättrar detta avsevärt).

Du får gärna förklara hur Windows Runtime är "svagare" än Android och iOS. iOS vet jag presterar i överkant när de kommer till flyt i UI:t och hur bra dom döljer laddningstider. Android kan jag däremot inte försvara. Android är ju just känt för att prestera otroligt dåligt (keep reading) vilket också har varit anledningen till att varje ny telefon har dubblat antalet kärnor (skämt, men nära sanning). Ingen annan mobil plattform jagar högpresterande komponenter så mycket som Android. Det har definitivt ordnat upp sig mycket på sistone, men det är knappast någon nyhet att Android kampats med hackigt UI genom åren.
Windows Phone har ända sedan dag 1 med Windows Phone 7 prisats för sitt silkeslena flyt... (Detta är väldigt blandat med personlig erfarenhet så därför är konkret källa svår att hitta, men jag utmanar dig att googla på t.ex. "Android vs Windows Phone smoothness", eller ja, klicka här

Edit: Nu pratar jag mest om prestandan hos telefonerna (iOS, Android och Windows Phone) eftersom de är den mer korrekta jämförelsen.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Hmm, en liten detalj jag lade märke till; Lumia 1320 har alltså en upplösning på 1280x720, d.v.s. den samma som på min 920. Ändå ser jag 50% extra vertikalt utrymme för ikoner?!

Har jag missat att detta skall ingå i någon uppdatering i framtiden eller har de på något sätt gjort detta exklusivt för de nya modellerna?

Eller är det helt enkelt så att de inte talat om saken men att vi nu kanske kan hoppas på att det kommer även för oss med 920 respektive 925 & 1020 då det enligt bilden åtminstone påvisar att 720p inte begränsar saken i sig?

*Håller tummarna*

Må väl.
- Mansion

Alla telefoner i lumia serien med 1280x720 ska få 6 tiles på en rad i GDR3 säger dom på Wpcentral

Nokia Camera går ladda ner nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av helmesjoe:

Haha alltså... Tänker inte rata dina påståenden men ska du häva ur dig saker i denna grad får du gärna slänga upp lite källor.

Självklart är inte XAML identiskt för telefonen vs tablet, precis som UI:t för iPad/iPhone och Android-lur/tablet. Kan hjälpa dig med källan:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windowsphone/develop/...

Sen att Windows Runtime (API:t) inte är samma (då de är separata OS) har både fördelar och nackdelar. Nackdelen är att mer tid måste läggas åt att porta appen åt ett av hållen än att bara ändra UI:t (vilket till viss del är sant för samtliga tablet/phone-OS), och således tar de längre tid för appar att släppas på båda plattformarna. Detta beror dock starkt på erfarenheten hos utvecklaren i fråga. Fördelen är att du får en bra mycket rikare och välanpassad användarupplevelse. Säg vad man vill om t.ex. iOS (som jag för övrigt sitter med dagligen på jobb) så har det inte en chans när det kommer till multitasking och användarvänlighet mot Windows RT (framförallt nu 8.1 som förbättrar detta avsevärt).

Du får gärna förklara hur Windows Runtime är "svagare" än Android och iOS. iOS vet jag presterar i överkant när de kommer till flyt i UI:t och hur bra dom döljer laddningstider. Android kan jag däremot inte försvara. Android är ju just känt för att prestera otroligt dåligt (keep reading) vilket också har varit anledningen till att varje ny telefon har dubblat antalet kärnor (skämt, men nära sanning). Ingen annan mobil plattform jagar högpresterande komponenter så mycket som Android. Det har definitivt ordnat upp sig mycket på sistone, men det är knappast någon nyhet att Android kampats med hackigt UI genom åren.
Windows Phone har ända sedan dag 1 med Windows Phone 7 prisats för sitt silkeslena flyt... (Detta är väldigt blandat med personlig erfarenhet så därför är konkret källa svår att hitta, men jag utmanar dig att googla på t.ex. "Android vs Windows Phone smoothness", eller ja, klicka här

Edit: Nu pratar jag mest om prestandan hos telefonerna (iOS, Android och Windows Phone) eftersom de är den mer korrekta jämförelsen.

Huh, XAML-formatet är annorlunda pga dåliga designbeslut och arv från WP7.X inte pga formfaktorn. Windows Runtime är i övrigt i princip samma sak. Det är en abstraktion och lager för Win32 och COM, och en något sandlådad .NET. APIerna i grunden är exakt samma hos Android och iOS oavsett skärmstorlek, du kan köra telefonprogram på plattorna och det är inte två olika plattformar. I Android kan du köra vanliga C/C++-program, du kan köra virtuella maskiner (interpreterande språk eller Bytecode), du kan köra vanliga POSIX-trådar, du kan köra assembler, du kan köra OpenMP-kod. På Windows Phone och i Windows Runtime för 8.1 (startskärmen) och RT kan du bara köra C++ och är en begränsad men strikt superset av Win32 så ens ett spel skrivit i C är uteslutet att portera då det nästan är lika stort arbete som under WP7.X tiden då det inte fanns någon möjlighet att bygga nativ programkod och de fick skriva om spelen till C# fast det handlar om att skriva en wrapper i C++ här och skriva om delar eftersom C-koden även om den kan byggas och användas som bibliotek inte kan göra något mot systemets apier själv andra plattformar är inte lika begränsade där, .NET ramverket kör bara PCL i Windows Runtime-miljön. Hade du ens något annat än floskler? Här ska det sovas iaf, inte diskuteras mer Windows RT v Windows Phone 8, det som skiljer är att Windows RT-programmen måste designa om XAML-gränssnittet om de kommer från WP eller flyttas i mellan, WRT inte kan köra BankID i dagsläget då det bara finns i Win32 och WP8-variant, och att det ger ett skrivbord och Office utan VBA/Macros med x86-plattorna ger med. Annars är det båda Win32-plattformar på ARM på samma kärna och drivrutiner enligt samma modell. Det är samma .NET-ramverk på båda i grunden med samma funktioner, skillnaden är att den fulla varianten finns på skrivbordet på x86/x64 som kan köra vanliga klasser och ytterligare APIer. Meningen med en begränsad form av .NET 4.5 är kompatibilitet, något som inte gick hela vägen när det gäller C++ XAML-program. Att hålla isär Windows RT och 8.X på det sättet, och inte använda ett OS som bevisligen går bra i 6-tum i 7-9-tum pekplattor (utvecklarna är fullt kapabla att skala programmen och anpassa dessa för olika gränssnitt och storlekar) ter sig konstigt. Hos Apple så byggs programmen både för 64-bitars ARM och 32-bit, hos Android så byggs programmen både för Intel och ARM och du byter inte användningssätt beroende på arkitektur och apierna ändras inte heller.

Du tittar på XAML-kontrollerna i WP8, men skillnaden är inte detta utan skillnaderna som gör det inkompatibelt är att det också behöver stödja hur det fungerade på WP7 och att de därför inte implementerar det kompatibelt med C++ XAML-stilen som finns i "Windows Store" program.

Citat:

Windows Phone 8 doesn’t support the XAML UI with C++ code-behind app model that is supported for Windows Store apps.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windowsphone/develop/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WeeMaan:

Ge mig en matt Cyan 1520...

Håller med. Saknar cyan i matt. Riktigt snyggt. Kommer inte det så får det nog bli en lite tristare matt svart.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av leafbranch:

Skulle kunna bli en storsäljare om den hade 5", 6" avskräcker de flesta.

40 miljoner sålde Samsung Notes (I, II, III) talar om motsatsen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av celeron_hero:

Vissa appar som man kan tycka självklara saknas, tex saknar jag Instagram, candy crush och runkeeper. Sedan finns det ingen app för att kolla hur mycket data man förbrukat om inte din operatör stödjer Data sense. Vidare stöds inte heller separat ljudinställning för Media och ringsignal. Och så har de tagit bort Zune syncen och ersatt det med världens sämsta app. Man kan inte som svensk user lägga till Podcasts via inbyggda appen utan man måste köra 3:e part eller synca med Zune+windows phone app for desktop. Och appar har heller inte rätt att utnyttja sd kortet för ex lagring(utom de medföljande Musik och kamera apparna).

Edit. fanns en flashplayer att köpa.

Instagram kommer som sagt snart, Data Sense inkluderades i GDR2 och finns tillänglig för alla WP oavsett om operatören stödjer det eller ej.

Permalänk
Medlem

Hur stora är telefonerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av betan:

Den version av GDR 3 (update 3 nu tydligen) som går att installera som utvecklare har inte extra tiles på Lumia 920.

920 har inte 1024x720

Permalänk
Medlem

Den där 1520 är den första telefon på länge som väckt ett riktigt ha-begär hos mig...

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem

surfplattan Lumia 2520 är riktigt het!
har sedan tidigare en Vivotab RT med just windows RT och den gör det jag behöver kunna på just en SURFPLATTA.

min bärbara dator har jag till annat, vill man kombinera båda delar så finns ju surface pro 2
kommer passa perfekt med min Lumia 925

Permalänk
Medlem
Skrivet av bknec:

920 har inte 1024x720

Det var sent och jag läste fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

40 miljoner sålde Samsung Notes (I, II, III) talar om motsatsen.

Men Note är väl inte ens 6" ? Sen finns det redan en marknad av massor av 5" med Android.