Permalänk
Medlem

Tvn var ju nice.
Mer imponerad att du bara har 9 inlägg efter 9.
Måste vara något sorts rekord för minst inlägg / år

Permalänk
Medlem

Efterfrågar lite mer helhetsbilder på teven, typ dess inbyggda ställ ser rätt coolt ut. Riktigt fina rum! Ser ut att vara ett grymt hus också (med tanke på det man sett och teglet etc)

Dock som alla andra säger så kan du lägga en dag på finishen, fixa iordning allt vid teven, konsollerna och kablarna och likadant vid datorhörnan, fixa iordning kablarna och lite mer "piff" på allt så det inte är så mycket "puff"

Vad jag har sett så kan man ju sänka och höja stället på teven så en tvbänk kanske? En väldigt låg en med fack för konsollerna? Skulle se mycket snyggare ut då

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Får jag fråga vad det är för fåtöljer? Ser riktigt bekväma ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Tvn var ju nice.
Mer imponerad att du bara har 9 inlägg efter 9.
Måste vara något sorts rekord för minst inlägg / år

Tack!
Ja, jag har inte varit så aktiv kanske.

Skrivet av Extremaz:

Efterfrågar lite mer helhetsbilder på teven, typ dess inbyggda ställ ser rätt coolt ut. Riktigt fina rum! Ser ut att vara ett grymt hus också (med tanke på det man sett och teglet etc)

Dock som alla andra säger så kan du lägga en dag på finishen, fixa iordning allt vid teven, konsollerna och kablarna och likadant vid datorhörnan, fixa iordning kablarna och lite mer "piff" på allt så det inte är så mycket "puff"

Vad jag har sett så kan man ju sänka och höja stället på teven så en tvbänk kanske? En väldigt låg en med fack för konsollerna? Skulle se mycket snyggare ut då

Tack för kommentaren!
Jag ska se över alternativen med TV-bänk, det är viktigt att hitta något med rätt stil, ganska lurigt ibland.
Åker hem till mitt hus i Februari, kommer kunna ge lite mer helhetsbilder då.

Skrivet av Zaptoit:

Får jag fråga vad det är för fåtöljer? Ser riktigt bekväma ut

Jag bor i Sydamerika och affären jag hittade den hette Nueva Americana. Kan vara svårt att hitta här i Sverige

Permalänk
Medlem

Määäktigt! Väldigt avundsjuk

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Alxaza:

Vafan är du bankrånare eller? Oo

Skrivet av Ralfzor:

Jag är ingen bankrånare :).

Jag bor i Sydamerika

Aha. Exportör av.. "bakpulver"?

Gillar din teknikgrotta! Mycket imponerade. Stora tummen upp!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||